Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Poslední boeing v barvách ČSA dolétal, firmě už zbyly jen airbusy a ATR

České aerolinie se rozloučily s flotilou boeingů. Naposledy vezla tato letadla v neděli cestující do Milána, Kodaně, Bukurešti a Ženevy. Od pondělí dopravce využívá pouze letadla evropského výrobce Airbus a na kratších linkách italsko-francouzská vrtulová letadla ATR.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J29a43n 55K49u36č38a 9907795179610

Na rozdíl od Vás mám letecké vzdělání ,ale spíše o Vás si myslím ,že jste v nějaké obdobné pozici jakou jste napsal, neboť takové frajery znám jen z vrchních míst :)

0/0
24.1.2013 14:54

A48n17t33o93n76í47n 57Z34e12l70e13n30ý 2754943641126

Školy na to sice nemám, ale nebyly prvními letadly ze západu už Ford 5 Tri-motor?

Dobře, tak po válce. To byly DC 3. Taky neplatí protože ještě nebyl Východ a Západ?

Po osmačtyřicátém už to byl opravdový Západ, tak byly Bristol Britania. A to my nevymluvíte, mám s jednou společnou fotku (po stěhování ji musím najít).

0/0
15.1.2013 23:31

A94l42e78š 28N87o57v29á62k 6278930297346

ja nevim, co tolik lidí má s tím, že když ty stroje půjdou údajně do šrotu, že se snad budou rozdávat případným zájemcům - sběratelům zadarmo...

největši radost by měli sběrači kovů či nepotřebného šrotu...

takových nepotřebných dvacet tun lehkých slitin bych taky bral..

0/0
15.1.2013 13:04

R32a27d68o11s11l84a86v 10K78l40a19u79d17a 5324958874342

Prostě z toho máme legraci. Nesmíme? :-)

+1/0
15.1.2013 14:46

A97l67e60š 84N34o42v58á10k 6888730907876

ale já vlastně taky.. vím o jednom stroji, který nelítá již dlouho a majitel ho prodal za cenu menši, než cena šrotu

ano dalo by se říct, že za odvoz.

0/0
15.1.2013 14:53

R69o75m81a27n 33K11r84a11t12o29c89h17v63í32l 6646327986214

Z Airbusů budou dále jenom A320 a A319 a co ty A321?, ty půjdou také pryč?

0/0
15.1.2013 12:38

M64i60c40h38a29l 36L68u48s97k 1835194101226

V březnu se vrací leasingovce.

0/0
15.1.2013 14:05

A21l95e22š 19N63o36v61á83k 6308210867326

jojo Airbusy A310-300 byly první éra západní provenience.. dodnes si pamatuju, jak jsme na ně v r. 1991 na Ruzyni koukali jako na zázrak, jak to takhle širokym trupem může letět.

0/0
15.1.2013 10:52

R78o76m52a30n 12K76r35a11t77o18c39h57v41í56l 6556577836134

Taky už jsou minulostí, momentálně létají u 

Georgian Airways

+1/0
15.1.2013 12:36

A10l90e11š 17N77o21v51á23k 6118950467366

ano vím, že už jsou dávno pryč

jinak máte na mysli právě přímo ty původní ze začátku devadesýtých let?? imatrikulaci už si nepamatuji

ty už musí mít děsně hodin nalítáno..

0/0
15.1.2013 12:48

R44o49m52a16n 49K58r26a28t95o16c82h98v43í13l 6656647766164

Ano

Měli toho za sebou už dost, a už také mívaly technické problémy. A310 po světě už moc nelítá.

0/0
15.1.2013 13:48

P80e14t98r 26F20r94ý30d70e98k 7409781879753

To o Georgian Airways jsi vzal kde?

http://www.airfleets.net/ficheapp/plane-a310-672.htm

http://www.airfleets.net/ficheapp/plane-a310-674.htm

0/0
16.1.2013 5:02

M39i63c50h73a89l 14P34a16d95ě40r65a 7170922170117

Hmm...kdyz do srotu, tak to by mohl byt za solidni peniz k mani kokpit, ne? Minimalne jeho pristrojova cast, sedacky a tak...V byte mame jeden pokoj volny, tak si torsku udelat radost a pritelkyni zvednout mandle...;-D

+3/−1
15.1.2013 10:45

A72n74t54o85n45í93n 25Z42e37l27e38n57ý 2844783591846

Knoflíkáři?

