Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Automobilka Fiat získala pod kontrolu celý Chrysler

Italská automobilka Fiat podepsala dohodu, na základě které získá plnou kontrolu nad svým americkým partnerem Chrysler, jehož už vlastní z téměř 60 procent. Fiat za zbylý podíl zaplatí 3,65 miliardy dolarů (72,58 miliardy korun).

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

T98o96m72á75š 71V55a71l56d23e70r 7553320359

Ještě si pamatuji články o blízkém bankrotu Fiatu a prodeji klenotů Ferrari a Maserati. Nyní Fiat posiluje, vlastní i podniky dodávající většině automobilek strategické součástky do jejich vozů. A zase se objevuje, že jeden z nich Magneti Marelli bude opět na prodej. U Fiatu to mají jak na houpačce dle analytiků a novinářů. Pouze odborníci na techniku vidí stálý technický přínos Fiatu a tím i jeho růst pomocí licencí a know how. Teď doufám, že finance ukočírujou a Fiat bude dále prosperovat.R^

0/0
2.1.2014 17:31

L64a18d40i49s11l98a47v 75O47n96d31r83á67č76e11k 6316269618600

Nebylo to tak dávno co automobilka Fiat měla existenční problémy, zdá se, že je to minulost.

+1/0
2.1.2014 13:00

I73v56a77n80a 76V47e29s34e95l65á 2481693409515

je mi z toho Fiatu spatne ... takova likvidace okolnich znacek to je hnus velebnosti ... kdyby to aspon pohrbili uplne ale oni zacnou prasit ty auta a zacnou to vydavat za Fiat a obracene ...

0/−4
2.1.2014 12:16

P67a77v22e46l 64V92a18j67n53e59r 4950722374947

Na vlastní žádost byl jsem právě přijat

do funkce ředitele firmy Fiat.

:-)

+1/−1
2.1.2014 11:27

A18l73e35x39a13n78d31r 13K47o56s78t75k53a 5309656979106

Americký automobilový průmysl je v PR..ůšvihu kvůli všemocným odborům. Prostě není možné funkčně negramotnému dělníkovi (tedy umí se podepsat, umí si přečíst noviny, neumí přečíst knihu) u pásu tolik, co jinde vydělá inženýr.. Plus mu platit dovolenou, nemocenskou, nákup vlastního automobilu se slevou atd.. Pokud podniku 90% zaměstnanců nevydělá ani na svůj plat, tak míří ke krachu. Původní myšlenka při zakládání odborů byla ta, že podnik vydělává miliony na práci dělník, tak že jim má přidat.. Ovšem dnes jim nedochází, že ono je to naopak.. Že podnik prodělává miliony, kvůli přehnaným platům dělníků.. Že je nutné ty platy buď snížit, nebo modernizovat výrobu a polovinu dělníků vyhodit.

+6/−3
2.1.2014 0:57

L77u95k86a11s 37P41a90v73l92i82c60e20k 4238871670786

Je rok 2014 ne 2006.  Zjistete si neco o nakladech na praci vcetne benefitu a ustupky ktere udelali UAW a to nemluvim o efektu tezeni ropy a plyn z bridlic kdy cena zemniho plynu a ropy se dlouhobe pohybuji pod naklady na vyrobu jinych zemich mimo severni ameriku.  Ziskovost automobilek v severni americe (zvlaste tech co maji vedeni v USA) je na velmi vysoke urovni spolecne s vytizenosti vyrobich linek na rozdil od vetsiny Evropy.

0/0
2.1.2014 19:36

P74e74t10r 91V20i73n31t76r42l48í19k 3666424881

pokud nebudou koncernově vyrábět na jednom typu více značek - např lancia ala chrysler tak jeto celkem jedno ne

0/0
1.1.2014 23:39







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.