Diskuze

ČSA mění věrnostní program. Lety na západ podraží, na východ zlevní

České aerolinie po roce znovu mění podmínky svého programu OK Plus, který umožňuje desítkám tisíc Čechů za věrnost vybírat si například bonusové letenky zdarma. Dopravce zdraží především poplatek za vydání takových letenek a zvýší u řady destinací objem mil, jenž je k vystavení bonusové letenky potřeba.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Poplatky se platili vždy - ty letištní a palivové. A větší, než při normálním letu. Kdyby je aspoň šlo zaplatit mílemi (jako třeba u BA). Pro kratší lety se to vůbec nevyplatí (poplatek je větší než letenka včetně poplatků koupená dopředu). To se pak člověk nediví, že každý chtěl bonusovou za oceán - tož je museli zdražit. Už totiž nepíší, že sami nikam daleko nelítají. Asi také zkusím přejít na Flying Blue (AF+KLM).

0 0
možnosti

No, takže tu máme další hřebíček do rakve ČSA. Jejich politika "podpory" věrných zákazníků je natolik odpuzující, že ikdyž s nimi občas létám a mám jejich kartu, tak míle nechávám pravidelně propadnout. Zatím jsem využil jejich bonusovou letenku jen jednou před 3 lety a po této zkušenosti jsem opravdu neměl důvod to zopakovat. Bonusovou letenku jsem chtěl na let do Říma a zpátky a půl roku dopředu mi řekli, že na dané lety jsou bonusová sedadla už pryč. Nakonec mi letenku vydali po zaplacení letištních tax. pro manželku jsem kupoval normální leteku na stejné lety a při té příležitosti jsem zjistil, že jsem za svých asi 25 tisíc mil ušetřil nějakých 2000 Kč. To mne tedy nenaplnilo radostí. Když si vezmu, těch keců ČSA kolem toho, jestli půl roku dopředu mají nebo nemají letenku, tak to je lepší si ji koupit za Kč a na bonusový program se vykašlat.

Když k tomu připočtu, že ty míle teď pravidelně propadají, tak není důvod je sbírat. U Lufthansy (Star Aliance) se mi nic z toho neděje a nevíc mám možnost získat celkem rychle stříbrnou kartu pro vstup do business lounge. Takže u mne je volba jasná.

Myslím si, že ČSA opravdu potřebují soukromého vlastníka, jen se bojím, že už je pozdě a že už tu firmu zachránit nejde.

4 0
možnosti

Miles & More také expirují.

0 0
možnosti

je naprosto logické a legitimní, že chceme podporovat především vlastní lety....

;-D;-D  a nac jse pak lezli do aliance?  ja se na Vas uz davno vyprdRv

2 1
možnosti

Může mi někdo vysvětlit, proč se za peníze daňových poplatníků udržuje při životě tenhle naprosto bezperspektivní moloch, který akorát za naše prachy vozí Rusáky na západ?

3 2
možnosti

J61a36n96a 85B32r79o91w72n

1. 3. 2013 14:33

s CSA jsem letela poprve a naposled pred asi pred dvaceti lety a jelikoz uz jsem tehdy mela s cim srovnavat rekla jsem uz nikdy vice, tak namyslene letusky, tak nezorganizovany pozemni personal jsem jeste nikde nevidela!!byla to prvni a posledni Vychodoevropska spolecnost s kterou jsem kdy letela!!!!!!!!RvRvRvRv

2 2
možnosti

Tak to jste nasi neletěla s Deltou, kde všichni lidi z bývalého východního bloku jsou pro jejich personál póvl, dávají to znát na chování i jejich pozemní personál, prostě hrůza a to ani nemluvím o Air France, tam je to snad ještě horší. Jediný kdo snese srovnání je Lufthansa a , budete se divit, Aeroflot. Mluvím o personálu !!

3 0
možnosti

jedině soukromý majitel dá ČSA do pořádku.....v rukách vlády je to nemožné, protože po volbách 2014 se opět bude měnit komplet management a v ČSA tak neexistuje nic jako dlouhodobý plán.

6 0
možnosti

To je ovšem pravda!!R^

0 0
možnosti

Je to skoda. Letal jsem s nimi rad, ale konkurencni spolecnosti i ze stejne aliance jsou proste vyhodnejsi.

5 1
možnosti

vsechny nasbirane mile utraceny, CSA uz nebudu preferovat, koneckoncu do Ruska stejne neletam

7 1
možnosti
Foto

Poletíme přes Austrálii do New Yorku:-P

1 0
možnosti

ČSA jdou do kytek. Akorát se divím, že s nimi ještě někdo létá. Já s nimi letěl naposledy v roce 09 a už nikdy víc.

4 1
možnosti

Co se vám nelíbilo, létám s nimi často a jsou fakt super.

0 2
možnosti