Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

U Ještědu pochrochtává Sexistické prasátečko. Kvůli polonahému billboardu

Nelichotivá cena Sexistické prasátečko pochrochtává kolem Ještědu. Na vině jsou billboardy, s jejichž pomocí láká sportovní areál lyžaře na liberecké sjezdovky. Je na nich vyobrazena polonahá dívka na sjezdovce s Ještědem v pozadí.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Foto

M52i70l30a27n 38T28u85r65e38k 6762284925486

Zvýšit příjem by se určitě podařilo zlepošením celkové logistiky, která není řešena téměř vůbec anebo náhodně. Mám na mysli včetně tramvaje nebo navigace ke vztahu k zahraničí už vůbec a stejně tak pokulhává marketing.

0/0
12.4.2013 14:08

J59i22ř68í 82K72u80c11h30t14a 6458315229447

Jako kluk jsme jezdili každou možnou chvíli do Jeseníků. A takové lyžování v trenkách na prvního máje pod Pradědem nebylo nic zvláštního.

0/0
10.4.2013 0:07

K34a74r12e98l 13Š19o55u72m74a95l 1814443118

Já si nemůžu pomoci, ale nejvíc klamavý je samotný článek. Obzvlášť jedna věta v prvním odstavci:"Je na nich vyobrazena polonahá dívka na sjezdovce s Ještědem v pozadí.". Ať koukám jak koukám, tak Ještěd za ní normální stojí a dívka ho zjevně v pozadí nemá! Pokud by ho tam měla, pak by se jistě jednalo o nechutnou a nevkusnou reklamu ....

+5/−1
7.1.2013 16:43

O36t85t53o 49P57o95s88p97í62š21i53l 4184145627808

;-DR^

0/0
8.1.2013 11:31

P96e78t88r 28K95u33č82e64r52a 6929512534909

Poč by polonahá holka nemohla stát na sněhu, když se ve finsku v -30 behá ze sauny přímo do jedového jezírka, a co je sexistickýho na tom používat ženské tělo pro reklamu, samo o sobě je krásné a líbí se chlapům i ženám, vyvolává to emoce nebo vtip v dvojsmyslnosti a ta holka většinou dostane zaplaceno tak co - navíc kdyby tam byl nahej kluk tak by ho ihned stahli. Spiš mi vaděj reklamy kde se používají děti pro farmaceutické firmy a prodej nemyslných hraček a potravin. Spíš by ten klub feministek a les..icek se mel venovat zásadnejsim vecem - treba aby pornoherecka která vytahuje kozy pred parlamentem CR nedostala u nás politickej azyl.

+9/−2
7.1.2013 13:16

B48o56h12u23s19l97a84v 29K85r13á18l45í68k 2941750779226

Ano, sexistická reklama vyvolává emoce, působí na estetické rovině, může vyjadřovat vtip v dvojsmyslnosti, může být krásná a může se líbit mužům i ženám. Ale taky může být trapná, nevkusná nebo neuctivá. A jako každá reklama, i ta sexistická může být jak klamavá, tak férová. Myslím, že řada lidí miluje na lyžování nejen jízdu samo, ale i tu atmosféru - slunné chvilky odpočinku i ladné křivky spolulyžařů a poetiku horských staveb...

+3/−1
7.1.2013 13:48

J11i49ř97í 12M63a69c42e10k 3465315474661

Pokud se tam na základě té reklamy vydám a žádné polonahé holky neuvidím, tak to naštve. V tom případě bych se k návrhu na nějakou anticenu připojil.

+3/0
7.1.2013 12:42

J56a25k74u41b 46R14y21š66á62n68e57k 5605676875805

pořád lepší nahý holky na nevkusných reklamách než islám - já jen kam až můžou takoví mag.ři dospět (jasně islám je tu po staletí - ale rozlézá se to - a fakt nechápu proč)

+6/−2
7.1.2013 11:53

L14u98d20v30í73k 29G82a97j74d74o78š47í16k 2145203554372

Nevím proč to stavíte do protikladu, když v islámské zemi by p. Havlíkovou buď zavřeli, nebo rovnou ukamenovali.

