Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Dušek vrací jízdní řády autobusů do roku 2011, vlaky na zarostlé tratě

Krajský radní pro dopravu Jaromír Dušek vrátí s podporou hejtmana systém regionální dopravy v Pardubickém kraji do stavu před "velkým třeskem" v prosinci před dvěma lety. A to už od 3. března.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J94i38ř52í 78D63v71o49ř90á75k 7911750697881

probůh, ten člověk dělá dokonce radního ? 8-o

+1/0
18.1.2013 12:23

Z76d30e22n54ě76k 61N33u29t28z 3484698896386

Pro vaši informaci - je dokonce vicehejtmanem...

0/0
18.1.2013 19:22

Z48d64e22n35ě65k 34N37u85t76z 3174848616156

Návrat je nesmysl, spousta věcí je dobrých, prosím řekněte jim to někdo, než bude průser............ ještě větší než když se to zavádělo. U nás je například maximální spokojenost. Chyby se oparvily hned od 1.1.2011. !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Určitě je ještě co napravovat, ale ať se nikam nevracej. Je to pitomost na entou..............

+1/0
18.1.2013 0:04

J35a81n 88Š36v26a67d57l95e44n86k29a 9524519400

Dušek je obyčejný populista. Ona ta doprava nebyla optimální ani v roce 2011, a pokud ji skutečně beze změn vrací do roku 2011 a navíc ještě garantuje, že se to teď čtyři roky měnit nebude, tak je to... odborář. :-/

+3/0
15.1.2013 19:22

M79i61r55o68s61l49a24v 17B37o64h19u66n48ě83k 3229680444595

Většina těch, kteří si tady "léčí své mindráky", v životě nemusela využívat veřejnou dopravu. Výlevy o režijkách pana Preusse jsou k pláči.

+2/−1
15.1.2013 12:17

P49e51t79r 44V91o11ž80e22n93í92l61e44k 1688830355

víte to jistě , mě se to týká

+1/0
15.1.2013 16:08

P54e45t47r 97V96o27ž78e69n77í83l45e36k 1108360795

za jistě měl být otazník

0/0
15.1.2013 16:16

F10r70a95n86t60i74š55e67k 55V62o71m67á79č83k22a 1727544130

První, kdo si léčí mindráky, je Dušek.

+1/0
16.1.2013 6:51

E23v98a 22R51a54n62d64o32v33á 9965762669922

No konečně dostal někdo rozum.Jet z Litomyšle do Chocně autobusem 2 hodiny dá zabrat.V každém vlaku se muselo v Mýtě přesedat.Mě změna vyhovuje.A my budeme mít ve vsi zase konečně klid R^R^[>-]

+3/−1
15.1.2013 10:45

P34e64t68r 23V38o67ž24e63n61í86l88e83k 1358380465

je možné že na nějakých konkrétní trasách, byly řády z roku 2011 výhodnější, já používám jenom trasy kde je tomu právě naopak.

+1/0
15.1.2013 16:10

V93á57c14l38a41v 22J10o24n38á55š 8182403642363

Tak autobusem nebo vlakem ? .....

+1/0
15.1.2013 17:46
Foto

M77i78l10o62s38l17a98v 66M54i54c58h89á51l36e20k 4370253258257

Že to myslí naprosto vážně si můžete zjistit na stránkách KÚ, kde v sekci "dopravní obslužnost" se objevily jízdní řády z roku 2011. To je to nejjednodušší, jak zase naštvat lidi, vrátit se ke stavu z r. 2011. Je to pod heslem "když jste si stěžovali, tak tady to máte". Tak jsem si naivně myslel, že Dušek bude lepší.

+3/−1
15.1.2013 10:01

E70v73a 28R67a45n54d91o19v36á 9225142979122

u nás se nedostanou nyní lidi z odpolední z V.Mýta ani Litomyšle

+1/0
15.1.2013 10:46

V86á85c81l86a36v 55J28o39n79á48š 8132553482883

ve 22:25 jede autobus....

0/0
15.1.2013 17:48

J85o89s85e22f 40L92e69b89d18u20š43k55a 4692283803865

Kdyby na koleje dokázaly dráhy nacpat kamiony, to by bylo fain. Jenomže nákladní přeprava téměř po kolejích nejezdí, je drahá a pomalá. A osobní? Za dobu, kterou strávím ve vlaku z Hlinska do Chrudimi, jsem osobním autem, po vyřízení záležitosti v Chrudimi, zpět v Hlinsku.

+1/−2
14.1.2013 20:57

R61a56d51e71k 14J68a49n82a81t95a 9845456314702

Pěkné prohlášení, ale zcela mimo téma. Za problémy, o kterých mluvíte, může železniční infrastruktura. S tou kraj nic neudělá.

