Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Silnici ze Zlína do Otrokovic rozšířili. Kraj míní otevřít i další směry

Po více než dvaceti letech čekání se ze Zlína do Otrokovic jezdí po čtyřproudové silnici. Řidiči tak mohou trasu konečně projet bez dlouhého stání v kolonách. Obyvatelům Zlínského kraje však dál chybí tři důležité silnice, které by vyřešily špatnou dopravní situaci.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J57o50s42e 25B61ě52l40a10š29k48a 8861470473290

ještě zapomněli zmíňit jako dopravní prioritu kraje opravu veledůležité silnice ze Smoliny do Tichova jako součást severozápadního koridoru Valašské Klobouky - Vysoké Pole :-P;-D

0/0
13.1.2013 13:49

P41a91u21l 62J39a74r56o60s 2853258180

No konecne.Vsak to trvalo.Nepostavili nahodou Egyptane,rychleji piramidu?;-D

+1/0
12.1.2013 13:18
Foto

J64a69n 95M66a78c10k 5937612932115

a co teprve pyramidu!

0/0
14.1.2013 9:21

P33a21u59l 80J96a36r53o66s 2673318320

To je jiny druh pyramidy.s mekym I.To neznas?

0/0
14.1.2013 13:54

M38i71c23h10a43l 71J28a74n84k63o 7745379316454

Přesně tak. Na střední Moravě je nejvyšší koncentrace dálnic hned po Praze, zatímco některé kraje (HK, KV, ČB) si mohou nechat o kvalitních silnicích jen zdát.

0/0
11.1.2013 10:16

J67a47n 35M79a96l20ý 6259120146

Tak já bych celkem pochopil, že se nejdříve napojí na dálniční síť oblasti vzdlálenější od Prahy. Z ČB nebo KV se do Prahy i tak dostanete do dvou hodin, ze Zlína po dálnici to jsou tři hodiny, z Ostravy 3,5.

+2/0
11.1.2013 13:24

J33o48s36e43f 20B37r25o39ž97e57k 7763645892801

Tak Morava už má všechna krajská města dostupná dálnicí, nebo alespoň rychlostní (4 prodovou, kterou přejmenují na rychlostní) silnicí. To v Čechách zatím skutečně nehrozí a takové České Budějovice na to budou čekat ještě nejméně 15 let, o Karlových Varech ani nemluvě. No, snad se někdy podaří dokončit trasu do Hradce Králové a Ústí, ostatní je ve hvězdách.

0/0
11.1.2013 9:24

A51n57t35o94n16í69n 14Z18e17l26i10n63k90a 5454438125330

R49 časem skutečně stáhne do značné míry DÁLKOVÝ tranzit na Slovensko, ale i na Ukrajinu, pobaltské země a Rusko. Musí být budován v co nejkratším časovém úseku. Jinak Vizovicím a ostatním vesnicím na trase pomáhej ten na nebesích. Nabízí se otázka: potřebujeme něco takového, nebo je to jenom megalomanství kraje.

+3/0
10.1.2013 8:18

P55a26v70e61l 24M48a92l21i17n42a 9228313198690

No stáhne tranzit z E50, ale stáhne ho, až to bude hotové a v mapách.

0/−1
10.1.2013 11:56

A70n88t26o18n22í46n 61Z74e22l41i37n49k32a 5174328815570

Omyl. Po přivedení dálnice do Otrokovic to tady zkoušelo přes Zlín dost Ukrajinců. Nebojte, bude se to PLYNULE zahušťoťovat. Něco přijde také ze st. silnice 1/18 z Bumbálky. Nevyhnutelné je také vysoké procento postopného natažení dalších nevídaných objemů dopravy vlivem postupného dokončování komunikace.

0/0
10.1.2013 13:18

J23a72n 53S47o97u79k18u35p 1864734796675

A kam jako dálkový tranzit povede po R49? Do Trenčína a .. a pak? Dálkový tranzit spíš časem definitivně ulpí na R48/D1 směr Katowice, po dokončení. Na Bumbálce momentálně již není ani desetinový tranzit proti I/48.

0/−1
10.1.2013 14:33

A75n92t10o73n13í77n 53Z30e74l53i85n24k43a 5784198865120

No tak to je ta nejzákladnější myšlenka, že R49 propojí svými cca 40 km české a slovenské dálnice. No a o natažení další dopravy komfortní komunikací, která překonává horské masivy Lyským průsmykem téměř bez větších převýšení také nepochybujte.

0/0
10.1.2013 16:20





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.