- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Ještě si pamatuji články o blízkém bankrotu Fiatu a prodeji klenotů Ferrari a Maserati. Nyní Fiat posiluje, vlastní i podniky dodávající většině automobilek strategické součástky do jejich vozů. A zase se objevuje, že jeden z nich Magneti Marelli bude opět na prodej. U Fiatu to mají jak na houpačce dle analytiků a novinářů. Pouze odborníci na techniku vidí stálý technický přínos Fiatu a tím i jeho růst pomocí licencí a know how. Teď doufám, že finance ukočírujou a Fiat bude dále prosperovat.
Nebylo to tak dávno co automobilka Fiat měla existenční problémy, zdá se, že je to minulost.
je mi z toho Fiatu spatne ... takova likvidace okolnich znacek to je hnus velebnosti ... kdyby to aspon pohrbili uplne ale oni zacnou prasit ty auta a zacnou to vydavat za Fiat a obracene ...
Na vlastní žádost byl jsem právě přijat
do funkce ředitele firmy Fiat.
Americký automobilový průmysl je v PR..ůšvihu kvůli všemocným odborům. Prostě není možné funkčně negramotnému dělníkovi (tedy umí se podepsat, umí si přečíst noviny, neumí přečíst knihu) u pásu tolik, co jinde vydělá inženýr.. Plus mu platit dovolenou, nemocenskou, nákup vlastního automobilu se slevou atd.. Pokud podniku 90% zaměstnanců nevydělá ani na svůj plat, tak míří ke krachu. Původní myšlenka při zakládání odborů byla ta, že podnik vydělává miliony na práci dělník, tak že jim má přidat.. Ovšem dnes jim nedochází, že ono je to naopak.. Že podnik prodělává miliony, kvůli přehnaným platům dělníků.. Že je nutné ty platy buď snížit, nebo modernizovat výrobu a polovinu dělníků vyhodit.
Je rok 2014 ne 2006. Zjistete si neco o nakladech na praci vcetne benefitu a ustupky ktere udelali UAW a to nemluvim o efektu tezeni ropy a plyn z bridlic kdy cena zemniho plynu a ropy se dlouhobe pohybuji pod naklady na vyrobu jinych zemich mimo severni ameriku. Ziskovost automobilek v severni americe (zvlaste tech co maji vedeni v USA) je na velmi vysoke urovni spolecne s vytizenosti vyrobich linek na rozdil od vetsiny Evropy.
pokud nebudou koncernově vyrábět na jednom typu více značek - např lancia ala chrysler tak jeto celkem jedno ne