Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

S ministrem dopravy jsme si notovali, libuje si po schůzce Jančura

Majitel RegioJetu Radim Jančura hýří po schůzce s novým ministrem dopravy Zbyňkem Stanjurou entuziasmem. "Máme na řadu klíčových oblastí velmi podobný názor," říká. Shodují se prý v tom, že by České dráhy neměly rozprodávat pozemky získané od státu, na zprůhlednění dotování rychlíků i na jejich dalším soutěžení.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

K73v27ě63t23o50s22l65a40v 91N37y67t42r56a 9676258158857

Je zajímavé že jak se rozjel LEO, tak najednou normální rychlík ČD např. 111 jede z Prahy do Ostravy za 3 hodiny 5 minut bez naklápěcích skříní a podobných vymožeností, takže asi LEO bude muset zlevnit tu nepohodlnou tramvaj, krom internetu tam už nic lepšího nemá.:-)

+1/−1
13.1.2013 6:37

Z62b59y24n10ě52k 37P10o15p73o14v24s77k69ý 9826438217233

Kdybyste měl alespoň základní přehled o zeleznici a vozovém parku, věděl byste, že je to díky lokomotivám, na EC 110/1 jede buď Škoda 109e nebo polská lokomotiva.

+3/0
13.1.2013 9:53

R32a67d84e41k 50J45a21n85a97t42a 9665626344202

Ano, nejen díky pravidelnému nasazení vozidel na 160 km/h, ale taky díky zastávkám. EC 111 (není to "normální rychlík", jak říkáte) má cestou jen dvě zastávky. Narozdíl např. expresů. Každá zastávka znamená cca 5 minut zdržení.

+2/0
13.1.2013 11:17
Foto

P85e84t64e57r 59J49a74b30l89o63n17o75v18s50k61y 1329546341301

V jízdním řádu je EC 110 "Praha" v úseku Pardubice-Praha najrýchlejším vlakom:-)

+1/0
13.1.2013 12:04

P44e57t30r 53N22e24c13h23a53n93i42c52k49ý 7923386928140

On supluje pendolino, protože jedou ve stejné časové poloze

+1/0
13.1.2013 13:09

R35a82d70e47k 11J76a30n34a73t36a 9705346754872

Ano, je stejně rychlý jako Pendolíno, protože má stejnou max rychlost (160), dobré zrychlení (výkonná mašina) a Pendolíno své naklápění na tomto úseku téměř nevyužíje.

0/0
13.1.2013 15:58
Foto

P41e41t90e74r 38J63a20b44l45o46n61o76v95s31k63y 1369256221681

!!!!Tak veľa článkov na idnes proti ČD a ja sa divím,že České dráhy stále každú nedeľu dávajú v pražských staniciach u pokladní zdarma MF DNES...RvRvTáto informácia je možno novinkou pre čitateľov žijúcich napr.na Morave a podobne ale v Prahe je to už asi 5 rokov,čo sa sobotné noviny DNES rozdávajú cestujúcim zdarma k jízdenkám ČD

+3/−3
12.1.2013 23:06

T27o29m50a59s 94N43o80v10o29t48n86y 3411886768169

No vidíš a Jančura rozdává už skoro 10 let v autobuse všechny možné noviny a ne jen v neděli.;-D

+6/−3
12.1.2013 23:56
Foto

P10e21t58e27r 10J38a93b89l47o34n85o34v79s98k70y 1469216571641

Máte pravdu.Mne ide ale o to,že reportáže na idnes/ekonomika sú v posledných mesiacoch k ČD viac a viac kritickejšie.O skrytej reklame na RegioJet je zbytočné písať.Tá začala okamžite po vypravení prvých žltých vlakov-reportáž o dortíkoch za 9 kč,káve zdarma v RJ....Čítam aj slovenské denníky,ale tie neútočia na slovenského štátneho dopravcu ZSSK,aj keď by mohli,pretože ZSSK má sériu průserov od 10/2012.Preto som napísal komentár,že ČD zbytočne ponúkajú cestujúcim noviny MF DNES,pre vydavateľa je to dobrá reklama ale Sůra bude naďalej písať len o mínusoch v ČD.

