- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
nejdelší možná, ale největší tunel bude "návrat majetku církvím"
Téda ... a při stavbě dálnice se klidně minou o metry .
Klobou dolů :-)
To se vyplatí takový tunel kvůli pásovému dopravníku?? Když ta úpravna uhlí je (předpokládám) stejně na povrchu??
Problém je asi v tom,že na jednom dole je úpravna už za zenitem životnosti a na druhém dole je moderní úpravna která není kapacitně vytížená-důl Darkov byl plánován na kopání uhlí pod Karvinou...a tam už je nikdo nepustí...
Tato zpráva zgruntu změnila můj dosavadní život.
..sakryš..já myslel že se tuneluje hlavně v Praze..na ministerstvech a magistrátu...no ukázali havíři že i tady se dá tunelovat..jinak mlčky se připojuji-toto není tunel..toto je překop..ale celkově je to jedno.tudy poteče uhlí a ne úplatky..
Autor článku je, s prominutím, diletant, který neví o čem píše. Jedná se o klasické důlní dílo. Tunely, myslím dopravní stavby, začínají a končí na povrchu.
jako nic proti severní moravě, ale v Praze se už pár let (desítek let) razí tunely které jsou i delší. třeba vloni adélka a tonda prorazili cca 4km tunel mezi motolem a dejvickou
O tom žádná. Nicméně dlouhá důlní díla v hloubkách 900 a více metrů pod povrchem jsou přece jen něco jiného. A na rozdíl od Prahy se to nad nimi nepropadá.
Neni to "tunel", ale jen obycejna dulni chodba.
Prej je to prekop. Ani chodba ani stola.
Délka překopu (pokud definujeme překop jako vodorovné spojení několik důlních děl, pak hlavní sběrná štola na Americe (Lomy Mořina) na 3. patře má oficiálně délku 2950m, profil je cca 2,5m x 2,5m, to co je za závalem a na projektech pokračování směrem ke stěně nad Berounkou nemám dostatečně relevantní informace...
Je to jasný, konečně budem mít to metro :)
akorat po tech jezdicich schodech pojedes 10 minut