Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Poslední boeing v barvách ČSA dolétal, firmě už zbyly jen airbusy a ATR

České aerolinie se rozloučily s flotilou boeingů. Naposledy vezla tato letadla v neděli cestující do Milána, Kodaně, Bukurešti a Ženevy. Od pondělí dopravce využívá pouze letadla evropského výrobce Airbus a na kratších linkách italsko-francouzská vrtulová letadla ATR.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J23a67n 71K97u40č35a 9707225599670

Na rozdíl od Vás mám letecké vzdělání ,ale spíše o Vás si myslím ,že jste v nějaké obdobné pozici jakou jste napsal, neboť takové frajery znám jen z vrchních míst :)

0/0
24.1.2013 14:54

A74n54t22o83n64í31n 85Z12e64l33e98n73ý 2164883621496

Školy na to sice nemám, ale nebyly prvními letadly ze západu už Ford 5 Tri-motor?

Dobře, tak po válce. To byly DC 3. Taky neplatí protože ještě nebyl Východ a Západ?

Po osmačtyřicátém už to byl opravdový Západ, tak byly Bristol Britania. A to my nevymluvíte, mám s jednou společnou fotku (po stěhování ji musím najít).

0/0
15.1.2013 23:31

A78l18e80š 45N69o19v22á46k 6558320927976

ja nevim, co tolik lidí má s tím, že když ty stroje půjdou údajně do šrotu, že se snad budou rozdávat případným zájemcům - sběratelům zadarmo...

největši radost by měli sběrači kovů či nepotřebného šrotu...

takových nepotřebných dvacet tun lehkých slitin bych taky bral..

0/0
15.1.2013 13:04

R59a26d25o20s26l64a78v 30K39l49a10u26d32a 5874488244782

Prostě z toho máme legraci. Nesmíme? :-)

+1/0
15.1.2013 14:46

A54l84e12š 88N79o15v80á52k 6938640587616

ale já vlastně taky.. vím o jednom stroji, který nelítá již dlouho a majitel ho prodal za cenu menši, než cena šrotu

ano dalo by se říct, že za odvoz.

0/0
15.1.2013 14:53

R54o97m81a72n 96K10r69a82t16o88c96h54v79í45l 6496687796284

Z Airbusů budou dále jenom A320 a A319 a co ty A321?, ty půjdou také pryč?

0/0
15.1.2013 12:38

M46i31c72h32a76l 77L18u94s69k 1465194381736

V březnu se vrací leasingovce.

0/0
15.1.2013 14:05

A69l23e71š 77N93o12v44á59k 6898480537946

jojo Airbusy A310-300 byly první éra západní provenience.. dodnes si pamatuju, jak jsme na ně v r. 1991 na Ruzyni koukali jako na zázrak, jak to takhle širokym trupem může letět.

0/0
15.1.2013 10:52

R47o94m15a44n 98K69r41a83t24o46c22h39v80í75l 6156937876144

Taky už jsou minulostí, momentálně létají u 

Georgian Airways

+1/0
15.1.2013 12:36

A10l46e95š 59N32o83v65á72k 6708730777826

ano vím, že už jsou dávno pryč

jinak máte na mysli právě přímo ty původní ze začátku devadesýtých let?? imatrikulaci už si nepamatuji

ty už musí mít děsně hodin nalítáno..

0/0
15.1.2013 12:48

R85o40m34a77n 80K39r23a89t35o47c48h96v89í55l 6766587486234

Ano

Měli toho za sebou už dost, a už také mívaly technické problémy. A310 po světě už moc nelítá.

0/0
15.1.2013 13:48

P58e50t44r 81F60r42ý96d69e19k 7459621359973

To o Georgian Airways jsi vzal kde?

http://www.airfleets.net/ficheapp/plane-a310-672.htm

http://www.airfleets.net/ficheapp/plane-a310-674.htm

0/0
16.1.2013 5:02

M56i96c33h63a74l 23P73a97d57ě62r42a 7370882240327

Hmm...kdyz do srotu, tak to by mohl byt za solidni peniz k mani kokpit, ne? Minimalne jeho pristrojova cast, sedacky a tak...V byte mame jeden pokoj volny, tak si torsku udelat radost a pritelkyni zvednout mandle...;-D

+3/−1
15.1.2013 10:45

A39n88t34o32n87í77n 18Z74e14l51e36n79ý 2194233321496

Knoflíkáři?

