Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Dušek vrací jízdní řády autobusů do roku 2011, vlaky na zarostlé tratě

Krajský radní pro dopravu Jaromír Dušek vrátí s podporou hejtmana systém regionální dopravy v Pardubickém kraji do stavu před "velkým třeskem" v prosinci před dvěma lety. A to už od 3. března.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J94i98ř61í 62D65v50o29ř23á25k 7951470577381

probůh, ten člověk dělá dokonce radního ? 8-o

+1/0
18.1.2013 12:23

Z66d95e93n71ě24k 33N66u53t10z 3544588386936

Pro vaši informaci - je dokonce vicehejtmanem...

0/0
18.1.2013 19:22

Z34d42e62n66ě57k 93N54u59t71z 3454208296746

Návrat je nesmysl, spousta věcí je dobrých, prosím řekněte jim to někdo, než bude průser............ ještě větší než když se to zavádělo. U nás je například maximální spokojenost. Chyby se oparvily hned od 1.1.2011. !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Určitě je ještě co napravovat, ale ať se nikam nevracej. Je to pitomost na entou..............

+1/0
18.1.2013 0:04

J84a21n 59Š97v23a91d40l84e89n70k81a 9934369170

Dušek je obyčejný populista. Ona ta doprava nebyla optimální ani v roce 2011, a pokud ji skutečně beze změn vrací do roku 2011 a navíc ještě garantuje, že se to teď čtyři roky měnit nebude, tak je to... odborář. :-/

+3/0
15.1.2013 19:22

M20i97r94o54s13l33a70v 26B86o60h58u48n53ě13k 3789930604825

Většina těch, kteří si tady "léčí své mindráky", v životě nemusela využívat veřejnou dopravu. Výlevy o režijkách pana Preusse jsou k pláči.

+2/−1
15.1.2013 12:17

P51e48t48r 55V93o12ž40e66n96í19l43e71k 1798710305

víte to jistě , mě se to týká

+1/0
15.1.2013 16:08

P85e43t60r 76V90o16ž95e13n68í34l97e48k 1748470375

za jistě měl být otazník

0/0
15.1.2013 16:16

F16r95a19n97t52i86š68e64k 14V92o23m46á35č61k81a 1247804850

První, kdo si léčí mindráky, je Dušek.

+1/0
16.1.2013 6:51

E27v67a 68R27a27n69d76o54v45á 9785302949622

No konečně dostal někdo rozum.Jet z Litomyšle do Chocně autobusem 2 hodiny dá zabrat.V každém vlaku se muselo v Mýtě přesedat.Mě změna vyhovuje.A my budeme mít ve vsi zase konečně klid R^R^[>-]

+3/−1
15.1.2013 10:45

P65e28t69r 13V47o61ž80e29n43í26l78e56k 1828760695

je možné že na nějakých konkrétní trasách, byly řády z roku 2011 výhodnější, já používám jenom trasy kde je tomu právě naopak.

+1/0
15.1.2013 16:10

V69á51c85l19a27v 61J57o79n68á88š 8772493312963

Tak autobusem nebo vlakem ? .....

+1/0
15.1.2013 17:46

M50i88l43o18s40l57a27v 65M57i44c62h98á66l82e50k 4880693438917

Že to myslí naprosto vážně si můžete zjistit na stránkách KÚ, kde v sekci "dopravní obslužnost" se objevily jízdní řády z roku 2011. To je to nejjednodušší, jak zase naštvat lidi, vrátit se ke stavu z r. 2011. Je to pod heslem "když jste si stěžovali, tak tady to máte". Tak jsem si naivně myslel, že Dušek bude lepší.

+3/−1
15.1.2013 10:01

E16v83a 93R92a20n76d10o17v48á 9115242689212

u nás se nedostanou nyní lidi z odpolední z V.Mýta ani Litomyšle

+1/0
15.1.2013 10:46

V58á32c92l37a44v 47J52o29n51á14š 8922513562283

ve 22:25 jede autobus....

0/0
15.1.2013 17:48

J94o73s38e78f 28L44e57b25d22u56š95k32a 4412393493785

Kdyby na koleje dokázaly dráhy nacpat kamiony, to by bylo fain. Jenomže nákladní přeprava téměř po kolejích nejezdí, je drahá a pomalá. A osobní? Za dobu, kterou strávím ve vlaku z Hlinska do Chrudimi, jsem osobním autem, po vyřízení záležitosti v Chrudimi, zpět v Hlinsku.

+1/−2
14.1.2013 20:57

R64a43d74e50k 49J44a89n22a53t31a 9905726634792

Pěkné prohlášení, ale zcela mimo téma. Za problémy, o kterých mluvíte, může železniční infrastruktura. S tou kraj nic neudělá.

