Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Tesco nabídlo věrným sledování filmů zdarma, v ČR televizi nespouští

Britský řetězec Tesco nabídne držitelům věrnostních karet Clubcard přístup k filmům na internetu zdarma. Svým věrným klientům umožní sledovat novou televizní stanici Clubcard TV. Na zákazníky také namíří reklamu podle jejich profilu. V ČR není zatím spuštění televize na programu.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

P75a23v95e17l 92Š44i53k87a 8589182954285

Ano.Kdekdo se přidá jako ovce do stáda držitelů Clubcard.Nejsem tak hloupý, abych řetězcům dával vědět co kupuji, v jakém množství a své zvyklosti včetně adresy.Protože zájem řetězců je hlavně co nejvíce vydělat hromadu peněz a zákazník a kvalita je až na chvostu zájmu.

0/−3
7.3.2013 20:59

P45a37v89e56l 67F78a93r91a 9174385748448

Žijete na pustém ostrově? Nemáte žádný majetek, doklady, účty u bank apod.?

Pak je vaše starost oprávněná, jinak jsou stejně vaše data profláklá a lehce dostupná téměř pro každého. A vydělat hromadu peněz není jenom zájmem řetězců, ale každého, žijeme přece v kapitalismu. ;-)

0/0
8.3.2013 10:10

P26a78v29e60l 53Š95e42d53l78b76a35u50e20r 7878431252115

Když už tady jsou, tak by mohli místo vymýšlení ptákovin a odrbávání dodavatelů prodávat raději kvalitní potraviny a třeba české maso místo polského šuntu, udělali by lépe...

0/0
7.3.2013 19:18

P85a90v51e73l 49F94a44r38a 9194135298848

Právě že i z těch karet moc dobře vědí, že to lidi kupují a kteří, a proto nepotřebují měnit nastavené praktiky. Kdyby to lidi přestali kupovat museli by něco změnit.

0/0
8.3.2013 10:13

J69a26n 95P28š14e10n63i68č19k71a 2780888443732

Zrovna maso v Tescu nekupujem, ale v podstate staci nakupovat veci ve vysce oci a ne se furt ohybat k podlaze, kde lezi to nejlevnejsi.

0/0
8.3.2013 10:36

P49a94v45e76l 90F53a53r80a 9284945598438

"v ČR televizi nespouští" -

u nás už 4 roky spouští virtuálního operátora a také nic! Jsme prostě specifický trh!  :-)

+5/0
7.3.2013 13:37

M40i86c76h86a13l 10Š97t24ě69p72a15n64o50v71s47k96ý 5951841376

Jestli ovšem vina nebude někde úplně jinde;-) Možná u ČTÚ;-D

+1/0
7.3.2013 20:28

D82a63v77i26d 54P93r44a63ž34á48k 6914352512746

Musí se uznat, že Tesco má věrnostní program zmáknutý téměř dokonale. V tomto případě se poměrně mastná investice do "znalostní databáze" opravdu vyplatila.

+2/0
7.3.2013 12:14

J32a81n 67P19š75e41n90i22č57k69a 2480958303172

Jo po nejakym roce a pul mi uz chodi kupony na to co skutecne kupuju.

0/0
8.3.2013 10:34

A28n48t87o40n56i56n 61K46u54l59h93a32n35e83k 5526300347184

Jen 3.5 milion vernostnich karet je na tenhle rybnice hodne slusny vysledek. Nesmime zapomenout na porovnani skladby a poctu obyvatel. :-/

+6/0
7.3.2013 11:47

P79e25t58r 45D94v32o73ř13á68k 9732877461348

Beef?

of Horse!

+2/−4
7.3.2013 11:38







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.