- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
kašlete na svodidla, vyměňte ty panely na D1...
Nedávno se psalo,že hodně svodidel je okradených a necertifikovaných,psát se přestalo a hned je tu další zakázka asi pro ty samé firmy
Nedaly by se ty evropský peníze vyčerpat spíš na opravy stávajích silnic 1.tř. z nichž dost je v havarijním stavu? Zase se jen utrácí za celkem zbytečnosti, ale to je už v EU takový kolorit
ted uz jenom zaridit, aby je nevykupovali ve sbernach
Ja uz se lekl,ze novej povrch.A woni nam daj svodidla...Parada!
Škoda, že se to radši neprostavilo v dálnicích/Rkách - ty 1-2 km silnice by k bezpečnosti přispěly daleko více než nová svodidla.
Konečně budou mít nejdelší schody na světě (D1) pořádné zábradlý.
Vy se smějete, ale největší výšková odchylka mezi dvěmi deskami byla 5,3 cm.
(zdroj: ceskedalnice)
A to se vyplatí. :-o Budeme mít svodidla ze zlata vedle děravých silnic.
Ten důvod, proč se budou měnit svodidla, je vážně úžasný...vypovídá báječně o logice celé EU....
Je to asi jako bych si vzal úvěr na stavbu a v září zjistil, že poslední mega nestihnu do zimy prostavět a tím dokončit střechu, takže bych ho vybral z účtu a šel koupit na zimu každému členu rodiny stan a propanbutanový ohřívač...
Samozřejmě, prachy z EU se prostě jen utrácí. (za cokoliv)
Problém je, že EU bere prachy i od nás
Tento článek není vyloženě o kvalitě oprav, ale nedá mi to.
Velice sofistikovaná metoda ITHR (Infra Termo Homogenizační Renovace) vynikajícím způsobem opravuje díry na silnicích s podstatně menšími náklady. Pár prvních vlaštovek dnes lítá po Česku, ale jen pár.
Tato metoda má v zásadě velikou nevýhodu, není napřesrok co opravovat.
Jenže betonovou dálnici s tím neopravíš. Beton se dost těžko rozpouští teplem.