+3/−1
7.1.2013 12:11

J51a28k48u80b 70R77y22š79á11n46e74k 5965386405485

máte pravdu, říkal jsem si jestli to ještě dopsat - jinak jsem nechtěl aby to vyznělo jako protiklad co se týče hodnot lidí, ale jen jako představitele jíného tipu oblékání

+1/−1
7.1.2013 12:29

L94u22d81v42í58k 50G43a66j45d94o10š22í62k 2165453914832

Kvůli takovým jako Havlíková jsou všeobecně feministky považovány za zamindrákované pí..., které vytváří problémy tam, kde nejsou.

Pak mě zarazila cena 40 000,- za tříměsíční kampaň třiceti billboardů. Asi někde někomu utelka nula.

Další vtipná věc je obecně rozšířená pověra zde zaznívající z úst paní Kocumové - že špatná (zřejmě myšleno negativní) reklama je taky reklama.

Špatná reklama je prostě špatná. Negativní reklama NENÍ z marketingového hlediska reklama ale průšvih. V tomto případě ovšem paradoxně nevole feministek vytváří spíš pozitivní ohlas ostatní společnosti na toto jinak dosti hloupé "dílko" podle vzoru: "nepřítel mého nepřítele je můj přítel"...

+8/−2
7.1.2013 11:52

B31o51h56u56s41l53a61v 79K70r48á13l50í70k 2271730389136

Reklama do značné míry funguje ne tak, že by jí lidé věřili, ale tím, že se o ní ví. Bláznivé feministky sice protestují, ale až budou chtít jet lyžovat, tak je Liberec a Ještěd napadne jako první.

+4/0
7.1.2013 13:41

L50u76d73v71í59k 24G69a85j89d40o36š20í76k 2835103344222

To se dostáváme k poněkud jinému tématu. Pravdu máte pouze částečně. To co píšete platí v případě, že se jedná o velmi specifický druh reklamy zvané "propagace značky". V tomto případě tomu tak sice skutečně je, ovšem tato forma propagace je zde zcela nesmyslná a její dopad je velmi diskutabilní. Jinými slovy: Propagace značky lyžařského areálu v jeho nejbližším okolí bude mít pravděpodobně nulový dopad na prodej (návštěvnost) a to i v případě, že bude propagace značky pozitivní a dobře vedena. Natož bude-li negativní. Tam může nastat dokonce i odliv některých zákazníků díky reklamě.

Ať tak či tak to jsou naprosto vyhozené peníze a medializace této kampaně díky feministkám tomu nijak nepomůže. V horším případě spíše uškodí.

0/−1
7.1.2013 14:44

B90o92r48i64s 73Z70a35k84o26u96ř80i86l 1739556951709

Laciný vizuál bez nápadu, amatérský a trapný. Dokonale odráží stav městem vlastněných společností v Liberci. Obhajoba představitelů města a skiareálu jen potvrzuje jejich nekompetentnost.

V otázce sexismu bych už tak radikální nebyl. Naštěstí žijeme v čechách, kde si zatím dokážeme z genderových stereotypů dělat legraci. Až český národ přestane "švejkovat" bude opravdu zle.

+4/−3
7.1.2013 11:40

F91i87l70i62p 80S79k73o82k84a81n 4387918930

Myslím, že to je jen další příznak toho jak špatně na tom naše společnost stále je.

Dalším z mnoha příkladů může být nedávný skandál GENUS TV.

V raních nedělních hodinách na svém facebook profilu zveřejnila pornografickou fotografii zcela nahé ženy, kompletně potetované a s početným piercingem na genitaliich a k tomu rádoby vtipný komentář ve smyslu - tohle nám přišlo mailem s komentářem manželka budoucího prezidenta a nešlo to nesdílet..

I když byla pornografická fotka v průběhu dne odstraněna, tak nepřišlo ze strany GENUS TV žádné vysvětlení ani omluva.

