Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Evropská letiště budou od pátku skenovat i tekuté léky a dětskou stravu

Chystáte se letět a vzít si na palubu tekuté léky nebo dětskou stravu? Připravte se na to, že vám je kontrola na všech letištích v Evropské unii od pátku řádně proskenuje. Začíná totiž platit nové a přísnější nařízení EU o přepravě tekutin.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

P22a43v96e42l 23O15d51r70a10z15i11l 6204209607630

Je zvláštní, že v článku chybí konkrétní důvod, proč výjimka končí, kromě toho, že je potřeba podpořit scanner byznys.

Ale potěšené ovce nadšeně béčí. Přitom byla už "před koncem výjimek" mnohem vyšší šance, že vás rozplácne neschopnej pilot, než nějaký téčko.

0/0
30.1.2014 9:40
Foto

M28i96l45a13n 86K86o29m76e68r30s 3147441699230

Mne by spíše zajímalo, co se děje se zabavenými věcmi. Byl jsem svědkem při odletu ze Španělska, že starému Němci zabavili dvě lahvinky vemi kvalitního koňaku. Chudák je měl v příručním zavazadle, které projelo skenerem. Celník mu zabavil zprvu jednu láhev a asi, i když věděl o druhé, tak mu ji nesebral, ale milý dědula, nic zlého netuše, pravil německy, že tam má ještě jednu, manželky. Celníkovi nezbývalo nic jiného, než zabavit i tuto. Obě lahve, vcelku velmi opatrně zasunul do kontejnerku. Děda dostal od manželky pěknou sodu. Kdo asi vypil ten kvalitní obsah?;-D?;-D

0/0
29.1.2014 12:29

E73d76u42a23r16d 81Ř74e36z26n40í44k 7479355810506

Skenujou jako blázni, ale pak se jim do letadla dostane černoch bombou ve slipech. Buzerace slušných lidí Rv

+1/−2
29.1.2014 11:56

M79i68c28h13a47l 92M69i41l36l51e27r 9346242299722

no a?

0/−2
29.1.2014 3:29

M91i10c16h11a86l 41M34i77l95l54e81r 9526692289712

njn Ivan Vrba dal minus protoze prisel na kontrole o slunecni krem za 20E, tak ma na kontroly pifku a vadi mu, ze mi nevadi;-D

+1/−1
29.1.2014 8:19

I51v49a93n 94V28r49b44a 9260650745792

Dal som ti minus preto, lebo si porozdaval minusy bez toho, aby si si prihodil nejaky argument. Zajvne nrcestujes lietadlo, kedze tvoja jedina reakcia je no a.

0/0
29.1.2014 9:07

M17i10c86h64a63l 49M22i95l66l51e46r 9286792629482

1)argumentu jsem dal vic nez dost, kde to bylo prihodne, takze tve tvrzeni o jejich nedostatku neni pravdive

2) "Zajvne nrcestujes lietadlo," je ponekud  nejasne. Domnivam se, ze to ma znamenat, ze necestuji, ale to jsem ti uz dole vysvetlil, ze tomu je prave naopak. Cestuji do zamori velmi casto, tim spis, ze kazda zahranicni cesta z nasi zeme je zamorska.

0/0
29.1.2014 9:23

I43v49a16n 92V21r26b71a 9170790755842

Dal som ti minusku jednu a az potom, co si mi rozdal ty na kazdy moj prispevok. Reagoval si iba na jeden a bez toho aby si odpovedal na moje otazky - napr. o velkosti kontajneru. Snazim sa ti vysvetlit preco sa mi zdaju tieto opatrenia prehnane, tvoja odpoved je v podstate vzdy o dodrziavani pravidiel. Ja s kontrolou na letisku nepolemizujem, viem, ze maju svoje nariadenia, v mojich prispevkoch kritizujem nariadenie samotne. Takze este raz, ano, je mozne vyrobit vybusninu zmiesanim tekutych chemikalii. Nie z caju, ani z coca coly, ani z rumu. Nemam nic proti kontrole tekutin, ci sa jedna o neskodny napoj sa da rozpoznat pohladom, cuchom, alebo jednoducho poziadas cestujuceho aby si odpil. Ak vyzera tekutina alebo gel podozrivo, jednoducho zabavim. To by bolo adekvatne opatrenie.

