Diskuze

Na dálniční mýto jen pro cizince zapomeňte, vzkázal Brusel do Německa

Komisař Evropské unie pro dopravu Siim Kallas odmítl plány německého ministra dopravy Alexandera Dobrindta na úlevy německým motoristům při chystaném zpoplatnění dálnic pro osobní auta. Deníku Bild eurokomisař řekl, že je nepřípustné, aby nárok na dálniční známky zdarma nebo slevy pro majitele ekologických vozů měli jen Němci.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Vyližte nám zadel! By měli vzkázat Němci do bruselu!!R^

2 2
možnosti

Nebylo by lepší, kdyby se minimálně pro osobní auta zpoplatnění dálnic úplně zrušilo v celé EU a dálnice plnili svůj původní účel a odváděli dopravu mimo města a méně důežité silnice. Z motoristů si už takhle dělají státy dojnou krávu a inkasují ze všeho od koupě auta po jeho servis než jde do hutí.

3 0
možnosti

Hlavné si z mitoristů dělaji dojdou krávu politici napojeni na firmy jako Kapsch.

1 0
možnosti

J37a81n 41Č74e58k34a58l

8. 1. 2014 9:27

A jak to chce Brusel udělat, když bude mýtné pro všechny, avšak němečtí majitelé aut dostanou slevu někde jinde? Chce zakázat němcům daňové úlevy, které se přece také budou "vztahovat na všechny bez výjimky"? ;-D

0 0
možnosti

Myslím, že už i němcům se začne EU zajídat, aby nakonec nebyli první, kterým s "Bruselem" přejde trpělivost.

1 0
možnosti

J97a72n 50P20e16k88a

8. 1. 2014 8:56

Brusel si kadí do pokladničky. Kdo přispívá do všech těch Eurofondů nejvíc? Německo. A ty prachy proudí do celé EU. Německo tedy chce celkem logicky další příjem, a to od movitých cizinců. Podle mě mají plánované známky ekonomicky i symbolicky správný význam. Proč by měli za silnice platit i Němci, kteři v Německu platí daně..?

1 0
možnosti

Takze panove z nemecke vlady... staci jen nasadit dan na auta vsem, kdo pouziji jakoukoliv silnici v Nemecku. A razem jim bude nejaka znamka u zadele, az zjisti, ze za svou audinku Q7 zaplati ekvivalent z 970EUR rocne. Takze za tyden treba 20 euro. Stacilo by jen, aby se to nejmenovalo dalnicni znamka, ale zaloha na silnicni dan ;-) A budou je tak dlouho provokovat, az je donuti udelat myto a to bude vazane na dan, takze nemec bude jezdit tak dlouho zadara, dokud neprojede svou zaplacenou dan a pak teprve zacne platit mejto.

Unije, tahni do zadele.;-O;-ORvRvEURvRv

1 0
možnosti

Brusel by si měl posvítit na Slovinsko,kde vyhrožují týdenní známku zdražit z 15e  na 40E-to je síla.

0 0
možnosti

ale pro vsechny... je to jejich vec, kolik daji do sveho ceniku. Mas preci svobodnou volbu si koupit rocni znamku, ktera se vyplati vic ;-D;-D;-D;-D

0 0
možnosti

To se dalo čekat, že se to Bruselu lbit nebude. Jsem zvědavý na pokračování. :-)

0 0
možnosti

Mohli by se zkusit zamyslet nad tim, kolik jim tam jezdi aut nad 3,5 tuny. Momentalne v DE plati myto akorat auta nad 12 tun. Nebylo by vyhodnejsi (ekonomicky i pravne) zpoplatnit prave tuto skupinu?

A borec co to prohlasuje by se mel taky uklidnit. EU uz jednou rekla, ze slevy neprojdou. Holt si to tak nalajnovali, tak at se snazi vymyslet :-)

0 0
možnosti

Chtělo by se říct "kdo s čím zachází, do jámy padá". Celá EU je projekt Německa a Francie, kteří by rádi řídili život ostatním zemím, ale už se jim to vymklo a teď si díky tomu sami nemůžou dělat co uznají za vhodné.

Aby nakonec Německo nebylo první, kdo z EU nakonec vystoupí, protože v podstatě pouze dotujou ostatní země ;-D

Německo už v současné době na EU jednom doplácí (na rozdíl od ČR, které zatím pouze bralo a ničím nepřispělo), ale zavinili si to sami, tímhle svým socialistickým výmyslem, nad kterým už ztrácejí kontrolu ;-D

0 0
možnosti