Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

U Ještědu pochrochtává Sexistické prasátečko. Kvůli polonahému billboardu

Nelichotivá cena Sexistické prasátečko pochrochtává kolem Ještědu. Na vině jsou billboardy, s jejichž pomocí láká sportovní areál lyžaře na liberecké sjezdovky. Je na nich vyobrazena polonahá dívka na sjezdovce s Ještědem v pozadí.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Foto

M55i95l38a50n 70T43u53r68e40k 6422524775136

Zvýšit příjem by se určitě podařilo zlepošením celkové logistiky, která není řešena téměř vůbec anebo náhodně. Mám na mysli včetně tramvaje nebo navigace ke vztahu k zahraničí už vůbec a stejně tak pokulhává marketing.

0/0
12.4.2013 14:08

J71i91ř47í 53K18u53c83h52t57a 6788435879817

Jako kluk jsme jezdili každou možnou chvíli do Jeseníků. A takové lyžování v trenkách na prvního máje pod Pradědem nebylo nic zvláštního.

0/0
10.4.2013 0:07

K82a78r46e96l 81Š31o57u87m23a76l 1694633438

Já si nemůžu pomoci, ale nejvíc klamavý je samotný článek. Obzvlášť jedna věta v prvním odstavci:"Je na nich vyobrazena polonahá dívka na sjezdovce s Ještědem v pozadí.". Ať koukám jak koukám, tak Ještěd za ní normální stojí a dívka ho zjevně v pozadí nemá! Pokud by ho tam měla, pak by se jistě jednalo o nechutnou a nevkusnou reklamu ....

+5/−1
7.1.2013 16:43

O43t83t69o 49P36o61s26p98í33š21i49l 4144105767828

;-DR^

0/0
8.1.2013 11:31

P42e73t74r 79K61u56č65e82r15a 6969982674189

Poč by polonahá holka nemohla stát na sněhu, když se ve finsku v -30 behá ze sauny přímo do jedového jezírka, a co je sexistickýho na tom používat ženské tělo pro reklamu, samo o sobě je krásné a líbí se chlapům i ženám, vyvolává to emoce nebo vtip v dvojsmyslnosti a ta holka většinou dostane zaplaceno tak co - navíc kdyby tam byl nahej kluk tak by ho ihned stahli. Spiš mi vaděj reklamy kde se používají děti pro farmaceutické firmy a prodej nemyslných hraček a potravin. Spíš by ten klub feministek a les..icek se mel venovat zásadnejsim vecem - treba aby pornoherecka která vytahuje kozy pred parlamentem CR nedostala u nás politickej azyl.

+9/−2
7.1.2013 13:16

B62o45h39u30s53l83a41v 43K47r57á11l59í55k 2181180979846

Ano, sexistická reklama vyvolává emoce, působí na estetické rovině, může vyjadřovat vtip v dvojsmyslnosti, může být krásná a může se líbit mužům i ženám. Ale taky může být trapná, nevkusná nebo neuctivá. A jako každá reklama, i ta sexistická může být jak klamavá, tak férová. Myslím, že řada lidí miluje na lyžování nejen jízdu samo, ale i tu atmosféru - slunné chvilky odpočinku i ladné křivky spolulyžařů a poetiku horských staveb...

+3/−1
7.1.2013 13:48

J49i26ř47í 52M90a24c19e61k 3115975134631

Pokud se tam na základě té reklamy vydám a žádné polonahé holky neuvidím, tak to naštve. V tom případě bych se k návrhu na nějakou anticenu připojil.

+3/0
7.1.2013 12:42

J65a93k27u78b 51R31y60š93á95n91e78k 5975916575365

pořád lepší nahý holky na nevkusných reklamách než islám - já jen kam až můžou takoví mag.ři dospět (jasně islám je tu po staletí - ale rozlézá se to - a fakt nechápu proč)

+6/−2
7.1.2013 11:53

L37u69d42v55í31k 13G97a94j14d91o96š50í21k 2515123614792

Nevím proč to stavíte do protikladu, když v islámské zemi by p. Havlíkovou buď zavřeli, nebo rovnou ukamenovali.