0/0
15.1.2013 23:20

J48a17n 39Š53e44s92t39á74k 3608519109834

"Pokud se je nepodaří prodat důvěryhodným zájemcům, skončí patrně ve šrotu," - Co je to "důvěryhodný zájemce", kterej by zaplatil? Nebylo by jasnější napsat, pokud si to bude chtít ještě někdo koupit, tak se to prodá, pokud ne, tak to půjde do šrotu?;-D

0/0
15.1.2013 10:17
Foto

O72n43d19r26e86j 28B97o33c84e91k 3526812232316

Pokud do šrotu, tak já bych si jedno zaparkoval na zahradě :-)

0/−1
15.1.2013 9:48

J23a55n 61Š55e49s37t45á54k 3268109629634

kdoví jestli dostat to mezi vaše kytičky by nestálo pár set tisíc?;-D

0/0
15.1.2013 10:19

F65r78a45n79t35i92š93e40k 69V92o18m21á69č65k79a 1367104560

Jsou lidi, pro které pár set tisíc není problém. Fakt jo.

0/0
15.1.2013 10:30

J63a57n 39Š23e79s82t23á14k 3128719489274

ale jistě,ti ovšem už většinou éro na zahrádku objednávají a ne jen o tom plkají v diskusi;-D

+2/−2
15.1.2013 11:00

A27l18e63š 33N61o28v87á15k 6658580877826

Ty si děláš srandu, ale já jednoho takového osobně znám..

jenže ten zase asi neví, co je to iDnes

0/0
15.1.2013 16:13

J60a29n 47Š49e85s82t57á19k 3548699459154

:-)

0/0
15.1.2013 17:54

F33a52b97i61o 65S31g89a31t91t51o75n98i 9571450137600

jasně, natřeme boeingy do retro nátěrů (před 1 rokem) a pak zjistíme, že je to šrot, takže jsme ty prachy vyhodili. No a plat si dáme kolem 0,5 mega, i když máme miliardu ztráty. Jdu zvracet Rv

+1/−5
15.1.2013 9:27

J47o93s89e15f 69K56o62p60e45c73k27y 9294242385

letadlo se pretira pravidelne v ramci velke udrzby, takze vase zvraceni je komicke... ;-)

+6/0
15.1.2013 9:51
Foto

P71r56e72m57y98s19l 29V35o49h44n67o65u89t 7199539472910

no spis je skoda ze to dali na ty boeingy o kterych se vedelo ze stejne konci. Ale pevne verim ze pri dalsi udrzbe natrou do retro nejakou 319 nebo tu ocekavanou 330

0/0
15.1.2013 10:18

V49í78t 95K70o60v79á40ř45í76k 5881477261904

Ale no tak pane Kopecký... Přece se letadlo nelakuje každý rok. A že se na poslední rok muselo lakovat nějak speicálně, to snad uznáte sám, že byů je vrtoch...

0/−1
15.1.2013 10:45

J13a70n 17M63o79h28y36l98a 3468938406228

Nelakuje se každý rok, ale nelze to o rok odložit jen proto, že pak půjde do šmelcu.

+2/0
15.1.2013 11:40

V54í54t 46K13o66v53á17ř96í81k 5771497271674

Právě proto jsem psal o specialitách... stačilo to máznout bíle s proužkem modrý a červený. plácnout na to vlaječku a značku OK a šup. :)

0/−2
15.1.2013 12:18

J21o76s41e22f 32K29o81p19e57c40k96y 9574362385

novy nater musi mit kazde 4 roky... ;-)

+1/0
15.1.2013 15:17

J34a20r91o13s84l64a57v 15B34r93ü41m20m45e40r 7284193356

Už když se natírali, tak se psalo, že je to poslední nátěr na "rozlučku".

+3/0
15.1.2013 10:16

J31a88n 94J67í50c93h85a 8240730588131

jj, takovej Embraer 120 u Skyeurope...30mist (10rad po 1+2mistech) :)

0/0
15.1.2013 9:14
Foto

O95l24d49ř54i40c24h 81O85l88e73š 3634621193151

Bravo a teď nakupte Andule.;-D

+1/−1
15.1.2013 9:12

P52e47t80r 22S83e50d89l47á14k 3744675401704

Ano do šrotu. To znamená kamarádovi za cenu šrotu. Krásný způsob, jak si nechat od státu zaplatit letadlo.