+1/0
29.1.2014 9:38

M29i33c54h52a65l 89M44i21l60l27e77r 9196892279122

problem je v tom, ze vsechno to cichani nebo popijeni pri kontrole by zabiralo asi 3x vic casu, nez jednoduchy plosny zakaz tekutin. Jeste vic u cestujicich, kteri nejsou na prohlidku pripraveni a musi vsechno dolovat ze dna zavazadla.

Odbaveni na letisti je hodne moc 1)o minimalnim case, protoze jinak cestuici zacnou remcat a bude zapotrebi vic zamestnancu = prodrazi se provoz na letisti a kdo to bude platit navic? - my cestujici.

2) o bezpecnosti leteckeho provozu

Vzhledem k tomu, ze podporuji 1) i 2) a jsem na predpisy zvykly, nejake kontroly me nerozhazi.

Z tech pridanych - deti male nemame a s detskou stravou necestujeme. Jeden tekuty lek obvykle balime do prirucniho zavazadla, kdyz mame pred sebou zvlast dlouhou cestu - male 30ml baleni koncentrovaneho kloktadla, ktere se na pouziti redi vodou. To jde automaticky do standardniho sacku - takze nove predpisy pro nas nepredstavuji VUBEC zadnou zmenu. Tudiz na ne reaguji -no a?

+1/0
29.1.2014 10:07

I56v31a14n 98V13r74b25a 9650110105752

Rovnako ako vy podporujem 1 aj 2, s tym rozdielom, ze podla mna je kontrola tekutin vzhladom na riziko neadekvatna a tym padom je aj proti bodu 1, lebo zdrzuje, ludia musia dolovat zabudnute tekutiny tak ci tak. Statisticky, kedze este nedoslo k ziadnemu uspesnemu utoku tekutou vybusninou, je to omnoho mensie riziko ako napr. technicka porucha alebo samovrazda pilota spolu s celym lietadlom, taketo pripady sa uz stali na rozdiel od tekutej vybusniny... Dufam, ze sa chapeme. Vzhladom na to, ze sa vas opatrenie ohladom detskej stravy netyka je vasa reakcia 'no a' uplne zbytocna.

0/−1
29.1.2014 10:32
Foto

P59a81v68e89l 37M78a83r87t64i92n72e22k 9985805381443

Viz Dilbert na dnesek, respektive vcerejsek. Bojte se, a hlavne hlaste. Co kdyby, ze jo?

0/0
29.1.2014 1:40
Foto

V51l87a25s71t96a 12C92o24u24f84a74l 7757819549185

Na tom není nic divného. Skenuje se, prověřuje se, kontroluje se úplně všude. Létám 2-3 krát měsíčně do Ruska a zemí, kde je islám a už je mi to tak nějak jedno. Před týdnem jsem měl problém při vstupu do Ruska a pak při odletu, protože v pasu mám 3 víza z Iránu. Při výslechu mi prošli úplně všechno včetně souborů v notebooku a ještě jsem musel volat do práce, aby mi poslali sken bezpečnostní prověrky. Když jsem jim řekl, že létám i do jiných zemí nežli do IRN, tak řekli, že vědí. A věděli také, s jakým pasem tam létám. Nepovažuji to za obtěžování. Jen to zdržuje a musí se s tím počítat. Ten, kdo vozí v příručním zavazadle pěnu na holení, šampony, gely, atd., tak ať se nediví. Dětská strava se dá koupit na letišti a nechat zabalit podle předpisů a nikdo ji nezabaví ani nevyhodí.

+4/−5
28.1.2014 22:25
Foto

V87l50a64s24t84a 38C90o37u49f39a15l 7397479639585

A důvodem pro tu kontrolu byla olympiáda v Soči. Do 31.3.2014 platí v Rusku zpřísněný režim.

+2/0
28.1.2014 22:28

I91v98a31n 46V79r24b23a 9840130615782

"Ten, kdo vozí v příručním zavazadle pěnu na holení, šampony, gely, atd., tak ať se nediví."