+3/−1
7.1.2013 12:11

J49a51k65u32b 61R63y59š81á70n24e16k 5695266485925

máte pravdu, říkal jsem si jestli to ještě dopsat - jinak jsem nechtěl aby to vyznělo jako protiklad co se týče hodnot lidí, ale jen jako představitele jíného tipu oblékání

+1/−1
7.1.2013 12:29

L28u15d68v13í57k 91G21a22j13d24o77š36í85k 2985983404452

Kvůli takovým jako Havlíková jsou všeobecně feministky považovány za zamindrákované pí..., které vytváří problémy tam, kde nejsou.

Pak mě zarazila cena 40 000,- za tříměsíční kampaň třiceti billboardů. Asi někde někomu utelka nula.

Další vtipná věc je obecně rozšířená pověra zde zaznívající z úst paní Kocumové - že špatná (zřejmě myšleno negativní) reklama je taky reklama.

Špatná reklama je prostě špatná. Negativní reklama NENÍ z marketingového hlediska reklama ale průšvih. V tomto případě ovšem paradoxně nevole feministek vytváří spíš pozitivní ohlas ostatní společnosti na toto jinak dosti hloupé "dílko" podle vzoru: "nepřítel mého nepřítele je můj přítel"...

+8/−2
7.1.2013 11:52

B19o17h83u84s87l19a87v 76K24r49á61l10í50k 2131910789936

Reklama do značné míry funguje ne tak, že by jí lidé věřili, ale tím, že se o ní ví. Bláznivé feministky sice protestují, ale až budou chtít jet lyžovat, tak je Liberec a Ještěd napadne jako první.

+4/0
7.1.2013 13:41

L36u43d24v26í62k 80G19a15j55d24o77š77í71k 2715813464912

To se dostáváme k poněkud jinému tématu. Pravdu máte pouze částečně. To co píšete platí v případě, že se jedná o velmi specifický druh reklamy zvané "propagace značky". V tomto případě tomu tak sice skutečně je, ovšem tato forma propagace je zde zcela nesmyslná a její dopad je velmi diskutabilní. Jinými slovy: Propagace značky lyžařského areálu v jeho nejbližším okolí bude mít pravděpodobně nulový dopad na prodej (návštěvnost) a to i v případě, že bude propagace značky pozitivní a dobře vedena. Natož bude-li negativní. Tam může nastat dokonce i odliv některých zákazníků díky reklamě.

Ať tak či tak to jsou naprosto vyhozené peníze a medializace této kampaně díky feministkám tomu nijak nepomůže. V horším případě spíše uškodí.

0/−1
7.1.2013 14:44

B29o64r48i51s 25Z23a88k19o31u57ř96i95l 1499426681309

Laciný vizuál bez nápadu, amatérský a trapný. Dokonale odráží stav městem vlastněných společností v Liberci. Obhajoba představitelů města a skiareálu jen potvrzuje jejich nekompetentnost.

V otázce sexismu bych už tak radikální nebyl. Naštěstí žijeme v čechách, kde si zatím dokážeme z genderových stereotypů dělat legraci. Až český národ přestane "švejkovat" bude opravdu zle.

+4/−3
7.1.2013 11:40

F39i84l31i61p 72S46k34o46k91a67n 4537498340

Myslím, že to je jen další příznak toho jak špatně na tom naše společnost stále je.

Dalším z mnoha příkladů může být nedávný skandál GENUS TV.

V raních nedělních hodinách na svém facebook profilu zveřejnila pornografickou fotografii zcela nahé ženy, kompletně potetované a s početným piercingem na genitaliich a k tomu rádoby vtipný komentář ve smyslu - tohle nám přišlo mailem s komentářem manželka budoucího prezidenta a nešlo to nesdílet..

I když byla pornografická fotka v průběhu dne odstraněna, tak nepřišlo ze strany GENUS TV žádné vysvětlení ani omluva.

