Diskuze

Začal platit nový zákon proti „šmejdům“, akce se musí hlásit předem

Česká obchodní inspekce má od středy širší pravomoci nad pořádáním předváděcích a prodejních akcí. Účinnosti nabyla novela zákona o ochraně spotřebitele. Prodejci a pořadatelé nyní musí inspekci hlásit místo a datum konání akcí deset dnů dopředu. Zároveň musí uvést, jaké zboží na nich budou nabízet.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

J12a76n 29S19m88e53j25k58a93l

24. 2. 2014 11:27

ZaKOMUNISTU toto proste nedelo.

0 0
možnosti

Nevím, zda-li se všechny akce hlasí předem, já dostávám stále nějaké letáky s nabídkami na dobrý oběd a zdarma dárek, není uvedený autor či společnost. Pro osamělého důchodce, který váží každou korunu, je velmi těžké odolat nabídce a také tomu, že se vúbec někam dostane a bude mít možnost si s někým popovídat.

1 0
možnosti
Foto

Video s titulky. Paráda!

0 0
možnosti

E68d37a 26D39r56á21b86e81k

15. 1. 2014 11:47

prodávat hrnce na ochutnávkách vína ještě chápu, ale jaké chtěj pro důchodce pořádat sportovní zápasy???

0 0
možnosti

V rohu místnosti budou dva maníci hrát šachy?

2 0
možnosti
Foto

Jestliže firma zve na PROMO akci, tak nemusí deklarovat co bude prodávat, protože dělá jen reklamu. Na konci té PROMO akce je losování a ti co vyhráli zboží na př. za 150000,-Kč neodolají a zaplatí za jednu položku, a ostatní jim závidí. To zboží je samozřejmě předražené a na internetu, anebo v obchodě by si ho nikdo nekoupil. Tak to bylo od roku 1989. Hrnce Zepter, vysavače Rainbow tenkrát stály 60000,-. Ty výrobky jsou většinou z Číny, odkud se kupují v mnořstvích min. 1000 kusů za babku.

1 1
možnosti

Ti lidé jsou svéprávní, mohou řídit auto, vlastnit zbraň, mají volební právo, ale po státu chceme, aby jim nakazoval kde mají kupovat hrnce.

Prostě musíme ochránit blbce ať to stojí co to stojí.

7 6
možnosti

E34d88a 93D91r11á89b19e87k

15. 1. 2014 11:49

ono to zas tak moc nestojí a solidarita je určitým znakem kulturnosti (až se bude lámat chleba můžeme se zase vrátit k právu silnějšího či lepšího střelce)

2 0
možnosti

Všichni se rozčilují jak si někdo koupí na nějaké akci předražené hrnce ale že udělají v normálním obchodě slevu 50 - 70 % a pořád ještě vydělávají jim připadne normální. Tady se jim šmejdi ukazujou veřejně a lidi ještě hýkají blahem. Přitom všechny ty co si koupili zboží za původní cenu okradli úplně stejně jako ty s těma hrncama.

1 0
možnosti

tady nejde o jen o to, zda je něco předražené ale především o to, že šmejdi to těm lidem nutí doslova psychologickým nátlakem. V normálním obchodě vás nikdo nenutí a vyberete si kam půjdete který konkrétní vysavač si koupíte a zda cenu akceptuje nebo ne (normální obchod). Nikde není řešeno, že na výrobku výrobce nesmí vydělat víc než x%.

0 0
možnosti

Fantastická je ta pasáž ve filmu, kde ženská ukazovala doma věci za 200 tisíc, nadávala a nakonec když režisérce zmizela na pět minut z dohledu, stačila mezitím koupil další blbost za dvacet tyček.

5 0
možnosti

Taky jsem si toho všiml. Těmto lidem už není pomoci a žádný zákon tomu nezabraní.

7 0
možnosti

Zákon proti lidské blbosti a hlouposti.

2 0
možnosti

P85a47v36e19l 17K98o69s69e68k

15. 1. 2014 10:50

Smutné je, že se to začlo řešit až když se toho chopila režisérka a natočila film. Do té doby to bylo každému naprosto fuk :-(

3 0
možnosti

Ano, bylo. Protože tato problematika je známá přes 20 let. Pokud bylo pro někoho v roce 2013 překvapením, že se na obdobných akcích prodávají zbytečné nesmysly, často pochybné kvality a přitom vždy násobně předražené, a to při praktikách, které často nejsou zrovna košer, tak asi spadl z Měsíce.

A pokud si někdo myslí, že zákon porazí lidskou vynalézavost a blbost, tak asi bude zklamán.

0 0
možnosti