Diskuze

Britský obr National Express míří na české železnice. Lákají ho soutěže

Chystané tendry na železniční a autobusovou dopravu, kterou objednávají kraje a stát, přilákaly do Česka dalšího velkého zahraničního hráče. Pobočku zde založil National Express, druhý největší soukromý dopravce v Evropě. Jeho průnik na české koleje řídí Jan Paroubek, který má zkušenosti z firem RegioJet i Leo Express.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
FL

Cim vice konkurence, tim lepsi :)

0 0
možnosti
MU

Nevím, čemu se diví. Díky nenažranosti se církev zařadila mezi nejodpornější instituce ve státě.

Pro mne osobně nejhorším byl Senát a ÚSTR, ale dnes je církev předběhla.

0 5
možnosti
DK

D29a94v11i47d 49K55r65á31l

8. 1. 2014 7:39

v británii se jim nedaří tak chtějí zkusit divoký východ?

0 0
možnosti
MG

M44a38r56c84e15l 48G36e81e

7. 1. 2014 21:44

Nemam nic proti vstupu dalsi spolecnosti, jakozto konkurenta Cekej Dlouho, na cesky trh. Ale tady v Britanii je National Express znam jako jedina firma, ktera ma pravidelna zpozdeni... ;-D

1 1
možnosti
JK

To je jistě dobrá zpráva!

0 2
možnosti
JK

To vypadá, že ten Jan Paroubek je takový putovní manažer zakladatel :-D.

1 0
možnosti
KJP

Výrazně chybí především spojení Linz - Wroclav přes Harachov a Linz - Berlin přes Liberec.

2 0
možnosti
JK

;-Dja bych dal oboje pres Doksy nebo Jicin. to by bylo myslim, jeste povedenejsi ;-)

2 0
možnosti
JP

SuperR^. Jen doufám, že zas nebude pendlovat jen mezi Prahou a Ostravou:-P...

3 1
možnosti

A43l81a55n 96Ř62e98p51k11a

7. 1. 2014 13:15

Tam už se víc dopravců nevleze a navíc to je tra­ť bez dotací. ;-)

1 0
možnosti
RZ

akce s krycim jmenem JYRKA ;-D

1 3
možnosti
MB

Nějak se to tomu Jančurovi hroutí , jen tak dál, jako zákazník jsem pro konkurenci,

2 0
možnosti
JK

Tak pro jeho linku Praha - Ostrava to konkurence neni

0 0
možnosti
BP

B59e29n 16P59a30v46k23a

7. 1. 2014 9:47

Asi jsem úplně blbej, ale nechápu, proč by to NE dělala. V ČR je prakticky nemožné dělat na železnici nějaké větší peníze. Vždy to bude jenom na mzdy+investice, atd. Žádný vývar.

0 3
možnosti
RJ

Prostě předloží do soutěže nabídku spočítanou tak, aby splnila podmínky soutěže a aby na tom vydělali (ne moc, u podobných soutěží se povoluje zpravidla pouze "přiměřený zisk", tj. třeba do 5%).

Pokud by to mělo být tak, jak tvrdíte, tedy, že britská firma nemůže dosáhnout stejné efektivity jako firma česká či jiná, pak nevyhraje, protože jejich nabídková cena nebude nejnižší ...

2 0
možnosti