Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

ČSA mění věrnostní program. Lety na západ podraží, na východ zlevní

České aerolinie po roce znovu mění podmínky svého programu OK Plus, který umožňuje desítkám tisíc Čechů za věrnost vybírat si například bonusové letenky zdarma. Dopravce zdraží především poplatek za vydání takových letenek a zvýší u řady destinací objem mil, jenž je k vystavení bonusové letenky potřeba.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M65a26r47t84i77n 55H62e27i66s92l37e13r 4984856732439

Poplatky se platili vždy - ty letištní a palivové. A větší, než při normálním letu. Kdyby je aspoň šlo zaplatit mílemi (jako třeba u BA). Pro kratší lety se to vůbec nevyplatí (poplatek je větší než letenka včetně poplatků koupená dopředu). To se pak člověk nediví, že každý chtěl bonusovou za oceán - tož je museli zdražit. Už totiž nepíší, že sami nikam daleko nelítají. Asi také zkusím přejít na Flying Blue (AF+KLM).

0/0
1.3.2013 15:43

L85a79d69i88s45l11a40v 29T63r49i68s31k57a 4895497200

No, takže tu máme další hřebíček do rakve ČSA. Jejich politika "podpory" věrných zákazníků je natolik odpuzující, že ikdyž s nimi občas létám a mám jejich kartu, tak míle nechávám pravidelně propadnout. Zatím jsem využil jejich bonusovou letenku jen jednou před 3 lety a po této zkušenosti jsem opravdu neměl důvod to zopakovat. Bonusovou letenku jsem chtěl na let do Říma a zpátky a půl roku dopředu mi řekli, že na dané lety jsou bonusová sedadla už pryč. Nakonec mi letenku vydali po zaplacení letištních tax. pro manželku jsem kupoval normální leteku na stejné lety a při té příležitosti jsem zjistil, že jsem za svých asi 25 tisíc mil ušetřil nějakých 2000 Kč. To mne tedy nenaplnilo radostí. Když si vezmu, těch keců ČSA kolem toho, jestli půl roku dopředu mají nebo nemají letenku, tak to je lepší si ji koupit za Kč a na bonusový program se vykašlat.

Když k tomu připočtu, že ty míle teď pravidelně propadají, tak není důvod je sbírat. U Lufthansy (Star Aliance) se mi nic z toho neděje a nevíc mám možnost získat celkem rychle stříbrnou kartu pro vstup do business lounge. Takže u mne je volba jasná.

Myslím si, že ČSA opravdu potřebují soukromého vlastníka, jen se bojím, že už je pozdě a že už tu firmu zachránit nejde.

+4/0
1.3.2013 14:59

M24a57r74t42i57n 70H15e78i87s70l68e38r 4834856212109

Miles & More také expirují.

0/0
1.3.2013 15:43

L97e13o52š 68N81a50v95r34á33t70i31l 9943550875395

je naprosto logické a legitimní, že chceme podporovat především vlastní lety....

;-D;-D  a nac jse pak lezli do aliance?  ja se na Vas uz davno vyprdRv

+2/−1
1.3.2013 14:52

A18l24e81š 49K53o24f96r57á38n73e67k 9882762915950

Může mi někdo vysvětlit, proč se za peníze daňových poplatníků udržuje při životě tenhle naprosto bezperspektivní moloch, který akorát za naše prachy vozí Rusáky na západ?

+3/−2
1.3.2013 14:37

J25a23n88a 65B87r37o91w83n 2100899376

s CSA jsem letela poprve a naposled pred asi pred dvaceti lety a jelikoz uz jsem tehdy mela s cim srovnavat rekla jsem uz nikdy vice, tak namyslene letusky, tak nezorganizovany pozemni personal jsem jeste nikde nevidela!!byla to prvni a posledni Vychodoevropska spolecnost s kterou jsem kdy letela!!!!!!!!RvRvRvRv

+2/−2
1.3.2013 14:33

J72o24s76e13f 42P49o63n18e14r88t 9408920412528

Tak to jste nasi neletěla s Deltou, kde všichni lidi z bývalého východního bloku jsou pro jejich personál póvl, dávají to znát na chování i jejich pozemní personál, prostě hrůza a to ani nemluvím o Air France, tam je to snad ještě horší. Jediný kdo snese srovnání je Lufthansa a , budete se divit, Aeroflot. Mluvím o personálu !!

