- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Muze mi prosim vysvetlit nejaky odbornik, co budou delat ty dva roky, ze to nemuzou stihnout drive?
tipuju, že jednat zákulisně se stávajícím provozovatelem, kolik nasype bokem, když to opět vyhraje
Přinejhorším se zase zavedou pro kamiony dálniční známky. Je to stejně nejlevnější a nejefektivnější řešení. Ideální by bylo přesunout nákladní dopravu na železnici (minimálně u převozu chemikálií a jedů)...
Když tu současnou parodii na mýto zrušíme, tak na tom jedině vyděláme.
Nevím ale kdo je to "my". Víte kolik živí mýto politiků a politických stran?? Je to pro ně geniálně vymyšlené financování. Možná teď bude jenom trochu boj o to změnit některé toky odněkud někam.
...inu, co čekat od "odborníka Ahóóój Žáka", že
a proč by se tem slimák staral, když ví, že si z té kapusty už neukousne
Ono se to stihnout dá, ale asi nechce. Stát možná připraven není, ale firmy ano. Mnoho firem je připraveno položit státu mnohem lepší nabídku než Kapsh. Jenže jde o velké peníze - u nás v minulosti na mýtném vydělala více firma provozující brány, než stát provozující silnice a dálnice
Stačí se však podívat do mapy a zavést konečně mýtu i na I čkaách Je prakticky nemožné pro přepravce nás objíždět - naše mýto klidně můžeme zvednout na dvojnásobek. Když už tu máme miliony kamionů, tak ať na tom něco vyděláme. Chorvatsko také vydělává hlavně na své poloze u moře.
třeba se dozvíme kde a pro koho bude Ahóóój pracovat
Jedina vyhoda Ceske republiky je jeji dobra poloha. Je to to jedine na cem muzeme vydelavat. Clovek by cekal ze podpora infrastruktury a kvalitni mytny system bude statni priorita. A ono nic.
fakt si nekdo mysli ze zadavaci dokumentaci lze pripravit za mesic???
Ne. Ale do vánoc by to jít mohlo. Zvlášť, když se jen upravuje existující stav.
Pořád čtu jak Stát něco nestíhá. Co tam teda dělají?
úředníci jsou super placeni a píší bláboly do diskuzí a pak nemají čas na vlastní práci
Co se asi stane? Nový provozovatel nestihne být vybrán. Ale mýto se přece platit musí, že. Tak to bez soutěže přiklepnou zase Kapschovi.
jedinou otázkou je, kolik Kapsch zaplatil za takovýto scénář..
Pak by ovšem po vzoru bývalého primátora Svobody měl být obviněn nový ministr dopravy z porušení zákona o zadávání zakázek.