- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Ano.Kdekdo se přidá jako ovce do stáda držitelů Clubcard.Nejsem tak hloupý, abych řetězcům dával vědět co kupuji, v jakém množství a své zvyklosti včetně adresy.Protože zájem řetězců je hlavně co nejvíce vydělat hromadu peněz a zákazník a kvalita je až na chvostu zájmu.
Žijete na pustém ostrově? Nemáte žádný majetek, doklady, účty u bank apod.?
Pak je vaše starost oprávněná, jinak jsou stejně vaše data profláklá a lehce dostupná téměř pro každého. A vydělat hromadu peněz není jenom zájmem řetězců, ale každého, žijeme přece v kapitalismu.
Když už tady jsou, tak by mohli místo vymýšlení ptákovin a odrbávání dodavatelů prodávat raději kvalitní potraviny a třeba české maso místo polského šuntu, udělali by lépe...
Právě že i z těch karet moc dobře vědí, že to lidi kupují a kteří, a proto nepotřebují měnit nastavené praktiky. Kdyby to lidi přestali kupovat museli by něco změnit.
"v ČR televizi nespouští" -
u nás už 4 roky spouští virtuálního operátora a také nic! Jsme prostě specifický trh!
Jestli ovšem vina nebude někde úplně jinde Možná u ČTÚ
Musí se uznat, že Tesco má věrnostní program zmáknutý téměř dokonale. V tomto případě se poměrně mastná investice do "znalostní databáze" opravdu vyplatila.
Jo po nejakym roce a pul mi uz chodi kupony na to co skutecne kupuju.
Jen 3.5 milion vernostnich karet je na tenhle rybnice hodne slusny vysledek. Nesmime zapomenout na porovnani skladby a poctu obyvatel.