- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Co je to Pendolino?
Co je to teplé jídlo ve vlaku?
Co je to jídlo ve vlaku?
Co je to bistrovůz?
Co je to palubní portál?
Kdo jsou stevardi? Co je to RegioJet? Jsem z Č.Budějovic a nikdy jsme tu nic podobného neměli. Jsme tu jak ve skanzenu. Akorát párou jezdíme jen občas v létě.
Konečně je aspoň na jedné trase nějaký výběr, nejlépe vyzkoušet všechny dopravce, pak si vybere každý kdo chce jed vlakem s Prahy do Ostravy a obráceně. Dle dosavadních poznatků: každý dopravce má své + / -. Stručně Pendolino např jídelní vůz, nejrychlejší cesta, rozumné místo na sezení, tichý oddíl, dobrý internet a intranet, je tam veget. Regiojet: nejpohodlnější sedadla, větší výběr zdarma a levných benefitů, pro rodiny s dětmi ideální, nejpomalejší. LEO ještě tápe neodpovídá cena výkon, je v roli nízko-nákladového dopravce a měl by se tak chovat. Může konkurovat jen cenou, ostatní je skoro ve všech parametrech horší než ostatní dopravci. Kupodivu od nového JŘ jede rychleji i expres 110 ČD, stačilo jen zapřáhnout lepší lokomotivu. Zatím se nedá říci že je někdo s nich nejlepší a asi o to ani nejde. O pohodlí se nedá v eko třídě mluvit, srovnatelné s tramvají KT8D.
Já nechci jed, ale jet bych tam mohl
Určitě oceňuji snahu ulehčit a zjednodušit systém občerstvení , ale pořád se nevyplatí jezdit vlakem když jedou 4 osoby. Vyplatí se auto ... kdy se to změni? Až budeme mít rychlovlaky? Aha... takže se nedočkám
Zajímavé, že se u každého podobného článku objeví mudrc jako vy. Pokud počítáte jako náklady na cestu autem jen cenu pohonných hmot, tak vám to tak opravdu vyjit může. Ale ono je to trochu složitější.
Základní skupinové jízdné pro 4 osoby vyjde cca na 3,60 Kč/km (a existují i další slevy). Lze za tuto cenu jet autem?
Do jaké výšky člověka jsou ty vlaky pohodlné? Ta malá slečná vypadá že se vleze ale ten pán nalevo se moc spokojeně netváří
Jel jsem Pendolinem jednou, mám 193 cm a v pohodě.
My ostatní budeme muset dál jezdit do Brna dobytčákama a sníst si svoji tatranku
Do Brna jezdí luxusní ECčka. Proč je tedy nejvíce křiku z Brna? Co Budějovice? Plzeň? Tam jezdí šroty
"Vycházíme tak vstříc lidem, kteří jsou nuceni cestovat s velkými zavazadly a mají obavu je opustit" - to v Pendolinu jde??? (cestovat s velkým zavazadlem a nemuset ho opustit)
Pokud ČD chce být konkurence schopné, musí reagovat na požadavky trhu. Bez pokroku to zkrátka nepůjde. Myslím si, že tím ČD přilákají skupiny mladších lidí, pro něž zkrátka nové technologie a služby mohou být tím pravým lákadlem.
Jsem mladý člověk a do vlaku ČD už nesednu do nejdelší smrti čistě z principu kvůli tomu, co jsem v jejich vlacích zažila v letech minulých. A rozhodně nejsem sama. Hodně mladých lidí když bude mít na výběr, zda cestovat s ČD, nebo s kýmkoli jiným a služby a cena budou cca srovnatelné, vyberou si kohokoli jiného jen proto, aby nekrmili státní moloch a dali vydělat normálnímu podnikateli.
A když se nebudu chtít od zavazadel vzdálit na WC, přinesou mi online nočník?