Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Volkswagen musí v Brazílii prověřit motor u 400 tisíc aut, rozhodl soud

Soud v Brazílii nařídil největší evropské automobilce Volkswagen svolat ke kontrole auta s motorem o obsahu jeden litr, která byla vyrobena v letech 2009 a 2010. To by se mohlo v Brazílii týkat až 400 tisíc vozů. Soud tvrdí, že autům se příliš rychle opotřebovává motor, což pak vyžaduje častější výměnu oleje.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

P53e23t83r 86G22a95z76d98a 6348402699347

rozdíl mezi toy a vw je v tom, že toy je ochotna svolat tisíce aut už jen pro dobrou pověst, pokud se vyskytne jen podezření. VW naopak nesvolává nic, a dokud mu to neuloží soudv nechá vás jezdit s výrobní vadou čekajíce na to, až se to ptojeví. Reklamace se samozřejmně zamítne.

+1/0
14.1.2013 12:05

P36e94t18r 30S84e87k43a77n11i75n13a 6773416318310

ale copak, už i všemocný a nejlepší koncern? 

je otázkou času, kdy se vynoří spekulace, že je to "odpověď" od Toyo...

downsizing je cesta do pekel...

+1/0
13.1.2013 17:52

C58y81r50i15l 21P63a41v60e53l24k63a 4186462888205

Přesně tak! Dlouhodobě nejméně náročné (benzín) jsou atmosférické motory 1.6-2.5 a pak šestiválce. Také proto, že jsou dostatečně dimenzované a ne ošizené jako to dělá (nejen) VW. A jestli to žere 6,5 nebo 7,5 je mi fakt jedno. Mám už třetí (Japan) 1.8-2.0 a náklady při průběhu cca 150 000 za cca 6 let jsou jen olej a filtry, svíčky. Hlavně to jede a má sílu.

+1/0
13.1.2013 22:36

J50i29ř60í 20K44o97c52u16r73e33k 6325854355508

Dík, že nevypouštíš karcinogenní saze R^ ... Školivé jsou nejen pro člověka.

+1/0
15.1.2013 20:17

P44e52t64r 90C47h94v57á28t28a16l 4912742500924

No, vysokootáčkový nízkoobsahový motor s turbodmychadlem...při použití běžných materiálů (v zájmu nízké ceny nelze nic speciálního použít).... nedá se očekávat nic jiného, než rychlé opotřebení a mnohem kratší životnost agregátu...Rv

+6/0
13.1.2013 16:22

J66i75ř50í 53H66l60i56s51n67i95k33o78v52s17k26ý 9813351382901

Honda dělala vysokootáčkové a s docela vysokými objemy za běžné ceny a životnost byla klidně 400 kkm.

0/0
13.1.2013 16:24

T26o11m59á72š 69K51u40c90h32a23ř 3687441938141

Jenže i když byly relativně vysokootáčkové, tak při běžném provozu nemusely tolik točit, jako ty maloobjemové.

+2/0
13.1.2013 16:33

C84y39r32i79l 65P35a78v97e75l56k41a 4216942868415

Jo, jo ale VW není Honda, že. Nejlepší benzíny dělali vždycky v Japonsku. VW nikdy neměl tak dobré benzínové motory jako Honda, Mazda, Nissan.

+2/0
13.1.2013 22:38

D46a92v77i10d 58H49o43l92m16a97n 7235755373429

Jsem pane Chvátale přesvědčen, že jste nikdy podobný vůz neřídil, protože to, co jste napsal, není tak úplně pravda. Nízkoobjemové turbomotory jsou nejvíce zatěžovány právě v nízkých otáčkách (což samozřejmě neznamená, že nejsou zatěžovány !) a ty vysoké ke svému životu v rozporu s Vámi až tak moc nepotřebují. Malé turbo slouží k vykrytí plného točivého momentu právě od co nejnižších otáček a vytáčet tyto motory není pro běžnou jízdu většinou třeba.

+1/0
13.1.2013 16:56

P81e33t12r 28C92h22v84á46t26a98l 4592912490544

Hmm, v tom s vámi moho souhlasit jen velmi omezeně... s těmito motory jsem jel jen párkrát, ale fyzika paltí všeobecně...tyto motory byli primárně určeny pro lehká městská vozítka u kterých se předpokládá krátká jízda relativně malou rychlostí... pokud jsou v současnosti tyto motory montovány do podstatně těžších vozidel, které jezdí většinou v dálničním režimu při rychlostech kolem 130 km/h, tak prostě musí točit 4500 ot/min a víc.Rv.. a to vede k jejich rychlému oporřebení... no necháme se překvapit....poměrně brzo bude mít první větší skupina těchto motorů natočeno tech 200 kkm a pak se uvidí...:-)

+2/0
13.1.2013 17:24

M27i60c74h64a98l 54N38e45j68t84e53k 4706912335344

Nějak nechápu ty otáčky? Golf VI 1.2 63 KW točí při 130 km/h na 2600...

0/0
13.1.2013 21:10

R66a88d97k45o 26S52ü53t23t28ö 8811128931295

Presne tak. ALE : jeho turbo pri tejto zatazi toci 300k rpm, turbo fordackeho litroveho EcoBoostu s 92 kW az 350k. Skratka cele zle. Vid nizsie.

0/0
13.1.2013 21:43

R93a27d17k19o 93S26ü42t40t42ö 8231308981965

Prave preto bude treba tie piditurba menit po 100k km. Pochybujem, ze vydrzia viac. Dat litrovy motor nasponovany na 92kW do auta tazkeho takmer 1.4 tony, k tomu v zmysle ekologie sialene dlhe prevody - to je koktejl na problemy po prvych 100 tisic km.

+4/0
13.1.2013 17:35

C23y48r57i57l 11P88a59v79e36l11k24a 4756962108145

Jsem zvědav, jestli vydrží 100k km. Ve městě turbo u benzínu dostává turbo záhul, časté řazení a decelarace mu vadí kvůli protitlakům. Každej technik tohle ví.

0/0
13.1.2013 22:41

M41i91l62a15n 34D44o27l60e75j59š54í 1581910906526

Jiste, proto, kdyz neco takovyho nekdo kupuje, musi pocitat s tim, ze s tim nenajezdi 500 000 km. Pro cloveka, co najezdi rocne par tisic kilimentru po meste je to bez problemu a clovek, co najezdi desetitisice si tezko koupi litrovy prditko.

0/0
13.1.2013 20:16

J67i97ř47í 12H14l95i65s27n91i51k24o91v92s13k41ý 9213931212101

Mohou být rádi, že tam nemají takové problémy, jako tady s TSI.

+3/0
13.1.2013 16:11

M48i79l18a95n 64Š79v62a71g97r12o51v96s68k36ý 9672129755728

Ale, ale, to je mi pěkné...

0/0
13.1.2013 14:23

V92l13a48d24a 98S21i90m42o51n23i28k 3639643423575

Pokud z toho máte škodolibou radost, pak vězte, že problém nebo bo svolávačka VW kdekoliv na světe = nebo může být problém českého průmyslu.

+1/0
13.1.2013 14:41

M53i21l44a71n 43Š66v49a41g97r62o74v94s82k86ý 9332899365678

Kde pak.

0/0
13.1.2013 15:55







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.