- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Lék na problémy v dopravě = přesunutí co největšího
kvanta dopravy (nákladní) ze silnic na železnice + maximální podpora hromadné
přepravy cestujících (vlaky, autobusy, MHD). Pro občany musí být výhodnější
jezdit příjemně (a na nejlépe na vyšší úrovni než doposud) hromadně než
vlastními auty. Pak už stát nebude muset vkládat takové astronomické sumy do
stavby stále nových a nových a oprav stávajících silnic. TO je základní systémový požadavek, který musí prosazovat Ministerstvo dopravy! Naopak poskytnutí větší volnosti krajům při rozhodování, kam s financemi a přehození horkého bramboru na hejtmany, je alibistické krátkozraké a hloupé.
Proč to pan ministr neřekne rovnou, že chce zrušit regionální síť železnic.
Jen by mě zajímalo co asi vymysleli s panem Jančurou, když spolu před časem na ministerstvu tak cukrovali.
Ruseni regionalnich zeleznic je prevazne rozhodnutim objednavatele spoju, tedy kraje
Já jen nevěřícně hledím, jak se pohlíží na venkovany. Chcete tam bydlet, dobře Vám tak, o dopravu se starejte sami. V Praze, Brně, Plzni, Olomouci, Ostravě..... ubude pár spojů nebo dají větší intervaly, a hned jsou toho plné noviny a televize. Tam asi doprava vydělává, není dotovaná.... Chudáčci měšťáci doplácí na ten ubohý venkov
Placete hezky, ale na spatnem hrobe. Jdete si za svym hejtmanem.
Dle mého názoru je to velice rozumný krok , i když u šoutoušů a železničářů nebude dobře hodnocen .
Mohu se zeptat , proč ty minusy. Žeby schoto ultras ?
Proč mám pocit, že jde o to, aby se peníze mohli zase rozkrást? Když nepůjdou všechny na dopravu, tak tím mohou odtéct jiným kanálem ... to smrdí ...
Kraje vedené socdem a komunisty nic nerozkradou, jde jim přece o dobro obyčejných lidí. Říkají.
Nevím, v čem je to rozumné. Pokud už nějaký jedinec (byť dle mého názoru nesmyslně) schválil příslušné memorandum, ve kterém se na 10 let k čemusi zavazuje a na základě toho ČD sestavily plán na modernizaci vozidel (ano, vozový park se pár posledních let opravdu výrazně modernizuje) a teď najednou v půlce období se pravidla změní? Co je stát za parnera, když není schopen dodržovat své závazky? Tím se nijak nezastávám ČD, předpokládám, že vysoutěžení dopravy (kdyby se neschválilo to memorandum) by vedlo k jejímu zlevnění (např. tady v jižních Čechách jezdí JHMD výrazně levněji na kilometr než ČD).
Pan Stanjura se projevuje jako správný "echt" vesničan ze zapadlého regionu v pohraničí, kde na železnici doprava nezávisí. Tím je limitován jeho stupeň poznání.
pokud nekde doprava na zeleznici zavisi, pak neni duvod tuto dotovat ... zcela postacuje nastavit trzni jizdne. pokud nekde doprava na zeleznici nezavisi, púak take neni treba zeleznicni dopravu dotovat - zcela postacuje vymenit vlakovou dopravu za nejakou mene nakladnou, napriklad mikrobusy. pomerne jednoduchou logickou uvahou z toho pak vyplyva, ze zeleznicni dopravu neni treba dotovat vubec ...
Tak to je to průhledné financování a já bloud si pořad říkal jak to asi vypadá...
já tyhle " politiky " obdivuju , jak jim to zapaluje ! Stanjura je tam dva dny i s cestou a už je mu všechno jasný a do všeho vidí !!
Máte pravdu, kdekoliv na ulici, v hospodě a v neposlední řadě v internetových diskusích je plno lidí kteří do toho vidí ještě lépe než „politici“, už před válkou o tom mluvili s panem okresním hejtmanem a naprosto přesně vědí, co by se mělo a nemělo dělat.
Kraje pod vedením Čssd umí dělat pouze dluhy ! Dát jim víc peněz na jejich populismus není dobrý nápad Vzpomeňte třeba na rozhazování z krajských rozpočtů při proplácení zdravotních poplatků i nepotřebným
a vláda asi dělá co? takhle to aspon bude rychlejší.