Pretoze samponom, gelom a penou na holenie sa da spolahlivo vyhodit lietadlo do vzduchu, vsak? A kde je zdravy rozum?

+1/−5
28.1.2014 23:32
Foto

V74l75a23s92t19a 21C82o47u63f33a58l 7267249589225

Ne, jde o možný obsah tekutin, které se dají smíchat a udělat z nich výbušnina. Do lahvičky od šamponu se dá nalít jedna složka a do jiné lahvičky druhá. Promícháním třeba na toaletě vzniká výbušnina. Tam je ta logika. Chemie a myšlení sebevraha. Zdravý rozum proti těmto lidem nepomůže, protože se nedá bránit proti někomu, kdo je rozhodnutý zemřít. Jde o to, nedostat na palubu cokoli, v čem může být něco jiného, nežli je napsané na obalu.

+2/−1
28.1.2014 23:38

I95v87a32n 67V96r62b75a 9600360815762

V poriadku, ale naco plosny zakaz, ktory postihuje stovky milionov cestujucich, pokial viem bol zatial jeden jediny neuspesny pokus, nezda sa vam to trochu paranoidne? Vsak vyhodit do vzduchu sa moze hocikdo aj v autobuse, ako napr. vo Volgograde.

+4/−2
28.1.2014 23:41
Foto

V17l37a73s37t79a 20C33o58u25f61a36l 7457949289635

Ano, to je pravda. Akorát v letadle nepřežije nikdo. Na zemi jsou ranění, ale žijí.

+1/−1
28.1.2014 23:45

I25v94a67n 50V15r32b30a 9110260955802

Ak si mozem vybrat, tak radsej mrtvy v lietadle, ako s odtrhnutymi nohami v autobuse.

Aj tak, riziko ze k takemu utoku na lietadlo dojde je neskutocne male v porovnani s opatreniami, ktore zaviedla EU. Keby radsej prestali byt politicky korektni a snazili sa viac vyprofilovat ludi na lepsiu kontrolu aj za cenu toho, ze v Europe alebo USA by castejsie kontrolovali arabov napr. ale to je pre EU no no. Radsej budu buzerov zakazmi kazdeho, ako vyprofilovat par ludi, aby sa nahodou neurazili

+1/−3
29.1.2014 0:01
Foto

V93l81a21s98t62a 66C36o43u32f40a35l 7597309459135

Smrt nebolí. Toto je kousek z našich firemních pravidel pro zahraniční cesty:

Běhemcest do zemí s jinou nežli křesťanskou náboženskou vírou a jiným nežliparlamentním politickým zřízením se nedoporučuje ani během neformálních hovorůřešit otázky víry, rodiny, osob ženského pohlaví, politiky nebo jakkolikritizovat společenské a státní zřízení navštívené země. Konzumace alkoholu jev islámských zemích zakázaná a je zakázán jejich dovoz i ve formě dárků.Na letištích probíhají přísné kontroly.

V regionuje zaměstnanec povinen dbát pokynů a rad místního doprovodu, vyhýbat sesamostatným nočním vycházkám mimo prostory pobytu, vyhýbat se místům, kdeprobíhají demonstrace nebo nepokoje, nenavazovat jiný nežli pracovní kontakts místními obyvateli, vyvarovat se lákání taxikářů k návštěvámobchodů se šperky a drahými kameny nebo k návštěvám erotických podnikůnebo podniků, kde je možné dostat alkohol (tyto podniky jsou v islámskýchzemích dostupné, ale nelegální a jsou pod dozorem tajné policie), mít u sebemobilní telefon, vyvarovat se konzumace alkoholu a omamných látek, vyvarovat sekonzumace neznámých jídel, vyvarovat se konzumace potravin zakoupenýchv otevřeném stavu na místních tržištích (čerstvé maso, ovoce, zelenina),nepít vodu z veřejných zdrojů, nepít nápoje z otevřených PET lahví, dodržovatzásady přísné hygieny.

