Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Česko má téměř 550 tisíc lidí bez práce. Nezaměstnanost stoupla na 9,4 %

Situace na trhu práce se na sklonku loňského roku rychle zhoršila. Nezaměstnanost stoupla na 9,4 procenta proti listopadovým 8,7 procenta. Fronty na úřadech práce se protáhly téměř o 40 tisíc lidí a volných míst ubyla desetina.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

P80a38v88e19l 88P64e28t59e14l19í76k 6108200464698

Urad prace pry neni od toho aby hledali lidem praci. Tak to bylo receno pritelkyni na UP.

0/0
8.2.2013 12:55

J67o32s26e40f 40L31e10b80d82u63š38k81a 4802653493205

Téměř celá Evropa se potácí v problémech. EU po přijetí Lisabonské smlouvy má jedinou koncepci. Vyždímat z lidí co nejvíce peněz na to, aby pár, skoro samozvaných vládců, mohlo dotovat, přerozdělovat a nařizovat. Vždyť co EU dělá? Nařizuje nesmysly, díky nímž zdražuje vše. Zachraňováním planety před oteplováním platí všichni ohromné peníze na fotovoltaiku, emisní povolenky, žárovky co snad ani elektřinu nepotřebují. Dotuje se budování golfů, nařizuje kolik žen musí být ve vedení firem, stanovují kvoty, kolik lidí má mít VŠ vzdělání. Vymýšlí se podmínky, které znemožňují propouštění zaměstnanců a tedy brání přijetí nových. Spousta směrnic a nařízení omezuje a zdražuje výrobu, vzpomeňte třeba na klece pro slepice, výběhy pro prasata. Zachraňují se krachující banky. Plno lidí se živí vydáváním a kontrolováním nesmyslů, jako energetické štítky na domy, byty. Tím se znásobily počty zaměstnanců státu a místní samosprávy. Na to vše je nutno vybrat dostatek daní. A tak stoupají daně, vymýšlí se nové, platí se za kde co a poplatky se zvyšují. Lidé nemají paeníze, méně nakupují, výrobci mají nižší odbyt a propouštějí. A stát znovu zvedá daně. protože vybere málo. A až budou volby, zvolíte ty samé politiky, konec konců viz volební preference na prezidenta. Kolik z vás stěžovatelů chodí na zasedání obecních a městských zastupitelstev a protestuje tam proti nesmyslnému utrácení? Kdo z vás zapřemýšlel nad tím kam nás vedou ti, co sedí v parlamentu přes 20 let? Kdo z vás zapřemýšlel nad tím, že by to šlo i jinak a volil jin strany a lidi? Ani EU, ani ODS, ani ČSSD, ani KSČM to za vás nevyřeší. To co umí, už jejich členové a samy ta strany ukázaly.

+3/0
9.1.2013 22:01

V97í71ť36a 79K76r14u25t57i52š 9987854283468

To, že je 35 tisíc volných míst a meziměsíčně toto číslo o 4tis. pokleslo, neříká vůbec nic, protože firmy už nemají povinnost volná místa na ÚP hlásit. A po dlouholetých zkušenostech, jaké mají firmy s uchazeči z ÚP, je jasné, jaká místa tam případně ještě nabízejí. Špatně placená, nekvalifikovaná ...  Ta ostatní řeší jinak.

+1/0
9.1.2013 18:19

J14o20s84e31f 37L97e57b21d58u78š66k63a 4472763503805

Máte pravdu. ÚP jsou na nic.

+1/0
9.1.2013 22:02

R94a29d54i96m 58P29o75l80á67š68e62k 9176683879419

ÚP byly co k čemu, dokud tam na jednoho , co dělal evidenci nezaměstnaných, pracovalo několik specialistů. Všelijakých personálních psychologů, diagnostiků, právních specialistů. Ti si ty nezaměstnané testovali a vytypovávali jim vhodná zaměstnaní nebo rekvalifikace. Ti lidi se během let postupně propustili až tam nakonec zbyli jenom ti, co evidují a ti co, rozdávají dávky.

