- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
A vy zase zapomínáte na DPH ....tedy věc kterou v USA až na pár vyjímek neznají .... Nehledě na to že v Evropě máme jiné regulace ať se týče bezpečnosti, paliva a podobně a celkově dělat bussiness v evropě je dražší než v jiných státech. Pokud si uvědomíte tyhle věci tak za rozdíl v ceně nebudete vynit výrobce ale toho skutečného původce který vám každý měsíc krade 2/3 platu - stát.
V USA najezdí podstatně víc, než v Evropě, takže taky častěji kupují auta a na vyšším obratu stačí mít menší přirážku. Na druhou stranu tam mohou jezdit pěkné vraky a dokud se nic nestane, tak to málokoho zajímá.
Já sem kupoval předváděčku, a ve značkovém servisu jsem byl jen jednou. Když sem dal za prohlídku 8000,-- a na faktuře veci jako dolití kapaliny do ostřikovače 458 Kč/ litr tak sem nevěřil svým očím. Příště ať okrádaj značkové servisy jiné, co můžu vyměním sám, zbytek dávám do servisu u nás na vsi co bere 350 za hodinu a umí narozdíl od značkových co jen diagnostikou zjistí co vyměnit nikoliv opravit . Takže já na značkové servisy kašlu, záruka nezáruka.
Taky jsem uvažoval jestli za povinné garanční prohlídky nedám podstatně víc, než bych dal za případné opravy po dobu záruky. Auto se stejně začne kazit až nějakou chvíli po záruce, pokud tam není zmetek z výroby. No a to zase chce kupovat auta která mají zmetkovost z výroby minimální.
Zapomíná (či spíše se úmyslně nezmiňuje) jedna podstatná věc. Auta v Evropě jsou o třetinu až polovinu dražší než obdobná nebo ta samá auta v USA či zbytku světa. Tento článek je o tom, jak jsou Evropané vlastně hajzlové že nejsou ochotni platit 30 tisíc Euro za auto, které se prodává v USA za 20 tisíc dolarů. A lobby automobilek prosadily do zákonů, že nemůžete individuálně dovézt auta z oblastí mimo Evropy. Pokud se to samé auto prodává i v Evropě tak zjistí podle VIN karosérie, že toto auto bylo pro export a prostě vám jej nezaregistrují. Já prostě nechci být za idiota, který platí za káru dvojnásobek toho, co američan protože já jsem "bohatý Evropan". V USA Čechy a Němce zase tak nerozlišujou a nehledě na to dvojí ceny za jeden výrobek jsou prasárna. Kdysi to tak bylo i s letenkami, že letenka New York Praha a zpět byla za poloviční cenu než letenka Praha New York a zpět. Protože v Evropě bylo ZVYKEM, že letenky jsou drahý. To už je minulost. Ale je potřeba držet pod tlakem i automobilky, aby se i zvyk, že auta v Evropě stojí dvojnásobek co stejná jinde na světě stal rovněž minulostí.
Tak jestli je auto o tretinu drazsi tak to celkem odpovida ne? 20% ti dela dph (ceny v US se udavaji bez dph). A ten zbyly rozdil neni tak vyznamny.
Nj. cena PHM (a hlavně biosložek, které se do nich cpou) neustále roste a lidé nová auta nechtějí. A navíc na vlastní kůži zjistili, že podle poučení z krizového vývoje kapitalismu se vyrábějí čím dál větší šmejdy, které nic nevydrží. Těším se na duel automobilová vs ropná lobby
žiadna novinka. "predvádzacie auto" v maximálnej výbave sa predáva sa hlboko pod cenu áut z bazáru niekoľko ročnými s desaťtisíc kilometrami. býva zaujímavé vidieť takú faktúru - auto má EČ tunajšie, ale predáva ho český dovozca a cena je v czk. prepis sa deje na tunajšej polícii.
Én nem tudom, hogy a Szlovák Köztársaság, de nekünk ez igaz
Je smutné, když zjistíte, že naší slavnou ekonomiku "táhne" pouze automotive :(
No a když si vyjede čísla, tak zjistíte, že to není tak úplně pravda.
To je přece logické. V Česku, kde je ve srovnání s Německem nebo Rakouskem extrémně nízká mzdová hladina a vysoká nezaměstnanost, není pro nákup nových aut koupěschopná poptávka.
Rozdil v nezamestnanosti je cca 4,5% a vsechny zeme jsou pod prumerem nezamestnanosti v EU... Platy jsou zde nizsi /nikoliv extreme nizke/ a presto se zde prodava pres 10 000 vozu rocne...
navic se podle meho rozrusta skupina lidi kteri nove auto nechteji 1. z ekonomickych duvodu 2. proto ze dnesni masova auta jim nic nerikaji takze vzdycky radej sahnou po nejakem mirne jetem za dobry peniz protoze koupit si ho nove tak prijdou o docela slusny balik
stejne tak je ale mozne rict, ze vzhledem k mimoradnemu tlaku na ceny novych vozu, ktere je srazi do nebyvale nizkych urovni, o koupi novych aut premysli i lide, kteri by do ni jeste pred 2 a vice lety rozhodne nesli...
Proč by měl prodejce mluvit do toho, kde si nechám opravit vůz?
Záruka? Ani televizi si v době záruky nemůžeš nechat opravit u Franty v JZD.
Passat v Americe je ošizený Passat, který se prodává v Evropě, ikdyž vzhledově vypadá stejně.
Viděljsi Passata v US verzi?Nemluvil by jsi takové nesmysli