+5/0
13.1.2013 11:59

M58a67r90t81i94n 41N56o63v90o95t57n14ý 7718988885303

Regiojet a SA jsou silný inzerent na iDnes, tak se nedivte ...

+3/0
13.1.2013 14:57

M52i77r96o22s39l33a39v 13F34r18i18d10r10i58c11h 1755836340289

Jančuru nesnáším, ale s pozemky má bohužel pravdu.

+1/−5
12.1.2013 20:15

Z47b19y39n62ě85k 52P74o12p92o88v30s24k35ý 9906778277683

Pan Stanjura, známý v Opavě jako radní lump je ministrem dopravy, to se může stát opravdu jen v ČR!!!

+4/−1
12.1.2013 17:52

K24a44r34e35l 38S86a56i85d33l 4565623421943

Všichni žlutofilové by se,jako na odstrašující příklad,měli podívat na linku Liberec - Praha.Kdo se tam objevil,byl podnákladovýma cenama SA zlikvidován.Následovalo okamžité zdražení a naprosto nedostatečná kapacita !Pro někoho,kdo nejezdí pravidelně a nevládne těm různým kreditovým a bůh ví jakým jízdenkám a potřebuje se jen občas na víkend dostat do Liberce je to konci DP zhola nemožné!!RvJančura jen kritizuje to,co sám pro sebe buduje a o co usiluje!RvRvRvRv

+13/−7
12.1.2013 9:07

M81a30r47t79i50n 20K22a24r20á69s64e30k 9468233148938

Poslednich par let tam jezdil i jiny dopravce a za ceny nizsi nez SA.

Jinak SA je i kdyz tam ted jezdi jako jedine levnejsi, nez dopravci pred 10 lety (a kde byly tedha ceny vstupu, jake byly mzdy kolik byla za 10 inflace apod.)

+6/−3
12.1.2013 11:40

T82o19m31a40s 41N60o48v98o92t19n31y 3811756628959

Ještě to zkusím jednou i když je to marné. Cena na Liberci je NIŽŠÍ než za Čsad Liberec (porovnej si náklady tehdy a teď...), za korunu se jezdilo jedním směrem kvůli tomu, že Čsad nepustil SA s platnou licencí na nádraží (a dostal za to pokutu). Kapacita je větší než za Čsad Liberec. DPML se zlikvidoval sám, proč s ním asi lidi nejezdili v dostatečném počtu, když byl i levnější než SA? A kdo se potřebuje jen občas dostat o víkendu do Liberce, tak ví kdy tam pojede, tak si má koupit včas místenku a to může bez jakýchkoliv jízdenek od SA, stačí zajít na předprodej AMS nebo přímo SA. Ostatně, s Čsad se taky často do autobusu nepovedlo dostat, ale to se ti nehodí do krámu, že.

+3/−3
13.1.2013 0:01

K21a69r96e17l 98S75a54i49d66l 4155543131743

Ono ty doby ČSAD jsou také jediným,ale už dosti ohraným a trapným argumentem.Vezměněme si základní fakt:Jančura,ne ČSAD,sliboval lidem hory doly,Jančura ze sebe dělá dopravního boha,nikoli to ČSAD,ale fakt je ten,že ČSAD vám nedalo kafe a starý časopis,jezdilo Karosama,kterýma v té době,v minulém století,jezdilo 99% dopravců,ale kvůli lince do Prahy koupilo i patrového Neoplana ještě dávno před Jančurou,koupilo i Aresi a svezli vás za ty peníze až na Florenc a to i na stojáka,ale svezli.V té době kdy Jančura dobýval Liberec brali zaměstnanci ČSAD veškerou mzdu ofiko přes pásku,zaměstnanci SA minimální mzdu a zbytek na ruku v obálce podepisované obyč tužkou a to do doby než na Jančuru nastoupil berňák na udání p.Litvina z Letušky(že o tom pan Sůra nepsal,že?)Takže zkuste prosím něco originálního a ne ten pravěk který je navíc jen polopravda!