+7/−4
15.1.2013 8:25

R82a26d15o88s21l15a54v 18K19l54a85u79d31a 5574418304612

Kamarádovi za odvoz:-P

+5/0
15.1.2013 8:29

J66a36n 85Č61e97k56a15l 7119895174224

tak to já bych si s dovolením také vzal... ;-D

+1/0
15.1.2013 9:32

T58o19m73á85š 98K52n98a69i82f84l 6523560637950

Bože, ty jsi taky hlupáček....

+3/−2
15.1.2013 10:01

V42í92t 94K42o61v91á58ř27í52k 5171417531184

Panejo... s Vámi musí být legrace... Někdo řekně vtipnou poznámku a vy zabručíte... Musíte spoustu přátel, které svým životním postojem nabíjíte energií. :))

+2/−1
15.1.2013 10:47

T84o68m10á86š 31K97n41a59i98f79l 6983790787580

No .. ono to moc vtipné nebylo.

+1/0
15.1.2013 12:31

P70e46t75r 23S79e31d64l64á63k 3204685371254

Hlupáček je ten, kdo nevidí, jak to v ČSA už spoustu let vedou. Cíl je jasný. A tohle je jen další hřebík do rakve naší bývalé chlouby.

+2/0
15.1.2013 11:44

T63o41m66á65š 54K54n43a24i11f82l 6973310587310

Jak to vedou? že se zbavují starého šrotu a zeštíhlují  na takovou "velikost", která je u aerolinky operující z české republiky opodstatněná, není hřebík do rakve, ale naopak jediná šance, jak přežít.

+1/−1
15.1.2013 12:31

M46i42c22h94a61l 82L43u86s79k 1755924611316

Prozraďte nám, na základě čeho jste určil vhodnou "velikost aerolinky operující z české republiky". Těším se, čeká nás jistě velká myšlenka znalce oboru V

+2/0
15.1.2013 14:15

T53o29m14á89š 27K92n81a77i28f42l 6233530347440

Rikají vam neco pojmy jako velikost trhu a podobne?

Vietnamská vecerka nekde na zizkove taky nebude mít velikost tří patrového teska. A velikost csa v te podobe, do ktere ji zacal smerovat tvrdík, byla nabubrela a megalomanská.

0/0
15.1.2013 14:37

R44a69d63o77s91l31a98v 28K31l51a24u16d54a 5804758604892

Velikost trhu? ;-D

0/0
15.1.2013 14:44

T71o92m33á89š 93K95n92a79i38f75l 6533270107970

Jen se smějte... vlastní hlouposti.

0/0
15.1.2013 14:47

R51a37d47o97s27l26a97v 11K39l31a34u96d62a 5754208474112

Vaší hlouposti. Čím je ten trh omezen? Hranicemi ČR? Jedině doletem. Pouštíme ty nejlukrativnější destinace. Dřív se přes nás běžně létalo z východního pobřeží Severní Ameriky do Asie.  Kam se létá dneska?

0/0
15.1.2013 15:17

J12o67s52e50f 60K11o53p50e72c69k96y 9634542555

Trh je omezen poctem moznych cestujicich s CSA a tento pocet /stejne jako pocet cestujicich ostatnich malych aerolinek/ neni momentalne dostatecny na vydrzovani si dalkove flotily ;-)

0/0
15.1.2013 15:25

R10a31d52o71s78l16a82v 57K43l91a70u62d11a 5644968434262

Teď jste mi to vysvětlil.

0/0
15.1.2013 15:31

J68o89s74e50f 59K57o57p90e36c93k57y 9544552105

co na tom nechapete? Malev a Aerosvit uz zkrachovaly. Predtim to byla Sabena a Swissair. V dluzich se topi vsechny aerolinky byvale Jugoslavie. Nebyt Lufthansy, tak jsou uz pod kytkami i Austrian. Situace malych aerolinek je v Evrope spatna a jedinym zpusobem jak ji prezit je zestihlit...

0/0
15.1.2013 15:35

T47o84m75á34š 74K20n13a41i41f27l 6543330597790

ano .. je vidět, že toho o letectví moc nevíte :)

0/0
15.1.2013 15:33

M96i10c87h52a39l 53L38u72s79k 1155494731946

Výborně. Takže "velikost trhu" letecké společnosti vychází jen z počtu obyvatel země kde má hlavní hub? :-)

0/0
15.1.2013 15:17

J80o52s22e35f 12K86o90p33e77c34k40y 9314322235

velikost trhu letecke spolecnosti je pocet jejich moznych cestujicich a tento pocet neni pro CSA ted prilis priznivy...

0/0
15.1.2013 15:29







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.