Následkem toho se stalo hledání práce přes ÚP nefunkční, i když tam firmy volná místa hlásily povinně. Úřednice na ÚP jsou totiž, když to jen velmi mírně přeženu, schopny poslat nezaměstnaného  truhláře na volné místo soustružníka, protože mají stejné vzdělání , učńovskou střední školu. Tím se pracák jako zdroj pracovních sil pro firmy zprofanoval. Ta hra, jako že poslaní nezaměstnaní se tváří, jako že mají o to volné místo zájem, ale něco podstatného jim znemožňuje tu práci vzít a firmy se tváří, jako že by o uchazeče z ÚP zájem měly, ale z nějakého důvodu nemohou, vznikl až dodatečně.

+1/0
10.1.2013 8:44

V44á80c44l78a52v 52Š60u52b66r90t 9987493928697

Docela se divím tomu, že nejpřirozenější vysvětlení tohoto šokujícího skokového nárůstu nezaměstnanosti všem (včetně analytiků) uniká. Je jím pochopitelně konec nucených prací. Tím ale rozhodně nechci říct, že je situace na trhu práce dobrá. Stalo se pouze to, že lidé vyhnaní Drábkovými výmysly z ÚP se tam opět začínají vracet.

Trend je ale jasně negativní a může za něj podle mě útlum domácí poptávky zapříčiněný špatnou hospodářskou politikou vlády. Vláda bohužel nedokáže šetřit a snižovat schodek jinak, než na úkor hospodářského růstu. Naopak se zdá, že čím větší ránu hospodářství svými opatřeními zasadí, tím je pyšnější. Je to výsledek bezmyšlenkovitých škrtů a stejně bezmyšlenkovitého zvyšování daní, které sice horko těžko drží růst deficitu, ale pouze za cenu ohromných nákladů. Taková politika je k ničemu.

+4/−2
9.1.2013 18:00

J25o39s37e74f 76K57o79p40e31c86k83y 9444142625

jak presne se konec nucenych praci obrazi v narustu nezamestnanosti? ;-)

+2/−2
9.1.2013 18:32

V68á45c50l52a69v 46Š31u82b12r96t 9977373448757

Tak, že se někteří lidé raději neregistrovali, i když byli bez práce.

+6/−1
9.1.2013 18:39

J87o15s59e78f 82K21o52p38e34c41k91y 9404602135

;-D takze si radsi platili socialku a zdravotni sami a nedostavali ani korunu, nez aby mohli byt po par mesicich vybrani na prace? Mate tam jeste neco podobne vtipneho?

+2/−6
9.1.2013 18:46

L59e56o 93V18a48n96ě83k 5310499552798

Proc se tomu tak tlemis? Samozrejme ze se cast lidi rozhoduje jestli si zaplatit pojisteni nebo byt nezamestnanym. A toto v klidu rozhodne..

Stejnetak to muze rozhodnout pokud nekdo vaha jestli vypadnout z prace, nebo naopak nejakou vzit. Neverim ze to nechapes. To neni mozny.

+5/0
9.1.2013 19:15

J55o47s42e36f 40K76o48p22e13c52k25y 9364152615

Samozrejme, ze i takovi lide jsou, ale je jich zcela logicky vyrazna mensina a tak nemaji zadny vliv na rust nezamestnanosti ;-)

0/−2
9.1.2013 19:36

M91i20r39e20k 18T60u39r84e27č33e55k 4123882870462

Na to mohu jenom řici: Vúl zustane volem, pařez pařezem . . . .

+2/0
9.1.2013 20:41

V91á65c65l14a98v 36Š73u19b12r93t 9647523278577

Pokud někdo přišel o práci, tak se asi na pracák moc nehnal, když ten ho mohl po dvou měsících "zaměstnat" zametáním ulic. Stejně tak studenti po škole. Raději si zajistili čas na hledání práce, než by riskovali podobnou buzeraci od ÚP. Navíc je tu skupina dlouhodobě nezaměstnaných, kteří již nedostávají podporu v nezaměstnanosti, ale dávky v hmotné nouzi. Důvodů je celá řada.

