- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
A co na to Inspektor Trachta? Vlastně Šlachta?
A co Ištván? A Ivo? A všichni bojovníci proti trafikantům???
Neskutečný bordel .. vlastně pořádek v tra-fikách pro někým vyvolené..
Co si o tom mají myslet důchodci, učitelé, lékaři, polucajti, hasiči, záchranáři, ..
Jestli tu něco decimuje železniční dopravu, tak tyhle šaškárny a politické hry.
Státní nebo polostátní molochy typů ČD, ČD Kargo, ČEZ nebo RWE musí uhlídat stát tzn. příslušní ministři. Vyplácení nehorázných platů a odměn vč. zlatých padáků je posvěcením státní správy z kapes daňových poplatníků. Nevídané a neslýchané. Jsem zvědavý na novou vládu, pokud pan prezident nebude brzdou pro její jmenování. První vlaštovku v podobě ministra vnitra v demisi už zde máme. Jen tak dál.
Co je státního nebo polostátního na RWE? :-O
Vyplatit tříletý plat i když bude po měsíčním provizoriu dovolán ? To si snad někdo dělá prdel , ne ?!
Státní moloch.A ty platy?Odměny?A ty jistoty,smlouva na tři roky.A co tak dát smlouvu i uklizečce,posunovači,hajzlbábě?K tomu ty odměny víc jak 60% platu.No nepracujte ve státním sektoru.Za polovinu platu by mohl být ředitel štastný.Ono řídit státní firmu ho osobně nepošle do bankrotu.Zodpovědnost žádná.Nedaří se,tak se přemístí jinam.V Praze není problém.
Ona ta uklízečka nebo posunovač nemají smlouvy ??
Mají a to na dobu neurčitou. Nevím jak vy , ale smlouvu na dobu neurčitou hodnotím mnohem lépe než smlouvu na dobu určitou .
"Výsledky firmy jsou dobré" - a proto chceme od EU dotaci 4mld
???
Pokud myslíte nedávný článek o vlacích pro nově soutěžené linky za 4 mld. a možnosti vyčerpat na ně peníze z OPD, tak jste fatálně nepochopil problematiku.
To by se jednalo o soutěž na určité státe objednávaném rychlíkové linky, vyhlášenou ministerstvem dopravy (jak je v dlouhodbém plánu). Do soutěže se pochopitelně příhlásí i jiné firmy, než ČD (soutěž by byla jinak neplatná). Ty vlaky by kupoval až vítěz soutěže a dotace tak čerpal vítěz soutěže (přístup k dotacím EU je rovný, zrovna taky by o ně mohl požádat např. Regiojet, pokud by vyhrál, spousta soukromých firem dostává EU dotace, to není výsada státních firem).
Pan Dalibor Zelený mi podle pár diskusí, ve kterých jsem ho viděl, konečně přišel jako člověk na svém místě... Bohužel proti němu budou hrát dvě hlavní skutečnosti. Ta první, že si bude chtít nový ministr na tak důležitou pozici přivést svého člověka (ať z důvodu ovlivňování, tak by z toho mohlo být pár grošů) a ta druhá, že by pan Zelený mohl ještě rozkrýt nějaké nekalé praktiky svých předchůdců a to by se zrovna současné vládě taky nemuselo líbit... Takže si dovolím vsadit, že pan Zelený se nemá šanci udržet...
Jde mu o koryto jako všem ostatním
Je normální, aby generální ředitel firmy měl platnou smlouvu.
Není normální, aby se generálnímu řediteli firmy připravila nová smlouva na 3-4 roky, jestliže v nejbližší době dojde ke změně "vlastníka".
Závěr: Dát Zelenému smlouvu na půl roku za stávajících podmínek (včetně toho bonusu). Ať bere, nebo jde o dům dám. A když zůstane, nechť se uchází o místo pod novou vládou. Klidně s bonusovými body, jestliže opravdu tak dobře pracoval.
Manažerská smlouva na 3-4 roky je naprosto normální..
Ono během půl roku lze totiž velmi obtížné vyhodnotit , jak vyrcholový manažer pracuje
A ještě bych dodal, že argumentace typu "Výsledky firmy jsou dobré, firmě se pod panem Zeleným velmi dobře daří, podařilo se zachránit i situaci v ČD Cargo," jak vysvětluje p. Žemlička jsou totální nesmysl. ČD je v permanentní ztrátě a ČD cargo těsně před řízenou likvidací (připraveno pro jiný soukromý subjekt). Nic proti p. Zelenému, ale ten se může jen dívat....
Jaké důsledky, ještě jsem nezažil, že by generální ředitel platil škody za své špatné rozhodnutí, leda, že by dostal zlatého padáka.