Diskuze

Volkswagen musí v Brazílii prověřit motor u 400 tisíc aut, rozhodl soud

Soud v Brazílii nařídil největší evropské automobilce Volkswagen svolat ke kontrole auta s motorem o obsahu jeden litr, která byla vyrobena v letech 2009 a 2010. To by se mohlo v Brazílii týkat až 400 tisíc vozů. Soud tvrdí, že autům se příliš rychle opotřebovává motor, což pak vyžaduje častější výměnu oleje.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
PG

P25e55t71r 44G65a11z14d23a

14. 1. 2013 12:05

rozdíl mezi toy a vw je v tom, že toy je ochotna svolat tisíce aut už jen pro dobrou pověst, pokud se vyskytne jen podezření. VW naopak nesvolává nic, a dokud mu to neuloží soudv nechá vás jezdit s výrobní vadou čekajíce na to, až se to ptojeví. Reklamace se samozřejmně zamítne.

1 0
možnosti
PS

ale copak, už i všemocný a nejlepší koncern? 

je otázkou času, kdy se vynoří spekulace, že je to "odpověď" od Toyo...

downsizing je cesta do pekel...

1 0
možnosti
CP

Přesně tak! Dlouhodobě nejméně náročné (benzín) jsou atmosférické motory 1.6-2.5 a pak šestiválce. Také proto, že jsou dostatečně dimenzované a ne ošizené jako to dělá (nejen) VW. A jestli to žere 6,5 nebo 7,5 je mi fakt jedno. Mám už třetí (Japan) 1.8-2.0 a náklady při průběhu cca 150 000 za cca 6 let jsou jen olej a filtry, svíčky. Hlavně to jede a má sílu.

1 0
možnosti
PC

No, vysokootáčkový nízkoobsahový motor s turbodmychadlem...při použití běžných materiálů (v zájmu nízké ceny nelze nic speciálního použít).... nedá se očekávat nic jiného, než rychlé opotřebení a mnohem kratší životnost agregátu...Rv

6 0
možnosti
JH

Honda dělala vysokootáčkové a s docela vysokými objemy za běžné ceny a životnost byla klidně 400 kkm.

0 0
možnosti
JH

Mohou být rádi, že tam nemají takové problémy, jako tady s TSI.

3 0
možnosti

Ale, ale, to je mi pěkné...

0 0
možnosti
VS

Pokud z toho máte škodolibou radost, pak vězte, že problém nebo bo svolávačka VW kdekoliv na světe = nebo může být problém českého průmyslu.

1 0
možnosti