+3/−4
13.1.2013 0:37

P68e14t91r 73N52e91c50h47a41n11i63c30k81ý 7483866418880

Přidejme k tomu Jančurovo divadlo o terminálu Fügnerova. "Budeme jezdit za 50 dokud naše podmínky nebudou splněny !". V Liberci mu stížnost zamítnou, protože tam není místo a v Praze mu to ouřada, který viděl Liberec leda na mapě povolí.

+1/−1
13.1.2013 13:14

M40a47r57t73i53n 59K48o16š14ť28á37l 9684630353862

Mě by jen zajímalo, proč jakýkoliv daňový poplatník vůbec může hájit státní firmy ??? Jsou všechny ztrátové, ve všech se krade, ale pořád to nevadí... ČD, ČD Cargo, ČSA, Dopravní podniky, ŘSD, nemocnice jak fakultní, tak krajské a tak bych mohl pokračovat... Proč by ČSA konečně nemělo zmizet ? Proč by konečně neměla proběhnou privatizace (samozřejmě že průhledná) ČD, nemocnic (víte někdo o krachující soukromé nemocnici ?) atd...Pamatuje si ještě někdo zděšení, které provázelo privatizaci Telecomu ? Nebo školství ? P.S.: Můj synovec studuje na University Of Alabama, jedné z nejlepších škol v USA, školné je tu 40.000,-USD/rok + náklady na život atd. - a kde na to bere ? Maká jako motorová myš a učí se na jedničky, tedy má na život + školné mu platí universita...

+6/−10
12.1.2013 2:41

M57i72l39o87š 26M57a39c83k21ů 5580789682437

Chceš krachující soukromou nemocnici -> PP Hospitals - zavřené nemocnice v Dačicích atd. Chce to sundat růžové brýle. Ne každému tatínek zaplatí "vzdělání" na soukromé škole, kde nejsou důležité znalosti, ale peníze. Ne každému koupí tatínek audinu, aby se nemusel nechat hýčkat komunálem. No a v Alabamě studuje "většina" studentů z ČR.

+10/−3
12.1.2013 8:38

K85a27r37e67l 17S77a73i16d54l 4115243541523

Zrovna škola v USA.....americký středoškolák po maturitě je zhruba na úrovni našeho žáka 8.třídy Základní Školy....,co dodat;-)?

+9/−1
12.1.2013 9:25

M67a47r73t22i77n 76K75a75r72á18s18e97k 9248403118638

A pak ho za tri roky  na VS predezene?

+1/0
12.1.2013 11:41

R45a24d73e90k 15J29a86n89a68t61a 9855606794132

Těch dobrých VŠ ale není v USA mnoho. A nestudují na nich zdaleka jen američani ... spíš asiati a tak ...

0/−1
12.1.2013 21:13

P71e25t43r 73H89r90o20m98á79d12k91a 1669232195298

No a vy těch 8 tříd máte, když neumíte ani psát velká písmena?

+2/−3
12.1.2013 12:05

T68o91m47a72s 52N18o85v49o62t47n47y 3601826538259

když nevíme kudy, začneme hledat překlepy a chyby. Něco k věci experte?

+1/−1
13.1.2013 0:02

J90i24r95k68a 46D92v64o50ř50á19k 4525460433718

No, tady to vyjímečně je k tématu, když někdo vyzdvihuje české školství nad americké ale sám na sobě mimovolně dokazuje, že to nebude až tak jednoznačné... Je to v rovině argumentu.

0/0
16.1.2013 9:40

J97i47r16k77a 70D10v68o47ř87á36k 4935840743798

Ten váš Američan sice má menší encyklopedické znalosti a neumí na mapě odvrácené polokoule najít ČR, ale kupodivu umí doma lépe podnikat, že....,co dodat;-)?

