Diskuze

České dálnice změní vizáž, dostanou moderní svodidla za miliardu

České dálnice a rychlostní silnice čeká s velkou pravděpodobností nejrozsáhlejší výměna svodidel v historii. Ředitelství silnic a dálnic má připravené projekty výměny svodidel za 965 milionů na více než sto kilometrech dálnic a rychlostních silnic.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

kašlete na svodidla, vyměňte ty panely na D1...

1 0
možnosti

J93o44s89e98f 54K32l23a26t

8. 3. 2013 15:04

Nedávno se psalo,že hodně svodidel je okradených a necertifikovaných,psát se přestalo a hned je tu další zakázka asi pro ty samé firmy

0 0
možnosti

Nedaly by se ty evropský peníze vyčerpat spíš na opravy stávajích silnic 1.tř. z nichž dost je v havarijním stavu? Zase se jen utrácí za celkem zbytečnosti, ale to je už v EU takový kolorit

0 0
možnosti

ted uz jenom zaridit, aby je nevykupovali ve sbernach ;-)

0 0
možnosti

Ja uz se lekl,ze novej povrch.A woni nam daj svodidla...Parada!;-D

0 0
možnosti

Škoda, že se to radši neprostavilo v dálnicích/Rkách - ty 1-2 km silnice by k bezpečnosti přispěly daleko více než nová svodidla.

0 0
možnosti

J78a59n 66O32p80i50s

8. 3. 2013 12:10

Konečně budou mít nejdelší schody na světě (D1);-D pořádné zábradlý.;-DRv

3 0
možnosti

Vy se smějete, ale největší výšková odchylka mezi dvěmi deskami byla 5,3 cm.

(zdroj: ceskedalnice)

1 0
možnosti

T82o12m 21P74á83l90e28k

8. 3. 2013 11:04

A to se vyplatí. :-o Budeme mít svodidla ze zlata vedle děravých silnic. R^R^R^8-o

3 0
možnosti
Foto

Ten důvod, proč se budou měnit svodidla, je vážně úžasný...vypovídá báječně o logice celé EU....

Je to asi jako bych si vzal úvěr na stavbu a v září zjistil, že poslední mega nestihnu do zimy prostavět a tím dokončit střechu, takže bych ho vybral z účtu a šel koupit na zimu každému členu rodiny stan a propanbutanový ohřívač...

6 0
možnosti

Samozřejmě, prachy z EU se prostě jen utrácí. (za cokoliv)

Problém je, že EU bere prachy i od nás Rv

1 0
možnosti

Tento článek není vyloženě o kvalitě oprav, ale nedá mi to. 

Velice sofistikovaná metoda ITHR (Infra Termo Homogenizační Renovace) vynikajícím způsobem opravuje díry na silnicích s podstatně menšími náklady. Pár prvních vlaštovek dnes lítá po Česku, ale jen pár.

Tato metoda má v zásadě velikou nevýhodu, není napřesrok co opravovat.

2 0
možnosti

Jenže betonovou dálnici s tím neopravíš. Beton se dost těžko rozpouští teplem.

0 0
možnosti