Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

ČSA mění věrnostní program. Lety na západ podraží, na východ zlevní

České aerolinie po roce znovu mění podmínky svého programu OK Plus, který umožňuje desítkám tisíc Čechů za věrnost vybírat si například bonusové letenky zdarma. Dopravce zdraží především poplatek za vydání takových letenek a zvýší u řady destinací objem mil, jenž je k vystavení bonusové letenky potřeba.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M22a65r37t43i36n 72H81e75i96s83l20e72r 4214956482379

Poplatky se platili vždy - ty letištní a palivové. A větší, než při normálním letu. Kdyby je aspoň šlo zaplatit mílemi (jako třeba u BA). Pro kratší lety se to vůbec nevyplatí (poplatek je větší než letenka včetně poplatků koupená dopředu). To se pak člověk nediví, že každý chtěl bonusovou za oceán - tož je museli zdražit. Už totiž nepíší, že sami nikam daleko nelítají. Asi také zkusím přejít na Flying Blue (AF+KLM).

0/0
1.3.2013 15:43

L57a95d45i27s36l91a28v 57T91r15i34s43k53a 4695917130

No, takže tu máme další hřebíček do rakve ČSA. Jejich politika "podpory" věrných zákazníků je natolik odpuzující, že ikdyž s nimi občas létám a mám jejich kartu, tak míle nechávám pravidelně propadnout. Zatím jsem využil jejich bonusovou letenku jen jednou před 3 lety a po této zkušenosti jsem opravdu neměl důvod to zopakovat. Bonusovou letenku jsem chtěl na let do Říma a zpátky a půl roku dopředu mi řekli, že na dané lety jsou bonusová sedadla už pryč. Nakonec mi letenku vydali po zaplacení letištních tax. pro manželku jsem kupoval normální leteku na stejné lety a při té příležitosti jsem zjistil, že jsem za svých asi 25 tisíc mil ušetřil nějakých 2000 Kč. To mne tedy nenaplnilo radostí. Když si vezmu, těch keců ČSA kolem toho, jestli půl roku dopředu mají nebo nemají letenku, tak to je lepší si ji koupit za Kč a na bonusový program se vykašlat.

Když k tomu připočtu, že ty míle teď pravidelně propadají, tak není důvod je sbírat. U Lufthansy (Star Aliance) se mi nic z toho neděje a nevíc mám možnost získat celkem rychle stříbrnou kartu pro vstup do business lounge. Takže u mne je volba jasná.

Myslím si, že ČSA opravdu potřebují soukromého vlastníka, jen se bojím, že už je pozdě a že už tu firmu zachránit nejde.

+4/0
1.3.2013 14:59

M91a84r77t20i81n 67H15e26i60s98l17e21r 4694526642759

Miles & More také expirují.

0/0
1.3.2013 15:43

L65e49o61š 59N25a29v67r29á47t78i50l 9303480485325

je naprosto logické a legitimní, že chceme podporovat především vlastní lety....

;-D;-D  a nac jse pak lezli do aliance?  ja se na Vas uz davno vyprdRv

+2/−1
1.3.2013 14:52

A36l90e16š 80K36o28f37r54á89n89e28k 9652372845160

Může mi někdo vysvětlit, proč se za peníze daňových poplatníků udržuje při životě tenhle naprosto bezperspektivní moloch, který akorát za naše prachy vozí Rusáky na západ?

+3/−2
1.3.2013 14:37

J86a49n50a 57B77r13o18w42n 2870719276

s CSA jsem letela poprve a naposled pred asi pred dvaceti lety a jelikoz uz jsem tehdy mela s cim srovnavat rekla jsem uz nikdy vice, tak namyslene letusky, tak nezorganizovany pozemni personal jsem jeste nikde nevidela!!byla to prvni a posledni Vychodoevropska spolecnost s kterou jsem kdy letela!!!!!!!!RvRvRvRv

+2/−2
1.3.2013 14:33

J57o72s13e26f 83P77o22n75e79r30t 9638700382578

Tak to jste nasi neletěla s Deltou, kde všichni lidi z bývalého východního bloku jsou pro jejich personál póvl, dávají to znát na chování i jejich pozemní personál, prostě hrůza a to ani nemluvím o Air France, tam je to snad ještě horší. Jediný kdo snese srovnání je Lufthansa a , budete se divit, Aeroflot. Mluvím o personálu !!

