Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

USA pozastavily provoz letadel Boeing 787 Dreamliner

Americký Federální úřad pro letectví (FAA) prozatím zastavil provoz všech letadel Boeing 787 Dreamliner ve Spojených státech. Oznámil, že vzhledem k nedávné sérii bezpečnostních problémů je potřeba naléhavě zakročit. K FAA se později přidaly také úřady v Evropě, Japonsku a Indii.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

T94o21m46á56š 30B38í47l75ý 2655700127

Tak 777mičku už asi nedožene :-/

0/0
17.1.2013 10:23

I55v48o 55J40a31n76á23č10e29k 8843523421762

Jako v čem?

0/0
17.1.2013 12:15

T16o47m48á38š 86B67í31l51ý 2155460357

V daném případě v kvalitě a bezpečnosti.

0/0
17.1.2013 16:16

I77v32o 79J62a82n20á73č22e26k 8673713441592

No tak já nevím, ale tu výrobní chybu co měla na začátku B-777 tak to byl docela masakr, jedno letadlo na odpis a velké štěstí, že to všichni přežili a přitom taková hloupost. Takže nikdy neříkej nikdy.

0/0
17.1.2013 16:21

I95v40o 86J90a75n32á74č62e43k 8393183801982

Ale jinak B-777 se mi líbí a lítá se s ním příjemně, to zas jo. Je zvláštní jak z dálky vypadá jako malé letadlo díky dvěma velkým motorům.

0/0
17.1.2013 16:22
Foto

O59n18d44ř29e95j 18V22a76r18o51š23č40á88k 3544727353

Několikrát jsem letěl s 777-300 a musím uznat, že když nenastupujete mostem ale normálně po schůdkách (třeba ISB) tak stát vedle těch motorů je docela masakr :-) a ano, je to nejlepší letadlo kterým jsem zatím letěl, jak designem, tak pohodlím :-) a že to byli Emirates ani nemusím dodávat :-)

0/0
18.1.2013 11:15

I73v14o 71J87a51n97á98č75e54k 8283403831902

Tak já sice s Turkish, ale jídlo bylo na porcelánu a vůbec celkově zatím asi nejlepší servis co znám snad jen s výjimkou Istanbulu jako letiště, tam nestíhají, takže nás taky vyšoupli na plochu, ale ten pohled a pocit za to určitě stál. R^

0/0
18.1.2013 11:45
Foto

O47n23d97ř63e32j 12V38a91r30o59š59č66á50k 3544267563

No já bych nepředbíhal, 777 už na triku nehodu má, 787 ne.. ale všeho dočasu :-)

0/0
18.1.2013 11:16

F12r31a59n48t87i39š66e30k 39M10ü59l41l89e10r 2653332319398

http://youtu.be/PytGAhq-7Yg

http://youtu.be/yr7FXml7ttI

0/0
17.1.2013 9:31

M94i53c59h17a86l 26S79e15m24r54á15d 3462966807529

Takhle to dopadá když je víc manažerů přes úspory než přes výrobu...

Pokusy na zvířatech různí aktivisti zatrhli, ale letadla se testují za provozu na lidech...

+3/−11
17.1.2013 7:06

J73a32n 68L90u95k61á79š 7917683623712

Letadla a vsechny soucastky, co muzou mit vliv na bezpecnost (napr. cokoliv, co pres nejaky konektor do letadla pripojite), prochazeji certifikaci, ze jsou bezpecne, a ta certifikace samotna stoji vic nez vyvoj techto komponent.

Tohle bude mit za nasledek analyzu, co se stalo, a na jejim zaklade se jeste sprisni pozadavky na certifikaci, aby se podobnym vecem predeslo do budoucna. To je standardni postup.

Pro ilustraci, obycejny sroub stoji par korun, pokud ovsem mate stejne vypadajici certifikovany sroub, kterym lze neco pripevnit na letadlo ci helikopteru, stoji cca $100. Cely vyrobni proces totiz musel dokazat, ze pravdepodobnost, ze se sroub vyrobi nekvalitne (napr. se skrytou materialovou vadou) a projde vystupnimi kontrolami, je velmi nizka (u kritickych soucastek je to 1:1 miliarde).

+9/−1
17.1.2013 7:32

M69i48l90o63š 36B38o37u55k11a66l 8483257153784

Tak to je analýza jak hrom;-D

+3/0
17.1.2013 7:38

M43i73c83h61a83l 41S28e17m67r66á41d 3732376687589

Tak analýza je silné slovo... jen vím jakým způsobem probíhají úspory v automobilovém průmyslu...

0/0
17.1.2013 8:03

J12a83k95u44b 26S76e87m50e87r26á77d 2897956241131

tak videl bych trochu rozdil v tom, kdyz prestane jet auto a nebo prestane letet letadlo :-)

0/0
17.1.2013 9:02

T58o27m88á57š 32K76n28a18i36f43l 6643120807590

aha.. takže to je jasný. dělník od pásu, co ale všemu rozumí a všechno zná .

+1/−1
17.1.2013 9:16

T88o97m68á78š 52K26n70a14i97f37l 6903910857670

hlavně, že víš a máš jasno ....

... nic než plácání slámy.

0/−1
17.1.2013 9:15







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.