- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Proč by vláda měla řešit nějaké taxikáře?
Nepoctivétaxikáře odhalí satelity. Jančura vládě navrhne lék na„turbo“...
PanJiří Bureš, který vede oddělení taxislužby na pražskémmagistrátu na otázku redaktorky Kateřiny Koubové v článku nastr. 3 v byznysu speciál včerejší MF Dnes "Kolik stížnostína taxi dostáváte" odpovídá: "Hrozně málo. Jsou tojednotky ročně." Takže, kde je problém? Patrně je to pouzeuměle vytvořený problém, který má odvézt pozornost odzávažnějších a zásadnějších problémů, do kterých nászastupitelé hlavního města Prahy uvrhli. Např. tunel Blanka a výstavbaprodložené trasy metra A...
Otázkapoctivosti a nepoctivosti taxikářů má podle mého názoru jednořešení: svobodu volby. Jedná se totiž patrně o uměle vytvořenýproblém. Proč nejsou regulovány ceny cestovních kanceláří?Kancelář slíbí ubytování v prvotřídním hotelu v těsnéblíkosti pláže, ale zákazník se cítí podveden, kyž jeubytován v hotelu podřadnější kvality několik kilometrů odmoře..., za což zaplatil desítky tisíc... Proč nejsou reguloványceny lichvářských půjček? Proč není regulovaná cenapohostinských zařízení, když zákazníka okradá personál? Pročnení postižen Dopravní podnik hl. m. Prahy, když za zapomenutoulegitimaci na tramvaj se pokuta z několika set korun vyšplhá na15.000 Kč v rámci exekučního řízení, které proběhne jakoby nic po deseti letech?
Jakoudůvěru můžeme mít v instituci (veřejnoprávní korporaci hlavníměsto Prahu), která vlastní a řídí Dopravní podnik hl.m. Prahy, který obdržel za nedodržování zákona nejvyššípokutu v dějinách Evropské unie? Podle mého názoru se jedná ovelmi nedůvěryhodného vlastníka a správce takové firmy. A takový vlastníkse snaží vyřešit problematiku pražské taxislužby...?
Pročje vlastně na území hlavního města Prahy regulovaná cenataxislužby? Proč nestačí, aby se taxikáři řídili velmipřísným aktuálním zákonem o cenách, který sám o soběprodávajícímu zakazuje zneužívání svého eventuálníhovýhodnějšího hospodářského postavení vzhledem k zákazníkovi,který usedne do vozidla taxislužby a věří, že pojede zaobvyklou cenu? Protože kontrolní orgány si patrně ch
Huraaa,pan Jancura objevil Ameriku. Tuto kontrolu / pres GPS/ pouziva prazska taxisluzba FACETAXI uz od roku 2011.
jsem rád, že pana Jančura nepřišel s mýtnými bránami ...
Pomocí GPS si délku trasu už dneska může změřit i cestující. Aplikací je na to dost.
Český koumák má už i na toto určitě řešení,možná mu na to vystačí jedno balení Alobalu ? ! ? !
koukám krákora je tady.tak to si musím přečíst co tenhle všudybýlek a všeználek zase ví a zná.a co všechno už vyrobil.hádám že kromě raketoplánu a rakety na sluneční pohon vše vymyslel a promptně dodal krákora.krákora nikdy svými textíky nezklame.
tachograf a taxametr nemusí být ověřován a plombován?
Jediná věc, která by naprosto vyřešila situaci v Pražské taxislužbě, je omezení počtu taxíků v ulicích. Prostě přestat vydávat koncese každému, kdo přijde na pracák. Magistrát si za tuhle situaci může sám. Je to jednoduché. Vydalo by se pouze tři tisíce průkazek a dokud by nyní počet neklesl pod toto číslo, nové by se nevydávaly.
Souhlas. V New Yorku to takhle řeší a řidiči se klepou, aby o licenci nepřišli.
Nevím, proč by nemohl být taxametr se zaznamenáním polohy nástupu a výstupy, což by byly i údaje na účtence.
V lepším případě s uvedením ulic (žádné vypisování).
Bezne v Nemecku....jednoduche a ucinne.