Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Slovenští křesťané kritizují magazín IKEA za propagaci lesbického soužití

Švédský nábytkářský řetězec IKEA se na Slovensku dostal pod palbu kritiky křesťanských aktivistů za to, že ve svém magazínu otiskl článek o soužití dvou žen se synem. Podle kritiků tak zpochybnil tradiční model rodiny. Článek vyvolal emoce i v Rusku, kde se jej IKEA rozhodla z časopisu vyřadit, aby se nedostala do konfliktu s úřady.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M74a27r17e40k 47Š33i73m64o60n 2144127428808

Aha, už tomu rozumím. Když se na Slovensku manželství rozpadne, nebo jeden z rodičů nedejbože umře, tak se na Slovensku dítě rovnou převádí k pěstounskému páru, dokud se rodič neožení, aby nebylo narušeno jeho vnímání vzorů.

+1/0
21.1.2014 0:07

L45u65c30i55a31n 22P91a67p17a96z22i15a37n 5804557831815

Rusko je pro nás dávno větším vzorem než nihilistické USA!

0/0
19.1.2014 23:38

M30i98c89h84a75l 80M60a84j60e10r87č41í82k 6123136164612

Sekta Křesťanská.. Neliší se v ničem od jiných. Jen v tom, že to co dělají jiné sekty nyní, dělali oni dřív..

+2/−2
16.1.2014 18:03

E61v24a 72K19a82š67p29á94r35k20o52v28á 7790771209432

Hm, nějak nechápu jak si může někdo myslet, že jen na základě nějakého článku, si půjde heterosexuálně založená žena vyzkoušet lesbické soužití8-o;-€

+3/−2
16.1.2014 18:02

P35a59v46e75l 45O78d50r61a17z16i16l 6184799317340

Já zase nechápu, proč jste mi dala mínus u dotazu, jestli je lesbická žena, tzv. mužatka, mužským vzorem. Podle mého názoru to je docela relevantní, protože potom by padl argument s absencí mužského vzoru. Osobně znám dvě holky, které jsou víc chlap, než někteří muži. A to nehovořím o vzhledu, zdůrazňuji.

+2/0
16.1.2014 20:57

P77a48v32e30l 78F94a96r46a 9407697894491

A to mužství  porovnáváš se sebou cukrouši? ;-D

+1/−1
18.1.2014 11:23

P70a18v65e80l 32O77d97r56a51z65i40l 6264819727210

Ne, máte smůlu.

0/0
20.1.2014 11:42

L11e76o61š 20N24a14v84r73á78t57i56l 9403480375235

katoliban potrebuje aby sa mu ovce mnozili..a to u gayparov velmi nejde...  ked uz sa taky par stara o dieta to uz vacsinou priviedla na svet ina matka a to sa pocitalo vtedy... 

takze podla tejto katosekty sa musia taketo pary rozist a rychlo si klofnut opacny pol..co na tom ze z toho bude nefungujuci vztah (ako polovica hetero parov)...

+1/−1
16.1.2014 10:12

J15o15s55e39f 79D52r51á34s82a40l 2814735821

samozřejmě, že homosexuálové ohrožují tradiční rodinu. Tudle jsme to rozebírali s kamarády v hospodě a došli jsme k závěru, že se všichni rozvedeme a uzavřeme spolu registrované partnerství, naše manželky budou postupovat obdobně

+4/−1
16.1.2014 8:30

E21v17a 15K48a16š82p95á69r78k58o74v45á 7840431859332

A po výstřizlivění jste zjistili, že to neuděláte;-D;-D;-D;-D

0/−1
16.1.2014 18:03

V74a46c59l29a38v 59W34a70n52d92e67r58e52r 8778796429392

A me se to taky nelibi. At si holky ziji s holkama, kluci s klukama, ale kdyz dite vyrusta v homosexualni rodine, tak mu zakonite neco chybi. Taky se nedava do reklamy priklad....jak si rozvedena s ditetem zaridila byt, nebo jaky nabytek je dobry koupit alkoholickemu tatovi a pod. A ze je alkoholismus zhusta dan genetickou "uchylkou" je jasne a homosexualia tedy taky, ale tam se tomu nerika uchylka, protoze je to diskriminace, ze? Tam se tomu rika normalnost, chudaci alkoholici...tak se tedy domluvme. Az ja budu umet kojit a rodit deti, pak uznam, ze dokazu zastoupit zenu i muze zaroven a pak uznam, ze vychova ditete v homosexualnim paru je v poradku.

