Diskuze

Černé vlaky Leo Express dorovnaly ceny konkurence a cestujících ubylo

Železniční dopravce Leo Express srovnal ceny s konkurencí a potýká se s úbytkem cestujících. Vlaky mimo špičku po novém roce bývají obsazené jen z poloviny. Majitel Leoš Novotný pokles obsazenosti vlaků připouští, ale tvrdí, že to není nic neobvyklého.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

kečup taky když zdraží vybereš si druhý, třeba i ten co už jsi měl, pěkně hustéj, aby nebyl průhlednéj!

2 0
možnosti

Tento tendenční článek byl poněkud "stabilizován" jiným článkem:

Leo Express vyřešil problémy s vlaky, od pátku spustí plný provoz

Zdroj: http://ekonomika.idnes.cz/leo-express-vyresil-problemy-s-vlaky-od-patku-spusti-plny-provoz-1c3-/ekonomika.aspx?c=A130115_112030_doprava_spi

Ten ale v téhle rubrice (Ekonomika/Doprava) jaksi nenajdete...

1 1
možnosti

P71e96t82r 21Š91k59o33d76a

14. 1. 2013 14:36

Čerstvá zkušenost Praha Ostrava v sobotu ráno LEO - naprosto v pohodě. Jízda klidná, obsluha milá, dodržení jízdního řádu perfektní, jediné mínus byli nevychovaní cestující (mobily, notebooky, hlasité hovory,apod.), ale s tím už se nic nenadělá. Ostrava - Praha včera s ČD původně s místenkou na EC 110 Praha. Asi 10 minut před příjezdem hlášení "vlak přijede na 2. nástupiště, 2. kolej...dál pokračuje do....", asi 2 minuty po plánovaném příjezdu hlášení "vlak byl odřeknut". Až na informacích mi řekli, že vlak měl problémy už v Polsku....eeeeeh..8-o....a to jako ČD nejsou schopny dát za EC náhradu? Nejbližší spoj byl Ex Kysuca, kde místo, aby vagony přidaly, tak ještě 1 ubraly. Naštěstí to asi zas tak nevadilo, lidi v uličkách nestáli.

Takže fandím Leovi a doufám, že ještě nějaké spoje přidá, však oni si ho lidi najdou.

2 5
možnosti

Jestli nejsou SŽDC schopné pořádně a včas ohlásit zpoždění nebo odřeknutí, není to vina ČD ale SŽDC. Problém ČD to ale samozřejmě je.

4 1
možnosti

Pan Sůra se stydí podepsat pod PR článek pro Student Agency? Co se to děje?

8 3
možnosti

To je vykrik do tmyRv Ten clanek je naprosto pravdivy, na te trase jezdim casto. Proste je Regiojet nejlepsi.

2 4
možnosti

Stát těžce zaspal v regulaci této soukromé dopravy.

.

Podívejme se na Británii, kam to s liberalizací dopracovali! Tisíc vzájemně nekompatibilních systémů, ani jízdní řád není na jednom místě.

.

Přitom dnes máme počítače a povinné místenky, tedy je přesný přehled, kdo odkud kam jel. Není to nějaký odhad, je to detailní až na úroveň jednotlivého pasažára. Stát má zajistit JEDNU jízdenku, prodávanou na JEDNOM místě, ať jedu, s kým jedu. Na základě detailních dat ať si to už dopravci mezi sebou rozpočítají. Ale chce to centrální prodej jízdenek a centrální systém rezervací!

3 5
možnosti

Máte pravdu, že by stát měl zajistit jednotný prodej jízdenek na jednom místě (viz Švýcarsko, Německo, kde cestující to množství dopravců na jízdenkách ani nepozná).

Ale nesouhlasím s povinnými rezervacemi. Těmi naprosto zabijete výhody, které plnou z toho, že na hlavních tratích dnes jezdi vlaky každou chvíli. K čemu vám je vlak každých 20 minut, když si stejně musíte předem plánovat, kdy pojedete místo abyste prostě přišel na nádraží a jel nejblížším?

