Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

ČSA mění věrnostní program. Lety na západ podraží, na východ zlevní

České aerolinie po roce znovu mění podmínky svého programu OK Plus, který umožňuje desítkám tisíc Čechů za věrnost vybírat si například bonusové letenky zdarma. Dopravce zdraží především poplatek za vydání takových letenek a zvýší u řady destinací objem mil, jenž je k vystavení bonusové letenky potřeba.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M94a52r66t59i16n 21H50e80i96s37l76e37r 4444216302659

Poplatky se platili vždy - ty letištní a palivové. A větší, než při normálním letu. Kdyby je aspoň šlo zaplatit mílemi (jako třeba u BA). Pro kratší lety se to vůbec nevyplatí (poplatek je větší než letenka včetně poplatků koupená dopředu). To se pak člověk nediví, že každý chtěl bonusovou za oceán - tož je museli zdražit. Už totiž nepíší, že sami nikam daleko nelítají. Asi také zkusím přejít na Flying Blue (AF+KLM).

0/0
1.3.2013 15:43

L73a83d53i61s34l39a70v 18T35r67i19s85k55a 4825737510

No, takže tu máme další hřebíček do rakve ČSA. Jejich politika "podpory" věrných zákazníků je natolik odpuzující, že ikdyž s nimi občas létám a mám jejich kartu, tak míle nechávám pravidelně propadnout. Zatím jsem využil jejich bonusovou letenku jen jednou před 3 lety a po této zkušenosti jsem opravdu neměl důvod to zopakovat. Bonusovou letenku jsem chtěl na let do Říma a zpátky a půl roku dopředu mi řekli, že na dané lety jsou bonusová sedadla už pryč. Nakonec mi letenku vydali po zaplacení letištních tax. pro manželku jsem kupoval normální leteku na stejné lety a při té příležitosti jsem zjistil, že jsem za svých asi 25 tisíc mil ušetřil nějakých 2000 Kč. To mne tedy nenaplnilo radostí. Když si vezmu, těch keců ČSA kolem toho, jestli půl roku dopředu mají nebo nemají letenku, tak to je lepší si ji koupit za Kč a na bonusový program se vykašlat.

Když k tomu připočtu, že ty míle teď pravidelně propadají, tak není důvod je sbírat. U Lufthansy (Star Aliance) se mi nic z toho neděje a nevíc mám možnost získat celkem rychle stříbrnou kartu pro vstup do business lounge. Takže u mne je volba jasná.

Myslím si, že ČSA opravdu potřebují soukromého vlastníka, jen se bojím, že už je pozdě a že už tu firmu zachránit nejde.

+4/0
1.3.2013 14:59

M21a89r23t73i95n 91H41e64i66s77l43e81r 4274266732339

Miles & More také expirují.

0/0
1.3.2013 15:43

L40e23o42š 87N65a71v81r64á80t58i33l 9483120635345

je naprosto logické a legitimní, že chceme podporovat především vlastní lety....

;-D;-D  a nac jse pak lezli do aliance?  ja se na Vas uz davno vyprdRv

+2/−1
1.3.2013 14:52

A24l62e34š 25K54o96f55r68á81n52e87k 9932552945880

Může mi někdo vysvětlit, proč se za peníze daňových poplatníků udržuje při životě tenhle naprosto bezperspektivní moloch, který akorát za naše prachy vozí Rusáky na západ?

+3/−2
1.3.2013 14:37

J90a19n92a 85B55r42o50w84n 2850489176

s CSA jsem letela poprve a naposled pred asi pred dvaceti lety a jelikoz uz jsem tehdy mela s cim srovnavat rekla jsem uz nikdy vice, tak namyslene letusky, tak nezorganizovany pozemni personal jsem jeste nikde nevidela!!byla to prvni a posledni Vychodoevropska spolecnost s kterou jsem kdy letela!!!!!!!!RvRvRvRv

+2/−2
1.3.2013 14:33

J57o92s47e67f 91P62o12n52e28r28t 1918107292350

Tak to jste nasi neletěla s Deltou, kde všichni lidi z bývalého východního bloku jsou pro jejich personál póvl, dávají to znát na chování i jejich pozemní personál, prostě hrůza a to ani nemluvím o Air France, tam je to snad ještě horší. Jediný kdo snese srovnání je Lufthansa a , budete se divit, Aeroflot. Mluvím o personálu !!