0/0
16.1.2013 9:37

K35a51r40e36l 55S63a21i77d70l 4535713361133

A co nemocnice Stará Boleslav?Jeden příklad za všecky:U nás se prodala teplárna do soukromých rukou a výsledek?Nejdražší teplo v republice,rozpadlá síť a natažená soukromá ruka k obecním penězům na rekonstrukci sítě!!Rv

+5/0
12.1.2013 8:55

P50a96v62e98l 70M51o77t64y10č41k82a 1223525568

University Of Alabama jedna z nejlepších škol v USA ? Ve spojených státech je v žebříčku řazena na 86-109 místo. V celosvětovém na 201-300. Mimochodem stejně, jako Karlova univerzita.

http://www.shanghairanking.com/ARWU2012.html

Jak psal jeden z přispěvatelů, sundejte si růžové brýle. A to platí i o ostatních věcech, ke kterým jste se vyjádřil.

0/−1
12.1.2013 11:40

P52a36v68e74l 61M28o84t25y97č78k26a 1903785598

Otci synovce vyřiďte, že by minimálně stejně kvalitní vzdělání zajistil synovi v Čechách a levněji ;-)

0/−1
12.1.2013 11:42

M30i76l61o15š 44S95k27r50u34ž37n33ý 3424956258

ČD,MHD,neziskové nemocnice jsou ztrátové všude na celém širém světě. Ale Česká pošta, České lesy, Budvar jsou dnes jediné státní podniky a jsou velice ziskové, takže je možno říci, že vy pustě lžete a státní firmy jsou ziskové!!

+1/0
13.1.2013 14:34

S35t20a57n24i12s17l68a51v 11M78e20l17i28c35h98a82r 3823790711282

Doufám, že se zase nechystá nějaký podvod na občany, bohužel to co jsem slyšel od pana Jančury že chce od ministra přenechat traˇPraha - Brno, co je to za blbost. Dyť toto musí být předmětem soutěže ne dohody soukromníka a ministra

+10/−1
12.1.2013 2:07

P44e32t78r 76M77a56r38š11o11u41n 5505288316686

asi tak, Jancura chce volny trh = to podle nej znamena = vyhodte stat a dejte to bez vyberovky mne! to jako mysli vazne? a to mu jako vsichni okolo mame tleskat? ;-D

+2/0
12.1.2013 19:14

S89t86a31n11i88s71l89a77v 74M82e94l36i76c90h51a50r 3533530701772

Bohužel si myslím, že pan Jančura by nedokázal provozovat dopravu v tom rozsahu jako ČD na stejné úrovni, Jelikož j je v nepoměru vozový park )myslím počet souprav, vozů samotnýchz, lokomotiv) kolik jich má SA  a kolik jich má ČD to samé starat se o zastávky a nádraží SA nemusí a takto by se dalo pokračovat a také si myslím že SA prostě nezajistí základní dopravní obslužnost

+10/−4
12.1.2013 2:03

R80a12d41k79o 46K54ř77i66v50á69n37e91k 7850583455210

!!Na jeden vypravený vlak RJ případá skoro 400 vlaků ČD !! (cca 7000/18 denně). Čtvrt procenta vlaků je to, o čem tu mudrujeme. Proto hájím NÁPRAVU ČD  a ne jejich rozparcelování. Konkurence nápravě ČD pomáhá, proto RJ vítám. Populistické lži škodí, proto Jančuru řadím do kategorie s Jiřím Paroubkem a Miroslavem Sládkem.:-)

ČD pro tu nápravu mají celkem slušně našlápnuto, už dlouhá léta jsou síťovým železničním dopravcem č. 1 v Evropě v poměru cena - kvalita. Srovnejte levný Balkán (celou Albánii jsem přejel pomalým vlakem za cenu dvou piv) a drahou starou Evropu - my jsme šťastný ostrov uprostřed. [>-] Pokud nesouhlasíte, hledejte, prosím, příklady - rád se poučím. I dotace vlaků ZDO patří u nás k nejnižším v Evropě.