0/0
15.1.2013 23:20

J65a37n 15Š11e36s30t78á59k 3928819489324

"Pokud se je nepodaří prodat důvěryhodným zájemcům, skončí patrně ve šrotu," - Co je to "důvěryhodný zájemce", kterej by zaplatil? Nebylo by jasnější napsat, pokud si to bude chtít ještě někdo koupit, tak se to prodá, pokud ne, tak to půjde do šrotu?;-D

0/0
15.1.2013 10:17
Foto

O53n82d47r58e92j 18B15o68c66e72k 3116742952156

Pokud do šrotu, tak já bych si jedno zaparkoval na zahradě :-)

0/−1
15.1.2013 9:48

J36a62n 28Š75e90s82t93á24k 3488289129684

kdoví jestli dostat to mezi vaše kytičky by nestálo pár set tisíc?;-D

0/0
15.1.2013 10:19

F54r71a94n95t68i52š60e68k 88V31o26m14á26č79k97a 1647144350

Jsou lidi, pro které pár set tisíc není problém. Fakt jo.

0/0
15.1.2013 10:30

J10a45n 56Š42e46s46t40á12k 3708739129944

ale jistě,ti ovšem už většinou éro na zahrádku objednávají a ne jen o tom plkají v diskusi;-D

+2/−2
15.1.2013 11:00

A58l43e91š 72N54o74v16á16k 6508820487826

Ty si děláš srandu, ale já jednoho takového osobně znám..

jenže ten zase asi neví, co je to iDnes

0/0
15.1.2013 16:13

J16a27n 61Š67e29s36t94á92k 3528529329724

:-)

0/0
15.1.2013 17:54

F58a62b17i59o 68S22g72a64t37t44o87n93i 9211670467430

jasně, natřeme boeingy do retro nátěrů (před 1 rokem) a pak zjistíme, že je to šrot, takže jsme ty prachy vyhodili. No a plat si dáme kolem 0,5 mega, i když máme miliardu ztráty. Jdu zvracet Rv

+1/−5
15.1.2013 9:27

J75o51s82e65f 42K38o46p75e59c71k98y 9264172445

letadlo se pretira pravidelne v ramci velke udrzby, takze vase zvraceni je komicke... ;-)

+6/0
15.1.2013 9:51
Foto

P30r57e93m52y81s79l 25V24o71h81n94o80u46t 7789829722720

no spis je skoda ze to dali na ty boeingy o kterych se vedelo ze stejne konci. Ale pevne verim ze pri dalsi udrzbe natrou do retro nejakou 319 nebo tu ocekavanou 330

0/0
15.1.2013 10:18

V17í67t 57K58o76v10á48ř17í26k 5331707821194

Ale no tak pane Kopecký... Přece se letadlo nelakuje každý rok. A že se na poslední rok muselo lakovat nějak speicálně, to snad uznáte sám, že byů je vrtoch...

0/−1
15.1.2013 10:45

J35a18n 48M85o70h80y93l13a 3738628906538

Nelakuje se každý rok, ale nelze to o rok odložit jen proto, že pak půjde do šmelcu.

+2/0
15.1.2013 11:40

V88í71t 54K17o97v58á82ř14í36k 5891527921944

Právě proto jsem psal o specialitách... stačilo to máznout bíle s proužkem modrý a červený. plácnout na to vlaječku a značku OK a šup. :)

0/−2
15.1.2013 12:18

J26o72s37e33f 77K76o70p84e42c50k48y 9394802235

novy nater musi mit kazde 4 roky... ;-)

+1/0
15.1.2013 15:17

J96a65r32o21s89l10a68v 82B32r20ü92m49m11e48r 7924933976

Už když se natírali, tak se psalo, že je to poslední nátěr na "rozlučku".

+3/0
15.1.2013 10:16

J28a95n 92J74í63c30h75a 8490840248811

jj, takovej Embraer 120 u Skyeurope...30mist (10rad po 1+2mistech) :)

0/0
15.1.2013 9:14
Foto

O30l31d11ř11i45c50h 25O53l10e28š 3804881793421

Bravo a teď nakupte Andule.;-D

+1/−1
15.1.2013 9:12

P70e33t86r 37S60e64d90l80á16k 3404695361984

Ano do šrotu. To znamená kamarádovi za cenu šrotu. Krásný způsob, jak si nechat od státu zaplatit letadlo.