Doporučujese nenosit u sebe jiné doklady nežli cestovní pas a imigrační kartu a pouzejednu platební kartu. Cennosti, ostatní platební karty, větší finančníhotovost, osobní doklady ČR (občanský, řidičský, atd. průkaz) zanechatv trezoru v hotelu.

Doporučujese mít u sebe sken pasu pro případ krádeže pasu.

+2/−1
29.1.2014 0:07
Foto

V35l62a79s36t94a 31C12o44u22f44a40l 7247369539845

Vidím, že slova se spojila. Jen jsem to okopíroval ze směrnice.

0/0
29.1.2014 0:09

I16v71a21n 82V39r38b76a 9140610735772

V tejto smernici je znova ten isty problem ale naopak. Vsetkych hodime do jedneho vreca. Naco pouzivat rozum - keby v tej smernici napisali - dodrzujte miestne zvyklosti a prisposobte svoj pohyb bezpecnostnej situaci v krajine, ale tymto hadzu do jedneho vreca nap. Irak a Singapore alebo Afganistan a Emiraty, pricom sa jedna o bezpecnostne uplne opacne krajiny. V jednej vam mozu odrezat hlavu za bieleho dna, v druhej sa mozete bezpecne prechadzat o polnoci ulickami mesta.

+1/−2
29.1.2014 0:48

J67a83n40a 84M68e18r29o68p28e 7948489467699

Náhodou - ten člověk je tam pracovně, má to hrazené zaměstnavatelem, dostává mzdu, diety, všechno. A současně pravidla, jak se chovat, aby pravděpodobnost problémů absolutně minimalizoval. Jsou to hodně obecná pravidla platná všude. Pro úplného nováčka k nezaplacení. Zkušený matador asi velmi rychle zjistí, že třeba v Turecku není problém napít se na vyloženě turistických tržištích nabízeného čaje a ve kterých zemích naopak musí dodržovat tu směrnici absolutně bez výhrad a i tak může mít problémy. A pak je taky otázka, zda vzhledem k pracovnímu vytížení na služebce má vůbec čas na cokoli jako "courání po městě". Dost lidí z ciziny při služebkách vidí jen to letiště, protože na víc prostě není čas.

+1/0
29.1.2014 8:18

P84e71t79r 76S86c27h35w22a17r78z 5545298867196

nebrat si na palubu gely a tekutiny je buzerace? nikdy jsem s tím problém neměl.. jsou to jasně daná pravidla a komu se nelíbí.. do velkého si nandejte třeba sbírku lubrikantů a pak je v cíli prodávejte..

+3/−1
29.1.2014 0:24

I62v73a95n 85V75r73b31a 9520430595802

Je to buzeracia, pretoze gely ani napoje nie su zbran alebo vybusnina.Vy ste asi nikdy necestoval iba s prirucnou batozinou? Alebo ste si nikdy nevzal balenie, ktore ma 120 ml miesto 100? Napr. opalovaci krem za 20 eur, ktory putuje kvoli stupidnemu nariadeniu do kosa? Alebo kvalitny rum z Venezuely, ktory vam na prestupe v Parizi zabavia, aj ked ho mate bezpecne zabaleny a oznaceny? Pred tyzdnom mi skoro vyhodili vakuovo zabalenu sunku, pretoze v nej bolo prilis vela vody, nastastie jeden z kontroly presvedcil toho druheho, ze ta sunka asui nebude vybusnina...

+2/−4
29.1.2014 0:41

M58i71c16h16a83l 66M21i33l74l23e53r 9656962369742

kdo cestuje jen o trochu malo casteji vi, ze 100ml je maximum kdyz setri a cestuje jen s prirucnim zavazadlem a koupi si tzv. cestovni baleni, ktera jsou specialne vyrabena, aby mala "travel-friendly" objem pod 100ml. Tak holt musi ten 20eurovy krem obetovat za neznalost. Kdyby mel tasku nebo kufrik jako podane zavazadlo, proslo by mu to bez problemu.