+3/0
1.3.2013 14:36

J83a53n 59M45a76z77ů35r68e90k 2668244558255

jedině soukromý majitel dá ČSA do pořádku.....v rukách vlády je to nemožné, protože po volbách 2014 se opět bude měnit komplet management a v ČSA tak neexistuje nic jako dlouhodobý plán.

+6/0
1.3.2013 14:12

J77o48s76e46f 48P62o31n23e59r35t 1908137762700

To je ovšem pravda!!R^

0/0
1.3.2013 14:31

A98l19e72š 59K70o88f89r49á18n70e81k 9872112795530

Obávám se, že ČSA už nedá do pořádku nikdo. V byznys modelu tradičního dopravce může v Evropě přežít tak 4-5 společností s výrazným síťovým efektem. A to ČSA nikdy nebyly, nejsou a nebudou. Čím dříve si to přiznáme, tím méně z kapes daňových poplatníků to bude stát.

+3/−1
1.3.2013 14:39

A46l46o93i60s 54S50t52a32n81e85k 7317319459850

Je to skoda. Letal jsem s nimi rad, ale konkurencni spolecnosti i ze stejne aliance jsou proste vyhodnejsi.

+5/−1
1.3.2013 13:52

E51v85a 32S91e30m67e14r81á64k46o13v83á 2389402153

vsechny nasbirane mile utraceny, CSA uz nebudu preferovat, koneckoncu do Ruska stejne neletam

+7/−1
1.3.2013 13:29
Foto

T64o59m61á51š 69S22m87o96l51í32k 3291552856893

Poletíme přes Austrálii do New Yorku:-P

+1/0
1.3.2013 13:16

V72l49a66d53i62m66í84r 59H95o79l22ý 8494641806567

ČSA jdou do kytek. Akorát se divím, že s nimi ještě někdo létá. Já s nimi letěl naposledy v roce 09 a už nikdy víc.

+4/−1
1.3.2013 13:01

J57o69s22e22f 26P27o35n68e79r75t 1728627872790

Co se vám nelíbilo, létám s nimi často a jsou fakt super.

0/−2
1.3.2013 13:15

J69a10n 21H27a90v90l96i45n39a 9744726309153

no jelikoz nas kseft nema teziste v SSSR, ale na opacne strane, tak se mi nelibi cele zamereni CSA a jejich strategie rozvoje linek, hlavne kdyz maji plnou hubu kecu o nejakem zahadnem NARODNIM dopravci (asi uz jsou nejaky patek ve vlastnicti Ruske federace, jinak si to neumim vysvetlit)....no co, jsou jini, jen kdyby se ta cestovka pro soudruhy uz prodala a nesponzorovala se  pokoutne z nasich penez

A az skonci monopol na lety do RF, tak pujdou zu grunt raz dva

+3/−1
1.3.2013 13:19

J63o81s39e30f 57P17o49n92e61r17t 1438697722470

Mám jiný názor, jelikož vidím, že lety ČSA jsou stále zaplněné minimálně z 85%. A navíc Rusové na ČSA nedají dopustit, raději letí s námi než s jinými renomovanými aerolinkami (nejen když letí z RF, ale i z Evropy).

+2/−2
1.3.2013 13:31

J79a85n 76H89a14v95l78i35n78a 9104316739883

tak at si spokojeni Ivani plati ztratove CSA sami :-P Rok od roku osekavaji linky po zapadni Evrope a pridavaji linky do SNS, oblibene to destinace ceskych obcanu, ze?