(Trať Pha - Ova se ještě dále vymyká - všichni tři dopravci tu nabízí při slušné kvalitě ceny snů - zcela mimo realitu - ale jako cestující si jich rád užívám. Že si to musí dopravci (všichni tři) nějak kompenzovat, to už je jiná.)

+10/−1
12.1.2013 9:25

T61o80m89a10s 37N65o57v95o81t51n79y 3471596598869

Na nápravu už měly dost času a začaly teprve až jim soukromníci začínají pít krev

+3/−3
13.1.2013 0:03

Z96b57y53n87ě86k 55P51o64p43o92v33s37k14ý 9546128497273

Pane Novotný, proboha nepište o věcech, kde máte nulový přehled!!! ČD modernizují vozový park intenzivně už 6 let. Můžu souhlasit s tím, že to pořád není ono, ale je to dáno podfinancováním železniční dopravy ať z nedbalosti, nebo úmyslně!

+2/−1
13.1.2013 9:50

R55a40d88k72o 62K69ř49i25v53á44n96e94k 7740403175890

JANČURA JE TAKOVÝ ŽLUTÝ PAROUBEK. Jednoduchá populistická řešení, demagogie, polopravdy a manipulace, nabubřelá samolibá prohlášení, špinění nepřátel a boj za blaho lidu i proti jeho vůli... "Já za těmi soudruhy na to ministerstvo zajdu a pěkně soudružsky si to tam vyříkáme."!!

JINAK JSEM SI POVŠIML, že po zrušení anonymní diskuze ubylo primitivních útoků ve stylu PR Jančury a Česmadu. Tyto PR podzemní proudy si budou muset najít nové brigádníky, ochotné diskutovat pod svým jménem. Nebo pořešit u gerily identity nějak sofistikovaněji.:-)

TISKOVÝ ODBOR PANA STANJURY  by měl pročíst tuto diskuzi i diskuze pod články pana Sůry a vypracovat z nich pro pana ministra nějaký poučný výcuc.;-D

+13/−11
11.1.2013 23:25

T82o39m43a41s 70N57o64v20o25t56n16y 3141376528509

Zato přibylo Křivánků a podobných exotů, co sice o věci skoro nic neví, ale to jim nebrání trousit svoje plivance na "zlého" Jančuru a chválit "hodné" ČD. A že jich pod každým článkem o RJ je ;-D Ono u těch placených diskutérů se to dá aspoň pochopit, že píšou to co píšou, ale pochopit Křivánky, kteří to trousí zadarmo, to opravdu nejde ;-D

Jinak ty PR proude máš v jedné věci pravdu (ačkoliv zcela náhodou), za vlaky Regiojet opravdu může asi z největší části žlutý Paroubek ;-D;-D;-D jestli víš co se tím myslí

+8/−11
11.1.2013 23:33

P78e11t61r 90N29e69c24h44a86n13i72c42k20ý 7533696678620

V tom případě byste neměl zapomenout zmínit i ty, co problematiku skoro neznají, ale hned mají jasno o "úžasném Jančurovi" a "žumpě ČD"

+10/−4
11.1.2013 23:36

T25o46m31a25s 67N18o56v96o74t78n56y 3151636458869

Nevím jestli to je myšleno obecně nebo konkrétně na mě, ale kdo zná mé příspěvky ohledně RJ vs ČD apod. tak ví, že sice více stojím na straně RJ, ale ČD za žumpu nepovažuji, naopak když s nimi jedu tak ve většině případů jsem spokojen, záleží na konkrétní trati, někde je to opravdu pořád stejně špatné, někde naprosto bezproblémové včetně kvalitních vagonů/vlaků.

