Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Dušek vrací jízdní řády autobusů do roku 2011, vlaky na zarostlé tratě

Krajský radní pro dopravu Jaromír Dušek vrátí s podporou hejtmana systém regionální dopravy v Pardubickém kraji do stavu před "velkým třeskem" v prosinci před dvěma lety. A to už od 3. března.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J85i43ř12í 85D89v85o77ř40á26k 7701450197501

probůh, ten člověk dělá dokonce radního ? 8-o

+1/0
18.1.2013 12:23

Z72d13e13n25ě71k 54N72u49t90z 3884218556666

Pro vaši informaci - je dokonce vicehejtmanem...

0/0
18.1.2013 19:22

Z51d42e27n84ě25k 43N94u39t42z 3904518516866

Návrat je nesmysl, spousta věcí je dobrých, prosím řekněte jim to někdo, než bude průser............ ještě větší než když se to zavádělo. U nás je například maximální spokojenost. Chyby se oparvily hned od 1.1.2011. !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Určitě je ještě co napravovat, ale ať se nikam nevracej. Je to pitomost na entou..............

+1/0
18.1.2013 0:04

J45a26n 62Š38v18a27d24l42e22n63k59a 9644489390

Dušek je obyčejný populista. Ona ta doprava nebyla optimální ani v roce 2011, a pokud ji skutečně beze změn vrací do roku 2011 a navíc ještě garantuje, že se to teď čtyři roky měnit nebude, tak je to... odborář. :-/

+3/0
15.1.2013 19:22

M71i59r46o52s23l74a43v 29B36o96h97u84n29ě75k 3559420694225

Většina těch, kteří si tady "léčí své mindráky", v životě nemusela využívat veřejnou dopravu. Výlevy o režijkách pana Preusse jsou k pláči.

+2/−1
15.1.2013 12:17

P73e29t67r 36V32o37ž59e13n38í52l18e30k 1638340605

víte to jistě , mě se to týká

+1/0
15.1.2013 16:08

P93e64t67r 82V54o97ž38e22n12í96l36e40k 1198410935

za jistě měl být otazník

0/0
15.1.2013 16:16

F65r65a30n89t52i74š19e14k 32V23o24m63á70č14k76a 1277764440

První, kdo si léčí mindráky, je Dušek.

+1/0
16.1.2013 6:51

E59v67a 80R90a74n85d66o74v90á 9545332359112

No konečně dostal někdo rozum.Jet z Litomyšle do Chocně autobusem 2 hodiny dá zabrat.V každém vlaku se muselo v Mýtě přesedat.Mě změna vyhovuje.A my budeme mít ve vsi zase konečně klid R^R^[>-]

+3/−1
15.1.2013 10:45

P28e92t96r 57V51o64ž42e44n18í29l54e63k 1598400835

je možné že na nějakých konkrétní trasách, byly řády z roku 2011 výhodnější, já používám jenom trasy kde je tomu právě naopak.

+1/0
15.1.2013 16:10

V74á50c97l29a19v 63J74o80n35á84š 8742553132843

Tak autobusem nebo vlakem ? .....

+1/0
15.1.2013 17:46

M10i28l58o97s87l23a44v 77M17i28c74h21á12l25e59k 4610453208357

Že to myslí naprosto vážně si můžete zjistit na stránkách KÚ, kde v sekci "dopravní obslužnost" se objevily jízdní řády z roku 2011. To je to nejjednodušší, jak zase naštvat lidi, vrátit se ke stavu z r. 2011. Je to pod heslem "když jste si stěžovali, tak tady to máte". Tak jsem si naivně myslel, že Dušek bude lepší.

+3/−1
15.1.2013 10:01

E35v89a 26R14a35n15d91o63v28á 9255322669882

u nás se nedostanou nyní lidi z odpolední z V.Mýta ani Litomyšle

+1/0
15.1.2013 10:46

V85á41c32l28a36v 15J60o51n70á39š 8712893112433

ve 22:25 jede autobus....

0/0
15.1.2013 17:48

J52o71s65e74f 32L38e44b76d58u20š11k53a 4722823313795

Kdyby na koleje dokázaly dráhy nacpat kamiony, to by bylo fain. Jenomže nákladní přeprava téměř po kolejích nejezdí, je drahá a pomalá. A osobní? Za dobu, kterou strávím ve vlaku z Hlinska do Chrudimi, jsem osobním autem, po vyřízení záležitosti v Chrudimi, zpět v Hlinsku.

+1/−2
14.1.2013 20:57

R59a91d94e17k 32J25a83n36a43t19a 9155736834292

Pěkné prohlášení, ale zcela mimo téma. Za problémy, o kterých mluvíte, může železniční infrastruktura. S tou kraj nic neudělá.