+3/0
1.3.2013 14:36

J38a94n 71M68a95z63ů40r44e40k 2908114798895

jedině soukromý majitel dá ČSA do pořádku.....v rukách vlády je to nemožné, protože po volbách 2014 se opět bude měnit komplet management a v ČSA tak neexistuje nic jako dlouhodobý plán.

+6/0
1.3.2013 14:12

J70o29s28e58f 28P18o19n69e63r51t 9728150492528

To je ovšem pravda!!R^

0/0
1.3.2013 14:31

A60l14e85š 33K77o21f98r48á18n46e72k 9902172865220

Obávám se, že ČSA už nedá do pořádku nikdo. V byznys modelu tradičního dopravce může v Evropě přežít tak 4-5 společností s výrazným síťovým efektem. A to ČSA nikdy nebyly, nejsou a nebudou. Čím dříve si to přiznáme, tím méně z kapes daňových poplatníků to bude stát.

+3/−1
1.3.2013 14:39

A41l21o25i14s 87S51t56a61n71e44k 7617289869730

Je to skoda. Letal jsem s nimi rad, ale konkurencni spolecnosti i ze stejne aliance jsou proste vyhodnejsi.

+5/−1
1.3.2013 13:52

E53v97a 63S55e21m78e40r54á67k32o67v89á 2319212813

vsechny nasbirane mile utraceny, CSA uz nebudu preferovat, koneckoncu do Ruska stejne neletam

+7/−1
1.3.2013 13:29
Foto

T84o36m11á32š 57S32m39o57l11í61k 3101142526233

Poletíme přes Austrálii do New Yorku:-P

+1/0
1.3.2013 13:16

V87l25a92d21i74m63í47r 19H45o95l17ý 8814851536917

ČSA jdou do kytek. Akorát se divím, že s nimi ještě někdo létá. Já s nimi letěl naposledy v roce 09 a už nikdy víc.

+4/−1
1.3.2013 13:01

J46o97s30e45f 79P85o18n60e95r39t 9518230502618

Co se vám nelíbilo, létám s nimi často a jsou fakt super.

0/−2
1.3.2013 13:15

J93a20n 74H86a41v78l17i74n77a 9554566439753

no jelikoz nas kseft nema teziste v SSSR, ale na opacne strane, tak se mi nelibi cele zamereni CSA a jejich strategie rozvoje linek, hlavne kdyz maji plnou hubu kecu o nejakem zahadnem NARODNIM dopravci (asi uz jsou nejaky patek ve vlastnicti Ruske federace, jinak si to neumim vysvetlit)....no co, jsou jini, jen kdyby se ta cestovka pro soudruhy uz prodala a nesponzorovala se  pokoutne z nasich penez

A az skonci monopol na lety do RF, tak pujdou zu grunt raz dva

+3/−1
1.3.2013 13:19

J90o15s24e74f 45P85o64n64e63r78t 9678720362798

Mám jiný názor, jelikož vidím, že lety ČSA jsou stále zaplněné minimálně z 85%. A navíc Rusové na ČSA nedají dopustit, raději letí s námi než s jinými renomovanými aerolinkami (nejen když letí z RF, ale i z Evropy).

+2/−2
1.3.2013 13:31

J63a95n 81H32a49v95l56i50n84a 9424936549733

tak at si spokojeni Ivani plati ztratove CSA sami :-P Rok od roku osekavaji linky po zapadni Evrope a pridavaji linky do SNS, oblibene to destinace ceskych obcanu, ze?