+1/−1
15.1.2013 9:35

J10i50r63k58a 15D43v19o31ř94á34k 4635430193458

Kombinovaná doprava (m.j. "kamiony na kolejích") se rozvíjí docela svižně. S nevýhodnou "kusovou" dopravou to ovšem jde dolu.

0/0
16.1.2013 8:53

K41r22i16s22t78ý72n49a 58S75e15i77f59e83r25t34o96v53á 1838607429564

Zvláštní, že na stránkách OREDO je zatím ticho po pěšině a poslední změny jsou k 9.12.2012.

To je opravdu geniální nápad vrátit se k jízdním řádům z roku 2011, to muselo stát hodně sil. Většina lidí si konečně zvykla a budeme se vracet k něčemu co už zas dnes nebude fungovat a způsobí to akorát zmatky.

+7/−2
14.1.2013 19:34

O54t68t82o 34P16o68s42p48í50š86i16l 4344535807418

Musíte holt prostřednictvím svého starosty sdělit panu náměstkovi, že rozumí veřejné dopravě jako koza petrželi...

+7/0
14.1.2013 17:48

O25t77t92o 89P39o50s74p58í79š54i59l 4934965977798

* to měla být reakce na příspěvek p. Švadlenky...

+1/0
14.1.2013 17:49

P78e81t76r 88B85e52z33s86t72a14r16o20s34t27i 2719356393431

Jako obyvatel HK kraje a pravielneho vyuzivatele ZDO v okresech PCE a UnO doufam, ze to je jen plany vykrik, protoze dosavadni system funguje proti predchozimu vyborne, ano bylo zde mnoho zmen behem roku,ale i dle mistnich se to povedlo uz relativne doladit... A kdyby k tomu nakonec doslo tak jen doufam, ze si z toho nevezme priklad nikdo v HK kraji a ze by HK kraj dotoval aspon casti preshranicnich linek na uzemi PCE kraje,aby slo aspon do nejakeho bodu dojet. Treba i takova nova linka RK-PCE , ktera jezdi v intervalu 120 minut si sve zakazniky nasla...

+5/−1
14.1.2013 17:32

O91t80t74o 90P70o12s15p79í20š12i79l 4564735457508

Jenže ten kašpar si to vzal jako politické téma a aniž by tomu rozuměl, hrabe do toho, aby ukázal svou důležitost!!Rv

+6/−1
14.1.2013 17:50

J70i18r33k57a 63D93v87o91ř89á30k 4855330403498

A hned se tu píše, že se to tak udělá a nebude se to 4 roky měníl ať si lidi budou řvát jak chtějí.;-D

+2/−1
15.1.2013 8:49

J40i18r29k29a 59D14v26o15ř87á21k 4745830163428

Musíte víc řvát.

0/0
16.1.2013 8:54

J30a17n 26Š39v70a69d63l19e47n76k74a 9494139880

Proboha, proč? Tak pěkně to okolo Chrudimě fungovalo, autobusy i o víkendu zajížděly tam, kam dřív přestaly jezdit... Proč to ten komunista nyní ruší?

+6/−3
14.1.2013 17:03

M84i69r83o78s74l39a79v 93Z60i36k24m41u34n65d 7309223814793

ad Petr Voženílek - bus je levnější mimo jiné proto, že neplatí silniční daň (ze zákona je vozidlo najezdící za rok určitý počet kilometrů - v procentech - v režimu základní dopravní obslužnosti od daně osvobozeno), zatímco železniční dopravci musí platit poplatek za použití dopravní cesty, čili všichní železniční dopravci jsou ve srovnání se silničními dopravci finančně diskrominováni (i vlaky pánů Jančury a Novotného) ....

+4/−6
14.1.2013 17:02

P86e55t70r 82V14o56ž61e69n85í30l69e51k 1548200105

to nevysvětluje rozdíl 4-5 násobku -  silniční daň by navyšovala náklady pro busy řádově v jednotkách %

+3/−2
14.1.2013 17:27

O36t29t27o 36P95o18s76p62í36š55i88l 4244395447978

těmhle pohádkám už věří jen zaslepení šotouši...

1. autobusoví dopravci platí silniční daň a platí taky mýtné

2. z těch příspěvků na železniční dopravní cestu se nezaplatí ani běžná údržba, natož investice do rozvoje - z těchto peněz se krmí maximálně odborářská verbež, kterou ten šašek Dušek zastupuje;-)

3. zatímco silniční síť silnic je volně přístupná komukoliv, tak železnice jen železničním dopravcům - což u tratí, kde dávno chcípla nákladní doprava a v provozu je (má být) jen krcálek pro 15 lidí je vyhazování peněz daňových poplatníků!!

