- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Kdyby Evropané kupovali místo amerického raději evrovské výrobky, udělali by pro svou bezpečnosti i životní úroveň mnohem lépe. Pak by možná nemuseli ani létat s takovým hazardem a naopak by si mohli dopřát kvalitu u kvalitní letecké společnosti.
Tebe snad zamestnava socialisticky podnik Airbus?!
Vyjádření paní mluvčí:"Cítili (cestující), že jsme se koupí dreamlinerů dostali do svízelné situace", si zřejmě v Boeingu za rámeček nedají.
To nedají, ale bohužel (pro ně) je to pravda.
Norům z Air Shuttle bouchly saze už v září, když museli během jednoho měsíce 4x shánět za B787 náhradní letadlo. Ani nevím, jestli se nakonec s Boeingem domluvili na kompenzacích.
Minulý týden v Tokiu se vrátil starý problém, když začala hořet baterie a JAL musí letadlo odstavit, než to Boeing neopraví.
Na to, že první komerční let byl ve 2011 (už tak o 3 roky opožděný) a teď nám začal rok 2014, tak se ty dětské nemoci nedaří moc vymítit. Nehledět na tu bombastickou prezentaci v roce 2007, kdy se tloukli do prsou jaké to letadlo bude "game changer". To by mě zajímalo v jakém stavu to letadlo měli na té prezentaci v roce 2007....
Celkem mě pod tímto článkem zaujala tato informace :
Další články k tématu: 787 Dreamliner, Boeing , Letadlo, osel
Zejména ten osel . Jestli ten tag vznikl z hlavního města Norska, tak je to celkem funny.
Doufám že nám k tomu více řekne večer ve zprávách Emma Smetanová, pardon Emma Smetana.
Ano, hned potom, co ta druhá ... Robinson udělá rozhovor s Angelou Merkelovou