- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Zvýšit příjem by se určitě podařilo zlepošením celkové logistiky, která není řešena téměř vůbec anebo náhodně. Mám na mysli včetně tramvaje nebo navigace ke vztahu k zahraničí už vůbec a stejně tak pokulhává marketing.
Jako kluk jsme jezdili každou možnou chvíli do Jeseníků. A takové lyžování v trenkách na prvního máje pod Pradědem nebylo nic zvláštního.
Já si nemůžu pomoci, ale nejvíc klamavý je samotný článek. Obzvlášť jedna věta v prvním odstavci:"Je na nich vyobrazena polonahá dívka na sjezdovce s Ještědem v pozadí.". Ať koukám jak koukám, tak Ještěd za ní normální stojí a dívka ho zjevně v pozadí nemá! Pokud by ho tam měla, pak by se jistě jednalo o nechutnou a nevkusnou reklamu ....
Poč by polonahá holka nemohla stát na sněhu, když se ve finsku v -30 behá ze sauny přímo do jedového jezírka, a co je sexistickýho na tom používat ženské tělo pro reklamu, samo o sobě je krásné a líbí se chlapům i ženám, vyvolává to emoce nebo vtip v dvojsmyslnosti a ta holka většinou dostane zaplaceno tak co - navíc kdyby tam byl nahej kluk tak by ho ihned stahli. Spiš mi vaděj reklamy kde se používají děti pro farmaceutické firmy a prodej nemyslných hraček a potravin. Spíš by ten klub feministek a les..icek se mel venovat zásadnejsim vecem - treba aby pornoherecka která vytahuje kozy pred parlamentem CR nedostala u nás politickej azyl.
Ano, sexistická reklama vyvolává emoce, působí na estetické rovině, může vyjadřovat vtip v dvojsmyslnosti, může být krásná a může se líbit mužům i ženám. Ale taky může být trapná, nevkusná nebo neuctivá. A jako každá reklama, i ta sexistická může být jak klamavá, tak férová. Myslím, že řada lidí miluje na lyžování nejen jízdu samo, ale i tu atmosféru - slunné chvilky odpočinku i ladné křivky spolulyžařů a poetiku horských staveb...
Pokud se tam na základě té reklamy vydám a žádné polonahé holky neuvidím, tak to naštve. V tom případě bych se k návrhu na nějakou anticenu připojil.
pořád lepší nahý holky na nevkusných reklamách než islám - já jen kam až můžou takoví mag.ři dospět (jasně islám je tu po staletí - ale rozlézá se to - a fakt nechápu proč)
Nevím proč to stavíte do protikladu, když v islámské zemi by p. Havlíkovou buď zavřeli, nebo rovnou ukamenovali.
Kvůli takovým jako Havlíková jsou všeobecně feministky považovány za zamindrákované pí..., které vytváří problémy tam, kde nejsou.
Pak mě zarazila cena 40 000,- za tříměsíční kampaň třiceti billboardů. Asi někde někomu utelka nula.
Další vtipná věc je obecně rozšířená pověra zde zaznívající z úst paní Kocumové - že špatná (zřejmě myšleno negativní) reklama je taky reklama.
Špatná reklama je prostě špatná. Negativní reklama NENÍ z marketingového hlediska reklama ale průšvih. V tomto případě ovšem paradoxně nevole feministek vytváří spíš pozitivní ohlas ostatní společnosti na toto jinak dosti hloupé "dílko" podle vzoru: "nepřítel mého nepřítele je můj přítel"...
Reklama do značné míry funguje ne tak, že by jí lidé věřili, ale tím, že se o ní ví. Bláznivé feministky sice protestují, ale až budou chtít jet lyžovat, tak je Liberec a Ještěd napadne jako první.
Laciný vizuál bez nápadu, amatérský a trapný. Dokonale odráží stav městem vlastněných společností v Liberci. Obhajoba představitelů města a skiareálu jen potvrzuje jejich nekompetentnost.
V otázce sexismu bych už tak radikální nebyl. Naštěstí žijeme v čechách, kde si zatím dokážeme z genderových stereotypů dělat legraci. Až český národ přestane "švejkovat" bude opravdu zle.
Myslím, že to je jen další příznak toho jak špatně na tom naše společnost stále je.
Dalším z mnoha příkladů může být nedávný skandál GENUS TV.
V raních nedělních hodinách na svém facebook profilu zveřejnila pornografickou fotografii zcela nahé ženy, kompletně potetované a s početným piercingem na genitaliich a k tomu rádoby vtipný komentář ve smyslu - tohle nám přišlo mailem s komentářem manželka budoucího prezidenta a nešlo to nesdílet..
I když byla pornografická fotka v průběhu dne odstraněna, tak nepřišlo ze strany GENUS TV žádné vysvětlení ani omluva.
V jakékoliv jiné civilizované společnosti by za podobné chování odpovědný zaměstnanec letěl na hodinu za hrubé porušení pracovní kázně a firma by se oficiálně omluvila. V ČR je spíš praxe chovat se jako šovinistické prasátečko nebo zahladit stopy a zaujmout pozu "ja nic, já muzikant"..
Smutné..
No a koho to vlastně zajímá? Mě celá ta "cena" přijde dost stupidní.