Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Volkswagen musí v Brazílii prověřit motor u 400 tisíc aut, rozhodl soud

Soud v Brazílii nařídil největší evropské automobilce Volkswagen svolat ke kontrole auta s motorem o obsahu jeden litr, která byla vyrobena v letech 2009 a 2010. To by se mohlo v Brazílii týkat až 400 tisíc vozů. Soud tvrdí, že autům se příliš rychle opotřebovává motor, což pak vyžaduje častější výměnu oleje.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

P69e75t62r 67G58a59z85d64a 6318182929947

rozdíl mezi toy a vw je v tom, že toy je ochotna svolat tisíce aut už jen pro dobrou pověst, pokud se vyskytne jen podezření. VW naopak nesvolává nic, a dokud mu to neuloží soudv nechá vás jezdit s výrobní vadou čekajíce na to, až se to ptojeví. Reklamace se samozřejmně zamítne.

+1/0
14.1.2013 12:05

P36e57t95r 36S43e82k87a21n94i75n17a 6593306788570

ale copak, už i všemocný a nejlepší koncern? 

je otázkou času, kdy se vynoří spekulace, že je to "odpověď" od Toyo...

downsizing je cesta do pekel...

+1/0
13.1.2013 17:52

C30y53r45i43l 25P62a81v44e34l35k24a 4196312338435

Přesně tak! Dlouhodobě nejméně náročné (benzín) jsou atmosférické motory 1.6-2.5 a pak šestiválce. Také proto, že jsou dostatečně dimenzované a ne ošizené jako to dělá (nejen) VW. A jestli to žere 6,5 nebo 7,5 je mi fakt jedno. Mám už třetí (Japan) 1.8-2.0 a náklady při průběhu cca 150 000 za cca 6 let jsou jen olej a filtry, svíčky. Hlavně to jede a má sílu.

+1/0
13.1.2013 22:36

J36i52ř76í 11K84o68c18u24r57e21k 6555974415928

Dík, že nevypouštíš karcinogenní saze R^ ... Školivé jsou nejen pro člověka.

+1/0
15.1.2013 20:17

P67e13t47r 79C12h64v21á85t74a76l 4412542230714

No, vysokootáčkový nízkoobsahový motor s turbodmychadlem...při použití běžných materiálů (v zájmu nízké ceny nelze nic speciálního použít).... nedá se očekávat nic jiného, než rychlé opotřebení a mnohem kratší životnost agregátu...Rv

+6/0
13.1.2013 16:22

J11i28ř72í 65H87l61i49s64n82i28k93o87v22s38k87ý 9323691642501

Honda dělala vysokootáčkové a s docela vysokými objemy za běžné ceny a životnost byla klidně 400 kkm.

0/0
13.1.2013 16:24

T51o66m32á76š 39K29u67c32h50a76ř 3987681408551

Jenže i když byly relativně vysokootáčkové, tak při běžném provozu nemusely tolik točit, jako ty maloobjemové.

+2/0
13.1.2013 16:33

C23y39r47i89l 20P78a52v12e29l28k84a 4236512818975

Jo, jo ale VW není Honda, že. Nejlepší benzíny dělali vždycky v Japonsku. VW nikdy neměl tak dobré benzínové motory jako Honda, Mazda, Nissan.

+2/0
13.1.2013 22:38

D51a16v75i13d 71H14o77l51m43a45n 7295395973869

Jsem pane Chvátale přesvědčen, že jste nikdy podobný vůz neřídil, protože to, co jste napsal, není tak úplně pravda. Nízkoobjemové turbomotory jsou nejvíce zatěžovány právě v nízkých otáčkách (což samozřejmě neznamená, že nejsou zatěžovány !) a ty vysoké ke svému životu v rozporu s Vámi až tak moc nepotřebují. Malé turbo slouží k vykrytí plného točivého momentu právě od co nejnižších otáček a vytáčet tyto motory není pro běžnou jízdu většinou třeba.

+1/0
13.1.2013 16:56

P82e59t63r 42C75h24v57á84t79a54l 4702972630124

Hmm, v tom s vámi moho souhlasit jen velmi omezeně... s těmito motory jsem jel jen párkrát, ale fyzika paltí všeobecně...tyto motory byli primárně určeny pro lehká městská vozítka u kterých se předpokládá krátká jízda relativně malou rychlostí... pokud jsou v současnosti tyto motory montovány do podstatně těžších vozidel, které jezdí většinou v dálničním režimu při rychlostech kolem 130 km/h, tak prostě musí točit 4500 ot/min a víc.Rv.. a to vede k jejich rychlému oporřebení... no necháme se překvapit....poměrně brzo bude mít první větší skupina těchto motorů natočeno tech 200 kkm a pak se uvidí...:-)

+2/0
13.1.2013 17:24

M57i53c15h26a49l 52N35e91j92t36e83k 4416452865134

Nějak nechápu ty otáčky? Golf VI 1.2 63 KW točí při 130 km/h na 2600...

0/0
13.1.2013 21:10

R53a89d49k54o 24S46ü68t30t79ö 8751668491665

Presne tak. ALE : jeho turbo pri tejto zatazi toci 300k rpm, turbo fordackeho litroveho EcoBoostu s 92 kW az 350k. Skratka cele zle. Vid nizsie.

0/0
13.1.2013 21:43

R36a31d41k72o 50S74ü92t88t39ö 8131888541615

Prave preto bude treba tie piditurba menit po 100k km. Pochybujem, ze vydrzia viac. Dat litrovy motor nasponovany na 92kW do auta tazkeho takmer 1.4 tony, k tomu v zmysle ekologie sialene dlhe prevody - to je koktejl na problemy po prvych 100 tisic km.

+4/0
13.1.2013 17:35

C89y65r37i58l 43P78a70v80e36l63k30a 4536482658875

Jsem zvědav, jestli vydrží 100k km. Ve městě turbo u benzínu dostává turbo záhul, časté řazení a decelarace mu vadí kvůli protitlakům. Každej technik tohle ví.

0/0
13.1.2013 22:41

M32i35l49a81n 13D68o65l71e93j20š89í 1691920236236

Jiste, proto, kdyz neco takovyho nekdo kupuje, musi pocitat s tim, ze s tim nenajezdi 500 000 km. Pro cloveka, co najezdi rocne par tisic kilimentru po meste je to bez problemu a clovek, co najezdi desetitisice si tezko koupi litrovy prditko.

0/0
13.1.2013 20:16

J86i60ř98í 62H55l13i92s30n41i87k78o84v10s66k21ý 9293111192151

Mohou být rádi, že tam nemají takové problémy, jako tady s TSI.

+3/0
13.1.2013 16:11

M65i14l62a16n 51Š92v33a93g42r48o53v19s76k66ý 9222769695538

Ale, ale, to je mi pěkné...

0/0
13.1.2013 14:23

V19l84a39d14a 18S93i34m83o65n15i82k 3899883593875

Pokud z toho máte škodolibou radost, pak vězte, že problém nebo bo svolávačka VW kdekoliv na světe = nebo může být problém českého průmyslu.

+1/0
13.1.2013 14:41

M57i18l33a53n 56Š68v31a18g59r81o87v77s12k27ý 9862889505748

Kde pak.

0/0
13.1.2013 15:55







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.