- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
"Dráhy argumentují i tím, že případné zbavení se majetku za nižší cenu by mohlo vést k poškození věřitelů." Nicméně když jej za tuto cenu neprodají, raději nechají budovy chátrat, spadnout či nákladně zdemolovat, než aby je převedly obcím. Obce jsou přitom často jediným zájemcem, se kterým dráhy jednají - i poté však nadále požadují původní cenu, zcela neadekvátní stavu budovy. Nepoškozují snad tímto přístupem věřitele více, než prodejem obci za přijatelnou, skutečně tržní cenu, odpovídající aktuálnímu stavu objektu?
Celý problém s pozemky pod kolejemi by nenastal, kdyby se transformace prováděná před nějakými 10 lety (kdy vznikla SŽDC) udělala pořádně a SŽDC dostala vše potřebné s provozováním dráhy hned na první pokus. Proč mezi sebou aktéři transformace (a její podporovatelé) nevyhlásí sbírku, aby dopravce České dráhy neutrpěli újmu ze ztráty pozemků, které mu jsou de facto k ničemu? (Dopravce je primárně od toho, aby vlaky vozil, nikoliv aby zajišťoval provoz po železnici).
Celkem jasna odpoved na ty prispevky Zaludovych poskoku zde, jak CD uzasne hospodari a uz nejsou ve ztrate, ale dokonce v zisku.
Tento zpusob hospodareni zda se ponekud divny - slusne receno
predpokladam ze se pak zacnou rozprodavat koleje, leva jedne prava druhe firme a srouby treti firme, a tyto pak budou pronajimat draham
blbost - koleje se vyoutsourcují - pronajmou se - pro riziko prodlení bez soutěže za 1 Kč na km a rok, a ta firma z Panenek je bude podnajímat tak za 2 - 3 kila.... neumíte svobodně podnikat?
Moc hezké. Prodávat majetek a tím sanovat provozní ztrátu. Jak dlouho tento způsob vydrží?
Do te doby nez vedeni drah pujde na dlouhodobou dovolenou