- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Přesně podle politických zvyků. Všechno dražší než původně a mnohem pomaleji ...
Fakt naše vláda má dvě rychlosti- pomalou a velmi pomalou , kterou si vyberete ?
Pracuji u soukromé firmi, když máme větší zakázku- stavbu, tak děláme nepřetržitě aby se to co nejdřív udělalo, ale na D1, která je nejdůležitější cesta se nedělá skoro vůbec.
Jestli betonujete v mrazech, tak doufám že nebudu bydlet ve vámi postaveném domě..
Ta firma by už v životě neměla dostat jedninou státní zakázku!!! Snažili se prostě nakráct si tolik, že už to i těm zlodějům v řsd bylo trapný... Hnus!
Presne. Sli do toho, tak musej nest rizika. Ne kazdej kseft musi byt vzdy ziskovy.
Správně je napsáno: Peníze by měly být z Evropských fondů. Letos to postaví a příští rok peníze budeme vracet kvůli něčí hlouposti na ŘSD.
Tezko muzeme vracet neco, co nikdy neziskame
mohl by mi nějakej odborní napsat proč dálnice u nás nestaví renomované firmy z ciziny a ne amatéři a laici z eurovie a dalších frantíků z horní dolní?bylo by to dražší ale předpokládám že i daleko trvanlivější.takže opravy by byly minimální.
A čemu se všichni divíme? Pakliže bylo špatně naprojektováno nebo projektant nepočítal nebo neprověřil zakládací podloží, pak se jim nedivím, že chtějí vcp - je to jejich právo, nebudou to dotovat ze svého. Problém vidím v tom, jak jsou celé soutěže organizovány a jaké podklady soutěžící mají. Za málo peněz je prostě málo muziky - co asi může obsahovat projekt vysoutěžený za dumpingovou nebo ještě nižší cenu ?(odpovím si sám - spoustu chyb, nepřesností a nedopracovaných detailů). A tím to všechno začíná. V soutěži na generálního dodavatele, která je - jak jinak - opět na nejnižší cenu se pak firmy těchto nepřesností chytají a svoji obchodní strategii tomu podřizují. A co s tím má asi úředník z ŘSD dělat? Pálit prsty hned z počátku si prostě nebude - zkrátka bude postupovat dle zákona, který je bohužel takto nastaven, aby byl z obliga a TV štáby mu nelezly do kanceláří při hledání senzací, když zjistí, že tu kterou zakázku nezadal nejlevnější firmě..
Kecy v kleci. Žádná liniová stavba se bez překvapení neobejde. Nikdo není ochoten investovat zbytečně vysoké náklady na předprojektovou dokumentaci. Kontrolní řezy a vrty často nelze ani realizovat. Třeba ve frekventované komunikaci. Takové věci se běžně řeší na místě a stavební dozor zapíše zjištěné skutečnosti do stavebního deníku, projektant a rozpočtář provede změnu a investor i zhotovitel podepíší dodatek. Záležitost jednoho týdne. Ne tak u socialistického pohrobka Železniční stavitelství Brno a neméně socialistického státního úřadu ŘSD. Tam to trvá měsíce.
Tohle je opravdu na zvraceni. Hlavni dopravni tepna v zemi ............... to se muze stat jen v CR. Neuveritelne.
tak si zvracejte mimo diskusi. Příspěvek o ničem.
Klasický český tunel. Tady to zasluhuje radikální řez a udělat přítrž takovýmto mafiánským praktikám.