+3/−8
16.1.2014 7:30

P11a62v71e51l 18O34d64r41a52z36i56l 6794929937180

A že se hošani roděj heterákům, co ty na to, genetiku?

+2/−1
16.1.2014 8:20

R64a10d18e93k 31N54e54u60m82a44n94n 5222252468275

tak to bývá v té genetice

0/0
16.1.2014 9:45

P11a78v41e16l 82O80d24r81a65z21i94l 6864849337770

Nebývá, viz studie monozygotních dvojčat.

+1/0
16.1.2014 10:18

V89a58c98l59a93v 51W68a84n20d83e56r11e87r 8178226229482

Je mi docela lhostejne, kde je pricina, podstatne je, ze vychovavat dite v takoveto rodine neni optimalni. stejne jako svobodne matky a podobne excesy moderni doby.

+1/−3
16.1.2014 11:34

E93v35a 34K77a47š86p20á37r49k28o51v81á 7360671689372

Já jen proč se odebírají týrané děti a jak to, že vůbec heteráci dět týrají? Že by to byli děti tajných gaypárů?

+1/0
16.1.2014 18:06

J14o53s46e23f 65L51e74b41d92u30š32k36a 4782353743525

Na zneužívání chlapečků jsou tady přeci faráři. Ti jediní smějí podávat tělo páně jiným. Tak co to toho nějaká IKEA kecá?

+3/−1
15.1.2014 23:41

R98a55d91e59k 97N10e51u71m87a31n54n 5332272138835

To je homosexualismus jako vyšitý.

Nechápu, proč to tam strkají

+2/−1
15.1.2014 23:36

R26a86d73e82k 62N75e97u82m52a59n92n 5832272648825

Jo, Ikea je nechutná

ještě měly mít lesbičky dceru - samozřejmě počatou uměle

+1/−2
15.1.2014 23:31

P57a23v53e97l 81O80d74r19a38z14i11l 6744349437960

Většině kritiků patrně vadí odhalení skutečnosti, že lesbické páry nevypadají ve skutečnosti jako v pornofilmech.

+5/−1
15.1.2014 20:49

P51a23v88e46l 16O48d15r52a21z76i11l 6714499987150

"Konec snov, chalani"

I když znám i takové holky, které jsou skutečně krásné, zejména, když použijí tradiční ženské maskování.

0/0
15.1.2014 20:50

M25i34c16h14a73e40l79a 29L31h13o50t76s45k78á 7606111739498

Otazka je? Co je tradicnejsi rodina: milujici dospeli lide spolecne s ditetem, nebo matka s detmi v jednom , otec a milenkou v druhem.To druhe totiz katolikum u nas nejak zvlast nevadi...

+5/−3
15.1.2014 20:04

S54t17e78p94a79n 58T44o52t70h 8418309805188

Tak jim ani moc nevadi przneni deti ve farnostech, protoze v opacnem pripade by sve "bratry" vydali svetskym soudum.

Ale hlavne, ze mysli vsichni na tuhletu tu rodinu :-P

+5/0
15.1.2014 20:06

J35i20ř32í 88Š76e67j29n69o66h71a 4932673434643

Jak jste nabyla přesvědčení, že nevěra je výsadou heterosexuálních párů ?

+6/−2
15.1.2014 20:50

J70o68s73e60f 75L36e32b94d90u36š29k53a 4572693303695

Muž má touhu rozsévače a žena úrodný klín. A k nevěře vždy musí být dva. Lhostejno jestli ona a on, nebo ona a ona, či on a on.

+1/−2
15.1.2014 23:43

P47e97t49e93r 25L66a23c88z83k42o 2531796874455

promiskuidnost je zdravsia, ako homosexualita....nie nahodou je zena vyzbrojena potencialom pre retazovy orgazmus;-D;-)

0/−1
16.1.2014 1:41

S83t37e46p92a72n 82T96o80t54h 8538859405288

Matka slapota a tata alkoholik, nebo dve holky, co delaji, prikladne se o dite staraji, nemaji problemy se zakonem...

