Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Poslední boeing v barvách ČSA dolétal, firmě už zbyly jen airbusy a ATR

České aerolinie se rozloučily s flotilou boeingů. Naposledy vezla tato letadla v neděli cestující do Milána, Kodaně, Bukurešti a Ženevy. Od pondělí dopravce využívá pouze letadla evropského výrobce Airbus a na kratších linkách italsko-francouzská vrtulová letadla ATR.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J32a15n 22K50u19č83a 9217475279550

Na rozdíl od Vás mám letecké vzdělání ,ale spíše o Vás si myslím ,že jste v nějaké obdobné pozici jakou jste napsal, neboť takové frajery znám jen z vrchních míst :)

0/0
24.1.2013 14:54

A68n83t15o61n46í58n 84Z79e21l22e92n45ý 2574763131826

Školy na to sice nemám, ale nebyly prvními letadly ze západu už Ford 5 Tri-motor?

Dobře, tak po válce. To byly DC 3. Taky neplatí protože ještě nebyl Východ a Západ?

Po osmačtyřicátém už to byl opravdový Západ, tak byly Bristol Britania. A to my nevymluvíte, mám s jednou společnou fotku (po stěhování ji musím najít).

0/0
15.1.2013 23:31

A60l71e15š 48N71o57v91á60k 6248480487316

ja nevim, co tolik lidí má s tím, že když ty stroje půjdou údajně do šrotu, že se snad budou rozdávat případným zájemcům - sběratelům zadarmo...

největši radost by měli sběrači kovů či nepotřebného šrotu...

takových nepotřebných dvacet tun lehkých slitin bych taky bral..

0/0
15.1.2013 13:04

R85a63d51o10s42l68a12v 66K66l58a74u40d65a 5834308544742

Prostě z toho máme legraci. Nesmíme? :-)

+1/0
15.1.2013 14:46

A38l18e66š 48N33o48v41á78k 6828200917536

ale já vlastně taky.. vím o jednom stroji, který nelítá již dlouho a majitel ho prodal za cenu menši, než cena šrotu

ano dalo by se říct, že za odvoz.

0/0
15.1.2013 14:53

R20o62m92a57n 70K91r13a87t73o46c26h22v85í41l 6496647516134

Z Airbusů budou dále jenom A320 a A319 a co ty A321?, ty půjdou také pryč?

0/0
15.1.2013 12:38

M50i86c64h71a50l 36L47u17s91k 1235414171746

V březnu se vrací leasingovce.

0/0
15.1.2013 14:05

A73l93e41š 50N23o61v40á66k 6428390737606

jojo Airbusy A310-300 byly první éra západní provenience.. dodnes si pamatuju, jak jsme na ně v r. 1991 na Ruzyni koukali jako na zázrak, jak to takhle širokym trupem může letět.

0/0
15.1.2013 10:52

R40o39m58a84n 23K12r36a86t50o38c56h90v81í25l 6626687756494

Taky už jsou minulostí, momentálně létají u 

Georgian Airways

+1/0
15.1.2013 12:36

A54l92e61š 72N22o59v72á27k 6558430637986

ano vím, že už jsou dávno pryč

jinak máte na mysli právě přímo ty původní ze začátku devadesýtých let?? imatrikulaci už si nepamatuji

ty už musí mít děsně hodin nalítáno..

0/0
15.1.2013 12:48

R86o45m13a25n 95K48r88a67t17o87c39h17v44í26l 6126587356604

Ano

Měli toho za sebou už dost, a už také mívaly technické problémy. A310 po světě už moc nelítá.

0/0
15.1.2013 13:48

P91e63t27r 86F46r21ý86d27e78k 7849661669673

To o Georgian Airways jsi vzal kde?

http://www.airfleets.net/ficheapp/plane-a310-672.htm

http://www.airfleets.net/ficheapp/plane-a310-674.htm

0/0
16.1.2013 5:02

M72i87c62h92a53l 75P85a75d72ě10r67a 7610252840277

Hmm...kdyz do srotu, tak to by mohl byt za solidni peniz k mani kokpit, ne? Minimalne jeho pristrojova cast, sedacky a tak...V byte mame jeden pokoj volny, tak si torsku udelat radost a pritelkyni zvednout mandle...;-D

+3/−1
15.1.2013 10:45

A56n20t10o46n66í62n 79Z45e21l50e33n25ý 2964263621316

Knoflíkáři?

