Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Silnici ze Zlína do Otrokovic rozšířili. Kraj míní otevřít i další směry

Po více než dvaceti letech čekání se ze Zlína do Otrokovic jezdí po čtyřproudové silnici. Řidiči tak mohou trasu konečně projet bez dlouhého stání v kolonách. Obyvatelům Zlínského kraje však dál chybí tři důležité silnice, které by vyřešily špatnou dopravní situaci.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J74o94s98e 41B63ě66l28a90š93k33a 8171750163900

ještě zapomněli zmíňit jako dopravní prioritu kraje opravu veledůležité silnice ze Smoliny do Tichova jako součást severozápadního koridoru Valašské Klobouky - Vysoké Pole :-P;-D

0/0
13.1.2013 13:49

P15a83u16l 64J12a12r33o95s 2403438500

No konecne.Vsak to trvalo.Nepostavili nahodou Egyptane,rychleji piramidu?;-D

+1/0
12.1.2013 13:18
Foto

J48a13n 75M66a79c42k 5187412742605

a co teprve pyramidu!

0/0
14.1.2013 9:21

P19a69u91l 73J10a59r52o82s 2973268730

To je jiny druh pyramidy.s mekym I.To neznas?

0/0
14.1.2013 13:54

M93i94c70h21a76l 49J87a50n45k78o 7635649896254

Přesně tak. Na střední Moravě je nejvyšší koncentrace dálnic hned po Praze, zatímco některé kraje (HK, KV, ČB) si mohou nechat o kvalitních silnicích jen zdát.

0/0
11.1.2013 10:16

J62a52n 33M23a89l98ý 6439400396

Tak já bych celkem pochopil, že se nejdříve napojí na dálniční síť oblasti vzdlálenější od Prahy. Z ČB nebo KV se do Prahy i tak dostanete do dvou hodin, ze Zlína po dálnici to jsou tři hodiny, z Ostravy 3,5.

+2/0
11.1.2013 13:24

J94o24s24e89f 11B51r80o23ž42e27k 7763545182141

Tak Morava už má všechna krajská města dostupná dálnicí, nebo alespoň rychlostní (4 prodovou, kterou přejmenují na rychlostní) silnicí. To v Čechách zatím skutečně nehrozí a takové České Budějovice na to budou čekat ještě nejméně 15 let, o Karlových Varech ani nemluvě. No, snad se někdy podaří dokončit trasu do Hradce Králové a Ústí, ostatní je ve hvězdách.

0/0
11.1.2013 9:24

A55n12t91o29n90í38n 81Z55e15l11i58n46k17a 5284688175270

R49 časem skutečně stáhne do značné míry DÁLKOVÝ tranzit na Slovensko, ale i na Ukrajinu, pobaltské země a Rusko. Musí být budován v co nejkratším časovém úseku. Jinak Vizovicím a ostatním vesnicím na trase pomáhej ten na nebesích. Nabízí se otázka: potřebujeme něco takového, nebo je to jenom megalomanství kraje.

+3/0
10.1.2013 8:18

P39a62v64e75l 96M62a59l86i97n64a 9648313478230

No stáhne tranzit z E50, ale stáhne ho, až to bude hotové a v mapách.

0/−1
10.1.2013 11:56

A70n54t47o76n21í97n 78Z52e11l57i49n18k23a 5414648445610

Omyl. Po přivedení dálnice do Otrokovic to tady zkoušelo přes Zlín dost Ukrajinců. Nebojte, bude se to PLYNULE zahušťoťovat. Něco přijde také ze st. silnice 1/18 z Bumbálky. Nevyhnutelné je také vysoké procento postopného natažení dalších nevídaných objemů dopravy vlivem postupného dokončování komunikace.

0/0
10.1.2013 13:18

J53a35n 98S46o90u52k38u58p 1494424426915

A kam jako dálkový tranzit povede po R49? Do Trenčína a .. a pak? Dálkový tranzit spíš časem definitivně ulpí na R48/D1 směr Katowice, po dokončení. Na Bumbálce momentálně již není ani desetinový tranzit proti I/48.

0/−1
10.1.2013 14:33

A73n26t34o67n86í87n 90Z68e50l57i19n48k86a 5614178355870

No tak to je ta nejzákladnější myšlenka, že R49 propojí svými cca 40 km české a slovenské dálnice. No a o natažení další dopravy komfortní komunikací, která překonává horské masivy Lyským průsmykem téměř bez větších převýšení také nepochybujte.

0/0
10.1.2013 16:20







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.