- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Jak to, že ještě lítají? Nebyla náhodou nařízena Americkým Federální úřadem pro letectví podrobná inspekce..
Aha, tak teď čtu že "zatím ale nepřistoupil k uzemnění stroje".
Ne nejde. Při ostrém provozu se někdy sejdou okolnosti, které by v testech nikoho nenapadly.
Ok, abych byl korektnejsi. Ano, uplne vsechno nasimulovat nezle. Nicmene za soucasnymi zavadami vidim opravdu kompromis Boeingu mezi uskutecnenymi testy a tlakem to letadlo vydat co nejdriv.
Vše se během zkoušek nasimulovat nedá, laboratorně vychytat také ne. Jen si připomeňme tak triviální výrobek jako je střešní taška. Jak nám v 90. letech jeden výrobce betonových tašek tvrdil, že jejich životnost je zaručeně 60 let /v laboratoři/ a v pražském reálu se sypou po 20ti letech.
Srovnani se stresni taskou je usmevne. Kdyz se letadlo nalozi a lita se s nim x tisic km, tak to ostry provoz nasimuluje. Jenze je financne vyhodnejsi tyhle veci doladovat za provozu.
nejvyspělejší dopravní letadlo na světě - kdo tenhle nazev vymyslel?
ten, kdo vi co rika.
Letadlo je skutecne technologicky nejvyspelejsi co do materialu a draku, ale co jim nejvic hapruje neni ani tak technologie materialu jako elektronika a software.
Ač nejsem fanda Boeingu, objektivně se dá říct,že každý stroj ma porodní bolesti. Natož tak složitý jako letadlo.