+3/0
9.1.2013 20:59

P60a43v29e87l 56O56d86r53a21z40i94l 6494699297190

"Raději si zajistili čas na hledání práce"

Milej zlatej, kdo nemá práci zajištěnou během studia, je outsider.

Krom toho na úklidu města výměnou za peníze není nic buzerujícího.

+1/−1
9.1.2013 21:01

R79a37d86i59m 75P21o85l59á32š16e34k 9286103379269

To je jen současný pokroucený a nelogický stav. To, že práci seženou jen ti absolventi, kteří už během studia pracovali neznamená nic jiného, že pro personalisty je vysokoškolský diplom prázdný papír. Absolvent vysokoškolák, který během studia dlouhodobě pracoval na nějaké náročnější pracovní pozici ukazuje personalistovi, že toto není vysokoškolák z 60 % současné mladé populace neboli průměrný člověk z dnešní populace, ale vysokoškolák z cca řekněme 10 % IQ a schopnostmi nejlepších , tudíž výběr z současné mladé populace. Když vedle práce, která mu odebrala x desítek hodin měsíčně zvládl i studium.

Prostě dřív bylo ukazatel těch pár procent nejlepších v populaci vlastnictví vysokoškoslkého diplomu. Dneska je tím ukazatelem zaměstnání vysokoškoláka při studiu.

+1/0
10.1.2013 8:33

P53a17v22e37l 66O88d36r23a42z41i59l 6484549347180

Nesouhlasím. Práce při studiu je naprosto běžná pro řadu oborů a proč by nemohla být právě v tom oboru? Jistěže studenti nedělají tu práci, kterou pak dělají jako absolventi.

Nesouhlasím ani s tím ukazatelem, dřív to byl VŠ diplom, dnes také, ale ten doktorský.;-)

0/0
10.1.2013 10:28

R58a65d53i10m 31P65o77l91á51š46e73k 9836953819319

ano, i já jsem ještě za socíku využil služby příslušné mládežnické agentury a vydělával si při studiu výkopy a mytím podlahy ve výrobní hale. Takže můj tehdejší měsíční příjem v té době dohromady s podnikovým a trochu i prospěchovým stipendiem v podstatě dosahoval výše tehdejšího průměrného měsíčního platu. Jenže když jsme jako absolventi sháněli práci, tedy já ne, já jsem ji měl zajištěnou, tak nikoho nezajímalo, jestli jsme si a čím při studiu přivydělávali. Jestli jsme myli podlahy nebo třeba kopírovali a prodávali videokazety s filmy. Všechny zajímal jen diplom a potom prospěch v indexu.

To až dneska práce při studiu představuje při hledání práce kádrové body, pro personalistu důležitější než vlastní diplom. Anebo to už je studium při práci? Jenom je placené státem?

0/0
10.1.2013 13:39

J37o85s26e93f 86K86o37p42e62c29k53y 9234532275

Prosim vas, vy vytvarite nejaky iluzorni pocit, ze vetsina lidi, kteri prijdou o praci ma vubec na vyber. Vetsina si proste nemuze dovoilt byt tydny bez jakehokoliv prijmu a naopak jeste platit tisice za pojisteni, takze se opravdu vratte do reality.... predstava, ze stovky lidi propustenych z nejakych montoven si rozmysli zda pujdou nebo nepujdou na pracak je pod urovni teto diskuze ;-)

0/0
9.1.2013 21:04
Foto

R25o72m40a34n 23K57o68z74e98l 4167596753244

Trochu přeháníte - v mém Zlínském kraji samy úřednice říkaly, že na zametání posílají až po roce evidence, nikoli po dvou měsících. Navíc zdravotní pojištění, pokud nejste na ÚP, tak stojí 1080 Kč, to si opravdu někteří dovolit nemůžou. Proto snad každý se na ÚP eviduje.

