Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

U Ještědu pochrochtává Sexistické prasátečko. Kvůli polonahému billboardu

Nelichotivá cena Sexistické prasátečko pochrochtává kolem Ještědu. Na vině jsou billboardy, s jejichž pomocí láká sportovní areál lyžaře na liberecké sjezdovky. Je na nich vyobrazena polonahá dívka na sjezdovce s Ještědem v pozadí.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Foto

M76i62l33a81n 58T98u12r85e50k 6192524685326

Zvýšit příjem by se určitě podařilo zlepošením celkové logistiky, která není řešena téměř vůbec anebo náhodně. Mám na mysli včetně tramvaje nebo navigace ke vztahu k zahraničí už vůbec a stejně tak pokulhává marketing.

0/0
12.4.2013 14:08

J97i10ř63í 52K23u92c21h31t80a 6578935729107

Jako kluk jsme jezdili každou možnou chvíli do Jeseníků. A takové lyžování v trenkách na prvního máje pod Pradědem nebylo nic zvláštního.

0/0
10.4.2013 0:07

K79a62r16e56l 26Š98o52u35m67a81l 1464123988

Já si nemůžu pomoci, ale nejvíc klamavý je samotný článek. Obzvlášť jedna věta v prvním odstavci:"Je na nich vyobrazena polonahá dívka na sjezdovce s Ještědem v pozadí.". Ať koukám jak koukám, tak Ještěd za ní normální stojí a dívka ho zjevně v pozadí nemá! Pokud by ho tam měla, pak by se jistě jednalo o nechutnou a nevkusnou reklamu ....

+5/−1
7.1.2013 16:43

O41t87t53o 52P45o72s59p49í19š42i78l 4564895387238

;-DR^

0/0
8.1.2013 11:31

P55e94t15r 38K18u58č29e49r78a 6939912534259

Poč by polonahá holka nemohla stát na sněhu, když se ve finsku v -30 behá ze sauny přímo do jedového jezírka, a co je sexistickýho na tom používat ženské tělo pro reklamu, samo o sobě je krásné a líbí se chlapům i ženám, vyvolává to emoce nebo vtip v dvojsmyslnosti a ta holka většinou dostane zaplaceno tak co - navíc kdyby tam byl nahej kluk tak by ho ihned stahli. Spiš mi vaděj reklamy kde se používají děti pro farmaceutické firmy a prodej nemyslných hraček a potravin. Spíš by ten klub feministek a les..icek se mel venovat zásadnejsim vecem - treba aby pornoherecka která vytahuje kozy pred parlamentem CR nedostala u nás politickej azyl.

+9/−2
7.1.2013 13:16

B95o40h28u27s50l23a60v 32K77r38á21l31í23k 2601690299376

Ano, sexistická reklama vyvolává emoce, působí na estetické rovině, může vyjadřovat vtip v dvojsmyslnosti, může být krásná a může se líbit mužům i ženám. Ale taky může být trapná, nevkusná nebo neuctivá. A jako každá reklama, i ta sexistická může být jak klamavá, tak férová. Myslím, že řada lidí miluje na lyžování nejen jízdu samo, ale i tu atmosféru - slunné chvilky odpočinku i ladné křivky spolulyžařů a poetiku horských staveb...

+3/−1
7.1.2013 13:48

J98i36ř69í 39M78a71c75e17k 3925505224471

Pokud se tam na základě té reklamy vydám a žádné polonahé holky neuvidím, tak to naštve. V tom případě bych se k návrhu na nějakou anticenu připojil.

+3/0
7.1.2013 12:42

J73a57k52u29b 44R52y77š24á61n16e76k 5765906775665

pořád lepší nahý holky na nevkusných reklamách než islám - já jen kam až můžou takoví mag.ři dospět (jasně islám je tu po staletí - ale rozlézá se to - a fakt nechápu proč)

+6/−2
7.1.2013 11:53

L93u17d94v97í58k 30G51a93j65d82o85š26í67k 2515193564712

Nevím proč to stavíte do protikladu, když v islámské zemi by p. Havlíkovou buď zavřeli, nebo rovnou ukamenovali.