 Zajimavy je pripad sunky. Do mnoha zemi se nesmi vozit maso z jine svetove oblasti, takze sunka pri nastupu do letadla obvykle nevadi, zato ale se musi nahlasit prislusnikum karantenni kontroly pri priletu a ti ji obvykle zabavi jako zakazanou potravinu. Neprihlaseni = pokus o pasovani a na to jsou zakony.

Komu to jen trosicku vic mysli, ten vi, ze tvrzeni "gely ani napoje nie su zbran alebo vybusnina" je blbost. Jak uz se tady snazil vysvetlit kolega,

1)soucasti ruznych vybusnin JSOU ve forme gelu a tekutin, ktere je nutne pred vybuchem smicht - treba kdyz se sebevrah zajde "osvezit" na zachod s tastickou "hygienickych potreb" v ruce.

2)Jenom vylozeny hlupak by si predstavoval, ze teroriste by vozili tuby a lahve potrebnych gelu a roztoku oznacene skutenym nazvem chemickych komponentu a ne necim uplne nevinnym jako Koupelovy gel, Pletove mleko, Zubni pasta, Coca Cola nebo Detska oranzada v tom kterem jazyce.

+2/0
29.1.2014 2:02

I55v51a55n 76V61r40b49a 9300200165542

Cestujem lietadlom velmi casto a prave preto take pripady sa mi stavaju, ak cestujete raz za rok, tak si to dokazete okontrolovat, ak 10 krat za mesiac, tak sa vam to stane a nie raz. Tu nejde o neznalost, ale to tazko pochopite, pretoze asi necestujete dost casto alebo iba v EU a na tie stupidne pravidla ste si zvykli.

Povedzte mi jeden rrozumny dovod, preco je balenie obmedzene na 100 ml, ale takych baleni si mozete zobrat 10? Aky je rozdiel ked mate dve balenia po 100 ml, alebo jedno 200 ml? Preco vam zabavia flasu vody, ktora ma sice 0.5 l, ale mate tam vodu iba na dne? Alebo to balenie kremu 120 ml, ktore je poloprazdne?

Vyrobky z masa, pokial su vakuovo balene s v ramci Schengenu prepravovat mozu.

Vase body 1 a 2 su samozrejme, ale samotny gel ani napoj komponentom vybusniny nie su. Castym komponentom nastraznych systemov je mobil (pred tym budiky), zakazeme aj mobily?

0/−1
29.1.2014 7:39

M97i62c69h94a62l 29M45i26l15l67e63r 9156112939872

PRAVE PROTO, ze cestuji letadlem casto, jsem na to zvykly a predpisy dobre ZNAM a podobne ostatni casti cestujici. Ziji v zemi plne obklopene morem, tudiz kazda cesta mimo ni je pro nas zamorska.

Caste cestovani naopak znamena, ze nam jsou predpisy tak familiarni, ze se nemusime 2x rozmyslet. Nenapadne nas davat do prirucniho zavazadla neco, co tam nema byt. Hodime gely, tekutiny a manzelcinu kosmetiku na cestu do nasich 2 plastovych sacku 20x20cm  se zipem, do vnejsich kapes nasich prirucnich zavazadel. Je to okamzite pripravene na kontrolu, ve fronte nezdrzujeme a neotravujeme cestujici za nami.

Kdo casto cestuje, ten vi, ze v predpisech rozhoduje velikost nadoby a ne zbytkova mnozstvi v ni. Tak tu zbylou deci Coly vypijeme pred prohlidkou a nevopruzujeme ve fronte hadanim se s bezpecaky. Prohlidka neni misto na diskuzi o logice predpisu, protoze oni se jimi MUSI ridit a ne vest diskuzi. Podminky prepravy jsou k dispozici vsem pasazerum a kdo je nechce dodrzovat, muze zvolit jiny dopravni prostredek.

Kdyz ti vadilo vyhazovat zbytek kremu, protoze cely stal 20E a nemohl jsi ho dat do kufru, tak jsi mel bud koupit rovnou mensi  baleni nebo se proste smirim s tim, ze zbytek pujde do kose a nedelat z toho narodni deficit.