0/−1
9.1.2013 22:16

R69a90d92i15m 39P41o21l14á72š31e60k 9476313319339

Nezaměstnaný mimo evidenci ÚP musí platit jen  zdravotní a to je pouze 1080 Kč měsíčně. Mimochodem pro stát je výhodné, když se člověk odhlásí z evidence ÚP a platí si zdravotní sám, protože za člověka evidovaného na ÚP platí stát jen asi 700 měsíčně zdravotního. Tudíž každé odhlášení z ÚP přinese zdravotním pojišťovnám asi 400 měsíčně navíc.

Podle MPSV se mělo z ÚP kvůli nuceným pracím odhlásit asi 30 tisíc evidovaných, dalších pár tisíc bylo vyřazených z evidence, když se na nucené práce nedostavili.

Jiní zase odhadují, že Drábkova šikana celkem snížila počet lidí evidovaných na ÚP o 300 tisíc,  z nichž většina si práci nenašla a živí se všelijak.

Jinak pro dost lidí může připadat výhodné se na ÚP neregistrovat. Jsou to především ti, kteří nemají nárok ani na podporu a kteří díky své situaci nedosáhnou na žádné dávky nebo jen na zanedbtelné dávky 1 - 2 tisícovek atd.

0/0
10.1.2013 8:22

L90e80o 76V51a33n73ě35k 5720429582818

jakekoliv snizeni motivace k nezamestnanosti nuti lidi vydavat vic usili aby do teto kategorie nespadli. To je snad jasne....

+2/0
9.1.2013 19:12

D33a61v62i85d 20B44r21u71c66k50n68e24r 5242814429235

Navíc velké procento  ´nezaměstnaných ´běžně pracuje - jen neoficiálně, na malých městech se to obvykle i ví, neboť lidi se znají, úřednice jsou kolikrát až solidární v tom, jak vyplnit lejstra aby přišla ta či ona podpora. Občas se jen udělá zátah naoko třeba na ty, co si pro dávky jezdí autem, atd.

+6/−3
9.1.2013 14:57

J51i50r79i 85S91i36m45a82k 9288388188513

to jsou ale naprosto nepodstane veci. 500tisic lidi si rozhodne nejezdi na urad prace pro podporu autem, pricemz maji bokovku ktera jim hodi 50tisic mesicne.

to by to asi u nas vypadalo trosku jinak. nerikam, ze takovi nejsou, ale neni jich 500tisic. A koneckoncu neni problem ani tech 500tisic, ale problem je trend, ktery rika, ze jejich pocet roste a vlada to vubec neresi, naopak dela vsecko pro to, aby toto cislo do budoucna rostlo co nejvic, protoze zvysuje dane a prodrazuje ceske vyrobky a sluzby a logicky tim snizuje poptavku a vede zemi do recese a dalsi tisice lidi na pracak

+8/−3
9.1.2013 15:13

J50a43r27o59s55l56a17v 58H50o86r21á25k 5363582636810

Pri pohledu na graf je jasne jaky je trend http://www.euroekonom.cz/grafy-data.php?type=cesko-nezam-rok

0/0
9.1.2013 15:17

J31o65s61e69f 89K60o83p32e61c71k89y 9964262785

opet lzete. kdyz chcete diskutovat, tak byste asi mel vedet, alespon zakladni udaje o vecech, o kterych diskutujete.. .;-)

+4/−10
9.1.2013 15:19

D66a80v36i68d 31B32r32u19c68k66n73e82r 5712644389645

máte v tom trošku zmatek, zvyšování daní v této zemi rozhodně neprodražuje české výrobky v zahranicí, problémem je spíš silná koruna, za tu ale žádná vláda nemůže - nicméně oslabení koruny sice přinese výhody jenom korporacím, nikoli domácí poptávce.

Se slovy jako logický vám doporučuji šetřit - logika věci je totiž taková, že každý se má starat sám o sebe jak nejlíp umí, a pak bychom možná žádnou vládu, ani pracáky, koneckonců nepotřebovali.

