- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
To protože podvádí zákazníky, prodává kompomenty jak se mu zlíbí. Střední třída nizší střední třída či MPV všechno to samý, brzdy ložiska tlumiče a poslední dobou to tam hází jak se jim zlíbí. Podvozek úplně o ničem, ale zachrání to uzákoněné ESP, které si vymysleli, protože je to jejich nápad(Bosch). Takže zisky jdou jen do německých kapes. To se to pak prodává, když prodávají různé typy vozů obsahující stejné díly za obrovský cenový rozdíl a třídy už řadí jen na velikosti.
Ale já vám něco řeknu, když prodají Trabant v malé třídě a pak ho prodlouží o 5 metrů, tak ho budou prodávat za megač i když se bude skládat z ložisek za pár šušňů a bude to nejvyšší třída? Fakt si myslíte, že rozdělení třídy je jen o velikosti auta???
Jako kdyby tohle byl spatny pristup tak by asi byly auta vyssich trid nekonkurenceschopne a nikdo by si je nekoupi. Ve srovnani s konkurecnimi vozy ale ani drazsi VW nijak nezaostavaji, spis jsou mezi temi lepsimi.
nějak mi to hlava nebere . Volkkswagen je státní podnik a jak to že muže vubec mít zisky.Vždyt nám tady lejou do hlavy ,že nejlepší je soukromé vlastnictví
Statni podnik? Je to akciovka se statnim minoritnim podilem.
Tak rekordni zisky a prodeje. No odmeneni za to stejne budou nemecti zamestnanci.
Odměněni za to budou ti, kdo mají odměnu takového charakteru ve smlouvě.
zajímavé, že je tady každý týden článek o tom, jak se snižuje prodej aut... prostě pohádky furt dokola
Pokud vím, tak články o ochlazení trhu hovořily o Evropě a pokud vím, tak VW neprodává jenom v Evropě.