" samotny gel ani napoj komponentom vybusniny nie su." Myslim, ze ti nedochazi bud, ze soucasti vybusnin skutecne mohou byt ve forme gelu, past a roztoku, nebo ze pripadny terorista se urcite bude snazit zamaskovat takove chemikalie, aby vypadaly jako nevinne kosmeticke nebo potravinarske produkty.

Sunka- napsal jsem jasne "Do mnoha zemi se nesmi vozit maso z JINE svetove oblasti," coz samozrejme vylucuje provoz mezi staty uvnitr Schengenu, ktery je jedna oblast.

0/0
29.1.2014 8:57

I17v62a44n 49V29r39b87a 9480980755102

Mame na vec uplne odlisny nazor, ste clovek, pre ktoreho su nariadenia a predpisy jednoducho nediskutovatelne. Prosim akceptujte, ze nie kazdemu je to jedno.

0/0
29.1.2014 9:11

M86i82c28h28a32l 84M95i77l21l22e70r 9146272899462

ano, zrejme se neshodneme.

Ja vim, kde mam moznost neco zmenit a tam se o to snazim. Na druhou stranu take vim, kde nemam moznost nic zmenit a tam je na me abych rozhodl, zda se predpisum podvolim a mohu se zucastnit, nebo mi je to tak proti srsti, ze se rozhodnu nepodvolit se a najit jinou alternativu. V danem pripade "zucastnit se" znamena letel letadlem za dodrzovani predpisu, coz je pro me mnohem snazsi a praktictejsi nez cesta lodi pokazde, kdyz se chystam do zahranici.

0/0
29.1.2014 9:31

I60v19a68n 86V87r49b75a 9670520415672

Nic ine nezostava ani mne, ale to mi nebrani mat na vec svoj nazor, na to je predsa diskusia. A za nazor minusky na rozdiel od vas nedavam.

0/0
29.1.2014 10:09

P74a66v34e67l 73O30d95r86a28z58i43l 6864499417300

Drahý Ivan, máte naprostou pravdu, když bude téčko chtít, tak pro ně 100ml limit nepředstavuje naprosto žádné omezení, jednak může mít balení víc a jednak jich může být na palubě víc a tak si vyrobí přesně to, co potřebují.

Cílem těch opatření je prostě nechat lidi ve vyšším postavení uvyknout na to, že je otravování nějakými bezpečnostními poskoky norma (a jak vidíte, tak u řady lidí bylo cíle dosaženo), až přijdou tvrdší opatření, management se vzpouzet nebude a s lůzou už si poradí.

0/−1
30.1.2014 9:47

M15i26c75h93a91l 40M31i39l92l37e38r 9396872229462

tak v tom zvysenem mnozstvi baleni se mylis.

Kdyby si nekdo dal do toho igelitaku napr. nekolik tub toho sameho, je sance ze to upouta pozornost a bezpecaci se budou ptat proc.

0/0
30.1.2014 14:53

P16a60v75e89l 27O30d20r86a53z95i82l 6304139287120

Samozřejmě jsem měl na mysli více RŮZNÝCH balení. To, co tebe, mě skutečně nenapadlo ;-)

0/0
30.1.2014 19:12

A75l81b47e56r29t 70V50l75a46c74h 8446441948742

Ach jo,... prostě ovčan... :-/

+1/−1
29.1.2014 9:22

M46i90c66h97a15l 21M36i35l72l50e12r 9836152879492

nikoliv - na rozdil od tebe jsem clovek, ktery vi, ze nema cenu tvrdosijne za kazdou cenu curat do vetru ;-D:-P

+1/0
29.1.2014 9:25

I94v56a11n 35V73r34b62a 9560500645272

co mas na mysli pod pojmom tvrdosijne a za kazdu cenu? Ze mam na vec iny nazor?

0/0
29.1.2014 10:01

J45a20r98o52m51i84r 75F91a78r59e90k 4632153227

Proc ovcan? Protoze se rozhodl, ze bude predpisy respektovat?

Kdyz budete stat pred kontrolou, budete delat hrdinu? I za cenu toho, ze nakonec nikam nepoletite? Vysvetlite treba zamestnavateli, ze jste na sluzebku neletel, protoze vas nepustili pres kontrolu?