+3/−3
9.1.2013 15:19

J59i42r71i 62S61i62m75a47k 9618898598943

ja snad mluvim o ceskych vyrobcich v zahranici ? ja mluvim a vykonu ceske ekonomiky a ta jak vime nestoji  a nepada pouze s exportem.. tem lidem ve vlaknu nad vama ani neodpovidam, protoze si nevidi na spicku nosu..

+4/0
9.1.2013 15:26

D97a82v66i20d 42B71r29u40c88k66n37e40r 5592224969935

v zásadě je ale úplně jedno, jestli DPH je 19 n. 21, navíc jsou to sazby zcela obvyklé, které byly, jsou a budou...Ten socík tady holt něco stojí, a pokud chcete nižší daně, budem holt platit u doktorů, budem platit školné, a luxus typu sociálního úřadu mít nebudem - nebude možná ani ministr sociálních věci. Jinak české srovnávání s Německem mi vždy přijde úsměvné - protože vím jak se ve většině oborů po celém, i tom nejchudším Německu musí makat - většina Čechů tam na to NEMÁ, a proto si tam spíš jedou vydělat Poláci (kteří zas nemají ten luxus sociálního státu)

+5/−3
9.1.2013 15:31

J94i16r87i 28S93i96m22a56k 9348628278143

neni to jedno. ceske domacnosti si DPH jaksik z dani neodpocitaji, tudiz neco zjevne  nenakoupi, tudiz to zas nekdo jiny neproda a v konecnem dusledku poklesne vykon ekonomiky, tudiz se zase o neco mene vybere na DPH, protoze banda nezamestnanych se bude muset z neceho platit, tim padem zase klesne vykon ekonomiky, zase pribyde nezamestnanych atd. Cesta po spirale do pekla. DPH se zvysuje dlouhodobe a cim dal rychleji. A to mame tzv. pravicovou vladu, hahaha.

+6/0
9.1.2013 15:35

J14o87s17e41f 72K37o21p85e10c63k49y 9104442975

pri zmene DPH o nekolik procentnich bodu byste mel i pravdu. U zmeny o 1 procento a celkove zatezi tusim 160 kc mesicne na osobu a mesic je to neopodstatnena obava. Navic je pravdepodobne, ze i zapad se zacina ekonomicky trochu probirat a nejpozdeji na konci 2013 uz by nas meli cekat dobre zpravy, protoze ekonomika CR nezije ze spotreby v CR ale z exportu... ;-)

+4/−4
9.1.2013 15:43

J74i91r15i 41S13i49m64a80k 9528548118403

tak jako sory ale pokud roste procentni zatizeni dani, tak nam zadna konjunktura nepomuze. Stat  "krade" na svuj provoz cim dal vetsi dil penez z ekonomiky, coz oslabuje firmy a podporuje stinovou ekonomiku. Doufat, ze nekdy v budoucnu bude "lepe" je hodne utopisticka predstava, tomu bych veril, kdyby stat zacal dane snizovat a ty co vybere zacal rozumne investovat, treba do infrastruktury, zlepseni skolstvi, projektu zamestnanosti... ale to se teda nedeje.

+7/0
9.1.2013 15:47

J11o10s69e20f 84K79o54p25e35c11k59y 9944662315

To nam samozrejme pomuze. Nemame dokonce zdaleka ani nejvetsi danovou zatez v EU... to neni doufani, ze bude lepe. Lepe zcela jiste bude, jen jde o to kdy. Ekonomiky maji sva horsi obdobi ale zakonite i sva lepsi ;-)

+4/−4
9.1.2013 15:49

D11a21v93i41d 66B87r83u94c31k29n50e91r 5582774489325

Stát ´krade´protože si český občan podělaně nedovede představit, že by neměl nějaký ten stát za zadkem, kamkoli šlápne. Vše musí být státní, na všechno potřebuje úřad, ministra, zodpovědnou státem pověřenou osobu, aby vůbec moh dýchat. Kdykoli někdo přijde s tím, že se tu stát něčeho vzdá, češi málem udělaj revoluci.