V jakékoliv jiné civilizované společnosti by za podobné chování odpovědný zaměstnanec letěl na hodinu za hrubé porušení pracovní kázně a firma by se oficiálně omluvila. V ČR je spíš praxe chovat se jako šovinistické prasátečko nebo zahladit stopy a zaujmout pozu "ja nic, já muzikant"..

Smutné..

+3/−5
7.1.2013 11:25

J80a18n 76M39a93c43e72k 3134891592833

No a koho to vlastně zajímá? Mě celá ta "cena" přijde dost stupidní.

+6/−4
7.1.2013 11:05

M34a16r85e53k 44P10r73c43h54a33l 3126370149629

Tato reklama jako taková je naprostý paskvil bez nápadu. Kolik stál návrh?

Ale spatřovat v tom něco sexistického? Paní asi potřebuje zahřát...

+3/−2
7.1.2013 10:54

M30a12r31t84i83n 92P96a52u10l 4444679881917

Pochybuji, že by paní zahřál pohled na nahatou fotku ženský. I když člověk nikdy neví. :-)

+1/−1
7.1.2013 11:38

J92o47s29e41f 96D53r96á59s89a30l 2884575771

no, Peter Northug toho na sobě včera neměl o moc víc a asi mu taky zima nebyla. jinak k tomu sexismu, je úplně běžné, že na bazéně v pánských sprchách šuruje podlahu ženská uklizečka. dovedete si představit ten jekot, kdyby do dámských sprch vlezl plavčík?

+7/−1
7.1.2013 10:52

B94o84h57u93s17l74a31v 15K90r15á68l49í69k 2561610499326

Potíž je, že k mužskému uklízeči by chlapi ve sprchách byli ještě podezíravější než k té uklízečce. Zatímco ženám ta lesbička se smetákem vcelku nevadí.

0/−1
7.1.2013 13:54

T91o56m91á98š 38M74a65l41ý 5193896843

Rozhodně  takto je  ona reklama hezčí a účinnější, než kdyby  na ní byl  do půl těla Korytář.

+8/−2
7.1.2013 10:24

P31a32v57e33l 35O93d72r17a93z32i48l 6824419977840

Pochrochtává tam sexistické prasátečko a frig...

No nic.

Lidé se válí ve sněhu i zcela nazí, paní bez humoru...

+4/−2
7.1.2013 10:22

M71i97c35h16a48l 38P19a29v72l36á17t 9553123374659

Proc je ta cena "nelichotiva"? To rika kdo? Snad ne to hejno, co ji udeluje. ;o)

+5/−2
7.1.2013 10:17

M93i77l10a64n 73Č81e24r83n28ý 5473979389232

Ano, modelka má opravdu v pozadí Ještěd.;-)

+5/0
7.1.2013 9:48

V38i29t 48O96t76a89h90a34l 5425330289854

Přesně tohle je jeden z důvodů, proč je u nás v Česku slovo feministka bráno většinou společnosti za hanlivý výraz.

Organizace tohoto typu bohužel místo zásadních problémů nerovnoprávnosti žen řeší hovadiny o tom, kdo má co v pozadí. 

Mimochodem, proč je reklama se ženou zakrývající si prsa sexistická (o odkrytých prsou ani nemluvím), ale chlap do půl těla na plakátě či na plovárně nikoho nepobuřuje? (jedná-li se o horní polovinu těla). Proč neřešíte třeba tohle?

Proč neřešíte evidentní diskriminaci žen ve většině církevních organizací v Česku?

Protože, milé feministické dámy, právě církev položila základní kameny současné ženské diskriminace, udělala z některých částí těla sexistické symboly, rozhodla, že bytost uplácaná z žebra není rovnocenná pánům tvorstva (a ve 21. století na tom stále trvá). 

