Diskuze
Černé vlaky Leo Express dorovnaly ceny konkurence a cestujících ubylo
Děkujeme za pochopení.
P53e87t42r 11R75u27m85p58l68i19k
kečup taky když zdraží vybereš si druhý, třeba i ten co už jsi měl, pěkně hustéj, aby nebyl průhlednéj
J72i30r94k19a 86D70v80o33ř70á23k
Tento tendenční článek byl poněkud "stabilizován" jiným článkem:
Leo Express vyřešil problémy s vlaky, od pátku spustí plný provoz
Ten ale v téhle rubrice (Ekonomika/Doprava) jaksi nenajdete...
P76e11t89r 97Š70k89o16d54a
Čerstvá zkušenost Praha Ostrava v sobotu ráno LEO - naprosto v pohodě. Jízda klidná, obsluha milá, dodržení jízdního řádu perfektní, jediné mínus byli nevychovaní cestující (mobily, notebooky, hlasité hovory,apod.), ale s tím už se nic nenadělá. Ostrava - Praha včera s ČD původně s místenkou na EC 110 Praha. Asi 10 minut před příjezdem hlášení "vlak přijede na 2. nástupiště, 2. kolej...dál pokračuje do....", asi 2 minuty po plánovaném příjezdu hlášení "vlak byl odřeknut". Až na informacích mi řekli, že vlak měl problémy už v Polsku....eeeeeh......a to jako ČD nejsou schopny dát za EC náhradu? Nejbližší spoj byl Ex Kysuca, kde místo, aby vagony přidaly, tak ještě 1 ubraly. Naštěstí to asi zas tak nevadilo, lidi v uličkách nestáli.
Takže fandím Leovi a doufám, že ještě nějaké spoje přidá, však oni si ho lidi najdou.
J32i26r90k64a 65D95v56o43ř96á94k
Jestli nejsou SŽDC schopné pořádně a včas ohlásit zpoždění nebo odřeknutí, není to vina ČD ale SŽDC. Problém ČD to ale samozřejmě je.
D74a73v72i18d 59V12e75j79s84a69d53a
Pan Sůra se stydí podepsat pod PR článek pro Student Agency? Co se to děje?
M42a65r71e11k 12Z51á97p43o39t85o20č40n35ý
To je vykrik do tmy Ten clanek je naprosto pravdivy, na te trase jezdim casto. Proste je Regiojet nejlepsi.
M52a28r18t64i98n 62S53o72u84š58e96k
Stát těžce zaspal v regulaci této soukromé dopravy.
.
Podívejme se na Británii, kam to s liberalizací dopracovali! Tisíc vzájemně nekompatibilních systémů, ani jízdní řád není na jednom místě.
.
Přitom dnes máme počítače a povinné místenky, tedy je přesný přehled, kdo odkud kam jel. Není to nějaký odhad, je to detailní až na úroveň jednotlivého pasažára. Stát má zajistit JEDNU jízdenku, prodávanou na JEDNOM místě, ať jedu, s kým jedu. Na základě detailních dat ať si to už dopravci mezi sebou rozpočítají. Ale chce to centrální prodej jízdenek a centrální systém rezervací!
R49a70d27e97k 23J27a84n29a62t22a
Máte pravdu, že by stát měl zajistit jednotný prodej jízdenek na jednom místě (viz Švýcarsko, Německo, kde cestující to množství dopravců na jízdenkách ani nepozná).
Ale nesouhlasím s povinnými rezervacemi. Těmi naprosto zabijete výhody, které plnou z toho, že na hlavních tratích dnes jezdi vlaky každou chvíli. K čemu vám je vlak každých 20 minut, když si stejně musíte předem plánovat, kdy pojedete místo abyste prostě přišel na nádraží a jel nejblížším?
J53a89n 61Z23i97m23m14e21r83m43a48n30n
Co je to konkurence? Za jednu atraktivní trať by měli mít podobní "dopravci" povinnost zajistit ještě 50 neaktraktivních. Pak se jedná o skutěčnou konkurenci na které zakazník vydělá. Takto se Jančura a spol jen řehtají a my doplácíme ČD stále více. Argumenty o hospodaření ČD je na jiné téma.
P68e32t39r 83S52l83á25d53e66k
V sobotu ráno pojedu z Prahy do Ostravy a bude to má premiéra v černozlaté tramvaji. Mám jen ty nejlepší zkušenosti s regiojetem ale tentokrát vyhrála cenová nabídka při nákupu měsíc dopředu. Když vidím Flirt projíždět po kolejích, opravdu se nemůžu ubránit dojmu, že jde jen o velkou tramvaj a tak jsem moc zvědav na vlastní zážitek z jízdy. Ale podle zkušeností předchozích přispěvatelů to asi nebude nic moc. Určitě si ten zážitek nenechám pro sebe. Pendolínem se nejspíš nikdy nesvezu a moc o to ani nestojím. myslím si, že kdyby ČD místo nevyužitelně rychlých souprav nakoupily raději slušné vozy, udělaly by pro cestující mnohem víc. Vlaky mám moc rád, Pendolino mne nikdy nenadchlo.
