Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Plzeňská Škoda uspěla v Turecku, dodá tam 60 tramvají za 2,6 miliardy

Škoda Transportation dodá 60 tramvají milionovému tureckému městu Konya. Hodnota kontraktu přesáhne 2,6 miliardy korun. Plzeňský výrobce kolejových vozidel porazil ve výběrovém řízení pět firem, například kanadský Bombardier, polskou Pesu nebo čínský podnik CNR Tangshan Railway Vehicles.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J83a59k76u46b 37S46u76c69h64ý 2664457712

Do ted si vystacili s 20ti starymi tramvaji a ted kupuji 60 novych? To je teda velmi rychle rostouci mesto.

0/0
5.3.2013 15:25

R43a61d57e47k 44J94a38n78a25t59a 9615536664372

Turecko v posledních letech hodně investuje do infrastutkrury, do železnic zvláště. Před dvěma lety otevřeli novou trať na 250 km/h právě z Konye do Ankary. Cestovní doba se zkrátila z 10 hodin na méně než 2 hodiny. A v nejbližší době bude otevřen podmořský tunel z Evropy do Asie pod Bosporem, rovněž železniční ...

+1/0
5.3.2013 19:45
Foto

A61l88a39n 58Ř36e17p95k27a 4485256

Pokud se Číňani naštvou, když nevyhráli, tak celou Škodovku koupí a přesunou výrobu pryč ;-D

0/0
4.3.2013 17:02

J41i69ř59í 16E41r41b72e36n 1783654346507

Jů, a nejsou náhodou hloupí? Naši Pražané by jim přeci jasně vysvětlili, že moderní škodovky jsou eé a že by si měli pořídit raději T3SUCS ;-D

+2/0
4.3.2013 15:04

K43a25r28e98l 67K94o68š98ť24á92l 8697181250795

Těžko říct, jak vypadá tamní trať, možná se to tam výborně osvědčí, ale je fakt, že v Praze se dost věcí nepovedlo.

+1/0
4.3.2013 16:41

V35l17a18d64i26m25í22r 42F15i73b44i32g46e82r 5864351731114

Tak ono to bude možná i jinak u nás se prostě musí koupit jen to nejlevnější tramvaj v základu s dřevěnými sedačkami ani nevím jestli v Praze jezdí klimatizovaná tramvaj nebo je to jen do zahraničí. U nás to neobjednávají protože ti co to vybírají viděli tramvaj možná z auta když projížděla kolem.

+1/−1
5.3.2013 8:26

R13a21d55e23k 40J37a49n10a58t48a 9105486984512

Pro dřevěné sedačky se rozhodli na základě ankety mezi veřejností.

+2/−1
5.3.2013 9:13

V89l60a16d64i27m24í49r 18F37i11b20i54g63e45r 5584841221884

To jsem nevěděl ale vsadil bych se že kdyby byla anketa jestli si cestující přejí klimatizované vozy tak by si to přáli. v létě je to v tramvaji peklo:-)

+1/−1
5.3.2013 9:21

T28o68m15á14š 34Z21e76m80a24n 3255668724415

Klimatizovat něco, kde se každé 2 minuty otevře několik velkých dveří nemá smysl, lepší by bylo vrátit se k střešním větracím otvorům a pořádným posuvným oknům.

+2/0
5.3.2013 10:13

P66e73t92r 41H85a76n32á18k 9591611932821

Jasně. Všude to jde, jenom tady to nejde. A nastupují kecy o tom, že se moc staví, že je moc zastávek a že je to drahé... A přitom za rohem se z DPP vyvádí miliardy.

+2/−1
5.3.2013 13:00

J70a13n 72Š18p88e79c67i17á21n 2310780189909

Polstrovany sedacky se neosvedcily, zadrzuji v sobe moč,vlhkost,smrad, drzi se v nich mikroorganismy jako ve verejnem wc. Cisteni je narocne = nakladne pro dpp.

+1/−1
5.3.2013 11:28

M17a21r72t92i45n 30R47u43z56i55c58k81a 1442718606377

Vite, tenhle typ tramvaje neznam, prvni verze se bude vyrabet pro Miskovec, jinak do Prahy dava Skoda 15T, ty jsou celkem slusne i s drevenymi sedackami - ale bez klimatizace (s vyjimkou jedne jedine s klimou), ale to co do Prahy slavnostne dodali s designem Porsche to je stara Vektra, kterou nikdo nikde neobjednal (s designem Porsche jen Brno, Praha a Vratislav), je to takove pojizdne zelezarstvi s neskutecne malym prostorem uvnitr, co jen tak tak splnuje tonaz na napravu...

+1/−1
5.3.2013 15:00

K52a28r85e60l 15K12o10š78ť63á47l 8407601320345

Ne, tak do Miškolce ani do Konye nejde 15T, ale vývojový následník právě té Vektry nebo Porsche. Pro Miškolc je to 26T a pro Konye je to 28T. Cena rozhoduje a tahle poměrně jednoduchá tramvaj se asi dá vyrobit levně.

0/0
6.3.2013 9:09

M64a56r85t95i39n 87R60u57z28i47c14k46a 1232578236367

Ano je to vyvojovy naslednik 14T a Vektry, vsak take doufam, ze vyrazne lepsi nez 14T v Praze, tu by asi nikdo nechtel, ... Pro Prahu je vhodna prave 15T.

0/0
8.3.2013 17:03





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.