Jenže na to postavit se diskriminaci vybudované ve společnosti církvemi, na to, milé feministické dámy, tak říkajíc "nemáte koule". Ono je méně konfliktní řešit dívky, které se dobrovolně za peníze polosvlékly na plakátě, nebo dostávat granty za spočítání poměru mužských a ženských podstatných jmen v učebnicích českého jazyka, než řešit reálnou nerovnoprávnost.  Možná vás to překvapí, ale stejně sexistická je celá branže modelingu, veškeré soutěže krásy atd, dokonce celý obor zkrášlující kosmetiky nebo módy,či veškeré cvičení na formování postavy. Tohle všechno totiž lidi dělají, aby se v zásadě sexisticky prosadili ať už v boji o vysněného partnera, v soupeření mezi sebou, či v zabezpečení si příjmů. A co vás také možná překvapí, spousta žen se nemaluje a sexisticky nezvýrazňuje kvůli mužům, ale aby ji nepomlouvaly jiné ženy, že je šmudla, a že nedbá o svůj vzhled (což zahrnuje obvykle patlání si chemikálií do xichtu, oblékání se dle aktuálních módních trendů) atd.

+14/−3
7.1.2013 9:41

P94a26v19e93l 26P73a98l79o85n75c45y 2540752145175

Co je divneho na tom, ze se dela reklama pomoci neceho co s produktem vubec nesouvisi? Co treba skokani na lyzich ve spojeni s telefonovanim? V cem je rozdil...?

+8/−2
7.1.2013 9:38

J71i42ř61í 33P33u54t89í81k 7748973923262

Obráceně, telefonování je spojováno se skokama na lyžích... i když v případě Prtko Jističe a Uwe Filtera vlastně nevím, jde-li o skoky nebo něco jiného :-)

0/0
8.1.2013 1:17

V82l88a67d26i86m18í40r 40J57e95s96e32n30i88c43k96ý 9638308685200

Tedy - snažit se zacílit na mužskou část klientely a přitom modelku takhle uboze stylizovat, to asi fungovat nebude. Má-li to působit sexy, tak se to moc nepovedlo.

+2/−2
7.1.2013 9:18

M10a54r45t57i38n 26P55a53u43l 4914849491357

Souhlasím, že ten bilboard je ubohoučkej. Kdo si tohle zadal, ten tak akorát vyhodil prachy.

+1/0
7.1.2013 11:41

Z90d34e80n91ě59k 62H65r17o86m29a62s 2113308750361

Paní primátorka zřejmě nemá mnoho zkušeností s muži,

když se domnívá, že slečna přitáhne oči k názvu areálu. Jistě nikoho

nenapadne že by lyžařky na Ještědu lyžovaly svlečené do půl těla, nebo že by se

tam někdo musel povinně vysvlékat, ale ta představa není vůbec špatná. ;-)

+1/−1
7.1.2013 9:17

J57i66ř60í 85K63a95r61o61u29b 5574252422724

Tam je někde napsaný název areálu ???

.

No nic, budu se muset podívat ještě jednou ...

+2/−1
7.1.2013 9:32

J81i11ř41í 49K52u88c38h13t93a 6708725959867

a proč by nemohly lyžovat svlečené ? Když je teplo a sluníčko peče tak na to není vůbec nic divného

0/0
10.4.2013 0:12

M27i50r90o78s50l50a95v 92J51a22n26o57u91š68e39k 9484261957

Teda, nechtěl bych být polonahá dívka a mít Ještěd v pozadí.

+11/−1
7.1.2013 9:05

K96a10r46e59l 71S85a89i28d29l 4435863141773

Nebyla by pro paní Petru Havlíkovou nějaká práce aby neměla čas vymýšlet hlouposti prosím?;-)

+14/−4
7.1.2013 8:52

K32a81r69e34l 88S65t41r39ž73a51n92o41v59s44k56ý 1108755225

Mě ta reklama přijde celkem vtipná.

+5/−5
7.1.2013 8:49

B54o11h12u42s57l70a31v 52K90r42á89l78í19k 2121330929816

Přijde Vás vtipná?

+1/−1
7.1.2013 13:58







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.