+3/0
1.3.2013 14:36

J54a27n 67M74a32z10ů98r32e27k 2228444288195

jedině soukromý majitel dá ČSA do pořádku.....v rukách vlády je to nemožné, protože po volbách 2014 se opět bude měnit komplet management a v ČSA tak neexistuje nic jako dlouhodobý plán.

+6/0
1.3.2013 14:12

J26o90s19e41f 82P37o85n41e56r81t 9148900442128

To je ovšem pravda!!R^

0/0
1.3.2013 14:31

A55l58e61š 95K55o11f39r82á33n93e24k 9792962535640

Obávám se, že ČSA už nedá do pořádku nikdo. V byznys modelu tradičního dopravce může v Evropě přežít tak 4-5 společností s výrazným síťovým efektem. A to ČSA nikdy nebyly, nejsou a nebudou. Čím dříve si to přiznáme, tím méně z kapes daňových poplatníků to bude stát.

+3/−1
1.3.2013 14:39

A35l88o50i19s 62S86t26a63n93e71k 7947369649930

Je to skoda. Letal jsem s nimi rad, ale konkurencni spolecnosti i ze stejne aliance jsou proste vyhodnejsi.

+5/−1
1.3.2013 13:52

E24v32a 72S24e95m55e67r80á28k75o88v68á 2989912663

vsechny nasbirane mile utraceny, CSA uz nebudu preferovat, koneckoncu do Ruska stejne neletam

+7/−1
1.3.2013 13:29
Foto

T24o10m27á39š 81S81m40o24l30í79k 3471512866433

Poletíme přes Austrálii do New Yorku:-P

+1/0
1.3.2013 13:16

V20l93a46d40i11m96í79r 17H56o50l77ý 8454951526607

ČSA jdou do kytek. Akorát se divím, že s nimi ještě někdo létá. Já s nimi letěl naposledy v roce 09 a už nikdy víc.

+4/−1
1.3.2013 13:01

J24o52s50e61f 87P11o89n92e31r85t 9748600762468

Co se vám nelíbilo, létám s nimi často a jsou fakt super.

0/−2
1.3.2013 13:15

J43a40n 38H26a52v29l45i45n97a 9264206369593

no jelikoz nas kseft nema teziste v SSSR, ale na opacne strane, tak se mi nelibi cele zamereni CSA a jejich strategie rozvoje linek, hlavne kdyz maji plnou hubu kecu o nejakem zahadnem NARODNIM dopravci (asi uz jsou nejaky patek ve vlastnicti Ruske federace, jinak si to neumim vysvetlit)....no co, jsou jini, jen kdyby se ta cestovka pro soudruhy uz prodala a nesponzorovala se  pokoutne z nasich penez

A az skonci monopol na lety do RF, tak pujdou zu grunt raz dva

+3/−1
1.3.2013 13:19

J49o92s69e27f 87P24o40n19e93r97t 9308430792258

Mám jiný názor, jelikož vidím, že lety ČSA jsou stále zaplněné minimálně z 85%. A navíc Rusové na ČSA nedají dopustit, raději letí s námi než s jinými renomovanými aerolinkami (nejen když letí z RF, ale i z Evropy).

+2/−2
1.3.2013 13:31

J81a87n 92H57a39v90l38i32n71a 9254526249853

tak at si spokojeni Ivani plati ztratove CSA sami :-P Rok od roku osekavaji linky po zapadni Evrope a pridavaji linky do SNS, oblibene to destinace ceskych obcanu, ze?

