Diskuze

Češi odkládají nákup nových aut. Za únor prodeje spadly o 22 procent

Český trh s novými auty zařadil zpátečku. Po lednovém poklesu se registrace nových vozů v meziročním srovnání v únoru propadly ještě hlouběji, o 22 %. Pokles trápí i jiné evropské trhy.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Taky bych si klidně koupil novou škodovku, prostě na to ale nemám, a vím, že nebudu sám...;-D

0 0
možnosti
DT

Proč se tolik diskutujících diví, že může mít vliv čekání na nový model. Proberte se do reality: polovina prodejů Oktávek jsou služební auta - když budu mít schválenou služební Oktávku, tak si na novou pár týdnů počkám.

1 0
možnosti

Jo a nová Octáva bude z náhradních dílů né z A3, ale dokonce z A1. :D A bude bez ukazatele teploty chladící kapaliny, můžete si to hodit pane. Shodíte to auto z útesu po záruční době, nebo najetí 150tkm. ;-D

0 0
možnosti

Lidi nečekají na novou Octávii, ale na Fábii, takže letošní pokles bude očekávaný.

Superby, které jsou na podvozku Octávie jsou jen podvrh pro hlo.pé nakupující. Fábie II, která by měla být pojmenována spíš jako Fábie I facelift. Nemá co nabídnout. Octávie, tam se lidé dívají na příliž vysoké ceny. Dále ceny aut, které se prodávají zde, jsou příliž vysoké, Ti rozumější jdou kupovat na Slovensko, mimochodem, jak je možné, že na Slovensku lze koupit mnohem mnohem levněji nový vůz, za stejnou cenu tam koupíte téměř v plné výbavě.

No a dál, o ceně PHM atd. díky vaším cenám lidé auta tolik neopotřebují a nepotřebují vyměňovat. To by jste měl pochopit, mě bude má ojetina stačit klidně i na 10 let, než ji projedu. ;-D

0 2
možnosti
MC

Snižte DPH a prodeje vzrostou,mzdy státních zaměstnanců klesnou.:-)

0 0
možnosti
LR

Lidi čekaj s penězma ve štrozoku na zahájení prodeje Octy 3 v kombajnu. To je celý problém :-)

0 0
možnosti
SS

Ja bych si klidne nove auto do 300 000 koupil. Ale nechci se kvuli tomu zadluzit tak, ze bych musel vratit 500 000. S jistotou stabilniho prijmu ovsem tuto prirazku zaplatim. Da se nejak zajistit stabilni prijem, kdyz budu stabilne nakupovat?

0 0
možnosti
PK

Tohle je přesně problém ekonomik založených prakticky výhradně na spotřebě. Proč bych si měl kupovat nové auto každý rok, nový televizor každý měsíc atd?

Prostě, pokud nemám důvod k výměně stávajícího předmětu za jiný proč bych to dělal? Že jsou výrobní linky předimenzované a

1 0
možnosti
PK

Tohle je přesně problém ekonomik založených prakticky výhradně na spotřebě. Proč bych si měl kupovat nové auto každý rok, nový televizor každý měsíc atd?

Prostě, pokud nemám důvod k výměně stávajícího předmětu za jiný proč bych to dělal? Že jsou výrobní linky předimenzované a vyrábí zboží v množství a ceně, která neodpovídá poptávce je špatný podnikatelský záměr a ne konec světa.

Osobně si myslím, že velkovýrobci chtějí vytvořit ve společnosti pocit krize, chudoby a dosáhnout sponzoringu jejich soukromé výroby z tzv. veřejných zdrojů. Samozřejmě za pomoci PR agentur zabalené do patřičného sociálna a filantropie.

Nakonec, když dokázali ekotuneláři získat trvalé subvence, proč by nemohly být zavedeny i jinde, např. trvalé šrotovné. I za cenu státního bankrotu.

0 1
možnosti
FL

očekávám brzký zákon na zákaz provozu vozidel starších 15 let. To by bylo aby si lidi nekupovali nový auta a jezdili starýma

3 1
možnosti

V Praze to bude spuštěné už za chviličku, průjezd centrem se starším autem 10let, na to zapomeňte. ;-D

0 0
možnosti
PN

Znám automotive firmu , kde přes 500 lidí má plat něco málo přes 10tis/kč hrubého - otázka pro pravicové voliče - kolik si myslíte , že si tito lidé koupí nových aut .....

zákony ekonomiky jsou jasné  - spotřeba je motor ekonomiky , ale lidé na to prostě NEMAJÍ !!!

7 1
možnosti
MD

Tihle lide si nove auto nekoupi nikdy, ale zase utrati svoje penize jinde a auto si tak koupi jini.

5 2
možnosti