Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Tesco nabídlo věrným sledování filmů zdarma, v ČR televizi nespouští

Britský řetězec Tesco nabídne držitelům věrnostních karet Clubcard přístup k filmům na internetu zdarma. Svým věrným klientům umožní sledovat novou televizní stanici Clubcard TV. Na zákazníky také namíří reklamu podle jejich profilu. V ČR není zatím spuštění televize na programu.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

P68a80v54e18l 64Š55i37k40a 8209822534105

Ano.Kdekdo se přidá jako ovce do stáda držitelů Clubcard.Nejsem tak hloupý, abych řetězcům dával vědět co kupuji, v jakém množství a své zvyklosti včetně adresy.Protože zájem řetězců je hlavně co nejvíce vydělat hromadu peněz a zákazník a kvalita je až na chvostu zájmu.

0/−3
7.3.2013 20:59

P29a32v50e68l 69F46a81r62a 9124715598418

Žijete na pustém ostrově? Nemáte žádný majetek, doklady, účty u bank apod.?

Pak je vaše starost oprávněná, jinak jsou stejně vaše data profláklá a lehce dostupná téměř pro každého. A vydělat hromadu peněz není jenom zájmem řetězců, ale každého, žijeme přece v kapitalismu. ;-)

0/0
8.3.2013 10:10

P84a47v22e21l 96Š29e63d19l45b90a87u54e81r 7578111142985

Když už tady jsou, tak by mohli místo vymýšlení ptákovin a odrbávání dodavatelů prodávat raději kvalitní potraviny a třeba české maso místo polského šuntu, udělali by lépe...

0/0
7.3.2013 19:18

P23a70v19e30l 53F81a59r27a 9194125368648

Právě že i z těch karet moc dobře vědí, že to lidi kupují a kteří, a proto nepotřebují měnit nastavené praktiky. Kdyby to lidi přestali kupovat museli by něco změnit.

0/0
8.3.2013 10:13

J57a73n 96P31š22e32n27i43č25k43a 2900298433642

Zrovna maso v Tescu nekupujem, ale v podstate staci nakupovat veci ve vysce oci a ne se furt ohybat k podlaze, kde lezi to nejlevnejsi.

0/0
8.3.2013 10:36

P38a44v95e86l 22F45a77r63a 9884105508208

"v ČR televizi nespouští" -

u nás už 4 roky spouští virtuálního operátora a také nic! Jsme prostě specifický trh!  :-)

+5/0
7.3.2013 13:37

M40i64c61h93a86l 26Š36t54ě86p26a90n33o68v34s83k70ý 5831781796

Jestli ovšem vina nebude někde úplně jinde;-) Možná u ČTÚ;-D

+1/0
7.3.2013 20:28

D88a86v88i53d 25P31r32a88ž90á86k 6934842952796

Musí se uznat, že Tesco má věrnostní program zmáknutý téměř dokonale. V tomto případě se poměrně mastná investice do "znalostní databáze" opravdu vyplatila.

+2/0
7.3.2013 12:14

J11a91n 61P80š31e55n73i91č88k76a 2210538723272

Jo po nejakym roce a pul mi uz chodi kupony na to co skutecne kupuju.

0/0
8.3.2013 10:34

A87n60t16o78n19i30n 60K33u51l21h46a72n64e36k 5456660927414

Jen 3.5 milion vernostnich karet je na tenhle rybnice hodne slusny vysledek. Nesmime zapomenout na porovnani skladby a poctu obyvatel. :-/

+6/0
7.3.2013 11:47

P93e52t66r 42D32v88o62ř33á15k 9962967211418

Beef?

of Horse!

+2/−4
7.3.2013 11:38







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.