+1/−3
11.1.2013 23:39

P11e93t28r 92N23e48c87h30a68n93i56c37k96ý 7243546668540

Nebylo to na vás, ale obecně. Slepí zastánci budou na obou stranách. Na druhou stranu, když se člověk trochu v problematice orientuje a vidí co mu iDnes občas naservíruje, tak se děsí co za polopravdy čte tam, kde oboru příliš nehoví...

+7/0
12.1.2013 0:06

V88i53k87t89o30r 34Z20e91r15z92á53n 8904669398336

S tím se nedá než souhlasit... lidi čtou co jim kdo naservíruje, aniž by měli nejmenší tušení jak to doopravdy funguje. Nejlepší jsou ti, co se na železnici dívají skrz prsty a přitom nejeli 20 let vlakem, a vůbec netuší, že se spousta věcí změnila k lepšímu. A korunu tomu nasazují ti, co pak za každou blbost házejí špínu na ČD, ty jsou přitom "obětí", protože za to může třeba SŽDC (o odjezdu vlaku rozhoduje výpravčí který pro ČD nepracuje) nebo někdo jiný (sebevrah, vyšší moc atd.)!

+9/−1
12.1.2013 1:02

T67o84m41a26s 35N75o54v23o37t26n62y 3301216798589

S tím souhlasím

0/0
13.1.2013 0:04

R81a30d22k11o 26K20ř57i96v80á68n17e11k 7170543435380

Je problém poznat, který Paroubek je míněn? Honza Paroubek má podle Vás něco společného s demagogií? Podle mne k záměně dojít nemůže.

+1/−1
12.1.2013 0:03

T11o64m33a69s 22N82o37v40o78t44n39y 3591726678149

No když napíšete co jste napsal tak se nedivte že reakce je jaká je

0/−1
13.1.2013 0:07

V98a22c56l21a33v 78H64a23j22e20k 3866609569

On na rozdíl od Vás toho pan Křivánek o dopravě ví hodně, protože je to jeho celoživotní zájem, byď v oboru nepracuje.

+1/0
12.1.2013 15:46

T28o74m46a67s 93N87o60v65o86t20n45y 3981916808329

Ano ten blud co vyplodil o tom skutečně vypovídá, moje reakce je pouze v jeho stylu.

0/−1
13.1.2013 0:06

D80a79v96i34d 22H64y17š87p60l43e19r 2593453507205

Sliby politiků, zejména ministrů ODS, to zavání následným velkým zklamáním z reality.... Ale snad se pletu. Panu Jančurovi totiž držím palce!

+1/−6
11.1.2013 22:45

M59i34r32e80k 22Z13á97v71o65d84n16ý 7472217120208

Ajaj ... mám pocit, že se blíží konec veřejné (nikoliv hromadné) dopravy :/

+8/−1
11.1.2013 22:09

J22i41ř97í 42L41o42u23k62o47t90a 8200857841336

Vlastimile Fialo,buďte radši zticha.jestli se chcete motat mezi kamionama tak hurá,ono vás to za chvíli přejde.železnici se chce věnovat a ne jen ji kritizovat.p.Jančura si myslí,že to s tou svojí politikou a pár 20-ti letých přestříkaných vozů a lokomotivami stejně starými jako mají ČD jen žlutý nátěr,převrátí naruby.donedávna jsem mu i docela fandil,ale po diskuzi v OVM a před určitým časem odpovědí na můj mail mi přesvědčil,že ten tu bude jen chvíli.myslí si,že když dumpingovými cenami vyházel konkurenci ze silnice tak že mu to půjde stejně lehce na kolejích.kde má nabídku pro převoz postižených,cyklistů,pejskařů a dalších??nikde!!!a nepřišel ani s ničím novým-noviny,káva,občerstvení a další tu už bylo před nějakými 15 lety a bez místenky a zbytečně předčasnou rezervací dopředu.a dotace dostává taky,jen to není tak okatý jako u ČD.ale s tím on už se nepochlubí,protože by se akorát ztrapnil.prostě p.Jančura=kašpar,nic víc nic míň.;-O

+12/−10
11.1.2013 20:44







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.