+3/−1
7.1.2013 12:11

J48a83k13u80b 67R11y77š17á90n14e74k 5925596925475

máte pravdu, říkal jsem si jestli to ještě dopsat - jinak jsem nechtěl aby to vyznělo jako protiklad co se týče hodnot lidí, ale jen jako představitele jíného tipu oblékání

+1/−1
7.1.2013 12:29

L11u15d81v98í96k 52G62a27j32d62o86š45í58k 2365203714512

Kvůli takovým jako Havlíková jsou všeobecně feministky považovány za zamindrákované pí..., které vytváří problémy tam, kde nejsou.

Pak mě zarazila cena 40 000,- za tříměsíční kampaň třiceti billboardů. Asi někde někomu utelka nula.

Další vtipná věc je obecně rozšířená pověra zde zaznívající z úst paní Kocumové - že špatná (zřejmě myšleno negativní) reklama je taky reklama.

Špatná reklama je prostě špatná. Negativní reklama NENÍ z marketingového hlediska reklama ale průšvih. V tomto případě ovšem paradoxně nevole feministek vytváří spíš pozitivní ohlas ostatní společnosti na toto jinak dosti hloupé "dílko" podle vzoru: "nepřítel mého nepřítele je můj přítel"...

+8/−2
7.1.2013 11:52

B58o14h37u16s73l85a35v 15K26r89á66l26í75k 2111160899476

Reklama do značné míry funguje ne tak, že by jí lidé věřili, ale tím, že se o ní ví. Bláznivé feministky sice protestují, ale až budou chtít jet lyžovat, tak je Liberec a Ještěd napadne jako první.

+4/0
7.1.2013 13:41

L25u62d69v20í59k 29G85a66j79d27o80š65í29k 2805803414322

To se dostáváme k poněkud jinému tématu. Pravdu máte pouze částečně. To co píšete platí v případě, že se jedná o velmi specifický druh reklamy zvané "propagace značky". V tomto případě tomu tak sice skutečně je, ovšem tato forma propagace je zde zcela nesmyslná a její dopad je velmi diskutabilní. Jinými slovy: Propagace značky lyžařského areálu v jeho nejbližším okolí bude mít pravděpodobně nulový dopad na prodej (návštěvnost) a to i v případě, že bude propagace značky pozitivní a dobře vedena. Natož bude-li negativní. Tam může nastat dokonce i odliv některých zákazníků díky reklamě.

Ať tak či tak to jsou naprosto vyhozené peníze a medializace této kampaně díky feministkám tomu nijak nepomůže. V horším případě spíše uškodí.

0/−1
7.1.2013 14:44

B43o54r64i41s 36Z29a55k92o79u61ř94i11l 1569606791559

Laciný vizuál bez nápadu, amatérský a trapný. Dokonale odráží stav městem vlastněných společností v Liberci. Obhajoba představitelů města a skiareálu jen potvrzuje jejich nekompetentnost.

V otázce sexismu bych už tak radikální nebyl. Naštěstí žijeme v čechách, kde si zatím dokážeme z genderových stereotypů dělat legraci. Až český národ přestane "švejkovat" bude opravdu zle.

+4/−3
7.1.2013 11:40

F21i20l56i12p 41S98k84o51k49a93n 4677548490

Myslím, že to je jen další příznak toho jak špatně na tom naše společnost stále je.

Dalším z mnoha příkladů může být nedávný skandál GENUS TV.

V raních nedělních hodinách na svém facebook profilu zveřejnila pornografickou fotografii zcela nahé ženy, kompletně potetované a s početným piercingem na genitaliich a k tomu rádoby vtipný komentář ve smyslu - tohle nám přišlo mailem s komentářem manželka budoucího prezidenta a nešlo to nesdílet..

I když byla pornografická fotka v průběhu dne odstraněna, tak nepřišlo ze strany GENUS TV žádné vysvětlení ani omluva.