+7/−4
15.1.2013 8:25

R85a22d65o89s56l28a57v 92K48l84a69u64d94a 5604788134882

Kamarádovi za odvoz:-P

+5/0
15.1.2013 8:29

J85a41n 95Č56e36k75a25l 7689225594294

tak to já bych si s dovolením také vzal... ;-D

+1/0
15.1.2013 9:32

T50o93m70á74š 24K26n67a87i62f90l 6423610847770

Bože, ty jsi taky hlupáček....

+3/−2
15.1.2013 10:01

V83í11t 67K94o68v39á11ř13í51k 5831937131384

Panejo... s Vámi musí být legrace... Někdo řekně vtipnou poznámku a vy zabručíte... Musíte spoustu přátel, které svým životním postojem nabíjíte energií. :))

+2/−1
15.1.2013 10:47

T84o89m73á86š 16K96n72a19i44f74l 6933300467620

No .. ono to moc vtipné nebylo.

+1/0
15.1.2013 12:31

P45e10t33r 50S62e94d51l97á41k 3674545641604

Hlupáček je ten, kdo nevidí, jak to v ČSA už spoustu let vedou. Cíl je jasný. A tohle je jen další hřebík do rakve naší bývalé chlouby.

+2/0
15.1.2013 11:44

T48o90m29á90š 29K22n38a13i71f27l 6543540867140

Jak to vedou? že se zbavují starého šrotu a zeštíhlují  na takovou "velikost", která je u aerolinky operující z české republiky opodstatněná, není hřebík do rakve, ale naopak jediná šance, jak přežít.

+1/−1
15.1.2013 12:31

M91i48c66h50a59l 53L49u43s42k 1915414291616

Prozraďte nám, na základě čeho jste určil vhodnou "velikost aerolinky operující z české republiky". Těším se, čeká nás jistě velká myšlenka znalce oboru V

+2/0
15.1.2013 14:15

T42o22m19á94š 82K74n39a26i49f16l 6963600327170

Rikají vam neco pojmy jako velikost trhu a podobne?

Vietnamská vecerka nekde na zizkove taky nebude mít velikost tří patrového teska. A velikost csa v te podobe, do ktere ji zacal smerovat tvrdík, byla nabubrela a megalomanská.

0/0
15.1.2013 14:37

R66a11d61o63s22l17a10v 33K77l40a74u72d94a 5694798844352

Velikost trhu? ;-D

0/0
15.1.2013 14:44

T92o54m91á63š 70K18n35a18i74f97l 6603520987310

Jen se smějte... vlastní hlouposti.

0/0
15.1.2013 14:47

R41a92d77o98s73l27a98v 77K98l12a94u59d96a 5984518754212

Vaší hlouposti. Čím je ten trh omezen? Hranicemi ČR? Jedině doletem. Pouštíme ty nejlukrativnější destinace. Dřív se přes nás běžně létalo z východního pobřeží Severní Ameriky do Asie.  Kam se létá dneska?

0/0
15.1.2013 15:17

J37o79s46e81f 55K19o10p13e39c52k38y 9144412115

Trh je omezen poctem moznych cestujicich s CSA a tento pocet /stejne jako pocet cestujicich ostatnich malych aerolinek/ neni momentalne dostatecny na vydrzovani si dalkove flotily ;-)

0/0
15.1.2013 15:25

R34a40d53o41s11l90a80v 20K17l93a75u91d60a 5754588384182

Teď jste mi to vysvětlil.

0/0
15.1.2013 15:31

J33o32s48e25f 29K83o59p47e67c97k70y 9874552495

co na tom nechapete? Malev a Aerosvit uz zkrachovaly. Predtim to byla Sabena a Swissair. V dluzich se topi vsechny aerolinky byvale Jugoslavie. Nebyt Lufthansy, tak jsou uz pod kytkami i Austrian. Situace malych aerolinek je v Evrope spatna a jedinym zpusobem jak ji prezit je zestihlit...

0/0
15.1.2013 15:35

T94o70m93á85š 71K67n96a44i20f45l 6983350737610

ano .. je vidět, že toho o letectví moc nevíte :)

0/0
15.1.2013 15:33

M42i17c51h63a93l 10L94u17s78k 1345194211696

Výborně. Takže "velikost trhu" letecké společnosti vychází jen z počtu obyvatel země kde má hlavní hub? :-)

0/0
15.1.2013 15:17

J80o62s32e81f 49K29o47p36e96c89k81y 9724652505

velikost trhu letecke spolecnosti je pocet jejich moznych cestujicich a tento pocet neni pro CSA ted prilis priznivy...

0/0
15.1.2013 15:29





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.