- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Ty vlaky a šaliny..
Neuhnou a neuhnou..
Ať jedou proti sobě nebo za sebou..
Je nebezpečné jima cestovat..
Jednak je neřídím, druhak mne nikdy nedovezou na místo, kam jedu, jen na hnusné nádraží, třeťak většinou bez hospody a čehokoliv..
A ještě za to chtějí čím dál víc platit..
Místní diskutéři jsou hrozně chytří a znalí všech témat, proto tolik příspěvků :D
Peter Jablonovský : v kterém předpise provozovatele dráhy je stanoveno, že strojvedoucí musí zatelefonovat dispečerovi - kterému ? Který předpis provozovatele dráhy stanoví, že strojvedoucí musí mít telefon, aby mohl zatelefonovat dispečerovi. Žádný zákon nebo předpis nestanoví, že lokomotiva musí být vybavena vysílačkou ...
Kdyby při průjezdu Branskýsem nad Orlicí (libovolnou stanicí) zasáhl vlakový zabezpečovač (to se stává), tak vlak zastaví a nikdo to nikomu nehlásí předem .
Strojvedúci RJ porušil predpisy.Nezatelefonoval dispečerovi,že plánuje zastaviť vlak.Navyše v Brandýse sa dávnejšie stala mimoriadna udalosť.Cestujúca s dcérou vystupovali z os.vlaku,pani na zamrznutom nástupišti spadla a keďže sa to stalo ďalej od doprav.kancelárie a v tme,výpravca o situácii nemal 100% prehľad a skončilo to tragédiou,pani usmrtil prichádzajúci vlak EC po susednej koľaji.Takáto situácia sa mohla stať aj pri nečakanom zastavení vlaku IC RegioJet.Rýchla reakcia výpravcu zabránila možnému nebezpečiu.A ešte niečo:RJ prijal hlavne takých strojvedúcich,ktorí mali nejaké průsery u ČD...Takže aj to o niečom svedčí
Ráno "školním" spojem MHD jezdí přes deset dětí neustále načerno, ještě se tím chlubí a dětem co platí se vysmívají do blbců. Dobře totiž vědí, že po nastoupení do vozidla je řidič ani revizor nesmí vyhodit ani na zastávce. Musel by zavolat policii, jinak si děcka vysadit nikdo nedovolí.
Tak ještě jeden pokus o shrnutí:
1. Problém nebyl pasažér ani zastavení, ale nezajištění bezpečnosti cestujících, které musel předem neinformovaný výpravčí řešit riskantním nouzovým zastavením jiného vlaku (shozením návěstida, což je samo o sobě dost nebezpečná věc)
2. Vyvýšené panely v kolejišti nejsou plnohohodnotným nástupištěm, pro cestující vystupující do kolejiště a přecházející sousední kolej směrem k budově musí bezpečnost zajistit v tomto případě výpravčí.
3. V případě opravdového nebezpečí ve vlaku bude stejně volat sanitku, hasiče a policii výpravčí a zajišťuje zastavení vlaku v místě, kam se záchranné složky nejsnáze dostanou a nevznikne nebezpečí pro ostatní. Výpravčí je také velitel zásahu do příjezu složek IZS. Stevardky neznají poměry na místě ani nemají potřebnou kvalifikaci.
4. Pán ve vlaku ohrozil plynulý výběr jízdného a byl nepříjemný, pokud však byl nebezpečný, měl být předán policii než v Brandýse někoho zabije.
Dotaz na RJ: a) hrozilo ve vlaku opravdu nebezpečí a Vám vůbec nevadilo, že jste vystavili možnému útoku výpravčího a osamělé chodce v Brandýse, nebo b) jste si to nebezpečí vymysleli?
váš dotaz o vystavení osamělých chodců v Brandýse možnému útoku jste myslel vážně? RJ je odpovědný za pořádek v ulicích??? Dopravce není policie pane.
Je dobře, že mu alespoň zastavili. Být to nějaká mafiánská společnost tak černý pasažér vystoupí i bez zastavení
Strojvedoucí pomáhající vyhazovat černého pasažéra? Není to samo osobě narušení bezpečnosti? Co kdyby mu ten černý pasažér také jednu natáhnul - pokračoval by ve vedení vlaku nebo by se nechal vyměnit? Soustředil by se na jízdu dostatečně?
A uzamknul lokomotivu? Provedl všechny úkony, aby se mohl vzdálit?
On se v 21. století nedokáže vlakvedoucí domluvit s výpravčím příslušného nádraží, že "nouzově" zastaví?