V jakékoliv jiné civilizované společnosti by za podobné chování odpovědný zaměstnanec letěl na hodinu za hrubé porušení pracovní kázně a firma by se oficiálně omluvila. V ČR je spíš praxe chovat se jako šovinistické prasátečko nebo zahladit stopy a zaujmout pozu "ja nic, já muzikant"..

Smutné..

+3/−5
7.1.2013 11:25

J96a19n 85M83a52c67e61k 3344161872423

No a koho to vlastně zajímá? Mě celá ta "cena" přijde dost stupidní.

+6/−4
7.1.2013 11:05

M24a26r78e66k 89P65r33c65h10a20l 3186690339399

Tato reklama jako taková je naprostý paskvil bez nápadu. Kolik stál návrh?

Ale spatřovat v tom něco sexistického? Paní asi potřebuje zahřát...

+3/−2
7.1.2013 10:54

M90a43r69t23i90n 42P61a10u53l 4824529191267

Pochybuji, že by paní zahřál pohled na nahatou fotku ženský. I když člověk nikdy neví. :-)

+1/−1
7.1.2013 11:38

J13o91s28e31f 14D31r24á87s25a30l 2284605821

no, Peter Northug toho na sobě včera neměl o moc víc a asi mu taky zima nebyla. jinak k tomu sexismu, je úplně běžné, že na bazéně v pánských sprchách šuruje podlahu ženská uklizečka. dovedete si představit ten jekot, kdyby do dámských sprch vlezl plavčík?

+7/−1
7.1.2013 10:52

B69o11h53u39s87l49a61v 54K61r34á90l20í24k 2551800239716

Potíž je, že k mužskému uklízeči by chlapi ve sprchách byli ještě podezíravější než k té uklízečce. Zatímco ženám ta lesbička se smetákem vcelku nevadí.

0/−1
7.1.2013 13:54

T94o24m80á48š 30M73a81l88ý 5133476193

Rozhodně  takto je  ona reklama hezčí a účinnější, než kdyby  na ní byl  do půl těla Korytář.

+8/−2
7.1.2013 10:24

P50a74v22e51l 61O18d71r59a56z24i93l 6124569717500

Pochrochtává tam sexistické prasátečko a frig...

No nic.

Lidé se válí ve sněhu i zcela nazí, paní bez humoru...

+4/−2
7.1.2013 10:22

M67i36c20h89a75l 42P74a52v34l14á79t 9443493374719

Proc je ta cena "nelichotiva"? To rika kdo? Snad ne to hejno, co ji udeluje. ;o)

+5/−2
7.1.2013 10:17

M50i84l11a51n 13Č85e22r49n57ý 5163839319662

Ano, modelka má opravdu v pozadí Ještěd.;-)

+5/0
7.1.2013 9:48

V57i11t 21O33t75a78h15a54l 5775230719764

Přesně tohle je jeden z důvodů, proč je u nás v Česku slovo feministka bráno většinou společnosti za hanlivý výraz.

Organizace tohoto typu bohužel místo zásadních problémů nerovnoprávnosti žen řeší hovadiny o tom, kdo má co v pozadí. 

Mimochodem, proč je reklama se ženou zakrývající si prsa sexistická (o odkrytých prsou ani nemluvím), ale chlap do půl těla na plakátě či na plovárně nikoho nepobuřuje? (jedná-li se o horní polovinu těla). Proč neřešíte třeba tohle?

Proč neřešíte evidentní diskriminaci žen ve většině církevních organizací v Česku?

Protože, milé feministické dámy, právě církev položila základní kameny současné ženské diskriminace, udělala z některých částí těla sexistické symboly, rozhodla, že bytost uplácaná z žebra není rovnocenná pánům tvorstva (a ve 21. století na tom stále trvá). 