V jakékoliv jiné civilizované společnosti by za podobné chování odpovědný zaměstnanec letěl na hodinu za hrubé porušení pracovní kázně a firma by se oficiálně omluvila. V ČR je spíš praxe chovat se jako šovinistické prasátečko nebo zahladit stopy a zaujmout pozu "ja nic, já muzikant"..

Smutné..

+3/−5
7.1.2013 11:25

J97a36n 71M89a29c54e93k 3824531922733

No a koho to vlastně zajímá? Mě celá ta "cena" přijde dost stupidní.

+6/−4
7.1.2013 11:05

M92a85r76e58k 56P42r18c88h40a85l 3146270429229

Tato reklama jako taková je naprostý paskvil bez nápadu. Kolik stál návrh?

Ale spatřovat v tom něco sexistického? Paní asi potřebuje zahřát...

+3/−2
7.1.2013 10:54

M93a91r92t57i32n 70P28a16u65l 4374839131207

Pochybuji, že by paní zahřál pohled na nahatou fotku ženský. I když člověk nikdy neví. :-)

+1/−1
7.1.2013 11:38

J72o83s21e87f 31D94r89á74s68a29l 2914345971

no, Peter Northug toho na sobě včera neměl o moc víc a asi mu taky zima nebyla. jinak k tomu sexismu, je úplně běžné, že na bazéně v pánských sprchách šuruje podlahu ženská uklizečka. dovedete si představit ten jekot, kdyby do dámských sprch vlezl plavčík?

+7/−1
7.1.2013 10:52

B74o60h90u11s37l18a65v 34K90r69á90l72í80k 2191610159636

Potíž je, že k mužskému uklízeči by chlapi ve sprchách byli ještě podezíravější než k té uklízečce. Zatímco ženám ta lesbička se smetákem vcelku nevadí.

0/−1
7.1.2013 13:54

T81o67m81á72š 88M96a16l87ý 5383666513

Rozhodně  takto je  ona reklama hezčí a účinnější, než kdyby  na ní byl  do půl těla Korytář.

+8/−2
7.1.2013 10:24

P20a66v83e36l 33O41d10r36a42z84i28l 6314979557900

Pochrochtává tam sexistické prasátečko a frig...

No nic.

Lidé se válí ve sněhu i zcela nazí, paní bez humoru...

+4/−2
7.1.2013 10:22

M25i39c24h42a97l 83P86a39v62l50á23t 9403893344669

Proc je ta cena "nelichotiva"? To rika kdo? Snad ne to hejno, co ji udeluje. ;o)

+5/−2
7.1.2013 10:17

M69i37l80a32n 48Č71e48r92n27ý 5883929329892

Ano, modelka má opravdu v pozadí Ještěd.;-)

+5/0
7.1.2013 9:48

V31i82t 83O93t43a36h56a91l 5565480429834

Přesně tohle je jeden z důvodů, proč je u nás v Česku slovo feministka bráno většinou společnosti za hanlivý výraz.

Organizace tohoto typu bohužel místo zásadních problémů nerovnoprávnosti žen řeší hovadiny o tom, kdo má co v pozadí. 

Mimochodem, proč je reklama se ženou zakrývající si prsa sexistická (o odkrytých prsou ani nemluvím), ale chlap do půl těla na plakátě či na plovárně nikoho nepobuřuje? (jedná-li se o horní polovinu těla). Proč neřešíte třeba tohle?

Proč neřešíte evidentní diskriminaci žen ve většině církevních organizací v Česku?

Protože, milé feministické dámy, právě církev položila základní kameny současné ženské diskriminace, udělala z některých částí těla sexistické symboly, rozhodla, že bytost uplácaná z žebra není rovnocenná pánům tvorstva (a ve 21. století na tom stále trvá). 

