Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

USA pozastavily provoz letadel Boeing 787 Dreamliner

Americký Federální úřad pro letectví (FAA) prozatím zastavil provoz všech letadel Boeing 787 Dreamliner ve Spojených státech. Oznámil, že vzhledem k nedávné sérii bezpečnostních problémů je potřeba naléhavě zakročit. K FAA se později přidaly také úřady v Evropě, Japonsku a Indii.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

T28o77m88á97š 65B83í96l48ý 2305270347

Tak 777mičku už asi nedožene :-/

0/0
17.1.2013 10:23

I27v94o 35J57a37n21á68č59e93k 8723573641982

Jako v čem?

0/0
17.1.2013 12:15

T90o94m47á78š 12B33í47l46ý 2155590267

V daném případě v kvalitě a bezpečnosti.

0/0
17.1.2013 16:16

I22v58o 39J60a29n73á66č68e60k 8603793861692

No tak já nevím, ale tu výrobní chybu co měla na začátku B-777 tak to byl docela masakr, jedno letadlo na odpis a velké štěstí, že to všichni přežili a přitom taková hloupost. Takže nikdy neříkej nikdy.

0/0
17.1.2013 16:21

I61v13o 56J17a18n44á42č41e35k 8933533351842

Ale jinak B-777 se mi líbí a lítá se s ním příjemně, to zas jo. Je zvláštní jak z dálky vypadá jako malé letadlo díky dvěma velkým motorům.

0/0
17.1.2013 16:22
Foto

O14n53d38ř15e14j 85V28a86r18o61š92č76á25k 3884687853

Několikrát jsem letěl s 777-300 a musím uznat, že když nenastupujete mostem ale normálně po schůdkách (třeba ISB) tak stát vedle těch motorů je docela masakr :-) a ano, je to nejlepší letadlo kterým jsem zatím letěl, jak designem, tak pohodlím :-) a že to byli Emirates ani nemusím dodávat :-)

0/0
18.1.2013 11:15

I33v37o 57J36a51n15á18č38e87k 8963883491492

Tak já sice s Turkish, ale jídlo bylo na porcelánu a vůbec celkově zatím asi nejlepší servis co znám snad jen s výjimkou Istanbulu jako letiště, tam nestíhají, takže nás taky vyšoupli na plochu, ale ten pohled a pocit za to určitě stál. R^

0/0
18.1.2013 11:45
Foto

O66n72d69ř33e53j 25V35a22r76o47š89č44á40k 3684227263

No já bych nepředbíhal, 777 už na triku nehodu má, 787 ne.. ale všeho dočasu :-)

0/0
18.1.2013 11:16

F76r50a27n60t69i52š12e72k 56M89ü66l91l21e45r 2953222289818

http://youtu.be/PytGAhq-7Yg

http://youtu.be/yr7FXml7ttI

0/0
17.1.2013 9:31

M98i55c90h70a97l 19S53e93m72r37á46d 3672926427399

Takhle to dopadá když je víc manažerů přes úspory než přes výrobu...

Pokusy na zvířatech různí aktivisti zatrhli, ale letadla se testují za provozu na lidech...

+3/−11
17.1.2013 7:06

J36a19n 48L61u16k34á70š 7467153363172

Letadla a vsechny soucastky, co muzou mit vliv na bezpecnost (napr. cokoliv, co pres nejaky konektor do letadla pripojite), prochazeji certifikaci, ze jsou bezpecne, a ta certifikace samotna stoji vic nez vyvoj techto komponent.

Tohle bude mit za nasledek analyzu, co se stalo, a na jejim zaklade se jeste sprisni pozadavky na certifikaci, aby se podobnym vecem predeslo do budoucna. To je standardni postup.

Pro ilustraci, obycejny sroub stoji par korun, pokud ovsem mate stejne vypadajici certifikovany sroub, kterym lze neco pripevnit na letadlo ci helikopteru, stoji cca $100. Cely vyrobni proces totiz musel dokazat, ze pravdepodobnost, ze se sroub vyrobi nekvalitne (napr. se skrytou materialovou vadou) a projde vystupnimi kontrolami, je velmi nizka (u kritickych soucastek je to 1:1 miliarde).

+9/−1
17.1.2013 7:32

M61i66l98o81š 21B61o41u51k91a65l 8543347233194

Tak to je analýza jak hrom;-D

+3/0
17.1.2013 7:38

M38i56c10h20a34l 54S25e64m72r26á19d 3222426517899

Tak analýza je silné slovo... jen vím jakým způsobem probíhají úspory v automobilovém průmyslu...

0/0
17.1.2013 8:03

J37a18k84u44b 90S56e85m94e89r25á84d 2367506491731

tak videl bych trochu rozdil v tom, kdyz prestane jet auto a nebo prestane letet letadlo :-)

0/0
17.1.2013 9:02

T72o98m28á88š 61K64n56a68i89f32l 6613520607190

aha.. takže to je jasný. dělník od pásu, co ale všemu rozumí a všechno zná .

+1/−1
17.1.2013 9:16

T93o48m28á73š 24K97n45a34i85f89l 6733220667800

hlavně, že víš a máš jasno ....

... nic než plácání slámy.

0/−1
17.1.2013 9:15







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.