Jenže na to postavit se diskriminaci vybudované ve společnosti církvemi, na to, milé feministické dámy, tak říkajíc "nemáte koule". Ono je méně konfliktní řešit dívky, které se dobrovolně za peníze polosvlékly na plakátě, nebo dostávat granty za spočítání poměru mužských a ženských podstatných jmen v učebnicích českého jazyka, než řešit reálnou nerovnoprávnost.  Možná vás to překvapí, ale stejně sexistická je celá branže modelingu, veškeré soutěže krásy atd, dokonce celý obor zkrášlující kosmetiky nebo módy,či veškeré cvičení na formování postavy. Tohle všechno totiž lidi dělají, aby se v zásadě sexisticky prosadili ať už v boji o vysněného partnera, v soupeření mezi sebou, či v zabezpečení si příjmů. A co vás také možná překvapí, spousta žen se nemaluje a sexisticky nezvýrazňuje kvůli mužům, ale aby ji nepomlouvaly jiné ženy, že je šmudla, a že nedbá o svůj vzhled (což zahrnuje obvykle patlání si chemikálií do xichtu, oblékání se dle aktuálních módních trendů) atd.

+14/−3
7.1.2013 9:41

P75a32v86e47l 81P72a32l31o83n72c19y 2110152685645

Co je divneho na tom, ze se dela reklama pomoci neceho co s produktem vubec nesouvisi? Co treba skokani na lyzich ve spojeni s telefonovanim? V cem je rozdil...?

+8/−2
7.1.2013 9:38

J54i85ř61í 82P90u20t18í93k 7338913563672

Obráceně, telefonování je spojováno se skokama na lyžích... i když v případě Prtko Jističe a Uwe Filtera vlastně nevím, jde-li o skoky nebo něco jiného :-)

0/0
8.1.2013 1:17

V69l31a26d71i70m38í74r 37J63e34s12e75n42i61c98k81ý 9838908195280

Tedy - snažit se zacílit na mužskou část klientely a přitom modelku takhle uboze stylizovat, to asi fungovat nebude. Má-li to působit sexy, tak se to moc nepovedlo.

+2/−2
7.1.2013 9:18

M17a24r60t67i25n 40P79a65u67l 4374629541357

Souhlasím, že ten bilboard je ubohoučkej. Kdo si tohle zadal, ten tak akorát vyhodil prachy.

+1/0
7.1.2013 11:41

Z14d61e10n67ě11k 48H71r39o41m10a30s 2833858490391

Paní primátorka zřejmě nemá mnoho zkušeností s muži,

když se domnívá, že slečna přitáhne oči k názvu areálu. Jistě nikoho

nenapadne že by lyžařky na Ještědu lyžovaly svlečené do půl těla, nebo že by se

tam někdo musel povinně vysvlékat, ale ta představa není vůbec špatná. ;-)

+1/−1
7.1.2013 9:17

J21i35ř20í 42K82a38r59o55u70b 5574552402574

Tam je někde napsaný název areálu ???

.

No nic, budu se muset podívat ještě jednou ...

+2/−1
7.1.2013 9:32

J19i68ř35í 71K57u49c37h98t98a 6238825529477

a proč by nemohly lyžovat svlečené ? Když je teplo a sluníčko peče tak na to není vůbec nic divného

0/0
10.4.2013 0:12

M87i75r23o39s83l39a89v 50J53a41n27o30u70š96e53k 9164381207

Teda, nechtěl bych být polonahá dívka a mít Ještěd v pozadí.

+11/−1
7.1.2013 9:05

K54a17r23e30l 71S74a58i36d45l 4215403221213

Nebyla by pro paní Petru Havlíkovou nějaká práce aby neměla čas vymýšlet hlouposti prosím?;-)

+14/−4
7.1.2013 8:52

K36a88r45e49l 83S41t40r72ž26a50n17o64v36s18k50ý 1858525835

Mě ta reklama přijde celkem vtipná.

+5/−5
7.1.2013 8:49

B91o69h13u38s45l33a66v 14K48r80á57l92í77k 2191410309896

Přijde Vás vtipná?

+1/−1
7.1.2013 13:58





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.