Všimněte si že i Vy a spousta dalších spojujete své štěstí od toho, co dělá stát...Mám se špatně, protože stát...To jsou ta úplně nejnemožnější tvrzení.

+6/−3
9.1.2013 15:58

J45a61r39o41s36l20a25v 89S77k69r55i29v71a72n42e19k 6735800

co to meles? Tohle nepotrebuje obcan, ale prave ti zlodeji, co nam vladnou... Rv:-P

+3/−3
9.1.2013 16:12

D47a53v86i20d 87B23r56u15c77k50n68e91r 5312754759125

Jako že český občan si dovede představit, že by nebyly úřady práce? Nebo ministerstvo kultůry? Pochybuji....

+5/0
9.1.2013 16:25

J97a35r10o78s42l28a81v 28S78k22r50i94v62a63n44e14k 6635490

a proc by ne? Cesi delaji "malem revoluci" kvuli tomu, jaky je tady nastaveny zlodejsky system, kde nevyhrava ten nejsikovnejsi a nejlepsi, ale ten nejvetsi grazl s nejmensi mirou moralky, ktery se nestiti niceho. To mluvim o firmach a jedincich pracujicich ve statni sfere. V soukromem sektoru je to zase o tom, ze lidi a firmy jsou odirani neustale se zvysujicimi danemi, ktere jsou vzapeti rozkradeny misto toho, aby se za ne vytvorilo neco uzitecneho. Ovsem ze by nekdo demonstroval za to, aby nebyl zrusen nejaky urad jsem jeste nikdy nezaznamenal, tady byste nam mohl osvetlit z ceho vychazite...

+2/0
9.1.2013 16:43

J13a58r35o46s21l88a65v 63S30k48r59i74v39a80n80e78k 6835200

letos o jedno %, loni o 4%, 2010 o 1%, 2008 o 4%... Ono to pomalu naskace, vis :-P

+2/0
9.1.2013 16:08

P61a97v49e26l 19O29d42r96a52z26i41l 6764359977220

Jo, když zmiňujete jen sníženou sazbu... že byla základní 23 procent, to jste asi nějak pozapomněl, žejo.

+1/0
9.1.2013 21:03

V70l11a48d85i60m24í21r 22F78i96b42i68g13e81r 5684231831794

v toce 2008 byla základní 19% ano kdysi byla 23% ale snížili ji na 19% a od 2010 vzrostla o 2%

0/0
10.1.2013 9:37

R34a52d65i10m 86P49o15l13á23š45e49k 9316523229609

Mnohem víc než 1 % DPH mění ceny sezónnost a to, jestli je rok úrodný nebo neúrodný. Například u zeleniny a ovoce. jsou výkyvy až +- 100 %. A rozdíly jsou i u dalších komodit větší. Zvýšení o 1 % DPH nejvíc prospěje obchodníkům jako záminka ke zdražování.

0/0
10.1.2013 13:45

D62a68v78i41d 91B32r94u49c84k70n28e75r 5592384259825

ano souhlasím, navíc asi na rozdíl od vás mám tu zkušenost, že jsem žil dlouhodobě v zemi s nízkými daněmi, nicméně nemám obavy o to, že se českým domácnostem snižuje životní standard s tím, jak se zvedly daně. Je tu daleko nejhustší síť supermarketů, marketů vším možným, obchodních center a hypermarketů, ze zemí co jsem kdy navštívil, kam se hrabe království konzumu USA. Navíc Češi jsou zdaleka nejobeznější lidé v Evropě, a hřeší na to, že mají rozvinuté a bezplatné zdravotnictví. Televize, mobily a auta tu jsou definicí štěstí, což krom nás takhle mají už jenom ruští zbohatlíci. Furt trvám na tom, že ti lidé bez práce jsou beztak ti, kteří se nikde pořádně neuplatnili, a ve firmách se jen vezli s ostatními. Protože velké krachy firem jsem v poslední době nezaznamenal, dějí se jen restrukturalizace. Ty znamenají ozdravění, a lemply to snad nakopne k tomu, aby změnili svůj přístup k tvorbě užitku a hodnot.