6 1
možnosti

Co je to konkurence? Za jednu atraktivní trať by měli mít podobní "dopravci" povinnost zajistit ještě 50 neaktraktivních. Pak se jedná o skutěčnou konkurenci na které zakazník vydělá. Takto se Jančura a spol jen řehtají a my doplácíme ČD stále více. Argumenty o hospodaření ČD je na jiné téma.

3 13
možnosti

J25a79n 66Č34e92k68a62l

14. 1. 2013 9:02

a to je chyba těch soukromníků?? ;-D

2 2
možnosti
Foto

V sobotu ráno pojedu z Prahy do Ostravy a bude to má premiéra v černozlaté tramvaji. Mám jen ty nejlepší zkušenosti s regiojetem ale tentokrát vyhrála cenová nabídka při nákupu měsíc dopředu. Když vidím Flirt projíždět po kolejích, opravdu se nemůžu ubránit dojmu, že jde jen o velkou tramvaj a tak jsem moc zvědav na vlastní zážitek z jízdy. Ale podle zkušeností předchozích přispěvatelů to asi nebude nic moc. Určitě si ten zážitek nenechám pro sebe. Pendolínem se nejspíš nikdy nesvezu a moc o to ani nestojím. myslím si, že kdyby ČD místo nevyužitelně rychlých souprav nakoupily raději slušné vozy, udělaly by pro cestující mnohem víc. Vlaky mám moc rád, Pendolino mne nikdy nenadchlo.

1 6
možnosti

ČD by to udělaly, kdyby jim nebylo před lety Pendolino nadiktováno politiky.

6 0
možnosti

Jeli jsme loni na podzim z Prahy do Ostravy na koncert Nohavici. Tam jsme jeli Pendolinem (chtěli jsme ho vyzkoušet a zároveň byl nejrychlejší, což se v tu chvíli hodilo) Místa málo, služby nic moc, klimatizace nefungovala, nebyl tam vzduch,  a pak mě v Pardubících začala bolet hlava) Už nikdy více ...   Zpátky jsme jeli druhý den ráno Regio - jetem a musím říct, že se to vůbec nedá srovnávat ... Nebo vlastně jo - něco jako srovnání noc a den ..... Byl to prakticky opak ... Hodně místa, služby vynikající, vřele doporučuji ...

9 5
možnosti

Zkus si do Pendolina vzít zavazadlo.

1 1
možnosti

J67a16n 10K60a88d22l56e14c

13. 1. 2013 22:45

Já jel před vánocí z Prahy do Ostravy, druhý den zpět do Prahy. Ve vlaku kosa ja prase, topení u nohou hřálo, ale ze stropu, kde je klimatizace fučel mrazivý chlad. Zpět to bylo ještě horší, náhodou jsem jel stejnou soupravou, hlásili, že se jim to "zrovna" rozbilo, takže kecy.... Sice vrátili polovinu jízdého, rozdávali čaj zdarma, ale já bohužel chytil angínu a kluk to taky odstonal. Příště opět Jančura...

10 3
možnosti

Švýcarská kvalita ;-D

5 0
možnosti

Jela jsem Leem 3x - na 2.svátek vánoční ráno do Bohumína, to bylo skoro plno, pak na Nový rok dopo do Prahy, to bylo taky docela plno a pak za pár dnů zpátky do Bohumína, a to bylo poloprázdno, ze Svinova do Bohumína jsem jela sama:) Všecky cesty byly za 177,-. Leo je prima rychlé, je to taková lehoučká frčící krabička, místy jsem se bála, že nás vyklopí:)) Jednu jízdu jsme jeli s malým dítětem a na zpáteční cestu s dítětem jsem už jela s Jančurou, protože Leo není pro malé děti moc extra - opravdu málo místa (v ekonomické třídě) a absence kupé, kam by se dítě dalo zavřít, aby nelítalo po celém vlaku a my za ním neustále někam neběhali (dvouleté dítě bohužel nevydrží sedět tři a půl hodiny, aniž byste mu nedali do čaje rohypnol). V Leu fungovaly např. obrazovky jen při první jízdě, pak už byly černý, ale jinak dobrý - pro cestování ve stísněných podmínkách za nízkou cenu, pro dospělýho OK:)

8 1
možnosti