0/0
1.3.2013 15:22

V43l34a47d25i64m45í93r 98H85o64l69ý 8944481546887

poměr ceny letenky ke službám na palubě a chování personálu.

+1/−3
1.3.2013 13:52

J88o65s34e65f 13P96o71n75e18r52t 9618500852848

to je právě jejich plus, letenky levné a služby super

0/−3
1.3.2013 14:13

J33o56s63e40f 14P72o61n76e76r96t 9348950772108

chování personálu? To je naprosto super? Nechápu co se vám nezdálo?

+1/0
1.3.2013 14:31

L81e21o66š 72N28a90v43r13á29t19i62l 9703940395505

Malév rulez;-D

0/0
1.3.2013 14:53

J30a63c54h51y84m 92K33a94v67a66n 1170959128545

Jo, CSA se z Tvrdika uz nevzpamatuje. Ti co prisli po Tvrdikovi CSA dorazili a ted cekaji na ranu z milosti. Takhle to dopadne az nasi zemi prevezme CSSD. I kdyz treba plzenska JUDr Rapkova z ODS taky ma na CSA svuj podil, sedela v dozorci rade a mela by rucit celym svym majetkem.

+6/−2
1.3.2013 12:40

Z34u49z40a83n98a 12K12a77u19f20m54a25n59o74v39á 8948544836247

Podělte se s námi o informace, co tak zásadního ten Tvrdík v ČSA provedl.

0/−6
1.3.2013 13:15

L82i25b44o14r 88J38a80n83e43č96e20k 4885865975811

http://finexpert.e15.cz/potopil-tvrdik-csa

Kdyz si to nedokazete najit sama:-(

+3/−1
1.3.2013 13:28

Z51u81z53a44n75a 59K93a90u65f55m42a98n47o54v23á 8308794406287

Žertujete? Předvolební finanční bulvár?

0/−6
1.3.2013 13:45

J54a71c40h14y62m 15K76a38v56a82n 1910599188315

Tak si vemte vysledovku CSA po te co nastoupil Tvrdik. Jedny z nejvice rostoucich aerolinek potopil za 2 roky. A to jeste ani nezacala krize.

+4/−1
1.3.2013 14:12

A23l19e82š 11K78o14f62r46á70n50e35k 9892142285890

No ač se nechci Tvrdíka vůbec zastávat, ono by to asi šlo do kopru tak jako tak. Tvrdík sice rozhazoval, ale zároveň se vyčerpal byznys model malých národních dopravců. Úplně stejně bojujou i ostatní aerolinky podobné velikosti v Evropě. Malév už zkrachoval, co bude s LOTem je otázka, AUA by byly v insolvenci už dávno, kdyby to nekoupila Lufthansa. Podívejte se na low costy a semi low costy (jako je např. Air Berlin). Tam někde je životaschopný obchodní model pro budoucnost.

+2/0
1.3.2013 14:42

J45a21n 34H41a62v14l69i30n95a 9824816899933

no neda se rict, ze by LH koupila AUA...spis prevzala a dostala jeste garance

0/0
1.3.2013 15:23

J21a96n 78M38a56z52ů34r37e59k 2818274558805

ono se stačí podívat na výsledovku a jak vypadal HV před Tvrdíkem, při Tvrdíkovi a po něm

0/0
1.3.2013 14:15

A86r53t91u93r 57N73o54v17a82k 6562807803723

Řídí to úplný idioti, léta jsem s nimi sbíral míle, měl jsem Gold nebo Silver každý rok, loni už ten program zprasili natolik, že jsem od nich definitivně odešel a mám Flying Blue Silver a i ten program od frantíků je mnohem lepší než co dnes předvádí ČSA. Oni jakoby ani netušili co nabízí ostatní anebo je jim to úlně fuk, jestli od nich lidi odejdou. Snažím se s nima radši nelítat, neustálé změny v letovém řádu, prostě banda amatérů, už aby je prodali.

