- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Nechal bych soutěž vyhlásir Evropskou komisí a vyzvat zahraniční firmy ke zhotovení díla s tím, že NESMÍ použít českých poboček a subdodavatelů. Aby ti čeští zlatokopové, co staví cca 3 km dálnice za miliardu /co se za 5 let začně rozpadat, někdy s vlní ještě před převzetím/ pochopili, že se může stavět i jinak a s jinými.
Hlavnim cilem D1 je, aby se do Brna dostalo co nejmene Prazaku. A naopak...
jak to tady tak čtu, tak každý plno řečí a ví o tom kulové ... holt je těžká doba, málo stavebních zakázek, firmy berou cokoliv, aby přežily ... tudíž je šílený boj o každou zakázku a to je i tlak na snížení ceny viz cca 30 - 40% financí úspora u každé vysoutěžené zakázky na modernizaci D1, takže byť je aspoň nějaká šance s odvoláváním na úspěch tak ji firmy berou a stav D1 či naštvanost řidičů ... jde zkrátka stranou ... taková je situace, můžeme si jen přát, že veškerá odvolání budou zamítnuta a k ÚOHS se nikdo neodvolá případně, že daná instituce rychle rozhodne a neohrozí zahájení prací na 1. etapě modernizace D1 ve prospěch všech, vždyť na tom záleží peníze z (operační program doprava) nechme se překvapit, jak to dopadne ...
Máte pravdu, ale současná praxe, že se neúspěšní kandidáti z výběrového řízení odvolávají a i tím prodlužují dobu zahájení výstavby je již neúnosná. Nejedné se jenom o dálnice, to odvolávání neúspěšných kandidátů probíhá ve všech rezortech - v podstatě si firmy vyřizují účty mezi sebou (určitě je to velký zdroj korupce) je to prostě pokračující konkurenční boj.
to se dalo čekat, u nás se musí každý soudit s každým ...
Dobrá zpráva je, ministesterstvo dopravy zruší povinnost mít na tom D1 tankodromu dálniční známku. Ta bude nutná jen na skutečné dálnici, kde se dá jet alespoň 130 km v hodině bez rizika, že zničíš sebe nebo své auto...
Hezká pohádka, ale obávám se, že to bude spíš naopak, Kradousek raději vymyslí, co víc ještě zpoplatnit, než nějaké poplatky odpouštět.
Státní a veřejné zakázka by měli dostávat jen státní firmy, které dílo provedou na 90% vlastními prostředky a zisk zdaní v ČR. A to ve stavebnictví, zdravotnictví, IT, školství a bankovnictví.
Takhle by to mělo být
A které státní firmy máte na mysli?
OPRASVA??? Top je jen o dohazování peněz firmám a pravicovým podporovatelům. Ta kvalita silnic i dálnic je katasrofální a za pár týdnů budou zase opravovat a zase si vydělají z peněz daňových poplatníků. Když jsem jel třeba do Alp v Rakousku nebo i do Chorvatska, tam jsou cesty s našimi nesrovnatelné a vše je v pohodě, žádné díry, ikdyž to nemasíruje záda jako u nás :-))))
...ty hele vítku a vidíš za vším imperialisty a nebo si myslíš, že levicoví podporovatelé se v tomhle byznysu neuchytili...?
Nějak bych se toho zpoždění nebál. ÚOHS dokáže rozhodovat i v krátkých lhůtách. Pokud nepůjde o nějaké odborné stavařské špeky (ale jen o kvalifikaci a jiné papíry), tak jsou schopni vyplodit stanovisko i do 1 měsíce.
ŘSD si kryje záda, aby zpoždění nepadlo na ně.
Tady je problem v uplatcich, kamaradcoftech a lhani, ktere dlouhodobe provazi veskere zakazky tykajici se staveb silnic.
Kdo chce zakazku, musi si dat x procent bokem, o to a jeste vic predrazi zakazku a my to radi zaplatime.
No a pak, kdyz nahodou vyhraje nekdo jiny nez oni (ale stejny), tak jsou celi ricni aby neprisli o sve skvele zisky.
Proste je to vsechno hnus.