+1/−1
15.1.2013 9:35

J72i28r55k68a 12D33v23o81ř21á38k 4225770753488

Kombinovaná doprava (m.j. "kamiony na kolejích") se rozvíjí docela svižně. S nevýhodnou "kusovou" dopravou to ovšem jde dolu.

0/0
16.1.2013 8:53

K40r65i37s47t52ý27n91a 61S83e44i29f46e16r14t25o54v57á 1478287459904

Zvláštní, že na stránkách OREDO je zatím ticho po pěšině a poslední změny jsou k 9.12.2012.

To je opravdu geniální nápad vrátit se k jízdním řádům z roku 2011, to muselo stát hodně sil. Většina lidí si konečně zvykla a budeme se vracet k něčemu co už zas dnes nebude fungovat a způsobí to akorát zmatky.

+7/−2
14.1.2013 19:34

O87t86t67o 93P66o14s50p28í38š92i37l 4304185277548

Musíte holt prostřednictvím svého starosty sdělit panu náměstkovi, že rozumí veřejné dopravě jako koza petrželi...

+7/0
14.1.2013 17:48

O58t42t27o 39P19o88s83p35í32š94i28l 4964365627898

* to měla být reakce na příspěvek p. Švadlenky...

+1/0
14.1.2013 17:49

P93e42t84r 59B53e97z42s79t47a75r73o33s89t16i 2989376883591

Jako obyvatel HK kraje a pravielneho vyuzivatele ZDO v okresech PCE a UnO doufam, ze to je jen plany vykrik, protoze dosavadni system funguje proti predchozimu vyborne, ano bylo zde mnoho zmen behem roku,ale i dle mistnich se to povedlo uz relativne doladit... A kdyby k tomu nakonec doslo tak jen doufam, ze si z toho nevezme priklad nikdo v HK kraji a ze by HK kraj dotoval aspon casti preshranicnich linek na uzemi PCE kraje,aby slo aspon do nejakeho bodu dojet. Treba i takova nova linka RK-PCE , ktera jezdi v intervalu 120 minut si sve zakazniky nasla...

+5/−1
14.1.2013 17:32

O66t21t39o 18P19o56s16p61í64š71i74l 4694765867378

Jenže ten kašpar si to vzal jako politické téma a aniž by tomu rozuměl, hrabe do toho, aby ukázal svou důležitost!!Rv

+6/−1
14.1.2013 17:50

J43i60r52k69a 63D28v21o77ř94á51k 4655840973768

A hned se tu píše, že se to tak udělá a nebude se to 4 roky měníl ať si lidi budou řvát jak chtějí.;-D

+2/−1
15.1.2013 8:49

J36i93r15k68a 40D25v33o81ř83á84k 4775970883358

Musíte víc řvát.

0/0
16.1.2013 8:54

J66a20n 69Š87v45a88d39l63e38n73k70a 9474879260

Proboha, proč? Tak pěkně to okolo Chrudimě fungovalo, autobusy i o víkendu zajížděly tam, kam dřív přestaly jezdit... Proč to ten komunista nyní ruší?

+6/−3
14.1.2013 17:03

M87i52r33o57s38l35a69v 66Z16i39k61m63u55n58d 7749733714733

ad Petr Voženílek - bus je levnější mimo jiné proto, že neplatí silniční daň (ze zákona je vozidlo najezdící za rok určitý počet kilometrů - v procentech - v režimu základní dopravní obslužnosti od daně osvobozeno), zatímco železniční dopravci musí platit poplatek za použití dopravní cesty, čili všichní železniční dopravci jsou ve srovnání se silničními dopravci finančně diskrominováni (i vlaky pánů Jančury a Novotného) ....

+4/−6
14.1.2013 17:02

P91e54t67r 34V62o29ž95e68n23í97l29e44k 1318510985

to nevysvětluje rozdíl 4-5 násobku -  silniční daň by navyšovala náklady pro busy řádově v jednotkách %

+3/−2
14.1.2013 17:27

O45t38t60o 37P48o72s28p68í60š79i17l 4344895397638

těmhle pohádkám už věří jen zaslepení šotouši...

1. autobusoví dopravci platí silniční daň a platí taky mýtné

2. z těch příspěvků na železniční dopravní cestu se nezaplatí ani běžná údržba, natož investice do rozvoje - z těchto peněz se krmí maximálně odborářská verbež, kterou ten šašek Dušek zastupuje;-)

3. zatímco silniční síť silnic je volně přístupná komukoliv, tak železnice jen železničním dopravcům - což u tratí, kde dávno chcípla nákladní doprava a v provozu je (má být) jen krcálek pro 15 lidí je vyhazování peněz daňových poplatníků!!

