- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Jestli je toto pravda, tak to už dlouho mě nic tak nedojalo. Kéž se daří čím dál víc !!! Držím palce..
Stejně mi to nejde na rozum. Nejspolehlivější terénní nákladní vozidlo na světě a tak jej odsunuli na vedlejší kolej.
Auto,ze kterého tekl olej,odevšad kde byl ! Auto které zdíralo 10 pneumatik,které mělo velice bídné topení, a jeho řidič byl neustále v monterkách a něco opravoval,nebo "otáčel" kola ,která se jednostraně sjížděla ! Komunistická propaganda,které lidi dodnes věří ! Kdyby Tatra byla opravdu tak dobrá,tak by porazila konkurenci ! Přece nechcete tvrdit,že kupující jsou blbci !
Hloupé na tom je, že se Čechoslováci složili a někdy 1983-4 se tam rozšířila kapacita na 20.000 náklaďáků ročně. Zdá se to dneska nesmysl, ale ten náskok do zemí třetího světa, číny, mohl být ohromnej. Už za Jakeše se v číně položil základ joint-venture a smontovali tam prvních asi 150 815ctek. Pak přišla revoluce a ty země, Francie, Američani, Němci, nám řekli hele měli jste podporu aby to ruplo, tak ted si vlezte do kouta a rozvěšujte si tibetský vlajky, my jdeme dělat obchod. Havel taky nepodpořil export, tak tam místo nás jel Kohl a ty kšefty si nakontrahoval sám. Němci tam udělali ohromnou ránu, Siemens, Man, ten tam sype jeden nákladák za druhym uz 15 let. Nikdo, ani američani, Francouzi, nikomu se tam nepovedlo usadit tak jako Němcům. Kohl holt měl vizi, a že tehdy na čínu koukali skrz prsty a nějaký práva to mu nevadilo. Zajistil tak německu blahobyt do těd, pokud německá ekonomika brzdí, tak o to víc jim proudí peníze z enkláv v brazilii a číně.
No, oni se nesložili ani tak Čechoslováci, jako spíš na to dala peníze rozvojová banka RVHP. A roční kapacita 20.000 těžkých terénních aut v době, kdy vede zpevněná cesta ke každé samotě a skoro všude se dostane i obyčejný náklaďák, je skutečně nevyužitelná.
Nijak neshazuju tatrováckou koncepci. V terénu je vynikající. Jenže toho terénu ubývá a na silnici je páteřová koncepce zbytečná, tam stačí obyčejný kroutící se žebřiňák.
Mam radost ze tatre se daří víc v českých rukou než v cizich
A co je na tom lepšího ?