+1/−1
15.1.2013 9:35

J86i41r44k13a 57D21v55o58ř56á43k 4595510633738

Kombinovaná doprava (m.j. "kamiony na kolejích") se rozvíjí docela svižně. S nevýhodnou "kusovou" dopravou to ovšem jde dolu.

0/0
16.1.2013 8:53

K18r35i60s87t67ý49n58a 22S97e15i35f30e56r81t48o88v29á 1398137749894

Zvláštní, že na stránkách OREDO je zatím ticho po pěšině a poslední změny jsou k 9.12.2012.

To je opravdu geniální nápad vrátit se k jízdním řádům z roku 2011, to muselo stát hodně sil. Většina lidí si konečně zvykla a budeme se vracet k něčemu co už zas dnes nebude fungovat a způsobí to akorát zmatky.

+7/−2
14.1.2013 19:34

O23t21t37o 79P72o68s13p43í48š73i71l 4734295627348

Musíte holt prostřednictvím svého starosty sdělit panu náměstkovi, že rozumí veřejné dopravě jako koza petrželi...

+7/0
14.1.2013 17:48

O83t54t85o 25P78o37s29p46í96š31i90l 4984755187548

* to měla být reakce na příspěvek p. Švadlenky...

+1/0
14.1.2013 17:49

P40e22t60r 97B27e21z48s60t87a75r88o18s64t66i 2619576813621

Jako obyvatel HK kraje a pravielneho vyuzivatele ZDO v okresech PCE a UnO doufam, ze to je jen plany vykrik, protoze dosavadni system funguje proti predchozimu vyborne, ano bylo zde mnoho zmen behem roku,ale i dle mistnich se to povedlo uz relativne doladit... A kdyby k tomu nakonec doslo tak jen doufam, ze si z toho nevezme priklad nikdo v HK kraji a ze by HK kraj dotoval aspon casti preshranicnich linek na uzemi PCE kraje,aby slo aspon do nejakeho bodu dojet. Treba i takova nova linka RK-PCE , ktera jezdi v intervalu 120 minut si sve zakazniky nasla...

+5/−1
14.1.2013 17:32

O85t63t45o 83P27o59s21p84í91š89i81l 4514775147668

Jenže ten kašpar si to vzal jako politické téma a aniž by tomu rozuměl, hrabe do toho, aby ukázal svou důležitost!!Rv

+6/−1
14.1.2013 17:50

J40i29r40k61a 68D63v17o71ř15á34k 4365130483218

A hned se tu píše, že se to tak udělá a nebude se to 4 roky měníl ať si lidi budou řvát jak chtějí.;-D

+2/−1
15.1.2013 8:49

J40i68r42k26a 23D32v89o93ř37á43k 4485160353568

Musíte víc řvát.

0/0
16.1.2013 8:54

J69a16n 34Š21v14a96d36l42e27n30k92a 9314569730

Proboha, proč? Tak pěkně to okolo Chrudimě fungovalo, autobusy i o víkendu zajížděly tam, kam dřív přestaly jezdit... Proč to ten komunista nyní ruší?

+6/−3
14.1.2013 17:03

M78i91r32o17s46l80a18v 51Z81i44k86m53u17n38d 7459343354253

ad Petr Voženílek - bus je levnější mimo jiné proto, že neplatí silniční daň (ze zákona je vozidlo najezdící za rok určitý počet kilometrů - v procentech - v režimu základní dopravní obslužnosti od daně osvobozeno), zatímco železniční dopravci musí platit poplatek za použití dopravní cesty, čili všichní železniční dopravci jsou ve srovnání se silničními dopravci finančně diskrominováni (i vlaky pánů Jančury a Novotného) ....

+4/−6
14.1.2013 17:02

P11e45t58r 64V30o78ž36e16n83í13l36e25k 1958290105

to nevysvětluje rozdíl 4-5 násobku -  silniční daň by navyšovala náklady pro busy řádově v jednotkách %

+3/−2
14.1.2013 17:27

O42t30t57o 50P25o97s88p75í60š63i51l 4764275527288

těmhle pohádkám už věří jen zaslepení šotouši...

1. autobusoví dopravci platí silniční daň a platí taky mýtné

2. z těch příspěvků na železniční dopravní cestu se nezaplatí ani běžná údržba, natož investice do rozvoje - z těchto peněz se krmí maximálně odborářská verbež, kterou ten šašek Dušek zastupuje;-)

3. zatímco silniční síť silnic je volně přístupná komukoliv, tak železnice jen železničním dopravcům - což u tratí, kde dávno chcípla nákladní doprava a v provozu je (má být) jen krcálek pro 15 lidí je vyhazování peněz daňových poplatníků!!

