Diskuze

Nezaplatili jste povinné ručení, chodí klientům. Často neoprávněně

Více než čtyřiceti tisícům lidí přišla výzva k zaplacení povinného ručení, které však uhradili. Česká kancelář pojistitelů se hájí, že chyba je hlavně na straně registru vozidel. V případě, že falešný dlužník doloží, že vše řádně zaplatil, pojišťovna námitky uznává.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Systém povinného ručení u nás posouvá poplatníky této pojistky na úroveň dementních zvířátek a stejným způsobem s nimi jedná kanceláč pojistitelů. Proč nemůže systém fungovat jako jinde, tedyna známky? Jezdím - mám známku, nejezdím - nemám známku. Proč mě systém nutí k ponižujícím obstrukcím s depozitem?

0 0
možnosti

Nějaká pojišťovna snad nabízí to, že si platíte jen na určité období (či dny), využívá se třeba při přejezdu veteránů a podobně. Ale je to zase dražší. Zbytek roku pak slibujete, že je auto mimo veřejné komunikace a když způsobí škodu, tak to pojišťovna sice uhradí, ale pak to po vás vymáhá celý zpět plus smluvní pokutu.

0 0
možnosti

Umím řešit problemy s ČKP! Poslala vam CKP dopis ze ji dluzite xy tisic Kc, a jejich narok je opravněný? - nic neni problem, vse se da resit. Pracuji za provizi 50% z dluzne castky, pokud se mi nepovede smazat Vas dluh nic neplatite. Dusche@post.cz

0 0
možnosti

Mensik: nejde mi odpovědět ve vlákně. Lidi v diskusi nekritizují existenci GF a ČKP, ale chování. Vy tvrdíte, že by - s vaší zkušeností - otočili. Tedy opakem kritiky je dle mého schvalování. Flašku nepotřebuji.

0 0
možnosti

Obávám se, že spravedlivé rozhořčení jednoho každého z přispěvatelů níže by se obrátilo o 180 stupňů,

až by do nich napálilo nepojištěné vozidlo a oni se dozvěděli něco ve smyslu

"Jó pani, to jste se měla zajímat než jste se s ním potkala, jestli je pojištěnej! Odkazujeme vás na občanskoprávní řízení, nazdar!" :-)

1 5
možnosti

Jak souvisí váš nesouvislý blábol se šlendriánem v ČKP?

3 0
možnosti

Též mi přišlo, že jsem nezaplatil povinné ručení.

Je to naprostá pravda. Doopravdy jsem ho nezaplatil. Nikdy jsem ani na vteřinu netoužil po řidičáku nebo po automobilu. Nemám ani jedno, ani druhé a obojí kategoricky odmítám vpustit do svého života. takže jsem povinné ručení na auatomobil skutečně nezaplatil. V tom měla upomínka pravdu.

9 3
možnosti

L92a82d23a 90N27o71v84a78k

5. 1. 2013 17:29

mně to chodí oprávněně...:-/

4 2
možnosti

I18r54e97n94a 78M93a83l15á

5. 1. 2013 15:54

My i několik dalších lidí v okolí máme také negativní zkušenost s touto kanceláří. Přišlo nám, že jsme nezaplatili povinné ručení za auto v době, kdy jsme ještě nebyli majiteli. Sice to nebyla závratná částka,ale proč platit podvodníkům. Jen ty telefonáty a dohledávání sežerou spousty času a peněz. Jejich web je záměrně nepřehledný, pokud jim chcete něco poslat poštou ,tak na P.O.Box do Ostravy (pracovník této kanceláře vám na férovku řekne, ať nic neposíláte doporučeně,že to tak často nevybírají a nemá to kdo podepsat). To už vypovídá o tom,co jsou zač, nechci být sprostá.Vůbec nevím, kde berou ty informace. My jim dodali podklady z pojišťovny i registru vozidel a vše v pořádku. Kdo kde dělá těch 11,4% chyb? Jak je to možné? Kdo posvětil takovou lumpárnu? Proč vyžadují peníze až po několika letech? Tady je možné opravdu vše....

22 0
možnosti

Cože má "falešný dlužník" (hnusně pejorativní název) doložit? Snad "neprávem obviněný klient". A mimochodem, u pojišťoven platí presumpce viny jak koukám.

19 1
možnosti

Takže pokud bych si od Vás odebral nějaké zboží a nezaplatil tak je na Vás to prokázat ? Slovo proti slovu . Já řeknu že jsem zaplatil a vše je v pořádku ?

0 11
možnosti

Stalo se mi před Vánocemi totéž jako pánovi v článku.Přišel dopis,že dlužím pojistné (téměř pět tisíc) na autě,které jsme před rokem a půl prodali,odhlásili a pojistku na pojišťovně ukončili.Musela jsem doložit kupní smlouvu o prodeji, potvrzení o ukončení pojistného a pak víc jak měsíc jsem čekala na posouzení právního oddělení ČKP. Včera mi bylo sděleno,že nic tedy platit nemusíme.Bez omluvy. :-/

11 1
možnosti

"Vážená paní,....

podle §24c zák. č. 168/1990 Sb. ...

Při zjišťování...jsme vycházeli z porovnání údajů, které dle ... zákona provedl Centrální registr vozidel....

Z tohoto důvodu máte dle §24c ...povinnost uhradit... Nemůžeme vyloučit, že údaje ... neodpovídají skutečnosti. Pokud je...níže nějaký chybný údaj..předem se omlouváme a současně Vás ve Vašem vlastním zájmu prosíme o včasné sdělení správných údajů...."

Omlouvají se a prosí - a podle zákona. Může se vám to zdát málo, navrhněte lepší řešení.

0 7
možnosti

Pokus o kradez CKP  a vymluva na "chyby vznikají překlepy či špatnými údaji". Stat, vlada, statni i soukrome instituce a byrokrati se chovaji k lidem jako dobytek.

17 0
možnosti

Pokus o podvod, ovšem úmysl asi neprokážete. Už to dělali jiní, posílali do velkých firem faktury na malé částky - pár stovek - třeba za kancelářské potřeby nebo nějaké jiné obvyklé zboží, a účetní to, pokud si nepárovaly objednávky, klidně proplatily, protože pár stovek v obratu x miliard nikdo moc kontrolovat nebude... ale šli samozřejmě sedět...

7 0
možnosti