Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Automobilka Fiat získala pod kontrolu celý Chrysler

Italská automobilka Fiat podepsala dohodu, na základě které získá plnou kontrolu nad svým americkým partnerem Chrysler, jehož už vlastní z téměř 60 procent. Fiat za zbylý podíl zaplatí 3,65 miliardy dolarů (72,58 miliardy korun).

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

T58o20m94á57š 92V53a48l17d53e31r 7673410819

Ještě si pamatuji články o blízkém bankrotu Fiatu a prodeji klenotů Ferrari a Maserati. Nyní Fiat posiluje, vlastní i podniky dodávající většině automobilek strategické součástky do jejich vozů. A zase se objevuje, že jeden z nich Magneti Marelli bude opět na prodej. U Fiatu to mají jak na houpačce dle analytiků a novinářů. Pouze odborníci na techniku vidí stálý technický přínos Fiatu a tím i jeho růst pomocí licencí a know how. Teď doufám, že finance ukočírujou a Fiat bude dále prosperovat.R^

0/0
2.1.2014 17:31

L40a43d30i86s69l91a68v 28O33n40d58r91á90č14e36k 6756429438560

Nebylo to tak dávno co automobilka Fiat měla existenční problémy, zdá se, že je to minulost.

+1/0
2.1.2014 13:00

I76v65a28n21a 58V54e38s84e71l12á 2281823139695

je mi z toho Fiatu spatne ... takova likvidace okolnich znacek to je hnus velebnosti ... kdyby to aspon pohrbili uplne ale oni zacnou prasit ty auta a zacnou to vydavat za Fiat a obracene ...

0/−4
2.1.2014 12:16

P53a95v37e28l 27V14a74j23n25e39r 4860632984107

Na vlastní žádost byl jsem právě přijat

do funkce ředitele firmy Fiat.

:-)

+1/−1
2.1.2014 11:27

A61l44e79x76a88n34d84r 15K73o25s18t38k24a 5629836559306

Americký automobilový průmysl je v PR..ůšvihu kvůli všemocným odborům. Prostě není možné funkčně negramotnému dělníkovi (tedy umí se podepsat, umí si přečíst noviny, neumí přečíst knihu) u pásu tolik, co jinde vydělá inženýr.. Plus mu platit dovolenou, nemocenskou, nákup vlastního automobilu se slevou atd.. Pokud podniku 90% zaměstnanců nevydělá ani na svůj plat, tak míří ke krachu. Původní myšlenka při zakládání odborů byla ta, že podnik vydělává miliony na práci dělník, tak že jim má přidat.. Ovšem dnes jim nedochází, že ono je to naopak.. Že podnik prodělává miliony, kvůli přehnaným platům dělníků.. Že je nutné ty platy buď snížit, nebo modernizovat výrobu a polovinu dělníků vyhodit.

+6/−3
2.1.2014 0:57

L22u74k87a30s 59P39a47v23l25i51c12e52k 4128811710906

Je rok 2014 ne 2006.  Zjistete si neco o nakladech na praci vcetne benefitu a ustupky ktere udelali UAW a to nemluvim o efektu tezeni ropy a plyn z bridlic kdy cena zemniho plynu a ropy se dlouhobe pohybuji pod naklady na vyrobu jinych zemich mimo severni ameriku.  Ziskovost automobilek v severni americe (zvlaste tech co maji vedeni v USA) je na velmi vysoke urovni spolecne s vytizenosti vyrobich linek na rozdil od vetsiny Evropy.

0/0
2.1.2014 19:36

P38e83t20r 67V48i16n24t45r68l90í63k 3136184751

pokud nebudou koncernově vyrábět na jednom typu více značek - např lancia ala chrysler tak jeto celkem jedno ne

0/0
1.1.2014 23:39





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.