- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Takže pro mne je výsledek jasný, pokud nebude mít cestovka zahraniční leteckou společnost, tak s nimi neletím. Cestovky jsem si vybíral podle toho, zda létají s HCA, s těmi co mají TVS jsem na dovolenou nejezdil a ani jezdit nebudu. Zřejmě mi opět zůstane jezdit na dovolenou z Drážďan, Bratislavy, nebo Vídně.
Na druhou stranu zase lepší TVS , než takový Bulgarian charter air a podobné společnosti , létající s 20-30 let starými letadly
Já taky pokud možno si vše ohledně cestování zařzuji sám, ale cestovku bych nezatracoval..uvedu příklad co se mi stalo minulý rok. Objednal jsem si pokoj přes booking a letenku do Thajska. Cena výborná. 4 měsíce předem, jenomže po příjezdu do hotelu jsem zjistil, že můj pokoj obsadili Rusové .Zaplatili za něj víc a protože byla sezona v plném proudu - prosinec, tak mi rezervaci zrušili, ale samozřejmě vědět nedali. Byla mi vracena záloha...protože viděli, že jsem byl urvanej, tak mi dali oběd, který byl vynikající a bodl mi, ale problém byl, že jsem neměl ubytko, tak jsem ho šel hledat a vysolil jsem dvakrát víc než původne a to jsem měl kliku...tolik Rusů jsem neviděl ani v Rusku...cestovky mají nasmlouvané smlouvy s hotely a lepší cenu na kterou je obyčejný cestovatel jako já nedostanu....
S cestovkou už nikdy a nenechám se okrádat. Nyní jezdím už mnoho let do Chorvatska autem, cesta s ubytováním mě výjde na 14 dnů o polovinu levněji a navíc si to mohu daleko víc užívat i cestou přes Slunj, Plitvice, Knin atd...
to je snad do Chorvatska normální, asi jste objevil ameriku
Stát nalil miliardu do ČSA, přes společnost Osinek, za to ho TS žaloval u evr. komise za nedovolenou podporu, což by vyhrál, takže stát aby neplatil odškodné, tak úplně vycouval z charterových letů a přenechal je komplet TS, takže ČSA nalitá miliarda, snížení výnosů, bez chart. letů a soukromá společnost TS má monopol na chart. lety...to je celej výsledek + navíc ohrožení spousty CK, které v dobré víře uzavřeli smlouvu s Holiday Charter... a výsledek, že od 1.5. nelétají...to se fakt jinde v evropě stát nemůže :-) a to si vládneme sami sobě :-D
Až na ty smajly souhlas. Tragedie, tenhle stát.
Zajímalo by mne s čím to TS všechno odlétá ? Že by zapůjčení nějakého většího stroje od své matky ?
kdo je matkou TS, to by mě vážně zajímalo :-D
Jenže Travel service je o dvě třídy níže a odnese to zase klient! Snižuje se váha zavazadel, zhoršuje pohoštění, a hlavně Travel mění časy, jak chce, manévruje si s douhými lety a ostatní to odnášejí. Pak se vymlouvá na kdeco v Evropě, ale lže.
Ryanair bude fakt kráľovať, ak otvorí nejaké letisko v ČR.
já myslím,že nejen díky HCA jsou cestovky pod tlakem,ale i svým přemrštěným cenám.S německou ušetříte tisíce a ještě nemusíte sedět půl dne na kufru v hotelu a čekat až vás ubytují.
Dnes si ještě někdo kupuje dovolenou od cestovky? Vtipné je, že jsou lidé ochotni dát 2x více než kdyby si to poskládali sami a zdůvodňují to právě tou "jistotou" a "zárukou". Přijde mi to komické a toto je jeden z důkazů, že ta teorie může mít trhliny....
podle mě je hlavním důvodem nákupu u cestovky pro většinu klientů neschopnost (případně neochota, v tomto směru malé sebevědomí či stydlivost) domluvit se cizím jazykem. Znám lidi, kteří by rádi jeli levně (a když jim říkám ty ceny, za které se dostanu po všech možných koutech Evropy, tak jen zírají), ale jakmile dojde na lámání chleba ("když já se ale nedomluvím"), tak na ně zbydou jen cestovky