+6/−2
9.1.2013 15:44

J12o56s95e11f 55L56e70b24d97u80š57k10a 4742723563535

Zvyšování daní prodražuje výrobky jak ve výrobě, tak při prodeji. To, co tahle země potřebuje je: snížení daní, zeštíhlení státní správy, zrušení zákonů nadiktovaných z EU, omezení korupce a rozkrádání.

+1/0
9.1.2013 22:07

R30a18d50i22m 89P80o91l57á39š12e79k 9396673739549

Mně nepřipadá, že nějaké velké procento nezaměstnaných pracuje načerno. A pokud ano, tak jsou k tomu nuceni, aby si vydělali 1 - 2 - 4 tisícovky, které jim každý měsíc chybí do jejich bilance. Protože Drábkovo nadstavení dávek je takové, že běžnému neopálenemu klientovi sociálky s průměrným nebo podprůměrným počtem dětí pokrývá tak polovinu, 3/4 jeho měsíčních nákladů. Legálně si přivydělat nemůže, protože o ty peníze mu dávky sníží nebo pokud vydělá víc, ho rovnou vyškrtnou z evidence.

Tak vysloveně musí buď dělat načerno nebo rozprodávat majetek z lepších časů, pokud mu ještě něco zbylo, nebo podvádět třeba na získání invalidního důchodu ,  nebo třeba sbírat železo .........

+8/−1
9.1.2013 15:28

J73o96s62e46f 74D55r21á14s15a96l 2644425201

no, to ste teda optimista. matka samoživiteka s jedním děckem, sociálních dávek 3800, přitom jenom  bydlení vyjde na 7 ooo. samozřejmě, že dělá načerno, protože když si sehnala brigádu a 4000 přiznala, tak jí okamžitě 3200 z těch dávek sebrali

+3/0
9.1.2013 17:18

R73a94d73i21m 23P74o55l51á86š12e92k 9306643489719

Kdyby měla těch děcek pět, tak má tolik na dávkách, že pracovat načerno nemusí. Plus ještě k tomu invalidní důchod.....

0/0
10.1.2013 8:46

J52a75n 41H55l34e35d82í13k 4229352818962

vyhoďte Slováky, zejména ty z centrálních úřadů----- ať jdou sloužit svému Ficovi a hned budou volná místa !!!!!!!

+6/−8
9.1.2013 14:46

M18i13l45o25š 34B48o80u82k44a38l 8673257923284

Ouřadové to vytrhnou, to jooo.  ;-D Možná dle vzoru bruselských založit 1000 komisí o ničem a hned je míst haďabej, ne?:-P

+3/−2
9.1.2013 14:50

M13i85l93a69n 26D19v17o49ř60á39k 9640191182847

Občas bys měl vylézt se svojí vesnice, abys viděl svět

+5/−1
9.1.2013 14:52

D90a90v61i85d 41B76r46u47c51k86n67e81r 5832644379245

Lepší je rušit úřady.

+1/0
9.1.2013 14:54

D17a25v62i15d 31B95r18u51c19k71n88e67r 5512154599245

Není třeba hysterie ani výlevů lítosti. Každému se v životě stane několikrát, že prostě nemá práci, i podnikateli, řemeslníkovi, OSVČ, vysoce kvalifikovaným lidem, lidem kteří mají rodiny, hypotéky, úvěry, a starají se ještě o staré rodiče. A většina lidí tu situaci vlastními schopnostmi dříve nebo později vyřeší, protože prostě není situace tak dramatická, aby nesehnal JAKÉKOLI zaměstnání ten, kdo skutečně pracovat chce, a většinou dokonce ani nepotřebuje nějaký pracovní úřad, který svou vleklostí a vytržeností z reality beztak jenom od hledání práce zdržuje.

+7/−6
9.1.2013 14:32





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.