0/0
15.1.2013 23:20

J11a49n 25Š51e53s51t72á35k 3728589879914

"Pokud se je nepodaří prodat důvěryhodným zájemcům, skončí patrně ve šrotu," - Co je to "důvěryhodný zájemce", kterej by zaplatil? Nebylo by jasnější napsat, pokud si to bude chtít ještě někdo koupit, tak se to prodá, pokud ne, tak to půjde do šrotu?;-D

0/0
15.1.2013 10:17

O95n65d71r60e93j 40B16o77c48e10k 3136872362756

Pokud do šrotu, tak já bych si jedno zaparkoval na zahradě :-)

0/−1
15.1.2013 9:48

J96a28n 11Š66e57s96t10á92k 3488379329504

kdoví jestli dostat to mezi vaše kytičky by nestálo pár set tisíc?;-D

0/0
15.1.2013 10:19

F48r18a51n89t68i83š48e28k 89V20o71m11á29č35k18a 1927274190

Jsou lidi, pro které pár set tisíc není problém. Fakt jo.

0/0
15.1.2013 10:30

J88a63n 97Š95e86s62t29á27k 3288329429284

ale jistě,ti ovšem už většinou éro na zahrádku objednávají a ne jen o tom plkají v diskusi;-D

+2/−2
15.1.2013 11:00

A46l21e25š 58N90o50v58á68k 6488120237876

Ty si děláš srandu, ale já jednoho takového osobně znám..

jenže ten zase asi neví, co je to iDnes

0/0
15.1.2013 16:13

J94a87n 48Š50e84s28t75á79k 3558209119564

:-)

0/0
15.1.2013 17:54

F45a60b55i32o 71S50g61a16t98t53o98n55i 9511370837580

jasně, natřeme boeingy do retro nátěrů (před 1 rokem) a pak zjistíme, že je to šrot, takže jsme ty prachy vyhodili. No a plat si dáme kolem 0,5 mega, i když máme miliardu ztráty. Jdu zvracet Rv

+1/−5
15.1.2013 9:27

J34o78s16e75f 75K13o18p47e21c43k98y 9514522865

letadlo se pretira pravidelne v ramci velke udrzby, takze vase zvraceni je komicke... ;-)

+6/0
15.1.2013 9:51
Foto

P41r95e23m11y68s50l 10V48o44h35n53o37u23t 7439879722970

no spis je skoda ze to dali na ty boeingy o kterych se vedelo ze stejne konci. Ale pevne verim ze pri dalsi udrzbe natrou do retro nejakou 319 nebo tu ocekavanou 330

0/0
15.1.2013 10:18

V52í83t 11K40o22v29á76ř76í31k 5351607651514

Ale no tak pane Kopecký... Přece se letadlo nelakuje každý rok. A že se na poslední rok muselo lakovat nějak speicálně, to snad uznáte sám, že byů je vrtoch...

0/−1
15.1.2013 10:45

J90a21n 65M84o78h31y19l96a 3108368366428

Nelakuje se každý rok, ale nelze to o rok odložit jen proto, že pak půjde do šmelcu.

+2/0
15.1.2013 11:40

V67í40t 81K61o41v58á34ř49í79k 5631157451394

Právě proto jsem psal o specialitách... stačilo to máznout bíle s proužkem modrý a červený. plácnout na to vlaječku a značku OK a šup. :)

0/−2
15.1.2013 12:18

J47o97s36e79f 89K85o38p69e54c73k10y 9324152705

novy nater musi mit kazde 4 roky... ;-)

+1/0
15.1.2013 15:17

J81a50r93o53s81l90a21v 36B23r98ü73m28m17e69r 7344543766

Už když se natírali, tak se psalo, že je to poslední nátěr na "rozlučku".

+3/0
15.1.2013 10:16

J93a41n 24J39í23c62h69a 8340300168761

jj, takovej Embraer 120 u Skyeurope...30mist (10rad po 1+2mistech) :)

0/0
15.1.2013 9:14

O72l21d29ř80i69c32h 74O23l30e58š 3594321183241

Bravo a teď nakupte Andule.;-D

+1/−1
15.1.2013 9:12

P15e77t27r 94S89e29d96l43á20k 3534295561584

Ano do šrotu. To znamená kamarádovi za cenu šrotu. Krásný způsob, jak si nechat od státu zaplatit letadlo.

