- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Tak už Američané neumí vyrobit ani vlakové soupravy pro metro. Nové modely jsou otřesné, horší a horší, ořezané náklady jsou již viditelné. Dřívější kvalita je pryč, vagony nejsou pro lidi, ale blíží se době, kdy se lidé i dobytek přepravoval ve stejných vagonech. Tomu říkám pokrok západní civilizace! Kdysi se metro podle USA stavělo ve východním bloku pouze v Rumunsku a dovolím si tvrdit, že dnes vypadá lépe jak to americké. O přehlednosti jízdenek ani nemluvě, o tom tady píše jiný autor.
Washingtonské metro je jedno z nejdeb..nějších jakým jsem kdy jel. Pokud se člověk chce párkrát svézt a nekupovat si nabíjecí kartu, tak se musí vyhledat kolik stojí cena z té jeho stanice do jiné stanice, pak se podívat na hodinky, jestli je nebo není špička a podle toho si koupit jízdenku. Ještě že tam je parádně rozvinutá síť cyklostezek a stojanů s plno koly na využití.
Už se nemůžeme dočkat nasazení modelu 7000 na koleje, nabídne totiž mnohem lepší ochranucestující,"
Washington si objednat od Japonců 528 stříbrných vozů 4000, které budou vybaveny moderníminformačnímsystémem
.
tak 7000 nebo 4000??
No je to jasné - koupili 4000 a nemohou se odčkat modelu 7000;)
Mě podle videa tedy zrovna jako moderní nepřipadají, sedačky jak z osmdesátých let, informační systém (pokud pominu ten jeden záběr na jakési LCD) jak z devadesátých let...
Přesně tak. Když je tak vidím, tak mi v podstatě nepřijdou jako moc velké zlepšení oproti tomu, co tam dneska jezdí.
To je ovšem velmi důležitá zpráva. iDnes se zkrátka nechytá.