Jenže na to postavit se diskriminaci vybudované ve společnosti církvemi, na to, milé feministické dámy, tak říkajíc "nemáte koule". Ono je méně konfliktní řešit dívky, které se dobrovolně za peníze polosvlékly na plakátě, nebo dostávat granty za spočítání poměru mužských a ženských podstatných jmen v učebnicích českého jazyka, než řešit reálnou nerovnoprávnost.  Možná vás to překvapí, ale stejně sexistická je celá branže modelingu, veškeré soutěže krásy atd, dokonce celý obor zkrášlující kosmetiky nebo módy,či veškeré cvičení na formování postavy. Tohle všechno totiž lidi dělají, aby se v zásadě sexisticky prosadili ať už v boji o vysněného partnera, v soupeření mezi sebou, či v zabezpečení si příjmů. A co vás také možná překvapí, spousta žen se nemaluje a sexisticky nezvýrazňuje kvůli mužům, ale aby ji nepomlouvaly jiné ženy, že je šmudla, a že nedbá o svůj vzhled (což zahrnuje obvykle patlání si chemikálií do xichtu, oblékání se dle aktuálních módních trendů) atd.

+14/−3
7.1.2013 9:41

P50a38v13e14l 83P68a60l43o25n94c35y 2970172335175

Co je divneho na tom, ze se dela reklama pomoci neceho co s produktem vubec nesouvisi? Co treba skokani na lyzich ve spojeni s telefonovanim? V cem je rozdil...?

+8/−2
7.1.2013 9:38

J41i44ř80í 16P51u90t40í90k 7298653723112

Obráceně, telefonování je spojováno se skokama na lyžích... i když v případě Prtko Jističe a Uwe Filtera vlastně nevím, jde-li o skoky nebo něco jiného :-)

0/0
8.1.2013 1:17

V86l29a81d10i75m46í16r 53J46e49s84e92n81i61c86k18ý 9258418925630

Tedy - snažit se zacílit na mužskou část klientely a přitom modelku takhle uboze stylizovat, to asi fungovat nebude. Má-li to působit sexy, tak se to moc nepovedlo.

+2/−2
7.1.2013 9:18

M51a16r89t29i54n 60P22a11u49l 4624659971407

Souhlasím, že ten bilboard je ubohoučkej. Kdo si tohle zadal, ten tak akorát vyhodil prachy.

+1/0
7.1.2013 11:41

Z32d21e57n32ě23k 72H21r98o18m75a47s 2803398980601

Paní primátorka zřejmě nemá mnoho zkušeností s muži,

když se domnívá, že slečna přitáhne oči k názvu areálu. Jistě nikoho

nenapadne že by lyžařky na Ještědu lyžovaly svlečené do půl těla, nebo že by se

tam někdo musel povinně vysvlékat, ale ta představa není vůbec špatná. ;-)

+1/−1
7.1.2013 9:17

J70i84ř39í 17K63a32r48o30u31b 5514772642884

Tam je někde napsaný název areálu ???

.

No nic, budu se muset podívat ještě jednou ...

+2/−1
7.1.2013 9:32

J82i40ř73í 38K85u83c16h23t15a 6788255799317

a proč by nemohly lyžovat svlečené ? Když je teplo a sluníčko peče tak na to není vůbec nic divného

0/0
10.4.2013 0:12

M77i21r97o35s96l16a40v 90J59a71n97o76u24š10e57k 9824701477

Teda, nechtěl bych být polonahá dívka a mít Ještěd v pozadí.

+11/−1
7.1.2013 9:05

K16a58r15e29l 92S94a26i12d27l 4115343731783

Nebyla by pro paní Petru Havlíkovou nějaká práce aby neměla čas vymýšlet hlouposti prosím?;-)

+14/−4
7.1.2013 8:52

K98a26r13e59l 50S53t17r50ž29a81n27o45v33s24k32ý 1668905205

Mě ta reklama přijde celkem vtipná.

+5/−5
7.1.2013 8:49

B96o13h61u24s54l57a98v 22K81r31á46l64í86k 2831180529266

Přijde Vás vtipná?

+1/−1
7.1.2013 13:58







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.