+1/0
29.1.2014 10:32

I90v48a56n 73V15r26b85a 9440860955782

Jedna vec je predpisy respektovat a druha vec je mat na ne svoj nazor. To nariadenie bohuzial musime respektovat vsetci, ale suhlasit s nim nemusime. Kto automaticky suhlasi s kazdym nariadenim a predpisom, ten je ovcan.

+1/−1
29.1.2014 10:41

J87a42r68o11m21i38r 19F56a50r92e90k 4252733977

Cestuju cca 2x az 4x mesicne, jeste se mi nestalo, ze by me vraceli od kontroly, nebo delali nejake problemy. Vlastne ano, jednou, v Cine totiz nesmite mit s sebou zapalovac.

0/0
29.1.2014 10:30
Foto

J60i98ř39í 95R70o44h64a47n 5294608437245

A nestačilo by jenom zakázat všem muslimům přístup na letiště?

+5/−2
28.1.2014 19:43

M10a76r59e10k 59S74u21c55h71á96n42e32k 2761486628539

Jste proti multikulti? EU vás požene před soud:-/

+2/0
28.1.2014 19:50

P57a71v96e57l 41N10o17v65á86k 7151906359443

jste málo progresivní! Já bych zakázal rovnou vstup lidem!

+3/−2
28.1.2014 22:28

P32e94t48r 49S76c23h18w79a89r91z 5405498617516

jako straně Lidem?

0/0
29.1.2014 0:17
Foto

V87l11a96s72t93a 95C12o92u70f87a46l 7667689769515

Na muslimech není nic špatného. Nejsou všichni teroristi. Když letíte z Dubaje to Islamábádu, tak tam moc křesťanů nenajdete a doletíte v pohodě a v bezpečí.

+3/−1
28.1.2014 22:31

P44e72t68r 30S30c37h73w46a82r36z 5705488447776

njn.. jen mezi např. Slovany tak nějak není moc těch, kteří mají chutě na sebevražedný atentát apod.

0/0
29.1.2014 0:22

M80i14c26h90a47l 64M77i84l18l27e40r 9476302119762

ve svete se rozmaha muslimske konvertitstvi a i mezi Slovany, zvlast mezi Rusy a nekterymi Balkanci, dokonce i mezi Cechy uz mate svuj podil muslimskych konvertitu.

Jako zdaleka ne vsichni muslimove jsou teroristi, stejne tak plati, ze zdaleka ne vsichni konvertite jsou teroristi. Bohuzel se ale ukazalo, ze nekteri konvertite patri do kategorie uz davno ceskym prislovim popsane "poturcenec horsi Turka". V ruznych pripadech to byli prave oni, s nemuslimskym jmenem a treba i blond a modrooci, kdo byli tak zfanatizovani ve sve nove vire, ze se nechali oblbnout a odbouchli se na verejnem miste za ucelem vzit sebou maximum obeti. Prikladu je uz bohuzel dost.

0/0
29.1.2014 2:11

J60i40ř56í 49V13o48l57k67á80n 3400316591

Přeprava tekutin na palubě.

Můžete mi někdo vysvětlit, zda se jedná o příruční zavazadlo nebo i kufr, který se veze v zavazadlovém prostoru?

Chci například jet na dovolenou k moři a vezu s sebou různé tekutiny na ochranu před sluncem. To je mám nechat prohlédnout před nástupem na palubu? Balím kufry do igelitové fólie ...

0/0
28.1.2014 19:37
Foto

M37i59l88a66n 35K62o58m92e17r41s 3497771389850

Jedná se pouze o příruční zavazadla. Kufry skenují zvlášť.!!

+5/0
28.1.2014 20:57

J65i86ř60í 13V88o89l53k45á16n 3740406911

Dík :-)

0/0
28.1.2014 22:22
Foto

V94l74a42s55t58a 19C16o43u28f56a58l 7377739229675

Asi moc nelétáte, že? Jde o zavazadla, která si berete s sebou na palubu. Nikoli o zavazadla, která si odbavujete do nákladového prostoru.

+1/−1
28.1.2014 22:13





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.