Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Automobilka Fiat získala pod kontrolu celý Chrysler

Italská automobilka Fiat podepsala dohodu, na základě které získá plnou kontrolu nad svým americkým partnerem Chrysler, jehož už vlastní z téměř 60 procent. Fiat za zbylý podíl zaplatí 3,65 miliardy dolarů (72,58 miliardy korun).

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

T60o90m10á86š 94V49a68l41d39e17r 7343440539

Ještě si pamatuji články o blízkém bankrotu Fiatu a prodeji klenotů Ferrari a Maserati. Nyní Fiat posiluje, vlastní i podniky dodávající většině automobilek strategické součástky do jejich vozů. A zase se objevuje, že jeden z nich Magneti Marelli bude opět na prodej. U Fiatu to mají jak na houpačce dle analytiků a novinářů. Pouze odborníci na techniku vidí stálý technický přínos Fiatu a tím i jeho růst pomocí licencí a know how. Teď doufám, že finance ukočírujou a Fiat bude dále prosperovat.R^

0/0
2.1.2014 17:31

L98a61d87i95s56l45a17v 25O15n21d93r67á96č28e79k 6406839278460

Nebylo to tak dávno co automobilka Fiat měla existenční problémy, zdá se, že je to minulost.

+1/0
2.1.2014 13:00

I38v80a42n11a 21V59e58s34e13l95á 2721613699775

je mi z toho Fiatu spatne ... takova likvidace okolnich znacek to je hnus velebnosti ... kdyby to aspon pohrbili uplne ale oni zacnou prasit ty auta a zacnou to vydavat za Fiat a obracene ...

0/−4
2.1.2014 12:16

P77a49v57e69l 49V32a53j14n63e62r 4710292554207

Na vlastní žádost byl jsem právě přijat

do funkce ředitele firmy Fiat.

:-)

+1/−1
2.1.2014 11:27

A31l31e13x58a74n32d33r 93K49o37s83t10k83a 5839466479366

Americký automobilový průmysl je v PR..ůšvihu kvůli všemocným odborům. Prostě není možné funkčně negramotnému dělníkovi (tedy umí se podepsat, umí si přečíst noviny, neumí přečíst knihu) u pásu tolik, co jinde vydělá inženýr.. Plus mu platit dovolenou, nemocenskou, nákup vlastního automobilu se slevou atd.. Pokud podniku 90% zaměstnanců nevydělá ani na svůj plat, tak míří ke krachu. Původní myšlenka při zakládání odborů byla ta, že podnik vydělává miliony na práci dělník, tak že jim má přidat.. Ovšem dnes jim nedochází, že ono je to naopak.. Že podnik prodělává miliony, kvůli přehnaným platům dělníků.. Že je nutné ty platy buď snížit, nebo modernizovat výrobu a polovinu dělníků vyhodit.

+6/−3
2.1.2014 0:57

L71u45k97a56s 95P35a36v29l64i74c18e34k 4318791880556

Je rok 2014 ne 2006.  Zjistete si neco o nakladech na praci vcetne benefitu a ustupky ktere udelali UAW a to nemluvim o efektu tezeni ropy a plyn z bridlic kdy cena zemniho plynu a ropy se dlouhobe pohybuji pod naklady na vyrobu jinych zemich mimo severni ameriku.  Ziskovost automobilek v severni americe (zvlaste tech co maji vedeni v USA) je na velmi vysoke urovni spolecne s vytizenosti vyrobich linek na rozdil od vetsiny Evropy.

0/0
2.1.2014 19:36

P10e58t79r 72V77i21n41t92r76l64í73k 3326124951

pokud nebudou koncernově vyrábět na jednom typu více značek - např lancia ala chrysler tak jeto celkem jedno ne

0/0
1.1.2014 23:39







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.