M57a28r67t97i38n 55N51o10v49o48t61n11ý
ČD by to udělaly, kdyby jim nebylo před lety Pendolino nadiktováno politiky.
J57i29ř79í 75R60o46ž10e52k
Jeli jsme loni na podzim z Prahy do Ostravy na koncert Nohavici. Tam jsme jeli Pendolinem (chtěli jsme ho vyzkoušet a zároveň byl nejrychlejší, což se v tu chvíli hodilo) Místa málo, služby nic moc, klimatizace nefungovala, nebyl tam vzduch, a pak mě v Pardubících začala bolet hlava) Už nikdy více ... Zpátky jsme jeli druhý den ráno Regio - jetem a musím říct, že se to vůbec nedá srovnávat ... Nebo vlastně jo - něco jako srovnání noc a den ..... Byl to prakticky opak ... Hodně místa, služby vynikající, vřele doporučuji ...
J31a93r37o96s31l59a77v 69N24o96v59á54k
Zkus si do Pendolina vzít zavazadlo.
J35a24n 79K32a61d93l95e75c
Já jel před vánocí z Prahy do Ostravy, druhý den zpět do Prahy. Ve vlaku kosa ja prase, topení u nohou hřálo, ale ze stropu, kde je klimatizace fučel mrazivý chlad. Zpět to bylo ještě horší, náhodou jsem jel stejnou soupravou, hlásili, že se jim to "zrovna" rozbilo, takže kecy.... Sice vrátili polovinu jízdého, rozdávali čaj zdarma, ale já bohužel chytil angínu a kluk to taky odstonal. Příště opět Jančura...
Z46u24z10a44n63a 90Č69e75k78a77l80o85v51á
Jela jsem Leem 3x - na 2.svátek vánoční ráno do Bohumína, to bylo skoro plno, pak na Nový rok dopo do Prahy, to bylo taky docela plno a pak za pár dnů zpátky do Bohumína, a to bylo poloprázdno, ze Svinova do Bohumína jsem jela sama:) Všecky cesty byly za 177,-. Leo je prima rychlé, je to taková lehoučká frčící krabička, místy jsem se bála, že nás vyklopí:)) Jednu jízdu jsme jeli s malým dítětem a na zpáteční cestu s dítětem jsem už jela s Jančurou, protože Leo není pro malé děti moc extra - opravdu málo místa (v ekonomické třídě) a absence kupé, kam by se dítě dalo zavřít, aby nelítalo po celém vlaku a my za ním neustále někam neběhali (dvouleté dítě bohužel nevydrží sedět tři a půl hodiny, aniž byste mu nedali do čaje rohypnol). V Leu fungovaly např. obrazovky jen při první jízdě, pak už byly černý, ale jinak dobrý - pro cestování ve stísněných podmínkách za nízkou cenu, pro dospělýho OK:)
Rohlík pro dítě, nákup do kočárku. Co v obchodě projde a kdy už hrozí právník?
V obchodech platí pravidla, která občas zákazník nedodržuje. Někdy se navoní parfémem, aniž by...
Zlato místo bankomatu. Američané berou útokem zastavárny a zbavují se ho
Vysoká cena zlata je pro mnohé jeho majitele jasným signálem, že právě nazrál čas jeho zpeněžení....
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Kdo je Tomáš Otruba. Klíčový muž v PPF a nový partner Renáty Kellnerové
Největší česká finanční skupina PPF prochází personální i byznysovou proměnou. Jedním z hlavních...
Za zmizení 12 miliard dolarů trest smrti. Vietnam potrestal historický podvod
Za největší bankovní podvod ve vietnamské historii padl ten nejpřísnější trest. Rozsudek smrti si u...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Maloobchody na českém venkově ovládnou Maďaři. Kupují další řetězec
Úřad pro ochranu hospodářské soutěže (ÚOHS) povolil maďarské skupině Oriens nákup maloobchodního...
Horkovod dodá Brnu teplo a zbaví ho závislosti na plynu, říká ředitel Tepláren
Premium Projekt horkovodu vedoucího z Jaderné elektrárny Dukovany do Brna byl po desetiletích přerušení...
Každá pátá firma v Česku je nefunkční. Povinnosti mají stejné jako ty živé
Zombie firmy. I tak se v Česku nazývají společnosti, které jsou zapsané v obchodním rejstříku, ale...
Nejlepší letiště pro rok 2024 má Katar, Ruzyně se do top 100 nedostala
Titul pro nejlepší letiště světa si pro letošní rok odneslo mezinárodní letiště Hamad v katarském...
Britské mléčné farmy chrlí hnůj do řek. Ochránci přírody volají po nápravě
Mléčné farmy ve Spojeném království znečišťují životní prostředí a vylévají velké množství...