Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Volkswagen musí v Brazílii prověřit motor u 400 tisíc aut, rozhodl soud

Soud v Brazílii nařídil největší evropské automobilce Volkswagen svolat ke kontrole auta s motorem o obsahu jeden litr, která byla vyrobena v letech 2009 a 2010. To by se mohlo v Brazílii týkat až 400 tisíc vozů. Soud tvrdí, že autům se příliš rychle opotřebovává motor, což pak vyžaduje častější výměnu oleje.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

P20e24t30r 93G22a81z53d73a 6198552259927

rozdíl mezi toy a vw je v tom, že toy je ochotna svolat tisíce aut už jen pro dobrou pověst, pokud se vyskytne jen podezření. VW naopak nesvolává nic, a dokud mu to neuloží soudv nechá vás jezdit s výrobní vadou čekajíce na to, až se to ptojeví. Reklamace se samozřejmně zamítne.

+1/0
14.1.2013 12:05

P81e69t15r 43S75e59k64a37n58i26n80a 6893316158950

ale copak, už i všemocný a nejlepší koncern? 

je otázkou času, kdy se vynoří spekulace, že je to "odpověď" od Toyo...

downsizing je cesta do pekel...

+1/0
13.1.2013 17:52

C59y11r91i36l 24P45a17v49e55l19k53a 4746902318845

Přesně tak! Dlouhodobě nejméně náročné (benzín) jsou atmosférické motory 1.6-2.5 a pak šestiválce. Také proto, že jsou dostatečně dimenzované a ne ošizené jako to dělá (nejen) VW. A jestli to žere 6,5 nebo 7,5 je mi fakt jedno. Mám už třetí (Japan) 1.8-2.0 a náklady při průběhu cca 150 000 za cca 6 let jsou jen olej a filtry, svíčky. Hlavně to jede a má sílu.

+1/0
13.1.2013 22:36

J28i35ř96í 84K11o13c16u95r82e52k 6295664235928

Dík, že nevypouštíš karcinogenní saze R^ ... Školivé jsou nejen pro člověka.

+1/0
15.1.2013 20:17

P43e39t71r 17C84h92v72á27t29a11l 4562742300594

No, vysokootáčkový nízkoobsahový motor s turbodmychadlem...při použití běžných materiálů (v zájmu nízké ceny nelze nic speciálního použít).... nedá se očekávat nic jiného, než rychlé opotřebení a mnohem kratší životnost agregátu...Rv

+6/0
13.1.2013 16:22

J33i32ř83í 73H16l72i96s54n91i46k13o92v53s15k18ý 9823941782931

Honda dělala vysokootáčkové a s docela vysokými objemy za běžné ceny a životnost byla klidně 400 kkm.

0/0
13.1.2013 16:24

T55o21m78á80š 67K15u37c22h11a16ř 3947371368821

Jenže i když byly relativně vysokootáčkové, tak při běžném provozu nemusely tolik točit, jako ty maloobjemové.

+2/0
13.1.2013 16:33

C55y71r59i67l 54P59a49v94e87l47k34a 4136912498665

Jo, jo ale VW není Honda, že. Nejlepší benzíny dělali vždycky v Japonsku. VW nikdy neměl tak dobré benzínové motory jako Honda, Mazda, Nissan.

+2/0
13.1.2013 22:38

D18a46v16i77d 79H73o48l53m51a26n 7675775593959

Jsem pane Chvátale přesvědčen, že jste nikdy podobný vůz neřídil, protože to, co jste napsal, není tak úplně pravda. Nízkoobjemové turbomotory jsou nejvíce zatěžovány právě v nízkých otáčkách (což samozřejmě neznamená, že nejsou zatěžovány !) a ty vysoké ke svému životu v rozporu s Vámi až tak moc nepotřebují. Malé turbo slouží k vykrytí plného točivého momentu právě od co nejnižších otáček a vytáčet tyto motory není pro běžnou jízdu většinou třeba.

+1/0
13.1.2013 16:56

P48e95t19r 76C19h96v42á57t24a49l 4282532590324

Hmm, v tom s vámi moho souhlasit jen velmi omezeně... s těmito motory jsem jel jen párkrát, ale fyzika paltí všeobecně...tyto motory byli primárně určeny pro lehká městská vozítka u kterých se předpokládá krátká jízda relativně malou rychlostí... pokud jsou v současnosti tyto motory montovány do podstatně těžších vozidel, které jezdí většinou v dálničním režimu při rychlostech kolem 130 km/h, tak prostě musí točit 4500 ot/min a víc.Rv.. a to vede k jejich rychlému oporřebení... no necháme se překvapit....poměrně brzo bude mít první větší skupina těchto motorů natočeno tech 200 kkm a pak se uvidí...:-)

+2/0
13.1.2013 17:24

M41i55c64h23a87l 55N92e69j88t59e56k 4186172275184

Nějak nechápu ty otáčky? Golf VI 1.2 63 KW točí při 130 km/h na 2600...

0/0
13.1.2013 21:10

R50a86d81k89o 98S49ü50t25t36ö 8811528331595

Presne tak. ALE : jeho turbo pri tejto zatazi toci 300k rpm, turbo fordackeho litroveho EcoBoostu s 92 kW az 350k. Skratka cele zle. Vid nizsie.

0/0
13.1.2013 21:43

R31a66d58k35o 24S25ü22t94t61ö 8531898141125

Prave preto bude treba tie piditurba menit po 100k km. Pochybujem, ze vydrzia viac. Dat litrovy motor nasponovany na 92kW do auta tazkeho takmer 1.4 tony, k tomu v zmysle ekologie sialene dlhe prevody - to je koktejl na problemy po prvych 100 tisic km.

+4/0
13.1.2013 17:35

C78y17r59i29l 10P89a24v49e72l62k46a 4626592828895

Jsem zvědav, jestli vydrží 100k km. Ve městě turbo u benzínu dostává turbo záhul, časté řazení a decelarace mu vadí kvůli protitlakům. Každej technik tohle ví.

0/0
13.1.2013 22:41

M40i37l40a44n 31D43o47l32e10j30š93í 1911150236886

Jiste, proto, kdyz neco takovyho nekdo kupuje, musi pocitat s tim, ze s tim nenajezdi 500 000 km. Pro cloveka, co najezdi rocne par tisic kilimentru po meste je to bez problemu a clovek, co najezdi desetitisice si tezko koupi litrovy prditko.

0/0
13.1.2013 20:16

J42i91ř85í 96H70l43i65s16n81i62k18o20v57s14k21ý 9713641412321

Mohou být rádi, že tam nemají takové problémy, jako tady s TSI.

+3/0
13.1.2013 16:11

M64i33l22a54n 81Š68v40a83g58r98o16v96s19k36ý 9832299545768

Ale, ale, to je mi pěkné...

0/0
13.1.2013 14:23

V62l22a55d73a 31S58i81m22o33n89i28k 3879573383595

Pokud z toho máte škodolibou radost, pak vězte, že problém nebo bo svolávačka VW kdekoliv na světe = nebo může být problém českého průmyslu.

+1/0
13.1.2013 14:41

M81i57l64a30n 46Š14v37a39g59r17o16v74s64k98ý 9822729835668

Kde pak.

0/0
13.1.2013 15:55





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.