+11/−1
1.3.2013 12:23

A61n58d40r78e28j 30K23r15á53l 7985256685935

No tak "prodali".... ;-D

+1/0
1.3.2013 14:51

F37a22b50i48o 11S29g80a17t77t28o24n85i 9671430467910

Hm, tak hurá k Miles and More, ještě do konce roku šlo doplatit zájezdy mílemi, to už také zrušili. Prostě motivační program na prd Rv

+5/0
1.3.2013 12:15

J54i32ř29í 79M44a27c90e50k 3395735364351

Měnit pravidla pro nově nasbírané body, to bych bral. Ale měnit je zpětně pro již nasbírané body, to je, s prominutím, svinstvo. Lidé se na základě nějak nastavených pravidel rozhodli, že budou létat s ČSA, tak slušný dopravce by je neklamal a neměnil podmínky zpětně. Taky jsem míval stříbrnou kartu, postupně se všechny její výhody potichu ztrácely. Dnes již ČSA neupřednostňuji.

+10/−1
1.3.2013 12:12

V16i94k81y54r 77B84o43h38u26m35i51l 31S61t37r33a64n23s21k27y 9227238196259

Přesně tak. Vzpomeňme časů, kdy se zkoušelo prodávat na palubě i pití (v ekonomu), přičemž cena letenek neodpovídala lowcostům. Pak zprasení OK Plus programu a jak je v ČR bihužel dobrým a oblíbeným krokem RETROAKTIVNĚ! Létám sice méně než v minulosti, ale pokud, tak se ČSA VYHÝBÁM! A dělámdobře.

+1/0
1.3.2013 15:20

P23e93t16r 70P44a43c90k80a 4569879855891

Léta jsem měl zlatou, později i platinovou kartu OK Plus. Prostě jsem měl  zaměstnání spojené s častým cestování hlavně do Ruska. Věrnostní program ČSA byl jeden z nejvelkorysejších, hlavně z hlediska upgradů.

Bonusové letenky jsem ale využíval na cestu za rodinou do Montrealu. A samozřejmě vždy s ČSA, než se na mě vybodli a linku do Montrealu, ale i další do USA a Kanady zrušili. A tak jsme další léta létali s aliančními partnery. Ale stále to byly moje oblíbené ČSA a i další letenky do Ameriky jsem si kupoval přes ně, trochu i kvůli bonusovým mílím. Teď se ale sbírání mílí s ČSA v důsledku změn pravidel programu stalo v porovnání s jinými neatraktivním.

Letos poprvé jsme prostě vyrazil pro letenku přímo do Air France, protože ČSA už prostě nejsou moje (srdeční) aerolinie.

+11/0
1.3.2013 11:20

L30u12k62á83š 81H33l70o44u61c20a80l 6282150511584

informacne komplexni a presne popisny clanek. diky

0/0
1.3.2013 11:17

T49o81m 61P10á82l20e48k 1241606149988

ČSA je pomalu řízena k úpadku do rukou Aeroflotu... 8-oRv

+7/−1
1.3.2013 10:59

M57i18c68h28a23l 13L54u78s69k 1215914581596

Momentálně to vypadá spíš na Korean Air.

+3/0
1.3.2013 12:12

F31a56b59i64o 72S33g70a24t66t82o35n12i 9371820237670

změní se rozteč sedaček jako pro Asiaty ? ? ? :-)

+3/−1
1.3.2013 12:32

P63e84t73r 23P66a21c53k42a 4459859565211

Asiati mají, aspoň na dálkových linkách, větší rozestup mezi sedačkami než evropské aerolinie.

+4/−1
1.3.2013 13:26

F53a29b25i31o 12S41g55a50t73t91o51n45i 9561620177210

ČSA nemají dálková letadla ;-D

+2/0
1.3.2013 14:14

M14a10r38t81i20n 58J92a26n45o91u79š93e12k 4679142922234

CSA jeste existuje?

+1/−2
1.3.2013 12:34







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.