0/0
1.3.2013 15:22

V84l70a29d73i87m45í19r 27H55o81l63ý 8164371856967

poměr ceny letenky ke službám na palubě a chování personálu.

+1/−3
1.3.2013 13:52

J40o40s16e24f 14P97o52n78e95r32t 9168460292498

to je právě jejich plus, letenky levné a služby super

0/−3
1.3.2013 14:13

J29o81s80e89f 21P78o92n43e15r79t 9368260622188

chování personálu? To je naprosto super? Nechápu co se vám nezdálo?

+1/0
1.3.2013 14:31

L24e27o26š 22N20a58v20r53á36t78i49l 9753410915335

Malév rulez;-D

0/0
1.3.2013 14:53

J50a81c97h89y76m 35K98a82v25a26n 1160149958355

Jo, CSA se z Tvrdika uz nevzpamatuje. Ti co prisli po Tvrdikovi CSA dorazili a ted cekaji na ranu z milosti. Takhle to dopadne az nasi zemi prevezme CSSD. I kdyz treba plzenska JUDr Rapkova z ODS taky ma na CSA svuj podil, sedela v dozorci rade a mela by rucit celym svym majetkem.

+6/−2
1.3.2013 12:40

Z36u87z86a45n44a 63K77a16u93f35m70a39n75o54v11á 8498454476107

Podělte se s námi o informace, co tak zásadního ten Tvrdík v ČSA provedl.

0/−6
1.3.2013 13:15

L19i63b96o37r 36J84a81n24e43č11e95k 4145545235271

http://finexpert.e15.cz/potopil-tvrdik-csa

Kdyz si to nedokazete najit sama:-(

+3/−1
1.3.2013 13:28

Z10u90z62a39n96a 38K54a44u87f71m29a47n59o54v81á 8748804686137

Žertujete? Předvolební finanční bulvár?

0/−6
1.3.2013 13:45

J86a71c38h59y59m 59K62a49v44a14n 1960319258265

Tak si vemte vysledovku CSA po te co nastoupil Tvrdik. Jedny z nejvice rostoucich aerolinek potopil za 2 roky. A to jeste ani nezacala krize.

+4/−1
1.3.2013 14:12

A58l54e19š 86K15o49f71r64á28n19e64k 9172472315690

No ač se nechci Tvrdíka vůbec zastávat, ono by to asi šlo do kopru tak jako tak. Tvrdík sice rozhazoval, ale zároveň se vyčerpal byznys model malých národních dopravců. Úplně stejně bojujou i ostatní aerolinky podobné velikosti v Evropě. Malév už zkrachoval, co bude s LOTem je otázka, AUA by byly v insolvenci už dávno, kdyby to nekoupila Lufthansa. Podívejte se na low costy a semi low costy (jako je např. Air Berlin). Tam někde je životaschopný obchodní model pro budoucnost.

+2/0
1.3.2013 14:42

J60a36n 25H45a50v36l54i70n40a 9124786449873

no neda se rict, ze by LH koupila AUA...spis prevzala a dostala jeste garance

0/0
1.3.2013 15:23

J20a40n 89M50a13z31ů11r98e71k 2868744288415

ono se stačí podívat na výsledovku a jak vypadal HV před Tvrdíkem, při Tvrdíkovi a po něm

0/0
1.3.2013 14:15

A32r53t29u94r 52N22o40v79a82k 6772817843743

Řídí to úplný idioti, léta jsem s nimi sbíral míle, měl jsem Gold nebo Silver každý rok, loni už ten program zprasili natolik, že jsem od nich definitivně odešel a mám Flying Blue Silver a i ten program od frantíků je mnohem lepší než co dnes předvádí ČSA. Oni jakoby ani netušili co nabízí ostatní anebo je jim to úlně fuk, jestli od nich lidi odejdou. Snažím se s nima radši nelítat, neustálé změny v letovém řádu, prostě banda amatérů, už aby je prodali.

