Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Plzeňská Škoda uspěla v Turecku, dodá tam 60 tramvají za 2,6 miliardy

Škoda Transportation dodá 60 tramvají milionovému tureckému městu Konya. Hodnota kontraktu přesáhne 2,6 miliardy korun. Plzeňský výrobce kolejových vozidel porazil ve výběrovém řízení pět firem, například kanadský Bombardier, polskou Pesu nebo čínský podnik CNR Tangshan Railway Vehicles.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J34a73k22u94b 28S48u36c11h67ý 2814987252

Do ted si vystacili s 20ti starymi tramvaji a ted kupuji 60 novych? To je teda velmi rychle rostouci mesto.

0/0
5.3.2013 15:25

R37a41d15e72k 83J90a71n38a27t14a 9795256884272

Turecko v posledních letech hodně investuje do infrastutkrury, do železnic zvláště. Před dvěma lety otevřeli novou trať na 250 km/h právě z Konye do Ankary. Cestovní doba se zkrátila z 10 hodin na méně než 2 hodiny. A v nejbližší době bude otevřen podmořský tunel z Evropy do Asie pod Bosporem, rovněž železniční ...

+1/0
5.3.2013 19:45
Foto

A83l37a52n 78Ř47e94p88k25a 4545776

Pokud se Číňani naštvou, když nevyhráli, tak celou Škodovku koupí a přesunou výrobu pryč ;-D

0/0
4.3.2013 17:02

J72i36ř88í 97E55r26b83e49n 1923304206257

Jů, a nejsou náhodou hloupí? Naši Pražané by jim přeci jasně vysvětlili, že moderní škodovky jsou eé a že by si měli pořídit raději T3SUCS ;-D

+2/0
4.3.2013 15:04

K76a11r25e60l 94K47o67š29ť92á95l 8157111640975

Těžko říct, jak vypadá tamní trať, možná se to tam výborně osvědčí, ale je fakt, že v Praze se dost věcí nepovedlo.

+1/0
4.3.2013 16:41

V58l88a43d13i36m22í85r 37F98i56b11i72g81e11r 5304401321684

Tak ono to bude možná i jinak u nás se prostě musí koupit jen to nejlevnější tramvaj v základu s dřevěnými sedačkami ani nevím jestli v Praze jezdí klimatizovaná tramvaj nebo je to jen do zahraničí. U nás to neobjednávají protože ti co to vybírají viděli tramvaj možná z auta když projížděla kolem.

+1/−1
5.3.2013 8:26

R16a67d59e50k 62J86a10n51a56t35a 9835756304872

Pro dřevěné sedačky se rozhodli na základě ankety mezi veřejností.

+2/−1
5.3.2013 9:13

V43l56a67d94i16m88í93r 96F39i49b11i68g58e31r 5644661981624

To jsem nevěděl ale vsadil bych se že kdyby byla anketa jestli si cestující přejí klimatizované vozy tak by si to přáli. v létě je to v tramvaji peklo:-)

+1/−1
5.3.2013 9:21

T73o46m93á96š 48Z17e36m56a13n 3845658594525

Klimatizovat něco, kde se každé 2 minuty otevře několik velkých dveří nemá smysl, lepší by bylo vrátit se k střešním větracím otvorům a pořádným posuvným oknům.

+2/0
5.3.2013 10:13

P32e35t22r 39H35a43n34á33k 9431741182371

Jasně. Všude to jde, jenom tady to nejde. A nastupují kecy o tom, že se moc staví, že je moc zastávek a že je to drahé... A přitom za rohem se z DPP vyvádí miliardy.

+2/−1
5.3.2013 13:00

J20a48n 93Š37p78e86c89i36á30n 2120830929469

Polstrovany sedacky se neosvedcily, zadrzuji v sobe moč,vlhkost,smrad, drzi se v nich mikroorganismy jako ve verejnem wc. Cisteni je narocne = nakladne pro dpp.

+1/−1
5.3.2013 11:28

M18a59r68t59i85n 18R41u79z96i78c42k45a 1902398326737

Vite, tenhle typ tramvaje neznam, prvni verze se bude vyrabet pro Miskovec, jinak do Prahy dava Skoda 15T, ty jsou celkem slusne i s drevenymi sedackami - ale bez klimatizace (s vyjimkou jedne jedine s klimou), ale to co do Prahy slavnostne dodali s designem Porsche to je stara Vektra, kterou nikdo nikde neobjednal (s designem Porsche jen Brno, Praha a Vratislav), je to takove pojizdne zelezarstvi s neskutecne malym prostorem uvnitr, co jen tak tak splnuje tonaz na napravu...

+1/−1
5.3.2013 15:00

K39a39r71e84l 68K37o67š41ť28á33l 8977741330315

Ne, tak do Miškolce ani do Konye nejde 15T, ale vývojový následník právě té Vektry nebo Porsche. Pro Miškolc je to 26T a pro Konye je to 28T. Cena rozhoduje a tahle poměrně jednoduchá tramvaj se asi dá vyrobit levně.

0/0
6.3.2013 9:09

M30a51r29t92i26n 83R65u73z56i65c75k57a 1232698606907

Ano je to vyvojovy naslednik 14T a Vektry, vsak take doufam, ze vyrazne lepsi nez 14T v Praze, tu by asi nikdo nechtel, ... Pro Prahu je vhodna prave 15T.

0/0
8.3.2013 17:03







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.