- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Nevím, zda-li se všechny akce hlasí předem, já dostávám stále nějaké letáky s nabídkami na dobrý oběd a zdarma dárek, není uvedený autor či společnost. Pro osamělého důchodce, který váží každou korunu, je velmi těžké odolat nabídce a také tomu, že se vúbec někam dostane a bude mít možnost si s někým popovídat.
prodávat hrnce na ochutnávkách vína ještě chápu, ale jaké chtěj pro důchodce pořádat sportovní zápasy???
V rohu místnosti budou dva maníci hrát šachy?
Jestliže firma zve na PROMO akci, tak nemusí deklarovat co bude prodávat, protože dělá jen reklamu. Na konci té PROMO akce je losování a ti co vyhráli zboží na př. za 150000,-Kč neodolají a zaplatí za jednu položku, a ostatní jim závidí. To zboží je samozřejmě předražené a na internetu, anebo v obchodě by si ho nikdo nekoupil. Tak to bylo od roku 1989. Hrnce Zepter, vysavače Rainbow tenkrát stály 60000,-. Ty výrobky jsou většinou z Číny, odkud se kupují v mnořstvích min. 1000 kusů za babku.
Ti lidé jsou svéprávní, mohou řídit auto, vlastnit zbraň, mají volební právo, ale po státu chceme, aby jim nakazoval kde mají kupovat hrnce.
Prostě musíme ochránit blbce ať to stojí co to stojí.
ono to zas tak moc nestojí a solidarita je určitým znakem kulturnosti (až se bude lámat chleba můžeme se zase vrátit k právu silnějšího či lepšího střelce)
Všichni se rozčilují jak si někdo koupí na nějaké akci předražené hrnce ale že udělají v normálním obchodě slevu 50 - 70 % a pořád ještě vydělávají jim připadne normální. Tady se jim šmejdi ukazujou veřejně a lidi ještě hýkají blahem. Přitom všechny ty co si koupili zboží za původní cenu okradli úplně stejně jako ty s těma hrncama.
tady nejde o jen o to, zda je něco předražené ale především o to, že šmejdi to těm lidem nutí doslova psychologickým nátlakem. V normálním obchodě vás nikdo nenutí a vyberete si kam půjdete který konkrétní vysavač si koupíte a zda cenu akceptuje nebo ne (normální obchod). Nikde není řešeno, že na výrobku výrobce nesmí vydělat víc než x%.
Fantastická je ta pasáž ve filmu, kde ženská ukazovala doma věci za 200 tisíc, nadávala a nakonec když režisérce zmizela na pět minut z dohledu, stačila mezitím koupil další blbost za dvacet tyček.
Taky jsem si toho všiml. Těmto lidem už není pomoci a žádný zákon tomu nezabraní.
Zákon proti lidské blbosti a hlouposti.
Smutné je, že se to začlo řešit až když se toho chopila režisérka a natočila film. Do té doby to bylo každému naprosto fuk
Ano, bylo. Protože tato problematika je známá přes 20 let. Pokud bylo pro někoho v roce 2013 překvapením, že se na obdobných akcích prodávají zbytečné nesmysly, často pochybné kvality a přitom vždy násobně předražené, a to při praktikách, které často nejsou zrovna košer, tak asi spadl z Měsíce.
A pokud si někdo myslí, že zákon porazí lidskou vynalézavost a blbost, tak asi bude zklamán.