Diskuze

S obezitou bojujeme, tvrdí v klipu Coca-Cola. Chce se vyhnout zdanění

Globální výrobce slazených limonád Coca-Cola odpověděl na sílící kritiku vědců, kteří tvrdí, že právě sladké nealkoholické nápoje stojí za epidemií obezity sužující USA. Firma natočila TV spot, ve kterém se snaží hájit. "Máme malá balení drinků, nabízíme nízkokalorické varianty, podporujeme sport," hlásá v propagačním videu.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
DP

Absurdní. Jistěže coca cola, mcdonald atd. nemají vliv na obezitu. Jediný vliv na obezitu mají ti, co coca colu pijí a jídla z mcdonaldu žerou. Jenže shodit vinu za vlastní! obezitu a lenost na jiné je tak jednoduché, že. To oni, já jsem jen ten chudáček, ta oběť.

0 0
možnosti
PO

Čili ani Philip Morris nemůže za to, že prodává dehtové výrobky, žejo.

0 0
možnosti
MM

M46i 73M33a

16. 1. 2013 9:08

Celé je to lež na lidi, nízkoenergetické nápoje jsou dělány s umělými sladidly, jenže ty jsou na obezitu ještě horší. Doporučuj knihu Doba Jedová od paní Strunecké a bude vám jasno. Cola jen potřebuje vydělávat, to kolem je jí jedno, jí jde o image a o zisk, nic jiného jí nezajímá.

2 0
možnosti
JV

A proč by mělo? Lidé chtějí pít sladké limonády, Coca Cola jim je dodává. Za tloušťku/obezitu si ale mohou lidé sami - nikdo je ke konzumaci nenutí. Navíc - státu by mělo být úplně jedno, jestli jsou lidé obézní - to má zohlednit pojišťovna.

0 0
možnosti
VN

Asi před čtrnácti dny byl v tv dokument o extrémně tlustých lidech a ti říkali, že v USA je menu hranolky, cola a hamburger za 1,5 dolaru... Prý se jim nevyplatí vařit doma zdravě, to vyjde dráž. Takže chyba neni na straně Coca coly, ale na straně nízkých cen ve fastfoodech.

2 0
možnosti
PF

P87a48v54e19l 16F60a27r66a

16. 1. 2013 8:26

Kdyby se po tom jídle pořádně hejbali, nekynuli by a mohli by se klidně cpát colou a hranolkama dál. Ztloustnout bez pohybu se dá i po "zdravý výživě"!

2 1
možnosti
MJ

M83i32r30a 94J42a34n92í15k

16. 1. 2013 0:24

takze za to ze jsou amici a nejen oni muze kola. Ja myslel ze za to muzou ti co ji piji...

1 0
možnosti
PL

P43e48t81r 61L22i21š75k68a

16. 1. 2013 0:02

Lež jako vež. Menší balení jsou dokonalý marketingový tah. Když jsem kdysi obcházel krkonošské hoteliéry a diskutoval s nimi kromě jiného o dominanci Coca Coly nad Pepsi, všichni si svorně pochvalovali dvoudecová balení (také Cappy patří CC) a zdůvodňovali vítězství CC jeho zavedením. Totiž - tři deci stačí - zejména dětem, dospělí si to odepřou - k celému obědu. "Dvojka" ale nestačí a tak si lidi na konci oběda objednají druhou. No a na "trojce" i "dvojce" má hotel prakticky stejnou marži. Tedy - menší balení = dvojnásobný zisk! A že na levném menu se nevydělává a celý zisk je právě z pití je jasné. Coca - Cola prostě lže, jako když tiskne. Vůbec to nesouvisí s cukrem a její péčí o lidské zdraví.

9 1
možnosti
TN

Menší balení dělají proto, aby víc vydělali. Nějaké kalorie jsou jim někde. Navíc ta Lightka je daleko horší sajrajt než klasická CC. I když u nás v ČR to vyjde nastejno po posledním naředění velkých balení (alias přizpůsobení výrobku specifické chuti českého spotřebitele)

6 1
možnosti

Nechte toho nebo Kalousek uvalí daň na kokakolu;-D

3 2
možnosti
PT

Proc radeji nesnizi dane na zdrave jidlo, kdyz uz jde o tohle ?

8 1
možnosti
AN

přece se nebudou podporovat přímí výrobci! Rv

3 1
možnosti
Foto

Coca Col že nabízí 650 nápojů?8-o

2 3
možnosti
AN

je to velký koncern všech moznych znacek - takový McDonalds se zas kamarádi s firmou Monsanto - ta jim dodává pesticidy pro pole...

2 1
možnosti