Jeste tak zakazat nezadanym zenam, aby mely sex pred svatbou v kostele ;-D;-D;-D

+1/−1
15.1.2014 20:03

J94i68ř32í 19Š58e48j96n33o94h27a 4492493144553

Jak jste přišel na to, že homosexuální soužití je zárukou harmonické výchovy  dítěte a naopak ?   Logicky chabé.

+4/−2
15.1.2014 21:01

R83a75d43e82k 52N16e55u51m91a17n64n 5962472718665

se stejnou logikou je každá lesbička jen neurotická feťačka

+1/−1
15.1.2014 23:33

A53n95n17a 84Č47e27r29m60á32k93o40v89á 1215875196964

omluvit?;-D doufám, že se manažeři Ikey taky takhle zasmějou a nenechají se vystrašit nižšími tržbami:-) Myslet si, že článek o homosexuálním páru je ohrožování tradiční rodiny totiž může stejně jen někdo s IQ nižším než malým. Jsem nachlapy, ale v novinách psali, že se ženou je to cool, tak teda já to zkusím  -  asi tak nějak si to představují tihle bezmozci. No, zasmát se nebo zaplakat a pak se tím dál nezaobírat..

+5/−2
15.1.2014 18:37

S53t68e37p22a14n 21T70o43t33h 8728529755258

No jasne, a navic se ti to bude vic libit a stane se z tebe rovnou lesba. Bacha na to. Muze ta nemoc byt nakazliva ;-D;-D;-D;-D

0/−2
15.1.2014 20:04

B54r61a11n34i66s51l30a41v 64Z65o37c63h25a 7205879218261

Ja len rozmýšľam, či IKEA má prepočítané, že buď 1.) touto reklamou zvýši obrat napríklad tým, že sa bude o nej viac hovoriť alebo 2.) vôbec nedomyslela negatívne reakcie a ich vplyv na svoje tržby, ktoré môžu prevážiť pozitívne alebo 3.) proste nad ničím nerozmýšľala a dala tam lesbický pár, aby ukázala, aká je cool  alebo 4.) IKEA chce vstúpiť do politiky a kandidovať do parlamentu.

Myslím si, že keď niekto je obchodník a predáva katolíkom, tak ich proste neprovokuje alebo neháda sa s nimi, či homosexualita je v súlade s vierou. Rešpektuje názor svojho zákazníka a správa sa k nemu slušne, aj keď s ním nemusí súhlasiť. Obchod je o slušnosti a úcte k zákazníkovi. Obchodník predáva a politiku a vieru nerieši, myslím si, že to je základná zásada dobrého obchodníka. Ak začne v obchode riešiť sporné spoločenské otázky a otázky viery, musí potom počítať, že niektorí ľudia prestanú uňho nakupovať.

+3/−3
15.1.2014 18:04

H43e63l82e20n20a 38J20i58n62d41r35o73v61a 9742736532458

5) ve švédském vydání tam dala lesbický pár, protože věděla že to bude na lidi působit pozitivně a přitáhne to zákazníky, a při tvorbě slovenského vydání se neobtěžovala dělat jiné změny než překlad?

Vtipné je, že posledně měla IKEA problém kvůli opačnému chování - katalog upravila tak, aby vyhovoval zahraničním zvyklostem, a Švédové se vztekali:

http://zpravy.idnes.cz/ikea-katalog-zeny-0zk-/zahranicni.aspx?c=A121001_164708_zahranicni_ts

+2/−1
15.1.2014 18:22

J76i42ř39í 65Š54e46j87n64o88h12a 4982573884103

Správně  je odpověď  č. 3.  Ten kdo to dělá po staru není COOL ;-D.

Je to komické, ale to je to, oč tu běží.

Chudáci děti. Neměly by být ochuzeny o mužský ani ženský vzor chování.

Víkendová návštěva  lunaparku s dárcem semene to nespraví.

Určitě  budete všichni psát, že  se stejně všichni hromandně rozvádějí, ale  ono

je dobré, když má dítě  mužský vzor  alespoň pár prvních let. Taky se nerozváděj zdaleka všichni, že.

