- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Áááá safra. Tak to zase nevyšlo, co? To je ale mrzuté.
Vskutku hodnotný příspěvek, co tím chtěl literát říci?
k čemu tam je správní rada , plná bývalých senátorů , politikú na příč pol.spektra ! za co berou královské odměny ! zažalovat zanedbání povinnosti při správě cizího majetku !
Objíždějí nás, ale nebude to jen kvůli poplatkům, taky kvůli tomu že tu jsou přetížené tratě a každý týden nějaká výluka na hlavní trati, taky stačí malý problém a hned všechno stojí. Kolem to je sice třeba 2x delší ale rychlost dopravy je vyšší. Tady místo aby konečně dodělali tranzitní koridory alespoň na těch 160 tak si tu zadávají studie na výstavbu
Nákladní vlaky v okolních zemích nejezdí rychleji než 120 km/h a tato rychlost je dosažitelná i u nás.
Jinak s těmi přetíženými tratěmi souhlas. Stát si platí mraky vlaků osobní přepravy , které jezdí prázdné a zacpávají kapacitu tratí pro nákladní dopravce
Takže dopravci dostanou desítky milionů. A co jejich zákazníci, kteří to zaplatili v ceně přepravy?
Tak to ať si vyřídí zákazník s dopravcem, ne?
Klesnou poplatky nákladní dopravě, která je jediná zisková. Proč ne. Stoupnou za osobní. Výborně, ČD stejně neplatí nic, protože jejich "platby" se jen protočí skrz státní kasu a vrátí se ve formě dotací zpět ČD. Proč nepodojit Lea, Jančuru a případné další dopravce? Opravdu inteligentní.
Patří jim to. Co si dovolují lézt na koleje, na které smí jen pravověrní železničáři. Však my si na ně už něco najdem, aby co nejdříve vypadli.