0/0
1.3.2013 15:22

V59l21a40d46i48m95í22r 70H86o50l55ý 8254551486857

poměr ceny letenky ke službám na palubě a chování personálu.

+1/−3
1.3.2013 13:52

J18o92s76e57f 27P53o26n59e61r84t 1688337362370

to je právě jejich plus, letenky levné a služby super

0/−3
1.3.2013 14:13

J13o38s97e82f 27P89o81n31e69r93t 1728597752920

chování personálu? To je naprosto super? Nechápu co se vám nezdálo?

+1/0
1.3.2013 14:31

L44e31o73š 58N57a91v27r84á32t72i55l 9443420615775

Malév rulez;-D

0/0
1.3.2013 14:53

J61a79c71h85y43m 83K22a57v41a37n 5579145862

Jo, CSA se z Tvrdika uz nevzpamatuje. Ti co prisli po Tvrdikovi CSA dorazili a ted cekaji na ranu z milosti. Takhle to dopadne az nasi zemi prevezme CSSD. I kdyz treba plzenska JUDr Rapkova z ODS taky ma na CSA svuj podil, sedela v dozorci rade a mela by rucit celym svym majetkem.

+6/−2
1.3.2013 12:40

Z32u82z83a67n77a 33K24a40u20f20m74a43n20o27v16á 8348374816567

Podělte se s námi o informace, co tak zásadního ten Tvrdík v ČSA provedl.

0/−6
1.3.2013 13:15

L30i52b17o24r 10J73a42n19e32č72e41k 4305985865401

http://finexpert.e15.cz/potopil-tvrdik-csa

Kdyz si to nedokazete najit sama:-(

+3/−1
1.3.2013 13:28

Z62u49z87a87n66a 19K46a46u51f69m95a51n32o66v16á 8328144556117

Žertujete? Předvolební finanční bulvár?

0/−6
1.3.2013 13:45

J83a43c24h68y83m 92K45a23v91a66n 5779885752

Tak si vemte vysledovku CSA po te co nastoupil Tvrdik. Jedny z nejvice rostoucich aerolinek potopil za 2 roky. A to jeste ani nezacala krize.

+4/−1
1.3.2013 14:12

A55l79e63š 65K45o49f25r47á82n16e65k 9532132315190

No ač se nechci Tvrdíka vůbec zastávat, ono by to asi šlo do kopru tak jako tak. Tvrdík sice rozhazoval, ale zároveň se vyčerpal byznys model malých národních dopravců. Úplně stejně bojujou i ostatní aerolinky podobné velikosti v Evropě. Malév už zkrachoval, co bude s LOTem je otázka, AUA by byly v insolvenci už dávno, kdyby to nekoupila Lufthansa. Podívejte se na low costy a semi low costy (jako je např. Air Berlin). Tam někde je životaschopný obchodní model pro budoucnost.

+2/0
1.3.2013 14:42

J52a26n 50H37a74v97l13i95n47a 9804146939313

no neda se rict, ze by LH koupila AUA...spis prevzala a dostala jeste garance

0/0
1.3.2013 15:23

J94a53n 78M72a79z30ů94r52e12k 2498854638405

ono se stačí podívat na výsledovku a jak vypadal HV před Tvrdíkem, při Tvrdíkovi a po něm

0/0
1.3.2013 14:15

A62r10t37u58r 24N79o71v35a70k 6752267493243

Řídí to úplný idioti, léta jsem s nimi sbíral míle, měl jsem Gold nebo Silver každý rok, loni už ten program zprasili natolik, že jsem od nich definitivně odešel a mám Flying Blue Silver a i ten program od frantíků je mnohem lepší než co dnes předvádí ČSA. Oni jakoby ani netušili co nabízí ostatní anebo je jim to úlně fuk, jestli od nich lidi odejdou. Snažím se s nima radši nelítat, neustálé změny v letovém řádu, prostě banda amatérů, už aby je prodali.