+2/−2
15.1.2014 20:59

P81a32v17e38l 88O92d15r43a32z90i74l 6144199947670

Když se lesba chová jako chlap, je to mužský vzor?

0/−1
16.1.2014 10:19

M13a89r63e20k 78V42y55m80a59z88a27l 5938546312350

[>-] To je důsledek katolické výchovy. Vymývání mozků. Na Slovensku mají panbíčkáři mnohem lepší prostor pro jejich praktiky. Když v něco věřím, nepotřebuju k tomu snad žádnou církev...akorát, tak na restituce, s kterými nesouhlasímRv

+7/−2
15.1.2014 17:51

B20r11a72n41i52s51l54a45v 83Z59o40c42h19a 7485899498361

Neviem ale, prečo riešite katolíkov. Ich názor je známy dosť dlho. Ja sa pozastavujem nad správaním domu IKEA. Skutočne je v súlade s dobrými obchodnými praktikami, aby obchodník urážal svojich zákazníkov? To tam dal ten lesbický pár ako provokáciu alebo je to jeho prejav obchodníckeho diletantizmu? A to v čase, keď KDH sa snaží presadiť ústavný zákon o ochrane klasickej rodiny.

+2/−6
15.1.2014 18:09

A92n96n85a 21Č44e46r19m66á35k50o56v49á 1715985596224

co to blábolíte - článek o lidech je nějakou urážkou?8-o pokud vy sám jste věřící, tak půjdete milej zlatej do pekla, doufám, že vy a ti co se vztekaj jste si alespoň vědomi, že právě předvádíte jak sobecky nesnášíte druhé jen proto že nežijou jak vy byste si představovali - láska k bližnímu je jen fráze - proto pan Vymazal použil také správný název - pánbíčkáři - to je to co jste, věřící asi těžko, ti se chovaj jinak:-P

+4/−2
15.1.2014 18:40

P95a79v73e40l 77O52d25r57a54z78i60l 6484109467410

Tak snad nikdo není takovej chudák, aby ho urazil článek o nějaké skutečnosti.

+1/0
15.1.2014 20:46

J69a48n 89K11o56t45l23í74n 9639634735277

nic ve zlém, ale tohle je blábol - 1) ukázat lesbický pár na fotce je urážka? Blázníte?, 2) ochrana "klasické" rodiny? Co je klasická rodina? Není lepší lesbický pár, který dá dítěti co potřebuje, než mladý "klasický" pár, kdy on jí udělá dítě a pak vyrazí o postel dál? (neříkám, že to u homo párů není...), 3) IKEA - podnikatelský diletant? ;-D;-D;-D;-D to jsem málem spadl ze židle - roční zisk celosvětově více než 80 miliard CZK ročně, v roce 2012 i přes krizi meziroční nárůst 9,5%, zřejmě máte nějaké mně neznámé měřítko úspěchu. 4) pokud chce prodejce urážet své zákazníky, tak to buď dělá v mezích přípustných zákonem a pak si s ním trh (zákazníci) svými prefencemi poradí sami, nebo se jedná o reklamu/akci/propagaci spjatou s rasizmem, utlačování jakékoliv menšiny, znevýhodňování lidí se zhoršeným zdravotním stavem atd. a to mi věřte, že v takových případech stát zasahuje velmi promptně.

+2/0
20.1.2014 11:26

M10a96r94t21i59n 79N30e22v68r25l19a 2577501804377

Už několik let marně přemýšlím čim ZOBRAZOVÁNÍ gay nebo lesbického páru ohrožuje heterosexuální rodinu. Může mi to někdo konečně prozradit?Jsem muž, mám manželku a 2 děti, ale to ohrožení ne a ne přijít...

Ohrožují články o myslivcich filatelisty?

+20/−2
15.1.2014 17:09

H66e65l85e70n66a 88J18i85n11d81r97o13v75a 9812146202758

Vzhledem k tomu, jak se projevují katoličtí kněží (zneužívají chlapečky), tak bych řekla že "tento typ homofobů" jsou povětšinou latentní homosexuálové, kteří to berou stylem "podle sebe soudím tebe", neboli "všichni lidé jsou latentní homosexuálové, a když se přestanou stydět, tak se začnou chovat homosexuálně". 

