- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Takže ČD roste počet cestujících a osobokilometrů i za minulý rok. Fajn, zhruba řečeno čím víc, tím míň veřejných peněz na jednu jízdu.
českým drahám přibyli černí pasažéři
o půl milionu víc? A nepočítali ty, co byli ve zpožděných vlacích přes půlnoc na 1.1?
Čtvrt milionu cestujících by to vysvětlilo. To musel být provoz.
To je nějakých 1000 cestujících, kteří začali denně dojíždět do práce,škol a zpět.
260 (prac.dnů) * 2 cesty denně * 1000 cestujících. To není nic moc. Škoda, že není uvedeno co musíme hradit z našich daní na přepravu jednoho cestujícího formou dotace drahám . Ještě zajímavější by byl údaj počtu vydaných režijních jízdenek. Ten je o jeden řád vyšší, než je počet zaměstnanců ČD.
Škoda, že jste tak líný a nenajdete si to. Všechny tyto údaje jsou známy. A mimochodem - celé ČD za kraji a státem objednanou dopravu dostávají zhruba asi tolik peněz jako pražský dopravní podnik. A s tou režijkou - je to benefit ČD pro svoje zaměstnance. Komu jej dají nebo nedají, do toho už vám opravdu nic není. Můžete ji mít taky - běžte pracovat k ČD.
To ale manažeři podle všeho nepředpokládali, jinak si nedovedu představit, proč jsme na http://www.jarmek.cz do Valašských Klobouků cestovali jako dobytek v přeplněném celém vlaku. To, že se v tom či onom regionu cosi koná by mělo být manažery vlaků sledováno a podle toho operativně zařazeno více vagónů toho či onoho vlaku. Chybí operativní zálohy a vychází se jen z průměrných čísel bez ohledu na výkyvy poptávky. Alibisticky sice vyjel onen den i vlak na páru, ale do něj se vešel zlomek cestujících, kromě toho to byla spíše atrakce pro děti a ne každý na jermek cestoval s dětmi nebo na tento luxus s vláčkem na páru prostě neměl. Místenky, resp. jízdenky byly vyprodány velmi rychle na onen vlak na páru, takže to jasně naznačovalo velkou poptávku pro cestu sem vlakem. Ale holt vlakový dopravce, kterého si zatím vybral Zlínský kraj na této trati to holt ignoroval, jen lidi na stanici popoháněl, aby se do narvaného vlaku narvali opravdu všichni. Tak by se asi slušelo poděkovat, že jsme si to mohli zase užít a připomenout si dobu temna.
jojo, urcite lidi v CD nedelaji nic jineho nez projizdi cesky internet a zjistuji, kde by mohlo jet kolik lidi. myslim, ze kdyby mesta/obce/obydlene zatacky/mista poradajici akci jen alibisticky (vase slovo) necekali az si jich ceske drahy vsimnou a napsali CD "bude tady tolik a tolik lidi, jinak se sem nemaji jak dostat, bud by tam prijel dalsi vlak nebo byste si tady mohl stezovat opravnene, ale takhle to je trochu scestne...
Ať se jedou podívat do Německa, Francie, Švýcarska, apod., aby viděli jak mohou vypadat a fungovat dráhy včetně carga. Mohly mít klidně desetinásobky cestujících, kdyby to nevedla banda břídilů. A nebýt Žlutých, tak se pořád ještě vymlouvají
a budeš platit Německý, Francouzský nebo Švýcarský ceny ?
2000 182,6 2001 188,3 2002 175,0 2003 172,0
2004 178,8 2005 178,2 2006 180,9 2007 181,9
2008 175,2 2009 162,9 2011 165.8 2012 168.8
2013 169.3
šikovný. Takže propad v roce 2003 a 2011, jinak stagnace. A tím se chlubí?
kdyby nebyly tak drahé jízdenky, jezdilo by vlakem ještě více lidí.