+11/−1
1.3.2013 12:23

A89n13d83r78e84j 35K15r82á53l 7865286245145

No tak "prodali".... ;-D

+1/0
1.3.2013 14:51

F26a30b70i88o 48S49g26a19t13t11o50n45i 9591660137180

Hm, tak hurá k Miles and More, ještě do konce roku šlo doplatit zájezdy mílemi, to už také zrušili. Prostě motivační program na prd Rv

+5/0
1.3.2013 12:15

J36i61ř17í 64M38a40c97e24k 3925125484231

Měnit pravidla pro nově nasbírané body, to bych bral. Ale měnit je zpětně pro již nasbírané body, to je, s prominutím, svinstvo. Lidé se na základě nějak nastavených pravidel rozhodli, že budou létat s ČSA, tak slušný dopravce by je neklamal a neměnil podmínky zpětně. Taky jsem míval stříbrnou kartu, postupně se všechny její výhody potichu ztrácely. Dnes již ČSA neupřednostňuji.

+10/−1
1.3.2013 12:12

V57i77k65y10r 79B48o94h19u19m93i39l 42S67t65r85a11n42s42k35y 9687118746269

Přesně tak. Vzpomeňme časů, kdy se zkoušelo prodávat na palubě i pití (v ekonomu), přičemž cena letenek neodpovídala lowcostům. Pak zprasení OK Plus programu a jak je v ČR bihužel dobrým a oblíbeným krokem RETROAKTIVNĚ! Létám sice méně než v minulosti, ale pokud, tak se ČSA VYHÝBÁM! A dělámdobře.

+1/0
1.3.2013 15:20

P35e21t58r 74P84a32c55k94a 4459119135601

Léta jsem měl zlatou, později i platinovou kartu OK Plus. Prostě jsem měl  zaměstnání spojené s častým cestování hlavně do Ruska. Věrnostní program ČSA byl jeden z nejvelkorysejších, hlavně z hlediska upgradů.

Bonusové letenky jsem ale využíval na cestu za rodinou do Montrealu. A samozřejmě vždy s ČSA, než se na mě vybodli a linku do Montrealu, ale i další do USA a Kanady zrušili. A tak jsme další léta létali s aliančními partnery. Ale stále to byly moje oblíbené ČSA a i další letenky do Ameriky jsem si kupoval přes ně, trochu i kvůli bonusovým mílím. Teď se ale sbírání mílí s ČSA v důsledku změn pravidel programu stalo v porovnání s jinými neatraktivním.

Letos poprvé jsme prostě vyrazil pro letenku přímo do Air France, protože ČSA už prostě nejsou moje (srdeční) aerolinie.

+11/0
1.3.2013 11:20

L35u45k50á64š 20H71l93o98u42c32a74l 6952720541954

informacne komplexni a presne popisny clanek. diky

0/0
1.3.2013 11:17

T81o59m 76P79á21l82e60k 1401886319728

ČSA je pomalu řízena k úpadku do rukou Aeroflotu... 8-oRv

+7/−1
1.3.2013 10:59

M19i86c62h97a93l 40L64u14s60k 1655914771246

Momentálně to vypadá spíš na Korean Air.

+3/0
1.3.2013 12:12

F95a17b74i83o 12S45g61a12t39t35o72n44i 9671310907770

změní se rozteč sedaček jako pro Asiaty ? ? ? :-)

+3/−1
1.3.2013 12:32

P73e15t60r 43P47a61c16k45a 4449389445411

Asiati mají, aspoň na dálkových linkách, větší rozestup mezi sedačkami než evropské aerolinie.

+4/−1
1.3.2013 13:26

F67a93b40i89o 81S62g82a14t17t76o37n52i 9681690787600

ČSA nemají dálková letadla ;-D

+2/0
1.3.2013 14:14

M88a62r35t19i72n 35J85a60n40o43u76š43e10k 4399482732114

CSA jeste existuje?

+1/−2
1.3.2013 12:34







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.