+6/−6
14.1.2013 17:54

J13i80r94k66a 15D55v37o30ř36á12k 4385200733348

Hahaha, autobusy platí mýtné - a kolik, že jsem tak smělý?;-D Z toho se zajisté zaplatí běžná údržba silnic včetně výtluků, značení a řešení nehod.;-D

+1/−1
15.1.2013 8:51

L47á55ď28a 89V34r16a94n24ý 7758838988127

Aha, takže zase pojedou tři autobusy za sebou a pak dvě hodiny nic.

Nějaká změna byla nutná, protože od roku 1989 se spoje jen škrtaly ale ty ostatní se už neoptimalizovaly.

U nás změna byla přínosná (po několika drobných změnách, které jsme si vyběhali) autobusy se logicky rozdělily v průběhu celého dne a tím se zvýšila dostupnost. Je ale pravdou, že počet cestujících to nezvedlo, protože předtím byly jízdní řády tak hrozné, že s nimi jezdilo jen pár lidí a hlavně děti a lidé se už naučili jezdit auty.

+6/0
14.1.2013 16:47

J56o82s13e65f 36Š58e88m41e83l32í43k 7109611940867

Auta stojí vlaky jedou - kde já to jenom viděl?

0/−3
14.1.2013 16:03

P92e37t23r 23V68o77ž11e36n26í95l57e36k 1288210175

takže o víkendu nic nepojede, a poslední autobus pojede ve 4 odpoledneRv

+8/−2
14.1.2013 15:28

Z65d29e81n15ě52k 80J47a32n45o12u61t 1842925624321

Zato pojede vlak.

+3/−7
14.1.2013 15:36

R84a88d71e21k 18J31a47n69a85t42a 9775806764492

Tohle si musíte vyřešit v kraji sami. A nestačí to řešit jenom před volbama. Je potřeba na webu OREDA sledovat návrhy budoucích jízdních řádů a posílat připomínky (buď osobně, nebo přes starostu obce, to má větší váhu). Čím víc lidí bude připomínky psát, tím méně je lze ignorovat.

+4/0
14.1.2013 15:41

P40e10t61r 22V72o25ž77e80n78í88l44e21k 1898900775

koleje vedou jenom někde

+8/0
14.1.2013 15:55

P66a26v26e43l 62R72e72n47z55a 2987987436818

Jj koleje vedou jenom někde, ale tam kam vedou a nejezdí se po nich, z toho mě rozum nebere.Zvlášť když se do jejich modernizace narvali prachy a teď se tam jezdí myslím jen o víkendech, mám na mysli trať Čachnov - Ždárec u Skutče. Místo toho tam jezdí prázdné autobusy skoro každou chvilku. Vlak má pro mě jako cestujícího výhodu v tom, že vím kam pojede, u autobusů jsem zmatený:)))

+3/−5
14.1.2013 16:28

P29e19t12r 65V55o94ž70e60n32í79l89e17k 1168180915

http://www.pardubickykraj.cz/dopravni-obsluznost/60509/uhrady-zdo-v-letech-2003-2010. Vlak stojí na km asi 4-5x víc než bus.

+3/−3
14.1.2013 16:50

R32a73d20e56k 78J17a75n61a64t42a 9865666374242

Ono je vždy třeba říci JAKÝ vlak. Že by průměrný? Ale průměrný vlak je o hodně větší, než průměrný bus.

O rozdílných nákladech se již psalo výše - mnoho nákladů souvisejících s busy se "nepočítá".

+4/−3
14.1.2013 17:38

P65e72t25r 43V98o66ž68e34n18í34l44e81k 1958650925

pokud se nezaplní celý bus tak vlak už teprve ne. Bus je prostě levnější i pokud se započítají náklady komplet

+6/−2
14.1.2013 18:38

J63i71r65k66a 39D63v76o35ř33á34k 4425210433508

I poměrný podíl za každroční opravy výtluků silnic, silničáře, nově potřebné kruháče, odpuštěné (nebo snížené) poplatky za použití silnic, dispečink atd atd?

+1/0
15.1.2013 8:47

P11e22t18r 13V33o18ž23e27n90í71l18e34k 1638480115

jistě... už toho důvodu že silnici používá nejenom veřejná doprava. údržba tratě kde projede 10x denně motorák logicky na jednoho přepraveného musí být dražší než údržka srovnatelné délky veřejné jakékoliv silnice.

0/0
15.1.2013 16:15

J32i44r35k79a 95D70v78o24ř11á70k 4845120953888

Nemusí a já psal o poměrné části.

0/0
16.1.2013 8:58

M19a73t34o56u89š 66P32r31e72u91s41s 6840494542739

Ve kterém ale narozdíl od autobusu bude odborářovi Duškovi a jeho mnohatisícům kolegům od dráhy platit režijní jízdenka a to je hlavní důvod proč chce všude nacpat vlaky ať to stojí co to stojí!!

+7/−7
14.1.2013 16:29

O93t30t38o 22P85o32s12p96í85š63i54l 4404435937128

byť třeba jinam;-D

+1/0
14.1.2013 17:56







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.