Diskuze

Oprava D1 u Velké Bíteše se zpozdí, další úseky dálnice čeká modernizace

Zpoždění rekonstrukce úseku D1 mezi Lhotkou a Velkou Bíteší na Vysočině se protahuje a může dosáhnout až 230 dnů. Mohou za to problémy v podloží. Další dva úseky nejvytíženější dálnice v Česku se však blíží k obnově. Ředitelství silnic a dálnic na ně totiž získalo stavební povolení.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JZ

J56a52n 19Z17b84o14ř89i36l

1. 2. 2014 16:36

Přesně podle politických zvyků. Všechno dražší než původně a mnohem pomaleji ...

Fakt naše vláda má dvě rychlosti- pomalou a velmi pomalou , kterou si vyberete ? :-)

0 0
možnosti
JO

J30a18n 44O46p73i35s

29. 1. 2014 23:46

Pracuji u soukromé firmi, když máme větší zakázku- stavbu, tak děláme nepřetržitě aby se to co nejdřív udělalo, ale na D1, která je nejdůležitější cesta se nedělá skoro vůbec.[>-]:-/

2 0
možnosti
TZ

Jestli betonujete v mrazech, tak doufám že nebudu bydlet ve vámi postaveném domě..

0 1
možnosti
VD

Ta firma by už v životě neměla dostat jedninou státní zakázku!!! Snažili se prostě nakráct si tolik, že už to i těm zlodějům v řsd bylo trapný... Hnus!

1 2
možnosti
JM

Presne. Sli do toho, tak musej nest rizika. Ne kazdej kseft musi byt vzdy ziskovy.

0 0
možnosti
JK

J40a93k94u66b 47K50u43b59a

29. 1. 2014 20:07

No to je náramné.

0 0
možnosti
LB

Správně je napsáno: Peníze by měly být z Evropských fondů. Letos to postaví a příští rok peníze budeme vracet kvůli něčí hlouposti na ŘSD.

4 0
možnosti
MH

Tezko muzeme vracet neco, co nikdy neziskame ;-)

0 0
možnosti
ZO

mohl by mi nějakej odborní napsat proč dálnice u nás nestaví renomované firmy z ciziny a ne amatéři a laici z eurovie a dalších frantíků z horní dolní?bylo by to dražší ale předpokládám že i daleko trvanlivější.takže opravy by byly minimální.

2 0
možnosti
PM

Dražší možná ani ne.

0 0
možnosti
RK

R68a25d55e19k 84K15ř79í43ž

29. 1. 2014 15:08

A čemu se všichni divíme? Pakliže bylo špatně naprojektováno nebo projektant nepočítal nebo neprověřil zakládací podloží, pak se jim nedivím, že chtějí vcp - je to jejich právo, nebudou to dotovat ze svého. Problém vidím v tom, jak jsou celé soutěže organizovány a jaké podklady soutěžící mají. Za málo peněz je prostě málo muziky - co asi může obsahovat projekt vysoutěžený za dumpingovou nebo ještě nižší cenu ?(odpovím si sám - spoustu chyb, nepřesností a nedopracovaných detailů). A tím to všechno začíná. V soutěži na generálního dodavatele, která je - jak jinak - opět na nejnižší cenu se pak firmy těchto nepřesností chytají a svoji obchodní strategii tomu podřizují. A co s tím má asi úředník z ŘSD dělat? Pálit prsty hned z počátku si prostě nebude - zkrátka bude postupovat dle zákona, který je bohužel takto nastaven, aby byl z obliga a TV štáby mu nelezly do kanceláří při hledání senzací, když zjistí, že tu kterou zakázku nezadal nejlevnější firmě..

1 0
možnosti
JF

J49a90n 52F85r42o36l66í71k

29. 1. 2014 15:32

Kecy v kleci. Žádná liniová stavba se bez překvapení neobejde. Nikdo není ochoten investovat zbytečně vysoké náklady na předprojektovou dokumentaci. Kontrolní řezy a vrty často nelze ani realizovat. Třeba ve frekventované komunikaci. Takové věci se běžně řeší na místě a stavební dozor zapíše zjištěné skutečnosti do stavebního deníku, projektant a rozpočtář provede změnu a investor i zhotovitel podepíší dodatek. Záležitost jednoho týdne. Ne tak u socialistického pohrobka Železniční stavitelství Brno a neméně socialistického státního úřadu ŘSD. Tam to trvá měsíce.

2 0
možnosti
PV

P13e13t54r 74V33r46a10n77i73k

29. 1. 2014 14:34

Tohle je opravdu na zvraceni. Hlavni dopravni tepna v zemi ............... to se muze stat jen v CR. Neuveritelne.

7 1
možnosti
RN

R13a18d11e82k 37N61o26v28a58k

29. 1. 2014 17:37

tak si zvracejte mimo diskusi. Příspěvek o ničem.

1 4
možnosti
RB

R24o89m48a48n 34B20í57l70ý

29. 1. 2014 14:30

Klasický český tunel. Tady to zasluhuje radikální řez a udělat přítrž takovýmto mafiánským praktikám.

5 1
možnosti