Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

USA pozastavily provoz letadel Boeing 787 Dreamliner

Americký Federální úřad pro letectví (FAA) prozatím zastavil provoz všech letadel Boeing 787 Dreamliner ve Spojených státech. Oznámil, že vzhledem k nedávné sérii bezpečnostních problémů je potřeba naléhavě zakročit. K FAA se později přidaly také úřady v Evropě, Japonsku a Indii.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

T94o62m71á45š 46B43í12l60ý 2105950807

Tak 777mičku už asi nedožene :-/

0/0
17.1.2013 10:23

I80v52o 20J12a48n57á18č20e75k 8283593241752

Jako v čem?

0/0
17.1.2013 12:15

T28o59m50á94š 21B36í93l40ý 2635310967

V daném případě v kvalitě a bezpečnosti.

0/0
17.1.2013 16:16

I65v76o 51J80a33n16á46č32e13k 8713603611732

No tak já nevím, ale tu výrobní chybu co měla na začátku B-777 tak to byl docela masakr, jedno letadlo na odpis a velké štěstí, že to všichni přežili a přitom taková hloupost. Takže nikdy neříkej nikdy.

0/0
17.1.2013 16:21

I63v23o 84J98a70n84á43č44e47k 8943263861912

Ale jinak B-777 se mi líbí a lítá se s ním příjemně, to zas jo. Je zvláštní jak z dálky vypadá jako malé letadlo díky dvěma velkým motorům.

0/0
17.1.2013 16:22

O17n48d72ř11e49j 27V31a22r46o70š15č37á86k 3684817373

Několikrát jsem letěl s 777-300 a musím uznat, že když nenastupujete mostem ale normálně po schůdkách (třeba ISB) tak stát vedle těch motorů je docela masakr :-) a ano, je to nejlepší letadlo kterým jsem zatím letěl, jak designem, tak pohodlím :-) a že to byli Emirates ani nemusím dodávat :-)

0/0
18.1.2013 11:15

I20v14o 66J97a75n40á97č51e94k 8693783861622

Tak já sice s Turkish, ale jídlo bylo na porcelánu a vůbec celkově zatím asi nejlepší servis co znám snad jen s výjimkou Istanbulu jako letiště, tam nestíhají, takže nás taky vyšoupli na plochu, ale ten pohled a pocit za to určitě stál. R^

0/0
18.1.2013 11:45

O27n81d35ř93e40j 98V96a58r11o31š43č39á60k 3264517783

No já bych nepředbíhal, 777 už na triku nehodu má, 787 ne.. ale všeho dočasu :-)

0/0
18.1.2013 11:16

F70r83a25n61t17i37š90e59k 87M26ü76l49l31e16r 2793472439598

http://youtu.be/PytGAhq-7Yg

http://youtu.be/yr7FXml7ttI

0/0
17.1.2013 9:31

M29i88c79h43a56l 69S83e77m19r81á32d 3672246237559

Takhle to dopadá když je víc manažerů přes úspory než přes výrobu...

Pokusy na zvířatech různí aktivisti zatrhli, ale letadla se testují za provozu na lidech...

+3/−11
17.1.2013 7:06

J71a34n 85L62u35k55á89š 7897743153242

Letadla a vsechny soucastky, co muzou mit vliv na bezpecnost (napr. cokoliv, co pres nejaky konektor do letadla pripojite), prochazeji certifikaci, ze jsou bezpecne, a ta certifikace samotna stoji vic nez vyvoj techto komponent.

Tohle bude mit za nasledek analyzu, co se stalo, a na jejim zaklade se jeste sprisni pozadavky na certifikaci, aby se podobnym vecem predeslo do budoucna. To je standardni postup.

Pro ilustraci, obycejny sroub stoji par korun, pokud ovsem mate stejne vypadajici certifikovany sroub, kterym lze neco pripevnit na letadlo ci helikopteru, stoji cca $100. Cely vyrobni proces totiz musel dokazat, ze pravdepodobnost, ze se sroub vyrobi nekvalitne (napr. se skrytou materialovou vadou) a projde vystupnimi kontrolami, je velmi nizka (u kritickych soucastek je to 1:1 miliarde).

+9/−1
17.1.2013 7:32

M31i56l37o94š 51B94o95u11k96a62l 8973367363554

Tak to je analýza jak hrom;-D

+3/0
17.1.2013 7:38

M77i38c27h18a36l 29S11e62m92r58á81d 3922846187149

Tak analýza je silné slovo... jen vím jakým způsobem probíhají úspory v automobilovém průmyslu...

0/0
17.1.2013 8:03

J14a38k41u47b 36S50e24m40e36r71á23d 2267926721961

tak videl bych trochu rozdil v tom, kdyz prestane jet auto a nebo prestane letet letadlo :-)

0/0
17.1.2013 9:02

T58o17m57á26š 71K80n48a85i22f68l 6623780227570

aha.. takže to je jasný. dělník od pásu, co ale všemu rozumí a všechno zná .

+1/−1
17.1.2013 9:16

T20o86m95á66š 63K93n97a94i17f50l 6873130777980

hlavně, že víš a máš jasno ....

... nic než plácání slámy.

0/−1
17.1.2013 9:15





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.