+6/−6
14.1.2013 17:54

J88i35r94k93a 61D57v28o11ř65á37k 4265140533588

Hahaha, autobusy platí mýtné - a kolik, že jsem tak smělý?;-D Z toho se zajisté zaplatí běžná údržba silnic včetně výtluků, značení a řešení nehod.;-D

+1/−1
15.1.2013 8:51

L33á19ď81a 14V40r96a45n12ý 7848858718207

Aha, takže zase pojedou tři autobusy za sebou a pak dvě hodiny nic.

Nějaká změna byla nutná, protože od roku 1989 se spoje jen škrtaly ale ty ostatní se už neoptimalizovaly.

U nás změna byla přínosná (po několika drobných změnách, které jsme si vyběhali) autobusy se logicky rozdělily v průběhu celého dne a tím se zvýšila dostupnost. Je ale pravdou, že počet cestujících to nezvedlo, protože předtím byly jízdní řády tak hrozné, že s nimi jezdilo jen pár lidí a hlavně děti a lidé se už naučili jezdit auty.

+6/0
14.1.2013 16:47

J92o43s36e24f 41Š32e34m86e40l44í55k 7599571510187

Auta stojí vlaky jedou - kde já to jenom viděl?

0/−3
14.1.2013 16:03

P28e61t98r 78V14o33ž13e13n46í17l20e97k 1478620865

takže o víkendu nic nepojede, a poslední autobus pojede ve 4 odpoledneRv

+8/−2
14.1.2013 15:28

Z49d18e32n51ě64k 83J74a50n95o92u78t 1652285874621

Zato pojede vlak.

+3/−7
14.1.2013 15:36

R32a55d88e88k 27J49a85n16a66t85a 9885406894172

Tohle si musíte vyřešit v kraji sami. A nestačí to řešit jenom před volbama. Je potřeba na webu OREDA sledovat návrhy budoucích jízdních řádů a posílat připomínky (buď osobně, nebo přes starostu obce, to má větší váhu). Čím víc lidí bude připomínky psát, tím méně je lze ignorovat.

+4/0
14.1.2013 15:41

P30e34t86r 34V53o93ž47e36n16í86l34e52k 1218120855

koleje vedou jenom někde

+8/0
14.1.2013 15:55

P34a67v84e24l 82R84e64n19z58a 2457467626128

Jj koleje vedou jenom někde, ale tam kam vedou a nejezdí se po nich, z toho mě rozum nebere.Zvlášť když se do jejich modernizace narvali prachy a teď se tam jezdí myslím jen o víkendech, mám na mysli trať Čachnov - Ždárec u Skutče. Místo toho tam jezdí prázdné autobusy skoro každou chvilku. Vlak má pro mě jako cestujícího výhodu v tom, že vím kam pojede, u autobusů jsem zmatený:)))

+3/−5
14.1.2013 16:28

P64e64t74r 52V83o43ž75e67n90í40l73e92k 1258940485

http://www.pardubickykraj.cz/dopravni-obsluznost/60509/uhrady-zdo-v-letech-2003-2010. Vlak stojí na km asi 4-5x víc než bus.

+3/−3
14.1.2013 16:50

R11a64d73e38k 83J30a42n28a14t26a 9165326644252

Ono je vždy třeba říci JAKÝ vlak. Že by průměrný? Ale průměrný vlak je o hodně větší, než průměrný bus.

O rozdílných nákladech se již psalo výše - mnoho nákladů souvisejících s busy se "nepočítá".

+4/−3
14.1.2013 17:38

P38e88t16r 40V45o70ž50e22n80í67l77e36k 1278420365

pokud se nezaplní celý bus tak vlak už teprve ne. Bus je prostě levnější i pokud se započítají náklady komplet

+6/−2
14.1.2013 18:38

J20i30r66k88a 25D17v92o70ř18á78k 4805320463698

I poměrný podíl za každroční opravy výtluků silnic, silničáře, nově potřebné kruháče, odpuštěné (nebo snížené) poplatky za použití silnic, dispečink atd atd?

+1/0
15.1.2013 8:47

P35e77t21r 20V52o62ž51e67n62í79l34e97k 1878820155

jistě... už toho důvodu že silnici používá nejenom veřejná doprava. údržba tratě kde projede 10x denně motorák logicky na jednoho přepraveného musí být dražší než údržka srovnatelné délky veřejné jakékoliv silnice.

0/0
15.1.2013 16:15

J59i56r13k98a 90D93v95o48ř42á49k 4175440273968

Nemusí a já psal o poměrné části.

0/0
16.1.2013 8:58

M61a63t47o13u52š 54P89r66e26u73s79s 6830514672869

Ve kterém ale narozdíl od autobusu bude odborářovi Duškovi a jeho mnohatisícům kolegům od dráhy platit režijní jízdenka a to je hlavní důvod proč chce všude nacpat vlaky ať to stojí co to stojí!!

+7/−7
14.1.2013 16:29

O63t26t29o 20P65o58s32p77í32š54i74l 4394385777708

byť třeba jinam;-D

+1/0
14.1.2013 17:56







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.