Jiné vysvětlení mě nenapadá.

+5/−1
15.1.2014 17:16

A14n35n25a 59Č58e66r10m67á78k33o72v53á 1385425606744

R^ ono to ohrožuje jen někoho, kdo má sice IQ na to, aby přečetl článek, ale dál už mu mozek nemůže pracovat - i když možná to ani nečetli -  jsou tam přece obrázky a to stačí;-D

+2/0
15.1.2014 18:41

J18a56n 19K76o92t16l37í91n 9219934395617

protože by se mohlo přijít na to, že i homosexuální pár je schopen vychovat plnohodnotného člena společnosti...a to kvůli předsudkům nelze dopustitRv

0/0
20.1.2014 11:29

J76a54k39u63b 15K42o52r25f 7658760177971

Joooo, to kdyby neco ilustrovali na prikladu souziti nejakyho predstavitele cirkve s nekolika ditky, byl by to cajk - tohle preci katolicke cirkvi neni vubce cizi!

Za me velkej palec dolu za to, ze maji pocit opravneni omezovani svobody sexualni orientace a uzivani teto svobody pro reklamni sdeleni, a palec nahoru spolecnosti IKEA, ze ma (doufam ze ma!) nazor slovenskych krestanu naprosto v pr....

+5/−3
15.1.2014 16:47

J84a12k87u65b 44K42o71r48e47c 6384660351933

Když by například učitel zabil žáka, znamenalo by to, že by zabíjení žáků učitelům nebylo cizí ?

+3/−4
15.1.2014 16:52

J42a82k97u96b 33K48o63r37f 7478900337921

Premyslim, jak to souvisi s tematem. Aha, uz vim - nijak.

Tim jsem chtel jen ilustrovat nesvobodny pristup Aliance pro rodinu ci jak se ta organizace raci nazyvat. To, ze neuznava pravo homosexualnich paru na vychovu deti ji nijak neopravnuje k tomu, aby nutila soukromou spolecnost stahovat reklamni material z obehu a jeste se verejne omlouvat. Irituje me to o to vic, ze sami krestane by si meli zamest pred vlastnim prahem, proto ta poznamka o souziti predstavitele cirkve s detmi (to by jim mohlo prijit v poradku, protoze to se u nich bezne deje). 

Vase poznamka je zcestna, mimo tema a hloupa, protoze vubec nereflektuje podstatu meho prispevku, ani celeho clanku.

+4/−1
15.1.2014 16:58

J18a47k95u88b 44K18o41r48e21c 6914900271703

Moje poznámka není zcestná. Je to reakce na vaše vyjádření, že cirkvi soužití s dětmi není cizí. Tím poukazuji na nesmyslnost na základě několika případů to vztahovat na celou církev.

+2/−2
15.1.2014 17:27

B56r77a32n89i24s47l86a14v 69N72a59t54e27r42a 8371527696465

Prečo sa vám nepáči ak má niekto iný názor?Buďte tolerantný a nechajte ho vyjadriť aj tým ktorí s tým nesúhlasia.Ikea vyjadrila názor tým že si tam dala svoj a nám všetkým to napchá do schránok.

Inak Ikeu považujem za jeden s tých lepších obchodov čo sa týka starostlivosti o zákazníka tak určite tým neutrpí nejakú traumu ak by na to myslela v budúcnosti.Holt iný kraj iný mrav.

+1/−2
15.1.2014 16:54

J20a63k71u36b 93K74o59r12f 7298350857821

V tom to je - ja kritizuju tu organizaci za to, ze ona kritizuje a zada omluvu po soukrome spolecnosti, a dela to prave proto, ze ma "jiny nazor". 

IKEA ma vlastni postoj k tomu, jak budou vypadat jejich propagacni materialy, svobodne se pro to rozhodla, na coz ma plne pravo, a proto ja si dovolim kritizovat nekoho, kdo ji chce nutit nazor nesvobodne menit na zaklade viry a vlastni predstavy o svete. Kdybych tolerantni nebyl, naopak bych IKEA kritizoval taky.

+2/−1
15.1.2014 17:01





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.