- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Jak mam porozumet tomuto: "Použití polymerů vyztužených uhlíkovými vlákny výrazně snížilo hmotnost stroje a ve srovnání s letadly podobné velikosti, například Boeing 787..."
Opravdu je Boeing 787 stroj podobne velikosti, jako Boeing 787? :)
jestli bouchla baterie..., je jasné, že se to musí celé rozebrat na drobné součástky a opět sestavit... Vyhraje team, kterému po znovusestavení nezbydou žádné součástky...
Při letu nad Atlantikem 180 minut na bezpečné přistání? Jedine snad na vodu.
létá se nad severním atlantikem, Irsko, Island, Grónsko, Azorské ostrovy.
Čtete po sobě ty články? To je otřes... signály které pohánění ....
Opatrne s tim prekladem anglickeho slova design do cestiny... Netechnicky clovek by si mohl pomyslet, ze budou zkoumat, jestli ma letoun ladne tvary...
Snad lidem dojde, že v technice se slovo "design" dá také přeložit jako "konstrukce". Škoda, že to neřeší editoři článku.
Tak to bude ve středu na lince LOTu do Chicaga nemilé překvapení
Chtěl jste se svézt Dreamlinerem do USA?
Tak jsem se podivil novým hliníkovým bateriím, než mě došlo, že tam chybí čárka.