+6/−6
14.1.2013 17:54

J88i65r98k77a 91D29v90o34ř33á36k 4875250363508

Hahaha, autobusy platí mýtné - a kolik, že jsem tak smělý?;-D Z toho se zajisté zaplatí běžná údržba silnic včetně výtluků, značení a řešení nehod.;-D

+1/−1
15.1.2013 8:51

L83á86ď62a 27V26r97a47n35ý 7988558328937

Aha, takže zase pojedou tři autobusy za sebou a pak dvě hodiny nic.

Nějaká změna byla nutná, protože od roku 1989 se spoje jen škrtaly ale ty ostatní se už neoptimalizovaly.

U nás změna byla přínosná (po několika drobných změnách, které jsme si vyběhali) autobusy se logicky rozdělily v průběhu celého dne a tím se zvýšila dostupnost. Je ale pravdou, že počet cestujících to nezvedlo, protože předtím byly jízdní řády tak hrozné, že s nimi jezdilo jen pár lidí a hlavně děti a lidé se už naučili jezdit auty.

+6/0
14.1.2013 16:47

J38o38s66e14f 34Š41e30m65e38l31í17k 7219151330487

Auta stojí vlaky jedou - kde já to jenom viděl?

0/−3
14.1.2013 16:03

P33e45t77r 46V75o92ž54e16n73í40l26e63k 1668530545

takže o víkendu nic nepojede, a poslední autobus pojede ve 4 odpoledneRv

+8/−2
14.1.2013 15:28

Z97d41e73n94ě93k 69J82a89n94o30u65t 1552645544161

Zato pojede vlak.

+3/−7
14.1.2013 15:36

R20a73d97e11k 62J76a85n27a93t71a 9325636354872

Tohle si musíte vyřešit v kraji sami. A nestačí to řešit jenom před volbama. Je potřeba na webu OREDA sledovat návrhy budoucích jízdních řádů a posílat připomínky (buď osobně, nebo přes starostu obce, to má větší váhu). Čím víc lidí bude připomínky psát, tím méně je lze ignorovat.

+4/0
14.1.2013 15:41

P70e73t75r 20V39o89ž42e25n20í63l64e42k 1498570805

koleje vedou jenom někde

+8/0
14.1.2013 15:55

P29a37v98e98l 63R66e27n61z14a 2767687806468

Jj koleje vedou jenom někde, ale tam kam vedou a nejezdí se po nich, z toho mě rozum nebere.Zvlášť když se do jejich modernizace narvali prachy a teď se tam jezdí myslím jen o víkendech, mám na mysli trať Čachnov - Ždárec u Skutče. Místo toho tam jezdí prázdné autobusy skoro každou chvilku. Vlak má pro mě jako cestujícího výhodu v tom, že vím kam pojede, u autobusů jsem zmatený:)))

+3/−5
14.1.2013 16:28

P12e72t40r 43V94o29ž31e53n55í25l74e22k 1908980205

http://www.pardubickykraj.cz/dopravni-obsluznost/60509/uhrady-zdo-v-letech-2003-2010. Vlak stojí na km asi 4-5x víc než bus.

+3/−3
14.1.2013 16:50

R43a67d22e29k 14J96a66n71a33t10a 9685696184682

Ono je vždy třeba říci JAKÝ vlak. Že by průměrný? Ale průměrný vlak je o hodně větší, než průměrný bus.

O rozdílných nákladech se již psalo výše - mnoho nákladů souvisejících s busy se "nepočítá".

+4/−3
14.1.2013 17:38

P98e50t58r 52V40o52ž79e29n68í23l28e13k 1358140615

pokud se nezaplní celý bus tak vlak už teprve ne. Bus je prostě levnější i pokud se započítají náklady komplet

+6/−2
14.1.2013 18:38

J86i17r63k56a 83D92v90o56ř64á82k 4785390483398

I poměrný podíl za každroční opravy výtluků silnic, silničáře, nově potřebné kruháče, odpuštěné (nebo snížené) poplatky za použití silnic, dispečink atd atd?

+1/0
15.1.2013 8:47

P74e35t21r 61V54o14ž66e31n80í47l28e89k 1738540935

jistě... už toho důvodu že silnici používá nejenom veřejná doprava. údržba tratě kde projede 10x denně motorák logicky na jednoho přepraveného musí být dražší než údržka srovnatelné délky veřejné jakékoliv silnice.

0/0
15.1.2013 16:15

J25i78r92k15a 84D25v45o22ř84á24k 4775510853748

Nemusí a já psal o poměrné části.

0/0
16.1.2013 8:58

M72a11t13o50u54š 43P11r66e58u30s46s 6390164692449

Ve kterém ale narozdíl od autobusu bude odborářovi Duškovi a jeho mnohatisícům kolegům od dráhy platit režijní jízdenka a to je hlavní důvod proč chce všude nacpat vlaky ať to stojí co to stojí!!

+7/−7
14.1.2013 16:29

O65t20t48o 96P41o84s88p73í53š33i92l 4624495957838

byť třeba jinam;-D

+1/0
14.1.2013 17:56





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.