+11/−1
1.3.2013 12:23

A76n52d82r26e84j 41K55r92á51l 7395366925725

No tak "prodali".... ;-D

+1/0
1.3.2013 14:51

F64a72b44i44o 13S68g88a65t34t31o94n33i 9771620327650

Hm, tak hurá k Miles and More, ještě do konce roku šlo doplatit zájezdy mílemi, to už také zrušili. Prostě motivační program na prd Rv

+5/0
1.3.2013 12:15

J53i52ř69í 84M63a54c18e46k 3215705114641

Měnit pravidla pro nově nasbírané body, to bych bral. Ale měnit je zpětně pro již nasbírané body, to je, s prominutím, svinstvo. Lidé se na základě nějak nastavených pravidel rozhodli, že budou létat s ČSA, tak slušný dopravce by je neklamal a neměnil podmínky zpětně. Taky jsem míval stříbrnou kartu, postupně se všechny její výhody potichu ztrácely. Dnes již ČSA neupřednostňuji.

+10/−1
1.3.2013 12:12

V50i96k45y68r 30B97o61h75u78m42i49l 24S37t28r16a33n96s27k60y 9737698176389

Přesně tak. Vzpomeňme časů, kdy se zkoušelo prodávat na palubě i pití (v ekonomu), přičemž cena letenek neodpovídala lowcostům. Pak zprasení OK Plus programu a jak je v ČR bihužel dobrým a oblíbeným krokem RETROAKTIVNĚ! Létám sice méně než v minulosti, ale pokud, tak se ČSA VYHÝBÁM! A dělámdobře.

+1/0
1.3.2013 15:20

P82e96t64r 22P20a64c97k33a 4419669335251

Léta jsem měl zlatou, později i platinovou kartu OK Plus. Prostě jsem měl  zaměstnání spojené s častým cestování hlavně do Ruska. Věrnostní program ČSA byl jeden z nejvelkorysejších, hlavně z hlediska upgradů.

Bonusové letenky jsem ale využíval na cestu za rodinou do Montrealu. A samozřejmě vždy s ČSA, než se na mě vybodli a linku do Montrealu, ale i další do USA a Kanady zrušili. A tak jsme další léta létali s aliančními partnery. Ale stále to byly moje oblíbené ČSA a i další letenky do Ameriky jsem si kupoval přes ně, trochu i kvůli bonusovým mílím. Teď se ale sbírání mílí s ČSA v důsledku změn pravidel programu stalo v porovnání s jinými neatraktivním.

Letos poprvé jsme prostě vyrazil pro letenku přímo do Air France, protože ČSA už prostě nejsou moje (srdeční) aerolinie.

+11/0
1.3.2013 11:20

L36u85k36á13š 78H11l55o85u21c12a54l 6562450471844

informacne komplexni a presne popisny clanek. diky

0/0
1.3.2013 11:17

T48o92m 19P37á93l43e67k 1621706649858

ČSA je pomalu řízena k úpadku do rukou Aeroflotu... 8-oRv

+7/−1
1.3.2013 10:59

M50i21c80h18a17l 56L14u13s78k 1465704241806

Momentálně to vypadá spíš na Korean Air.

+3/0
1.3.2013 12:12

F71a24b30i27o 79S51g18a76t71t78o58n39i 9321390387800

změní se rozteč sedaček jako pro Asiaty ? ? ? :-)

+3/−1
1.3.2013 12:32

P68e33t64r 47P92a59c43k15a 4129949975521

Asiati mají, aspoň na dálkových linkách, větší rozestup mezi sedačkami než evropské aerolinie.

+4/−1
1.3.2013 13:26

F41a67b47i77o 77S37g64a79t23t50o81n29i 9561190777420

ČSA nemají dálková letadla ;-D

+2/0
1.3.2013 14:14

M31a77r84t26i74n 31J20a23n15o76u87š22e79k 4249242842524

CSA jeste existuje?

+1/−2
1.3.2013 12:34





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.