+7/−4
15.1.2013 8:25

R63a40d23o88s55l44a71v 92K43l69a38u81d49a 5984348864312

Kamarádovi za odvoz:-P

+5/0
15.1.2013 8:29

J54a59n 64Č24e11k36a58l 7549265904404

tak to já bych si s dovolením také vzal... ;-D

+1/0
15.1.2013 9:32

T44o84m60á62š 97K64n86a41i13f39l 6283370807670

Bože, ty jsi taky hlupáček....

+3/−2
15.1.2013 10:01

V22í94t 28K41o47v94á48ř27í55k 5891167131574

Panejo... s Vámi musí být legrace... Někdo řekně vtipnou poznámku a vy zabručíte... Musíte spoustu přátel, které svým životním postojem nabíjíte energií. :))

+2/−1
15.1.2013 10:47

T19o58m67á95š 23K65n96a67i37f44l 6883460187730

No .. ono to moc vtipné nebylo.

+1/0
15.1.2013 12:31

P43e82t68r 90S80e80d23l35á67k 3784195791974

Hlupáček je ten, kdo nevidí, jak to v ČSA už spoustu let vedou. Cíl je jasný. A tohle je jen další hřebík do rakve naší bývalé chlouby.

+2/0
15.1.2013 11:44

T28o77m16á81š 33K72n85a77i88f24l 6613780987380

Jak to vedou? že se zbavují starého šrotu a zeštíhlují  na takovou "velikost", která je u aerolinky operující z české republiky opodstatněná, není hřebík do rakve, ale naopak jediná šance, jak přežít.

+1/−1
15.1.2013 12:31

M12i64c22h33a78l 83L63u83s68k 1535174641936

Prozraďte nám, na základě čeho jste určil vhodnou "velikost aerolinky operující z české republiky". Těším se, čeká nás jistě velká myšlenka znalce oboru V

+2/0
15.1.2013 14:15

T89o91m52á78š 57K22n43a10i34f25l 6233580337970

Rikají vam neco pojmy jako velikost trhu a podobne?

Vietnamská vecerka nekde na zizkove taky nebude mít velikost tří patrového teska. A velikost csa v te podobe, do ktere ji zacal smerovat tvrdík, byla nabubrela a megalomanská.

0/0
15.1.2013 14:37

R22a91d44o62s78l61a63v 84K46l36a17u89d93a 5454268584122

Velikost trhu? ;-D

0/0
15.1.2013 14:44

T24o16m42á56š 49K78n31a65i98f29l 6283370107630

Jen se smějte... vlastní hlouposti.

0/0
15.1.2013 14:47

R14a21d69o10s70l61a84v 97K43l70a78u62d59a 5424368834812

Vaší hlouposti. Čím je ten trh omezen? Hranicemi ČR? Jedině doletem. Pouštíme ty nejlukrativnější destinace. Dřív se přes nás běžně létalo z východního pobřeží Severní Ameriky do Asie.  Kam se létá dneska?

0/0
15.1.2013 15:17

J54o22s11e61f 63K66o78p41e79c74k49y 9574222805

Trh je omezen poctem moznych cestujicich s CSA a tento pocet /stejne jako pocet cestujicich ostatnich malych aerolinek/ neni momentalne dostatecny na vydrzovani si dalkove flotily ;-)

0/0
15.1.2013 15:25

R11a96d30o37s17l56a19v 52K24l94a23u62d47a 5424388304952

Teď jste mi to vysvětlil.

0/0
15.1.2013 15:31

J56o91s62e69f 57K13o71p27e40c15k96y 9854402845

co na tom nechapete? Malev a Aerosvit uz zkrachovaly. Predtim to byla Sabena a Swissair. V dluzich se topi vsechny aerolinky byvale Jugoslavie. Nebyt Lufthansy, tak jsou uz pod kytkami i Austrian. Situace malych aerolinek je v Evrope spatna a jedinym zpusobem jak ji prezit je zestihlit...

0/0
15.1.2013 15:35

T39o92m97á48š 31K10n77a83i35f57l 6783800317870

ano .. je vidět, že toho o letectví moc nevíte :)

0/0
15.1.2013 15:33

M75i84c55h20a75l 63L92u21s88k 1905154631476

Výborně. Takže "velikost trhu" letecké společnosti vychází jen z počtu obyvatel země kde má hlavní hub? :-)

0/0
15.1.2013 15:17

J94o57s63e19f 46K32o27p67e24c28k11y 9894242905

velikost trhu letecke spolecnosti je pocet jejich moznych cestujicich a tento pocet neni pro CSA ted prilis priznivy...

0/0
15.1.2013 15:29







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.