- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Cim vice konkurence, tim lepsi :)
Nevím, čemu se diví. Díky nenažranosti se církev zařadila mezi nejodpornější instituce ve státě.
Pro mne osobně nejhorším byl Senát a ÚSTR, ale dnes je církev předběhla.
v británii se jim nedaří tak chtějí zkusit divoký východ?
Nemam nic proti vstupu dalsi spolecnosti, jakozto konkurenta Cekej Dlouho, na cesky trh. Ale tady v Britanii je National Express znam jako jedina firma, ktera ma pravidelna zpozdeni...
To vypadá, že ten Jan Paroubek je takový putovní manažer zakladatel :-D.
Výrazně chybí především spojení Linz - Wroclav přes Harachov a Linz - Berlin přes Liberec.
ja bych dal oboje pres Doksy nebo Jicin. to by bylo myslim, jeste povedenejsi
Super. Jen doufám, že zas nebude pendlovat jen mezi Prahou a Ostravou...
Tam už se víc dopravců nevleze a navíc to je trať bez dotací.
Nějak se to tomu Jančurovi hroutí , jen tak dál, jako zákazník jsem pro konkurenci,
Tak pro jeho linku Praha - Ostrava to konkurence neni
Asi jsem úplně blbej, ale nechápu, proč by to NE dělala. V ČR je prakticky nemožné dělat na železnici nějaké větší peníze. Vždy to bude jenom na mzdy+investice, atd. Žádný vývar.
Prostě předloží do soutěže nabídku spočítanou tak, aby splnila podmínky soutěže a aby na tom vydělali (ne moc, u podobných soutěží se povoluje zpravidla pouze "přiměřený zisk", tj. třeba do 5%).
Pokud by to mělo být tak, jak tvrdíte, tedy, že britská firma nemůže dosáhnout stejné efektivity jako firma česká či jiná, pak nevyhraje, protože jejich nabídková cena nebude nejnižší ...